H Ιταλία δελεάζει την Dongfeng για παραγωγή 100.000 αυτοκινήτων στη χώρα. Η Stellantis απειλεί με κλείσιμο εργοστασίων

Σχετικά άρθρα

Μετά το διαφαινόμενο ναυάγιο με την Chery, η Ιταλία συνεχίζει τις προσπάθειες της να προσελκύσει μια αυτοκινητοβιομηχανία, με την Dongfeng να βρίσκεται σε πρώιμες συνομιλίες με την ιταλική κυβέρνηση για την κατασκευή αυτοκινήτων στη χώρα για να βοηθήσει στην ενίσχυση των διεθνών δραστηριοτήτων της.

Η Ιταλία έχει συγκρουστεί με την Stellantis, καθώς η τελευταία θέλει να περικόψει θέσεις εργασίας και να μετακινήσει την παραγωγή των αυτοκινήτων της σε χώρες και εργοστάσια με χαμηλότερο κόστος.

Χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις του Carlos Tavares νωρίτερα αυτόν τον μήνα, καθώς ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis προειδοποίησε ότι θα ληφθούν “μη δημοφιλείς αποφάσεις“, εάν μια κινέζικη εταιρία κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων παράξει τα αυτοκίνητα της στην Ιταλία.

Εάν κάποιος θέλει να εισαγάγει τον κινεζικό ανταγωνισμό, θα είναι υπεύθυνος για τις αντιδημοφιλείς αποφάσεις που μπορεί να χρειαστεί να ληφθούν. Εάν είμαστε υπό πίεση, το μόνο πράγμα που θα μπορούσαμε να κάνουμε είναι να επιταχύνουμε τις προσπάθειές μας να αυξήσουμε την παραγωγικότητα για να είμαστε ανταγωνιστικοί. Τότε μπορεί να μην χρειαζόμαστε τόσα εργοστάσια όσα έχουμε τώρα. Είμαστε έτοιμοι να πολεμήσουμε, αλλά σε μια μάχη υπάρχουν θύματα. Επενδύουμε πολλά στην Ιταλία,

δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, σε εκδήλωση στο Τορίνο.

Σύμφωνα με τον Qian Xie, ο οποίος ηγείται των επιχειρήσεων της Dongfeng στην Ευρώπη, η κινέζικη εταιρία και συνεργάτης της Stellantis εξετάζει τις διαθέσιμες επιλογές της στην Ιταλία, με την προϋπόθεση να βρει ένα εργοστάσιο με ετήσια παραγωγική ικανότητα μεγαλύτερη των 100.000 οχημάτων.

Να θυμίσω ότι η Dongfeng Motor κατασκευάζει τα αυτοκίνητα των Peugeot και Citroen στην Κίνα, αλλά ταυτόχρονα συνεργάζεται με τη Honda και τη Nissan.

Διάβασε αναλυτικά

Carlos Tavares: H Alfa Romeo Milano θα ήταν €10.000 πιο ακριβή αν παραγόταν στην Ιταλία

ΠηγήBloomberg

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Ευρώπη χρειάζεται 8 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης ετησίως έως το 2030, για να επιτύχει τους στόχους CO2

Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αποκαλύπτει ένα ανησυχητικό χάσμα μεταξύ της τρέχουσας διαθεσιμότητας δημόσιων σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην...