Η BMW δε σκοπεύει να αγωνιστεί με εργοστασιακή συμμετοχή στο Super GT από το 2017

Σχετικά άρθρα

10628223_10152716696176151_1224411672003770729_n

Ενώ η αναβίωση της Class 1 είναι σε δύο χρόνια από τώρα, η πρωταθλήτρια του DTM για το 2014, BMW, ανακοίνωσε, μέσω του αγωνιστικού διευθυντή της Jens Marquardt, ότι ήδη ξεκίνησε να εργάζεται πάνω στον κινητήρα των νέων αγωνιστικών της Class 1, θέλοντας όσο πιο νωρίς να επικεντρωθούν στη φάση της εξέλιξης υπό τους νέους κανονισμούς. Ωστόσο, σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίεςοι Βαυαροί, κατά πάσα πιθανότητα, δε θα κατέβουν με εργοστασιακή συμμετοχή, αλλά θα συνεργαστούν εκτενώς με ιδιωτική ομάδα για την προετοιμασία του νέου αγωνιστικού.

Ο Μarquardt δήλωσε χαρακτηριστικά σε εκδήλωση χορηγών της γερμανικής εταιρείας:

Θα μπορούσαμε να επιδιώξουμε συνεργασία με μια ιδιωτική ομάδα που δραστηριοποιείται στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως θα κάνουμε στην αμερικάνικη σειρά αγώνων USCC (United Sports Car Championship). Δε θα είμαστε με τη δικιά μας,εργοστασιακή ομάδα εκεί, έτσι δε θα είμαστε ούτε και στην Ιαπωνία.

Όσον αφορά το DTM, μέχρι και το 2016 ,η διοργανώτρια αρχή θέλει να κρατήσει όσο το δυνατόν το κόστος χαμηλά και δεν θα είναι απίθανο το πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων να ισχύσει και του χρόνου. Έτσι, στα αγωνιστικά των 3 εταιρειών θα υπάρχουν οι 4λιτροι V8 ατμοσφαιρικοί κινητήρες απόδοσης περίπου 500 ίππων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...