1505212_10152941539366151_2951376376783186747_n

Όπως θα θυμάσαι, DTM και Super GT συμφώνησαν και συνεργάζονται από κοινού για την “αναβίωση” της Class 1, μιας κατηγορίας με κοινούς κανονισμούς, η οποία, όχι μόνο θα ισχύει για τα κατά τόπους εθνικά πρωταθλήματα, αλλά θα δώσει τη δυνατότητα στους κατασκευαστές να συμμετέχουν σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα.


Σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της βαυαρικής εταιρείας, Jens Marquardt, η BMW ήδη έχει ξεκινήσει να εργάζεται πάνω στα νέα, υπερτροφοδοτούμενα τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα που θα κινούν τα αγωνιστικά της Class 1 από το 2017, που, κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι και υβριδικά. Δεδομένου του παγώματος της εξέλιξης στον αεροδυναμικό τομέα και σε αυτόν των κινητήρων για το πρωτάθλημα του 2015, η BMW, η οποία κατέκτησε τους 2 από τους 3 τίτλους στο περσινό πρωτάθλημα (των οδηγών με τον Marco Wittmann και των ομάδων με την Team RMG),  έχει αρκετό χρόνο να εξελίξει τον κινητήρα, αφού υπάρχουν πληροφορίες ότι η διοργανώτρια αρχή θέλει να κρατήσει όσο το δυνατόν το κόστος χαμηλά και δεν θα είναι απίθανο το πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων να ισχύσει και το 2016. Έτσι, οι μεγάλες αλλαγές σε κινητήρα και αμάξωμα θα έρθουν με το ξεκίνημα της Class 1 σε 2 χρόνια από τώρα. Ο Jens Marquardt δήλωσε χαρακτηριστικά:

Έχουν πραγματοποιηθεί έντονες συζητήσεις μεταξύ της ITR (η διοργανώτρια αρχή του DTM), του DMSB (η γερμανική ένωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού), των γερμανικών και ιαπωνικών εταιρειών για τα χαρακτηριστικά της Class 1 και εμείς, από την πλευρά μας, θέλουμε όσο το δυνατόν πιο νωρίς να ξεκινήσουμε τη φάση της εξέλιξης, αλλά και να συμφωνήσουμε στα χαρακτηριστικά της νέας κατηγορίας.

Στις σχετικές ειδήσεις της BMW για το DTM,  διεξήχθη τριήμερο τεστ δοκιμών στην ισπανική πίστα της Jerez ένα μήνα πριν. Παρόντες ήταν ο πρωταθλητής Marco Wittmann και οι Augusto Farfus, Martin Tomczyk, Antonio Felix da Costa, Maxime Martin, Timo Glock και Bruno Spengler, ενώ, ο Joey Hand δε συμμετείχε, καθώς δε θα συνεχίσει την καριέρα του στο DTM. Επίσης, αρκετοί νέοι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να κάτσουν πίσω από το τιμόνι της M4 DTM, όπως οι Tom Blomqvist, Jack Harvey, Alex Lynn και Sam Bird, όπως και οι εργοστασιακοί οδηγοί, Lucas Luhr, Robin Frijns και Richie Stanaway. Συνολικά, οι οδηγοί συμπλήρωσαν 1735 γύρους και 7683 χιλιόμετρα και οι οδηγοί έδωσαν πολύτιμες πληροφορίες για την οδηγική συμπεριφορά της M4 DTM.