Τέλος οι φήμες και οι teaser φωτογραφίες. Η Bugatti παρουσιάσε το νέο 4θέσιο όχημα που τελικά δεν έχει όνομα Bordeaux αλλά 16 C Galibier Concept προς τιμήν της κορυφής Galibier των Άλπεων που είναι ένα από τα ποιο δύσκολα κομμάτια του γύρου της Γαλλίας. Με το που βλέπεις κανείς τις φωτογραφίες το μάτι του πηγαίνει αμέσως στο δίχρωμο εξωτερικό αφού συνδυάζει το καλογυαλισμένο αλουμίνιο με το σκούρο μπλε carbon CFRP (carbon fiber reinforced plastic).
Μηχανικά δεν νομίζω να περίμενε κανείς κάτι λιγότερο. Έτσι ο γνωστός 8.0λιτρος 16κυλίνδρος W16 κινητήρας της Veyron τοποθετήθηκε και στο 16 C Galibier Concept με την ιπποδύναμη να μπορεί να επιλεχθεί από τον οδηγό του είτε στα 800 είτε στα 1000 άλογα με την κίνηση να μεταδίδεται όπως ήταν αναμενόμενο σε όλους τους τροχούς. Το αυτοκίνητο μπορεί εκτός από βενζίνη να καταναλώσει και αιθανόλη ενώ το δύσκολο και απαιτητικό ρόλο του φρεναρίσματος των έχουν αναλάβει οι τεράστιοι κεραμικοί – carbon δίσκοι.
Όπως μας είχε προϊδεάσει η Bugatti στις teaser φωτογραφίες, το Galibier διαθέτει 4 απολήξεις των εξατμίσεων σε κάθε μεριά, ενώ το πίσω παρμπρίζ είναι χωρισμένο σε 2 κομμάτια που στην μέση τους βρίσκεται το τρίτο φωτιστικό σώμα Stop τεχνολογίας LED τοποθετημένο κατακόρυφα. Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει η επιβλητική μάσκα της Bugatti καθώς και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.
Ας περάσουμε και στο εσωτερικό όπου οι λέξεις πολυτέλεια, χλιδή και τεχνολογία συνδυάζονται αρμονικά δίνοντας ένα πανέμορφο ρετρό σχεδιασμό. Πραγματικά οι σχεδιαστές της Bugatti έκαναν το θαύμα τους και κατάφεραν και συνδύασαν τέλεια το ξύλο, το δέρμα και τις LCD οθόνες. Ξεχωρίζει το κεντρικό ταμπλό από ξύλο και δέρμα που ενσωματώνουν στο κέντρο το κοντέρ και το στροφόμετρο τα οποία προβάλλονται ηλεκτρονικά σε οθόνες LCD ενώ ξεχωριστεί θέση έχει το αφαιρούμενο Ελβετικό ρολόι του οίκου Reverso Tourbillon το οποίο μπορεί να αφαιρεθεί και ο ιδιοκτήτης του να το φορέσει στο χέρι του. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο δελτίο τύπου, στο video και στις φωτογραφίες που ακολουθούν.