Alfa Romeo Giulietta

148,149, Milano και τώρα Giulietta. Αυτό είναι το τελικό όνομα που επέλεξε η Alfa Romeo για τον αντικαταστάτη της γερασμένης πλέον 147. Το όνομα στους “Alfisti” σίγουρα θα λέει κάτι αφού η πρώτη Giulietta πρωτοκυκλοφόρησε το 1950. Το αυτοκίνητο ανήκει στην κατηγορία του Golf, A3, Leon κτλ και διαθέτει ένα σπορ σχεδιασμό συνδυάζοντας την τελευταία λέξη τόσο από πλευράς τεχνολογίας όσο και από πλευράς ασφαλείας Το αυτοκίνητο σχεδιαστικά φαίνεται ότι έχει δανειστεί αρκετά στοιχεία από το MiTo και από την 8C Competizione ενώ διαθέτει φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED και όπως συνηθίζει η Alfa στα μοντέλα της, οι χειρολαβές των πίσω πορτών είναι “κρυφά” τοποθετημένες στην πίσω κολόνα.. Το σκάφος είναι μεγαλύτερο από αυτό της 147 αφού έχει διαστάσεις 4.35 μέτρα μήκος, 1.8 μέτρα πλάτος 1.46 μέτρα ύψος με το μεταξόνιο να ανέρχεται στα 2.63 μέτρα. Στο εσωτερικό έχει γίνει έντονη χρήση αλουμινίου ενώ ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας θυμίζει αυτόν της 8C Competizione. Η Alfa Romeo υποστηρίζει ότι για τον σχεδιασμό του εσωτερικού έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στην λεπτομέρεια χρησιμοποιώντας τα ποιοτικότερα υλικά.

4 κινητήρια σύνολα 2 βενζίνης και 2 πετρελαίου, όλα υπερτροφοδοτούμενα θα εφοδιάζουν την Giulietta στην αρχή. Οι βενζινοκινητήρες είναι οι γνωστοί 1400 T-Jet απόδοσης 120 και 170 ίππων (διαθέτει την τεχνολογία MultiAir) ενώ οι πετρελαιοκινητήρες αποτελούνται από έναν 1600αρη JTDM απόδοσης 105 ίππων και έναν 2.0λίτρο JTDM απόδοσης 170 ίππων. Αργότερα στην γκάμα θα προστεθεί και η έκδοση Quadrifoglio Verde με κινητήρα βενζίνης 1750 TBi που θα απόδιδει 235 άλογα.

Πολλά τα ηλεκτρονικά που διαθέτει η νέα Alfa. Ανάμεσα σε αυτά συναντά κανείς το σύστημα DNA (Dynamic, Normal, All Weather) το οποίο δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει 3 επιλογές ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, το Q2 ηλεκτρονικό διαφορικό καθώς και το σύστημα ευστάθειας VDC. Το αυτοκίνητο θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2010

[Πηγή: Alfa Romeo]

Δελτίο Τύπου