IMG_9281

Η Alfa Romeo στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο παρουσίασε την Giulietta MY2014 (μαζί με την MiTo MY2014).

Το μοντέλο βρίσκεται στην αγορά τέσσερα χρόνια, αλλά η ιταλική εταιρία έκρινε και κατά προσωπική άποψη πολύ σωστά, ότι δεν χρειάστηκε οποιαδήποτε αισθητική παρέμβαση, καθώς το αρτιότερο και ομορφότερο σχέδιο της δύσκολα επιδέχεται βελτιώσεις. Το αυτοκίνητο που αρχικά ήταν να ονομαστεί 148, 149, ή Milano αλλά και να κυκλοφορήσει στην αμερικάνικη αγορά (μεγάλε Marchionne με τα φιλόδοξα πλάνα σου) είναι το δεύτερο μοντέλο που βασίστηκε σε πλατφόρμα της Fiat (C-Evo, βλέπε Fiat Stilo/Bravo και Lancia Delta). Παράγεται στο εργοστάσιο στην Ιταλική πόλη Cassino και αποτέλεσε μαζί με την Mito την προσωρινή σανίδα σωτηρίας της Μιλανέζικης φίρμας. Μη γελιόμαστε, με δυο “νόθα” ουσιαστικά μοντέλα πορεύεται η Alfa τα τελευταία τέσσερα χρόνια και προσπαθεί να περάσει όσο το δυνατόν ανώδυνα μέχρι να μπει σε εφαρμογή το νέο μεγαλεπήβολο 5-ετές σχέδιο του CEO της FCA, το οποίο μέχρι στιγμής φαίνεται αρκετά εφικτό και βιώσιμο, κάτι που ενισχύεται από το γεγονός ότι η Alfa Romeo θα γίνει ανεξάρτητο εμπορικό σήμα.

Η παρουσία της Alfa στις δύο είναι οι πιο σημαντικές εμπορικά κατηγορίες στην Ευρώπη (supermini ή κατηγορία Β και στην C) μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς χρειαζόταν λεφτά στα ταμεία της, με τις πωλήσεις του μοντέλου να μην περνάνε απαρατήρητες έχοντας ξεπεράσει τις 300.000 μονάδες, αλλά σίγουρα θα μπορούσε να πάει καλύτερα. Στην Ελλάδα, τους πρώτους έξι μήνες του 2014 η Alfa Romeo είχε ταξινομήσει 428 αυτοκίνητα, όταν η “αδερφή” Lancia, με ουσιαστικά ένα μοντέλο (την Ypsilon), 6 λιγότερα. Αντίστοιχα είναι και τα νούμερα τα οποία στην διευρυμένη και απαιτητική αγορά της Ευρώπης.

Η Giulietta αποτελεί πρακτικά την αντικαταστάτρια της 147, αν και ουσιαστικά καταργώντας την τελευταία “γεννήθηκαν” οι Mito/Giulietta, αφού οι διαστάσεις τους είναι αντίστοιχα μικρότερες και μεγαλύτερες από την 147.

Στα συν

  • Σχεδιασμός
  • Ροπή κινητήρας
  • Κιβώτιο/Φρένα
  • Απολαυστική οδική συμπεριφορά
  • Κατανάλωση

Στα μείον

  • Δύναμη κινητήρα
  • Μέτριοι χώροι πίσω επιβατών
  • Άνεση ανάρτησης
  • Φινίρισμα ορισμένων πλαστικών