Έκανε την έκπληξη η Porsche και εκεί που κανένας δεν περίμενε να παρουσιάσει κάποιο νέο μοντέλο εκτός της νέας Cayenne και των 911 GT3 R Hybrid, 911 Turbo S στη Γενεύη, αυτή, λίγες ώρες προτού ανοίξουν επίσημα οι πύλες της σε ένα ειδικό pre-show το οποίο παρουσιάστηκε από τον πρόεδρο και διευθύνων σύμβουλο της Michael Macht, παρουσίασε το 918 Spyder Concept, ένα κεντρομήχανο supercar το οποίο ανεβάζει σε άλλο επίπεδο το θέμα “οικολογίας VS επιδόσεων”.

Ο CEO της Porsche το παρουσίασε ως ένα “Super-Sports” αυτοκίνητο, με την 918 Spyder να διαθέτει έναν V8 κινητήρα απόδοσης 500 ίππων καθώς και 3 ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 218 ίππων. Με συνολική ιπποδύναμη 718 ίππων, το διθέσιο πρωτότυπο κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3.2 δευτ με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα. Μάλιστα οι Γερμανοί πρόλαβαν και το δοκίμασαν και στην “πράσινη κόλαση” (ακα πίστα του Nurburgring Nordschleife) σημειώνοντας χρόνο 7:30 λεπτών (γρηγορότερη και από την Carrera GT). Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 3.0 λίτρα/100 χλμ ενώ οι εκπομπές CO2 σε 70 γρ/χλμ

Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που τροφοδοτούν τους τρεις ηλεκτροκινητήρες ψύχονται με ένα υδρόψυκτο σύστημα ενώ φορτίζονται και κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Το πρωτότυπο διαθέτει επίσης κουμπί “E-Boost” το οποίο εκλύει περισσότερη ενέργεια ώστε να γίνονται ποιο εύκολα οι προσπεράσεις ενώ διαθέτει και 4 προγράμματα οδήγησης ανάλογα με τις “ορέξεις” του οδηγού. Αυτά περιλαμβάνουν το E-Drive mode το οποίο ενεργοποιεί μόνο τους ηλεκτροκινητήρες, το Hybrid mode το οποίο χρησιμοποιεί τόσο τον V8 όσο και τους ηλεκτροκινητήρες ταυτόχρονα, το Sport Hybrid το οποίο χρησιμοποιεί πάλι τόσο τον V8 όσο και τους ηλεκτροκινητήρες αλλά οι ρυθμίσεις είναι τέτοιες ώστε να έχουν ως στόχο την απόδοση και το Race Hybrid το οποίο χρησιμοποιεί πάλι όλους τους κινητήρες αλλά στοχεύει στη μέγιστη απόδοση. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τροχούς χάρη στο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PDK.

Το εσωτερικό του μοντέλου, σύμφωνα με την εταιρία, δηλώνει την γραμμή που θα ακολουθηθεί στα επόμενα μοντέλα παραγωγής.

Οι φήμες ήθελαν την Porsche να κατασκευάζει ένα νέο entry level μοντέλο το οποίο θα βασίζεται πάνω στο σασί του Audi R4 (ακα e-tron Detroit concept) και με την 918 Spyder να αποτελεί μια μίξη των Carrera GT, Boxster και Cayman ίσως τελικά να είναι αυτό. Μερικές ώρες υπομονή ακόμη μέχρι να παρουσιαστεί και επίσημα αύριο. Πρώτες φωτογραφίες και αναλυτικό δελτίο τύπου μπορείτε να βρείτε στη συνέχεια.

[Πηγή: Porsche]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)