Για την Pagani και πάλι ο λόγος αλλά αυτή τη φορά όχι για μία ακόμα special edition του Zonda. Τώρα αντικείμενο είναι το νέο μοντέλο της ιταλικής φίρμας με την κωδική ονομασία C9, θεωρείται απίθανο να είναι αυτό το όνομα του όταν βγει στην παραγωγή αλλά προς το παρόν έτσι ονομάζεται, καθώς ο φωτογραφικός φακός το βρήκε για μία ακόμα φορά στην περίοδο των δοκιμών. Το Pagani C9 έχει ήδη καταγράψει 500.000 χιλιόμετρα δοκιμών σύμφωνα με πληροφορίες αλλά οι Ιταλοί θέλουν να φτάσουν τα 700.000 χιλιόμετρα πριν αποκαλύψουν το νέο μοντέλο στο κοινό. Better safe than sorry όπως λένε και οι αγγλόφωνοι φίλοι μας.

Ας προχωρήσουμε όμως σε μία μικρή ανακεφαλαίωση του τι ξέρουμε έως τώρα. Το νέο Pagani για πρώτη φορά θα είναι υπερτροφοδοτούμενο. Ο κινητήρας θα είναι κατασκευής AMG, έξι λίτρων V12 με δύο turbo, ειδικά κατασκευασμένος για την Pagani και χωρίς καμία “συγγένεια” με τον V12 που κινεί την SL65 AMG Black Series , όπως έγινε σαφές με δηλώσεις και από την Pagani αλλά και από την AMG τελευταία, και θα αποδίδει 700 άλογα και 100 κιλά ροπής ενώ θα πληροί και τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 με την Pagani να λέει ότι θα εκπέμπει “50% λιγότερους ρύπους από τους ανταγωνιστές” της.

Ο κινητήρας θα συνεργάζεται κατά πάσα πιθανότητα με σειριακό 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων κατασκευασμένο από την X-Trac. To C9 θα διαθέτει Gullwing πόρτες ενώ το chassis του θα είναι κατασκευασμένο από το, έμπνευσης και κατασκευής Pagani, εξαιρετικά ελαφρύ και δυνατό carbon-τιτάνιο υλικό που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στη Zonda Cinque. Το βάρος του σύμφωνα με πηγές θα είναι το ίδιο με του Zonda F, δηλαδή περίπου 1230 κιλά.

Το σημαντικό με αυτό το μοντέλο είναι ότι θα έχει homologation για πώληση και στις Η.Π.Α., κάτι που δεν ίσχυε για το Zonda λόγω ρύπων. Το γεγονός αυτό όμως δημιουργεί έναν νέο πονοκέφαλο για την Pagani που θα πρέπει να βρει τρόπο να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση. Είναι πιθανό σύμφωνα με πληροφορίες, η Pagani να σκέφτεται επέκταση αλλά και μετατόπιση του εργοστασίου της. Το νέο μοντέλο μάλλον θα κάνει την εμφάνιση του στην έκθεση της Γενεύης τον επόμενο Μάρτιο με την τιμή να κυμαίνεται γύρω στο ένα εκατομμύριο ευρώ όπως τα κορυφαία Zonda.

[Πηγή: Autocar]

  • Mika

    Should be Unbelievable!!!