Επιτέλους, οι άνθρωποι που αναβίωσαν την νέα Stratos μας αποκαλύπτουν όλα τα τεχνικά της χαρακτηριστικά. Από που να ξεκινήσω; Από που αλλού, από τον κινητήρα της, ο οποίος είναι ο V8 4.3 λίτρων της F430 Scuderia και αποδίδει 540 άλογα στις 8.200 σ.α.λ με 50 κιλά ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Το συνολικό της βάρος αγγίζει τα 1.247 κιλά έχοντας αναλογία 2.3 κιλών ανά ίππο.
Το σασί της είναι το αλουμινένιο σασί της Ferrari F430 το οποίο έχει μικρύνει κατά 20 εκατοστά και η αναλογία βάρους είναι 44:56 μπροστά πίσω. Το μεταξόνιο της έχει μήκος 2.4 μέτρα και το συνολικό της μήκος 4.181 μέτρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα 6-τάχυτο σειριακό με μηχανικά ρυθμιζόμενο διαφορικό (Drexler) με τις αλλαγές να γίνονται σε λιγότερο από 60 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Οι αναρτήσεις είναι και αυτές από αλουμίνιο της Eibach ενώ πατά πάνω σε 19άρες ζάντες με ελαστικά 265/30 μπροστά και 315/30 πίσω. Τα φρένα της είναι Brembo με 6πίστονες δαγκάνες και δίσκο 398mm μπροστά και 4πίστονες πίσω με δίσκο 350mm
Πάμε τώρα στα πραγματικά ενδιαφέρον νούμερα. 0-100 χλμ/ώρα σε 3.3 δευτερόλεπτα, 0-200 χλμ/ώρα σε 9.7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 274 χλμ/ώρα λόγω νέου πίσω άξονα ο οποίος όμως θα βελτιώσει περαιτέρω τις τιμές επιτάχυνσης. Αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της στη συνέχεια καθώς και ένα νέο video από την πίστα Paul Ricard.
The New Stratos, like the racing version of its predecessor, has been extensively geared – down to every last detail – towards lightweight design and performance. Not surprisingly, the specification sheet was therefore extremely ambitious in this regard as well.
The low vehicle weight, the excellent balance and the precision chassis components made possible by the rigid body, were intended not only to provide an exhilarating driving experience, but to provide measurable results in the form of objective data.
As work on the New Stratos continued virtually without pause up until the presentation in Le Castellet, and weather conditions offered no opportunity for performance test runs, these will have be carried out at the next available opportunity.
We expect a power-to-weight ratio below 2.3 kg/hp with an acceleration time from 0-100 km/h of 3.3 seconds and from 0-200 km/h of 9.7 seconds. We expect top marks for braking performance and a benchmark position in the 18- and 36-meter slalom and similar handling tests.
After introducing the new rear axle ratio (crown wheel and pinion 9/45), the top speed will be reduced to 274 km/h, in order to achieve even better acceleration values.
Dimensions
Length
4181 mm
Width
1971 mm
Height
1240 mm
Front track
1668 mm
Rear track
1701 mm
Wheelbase
2400 mm
Front overhang
968 mm
Rear overhang
813 mm
Weights
Dry Weight
1247 kg
Weight distribution
44% front, 56% rear
Chassis
Aluminium profile
Scuderia chassis, 20 cm shortened
Welded roll cage
FIA FE45 steel, 40 x 2.5 mm
Body
Full carbon fiber body and interior
Visible carbon (Re Fraschini)
Aerodynamics
Cw (at 140km/h)
0.357
A
2.07
Cw x A
0.738
Engine
Cylinders
8
Engine capacity
4308 cm³
Engine control unit
Bosch, update
Exhaust
High-performance system with free-flow manifold and sports catalytic converter (Capristo)
Maximum power
375.4 Kw (540hp) at 8200 rpm
Torque
> 500 Nm at 3750 rpm
Power-to-weight ratio
2.3kg/hp
Gearbox
6 speed sequential gearbox with mechanical variable differential (Drexler)
Fast gear changes at less than 60 milliseconds
Gear Ratio
4.3 / 5.0
Suspension
Electronic suspension system CDC® (ZF Sachs)
Spring front
Eibach, 120 N/mm
Spring rear
Eibach, 180 N/mm
Dampers
Hydraulic aluminium twintube shocks with electronic-controlled proportioning valves
Front/Rear axle
Hub SKF with central fixing
Wheels & Tyres
Center-lock rims size front
9J x 19’’ EH2 (Fondmetal)
Center-lock rims size rear
11J x 19’’ EH2 (Fondmetal)
Offset front rim
ET 38
Offset rear rim
ET 5
Tyres front
265 / 30 19’’ (Dunlop Sport Maxx)
Tyres rear
315 / 30 19’’ (Dunlop Sport Maxx)
Brakes
Carbon disk front
398 mm x 36 mm (Brembo)
Carbon disk rear
350 mm x 34 mm (Brembo)
Brake caliper front
6 pot
Brake caliper rear
4 pot
Pads
XAS 4499 (Brembo)
Brake lines
Steel flex lines
Accessories
Head lights
Bi-Xenon (Hella)
Rear lights
LED-Ferrari 599
Front wiper system
1 blade
Exterior mirrors
Electric switch and side indicator
Window regulator
Lightweight regulator with anti-trap technology (Brose)
Το Autoblog.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο, θεωρώντας ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετεί τις απόψεις αυτές, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα εριστικά και υβριστικά σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.