Ο Vettel υπόσχεται ότι θα είναι δυνατότερος το 2011

Σχετικά άρθρα

Ο νεότερος πρωταθλητής στην ιστορία της Formula 1, Sebastian Vettel, λέει ότι ελπίζει τα “σκληρά μαθήματα” κατά τη διάρκεια του 2010 να τον κάνουν καλύτερο οδηγό για το 2011.

Ο 23χρονος Γερμανός στέφθηκε και επίσημα πρωταθλητής από τον πρόεδρο της FIA, Jean Todt.

Ελπίζω να υπάρχουν πολλά περισσότερα που θα έρθουν. Θέλω να γίνω καλύτερος οδηγός και καλύτερος άνθρωπος, αλλά νομίζω ότι αυτή τη χρονιά έλαβα σκληρά μαθήματα, αλλά το τέλος ήταν πολύ γλυκό, δήλωσε ο Vettel.

Ο Γερμανός δεν είχε και τις καλύτερες σχέσεις με τον ομόσταβλό του, Mark Webber. Στην Τουρκία έπεσε πάνω στον Webber, στο Silverstone υπήρξε και πάλι κόντρα για μία καινούργια εμπρός αεροτομή, και στην Ουγγαρία ο Vettel είδε τον Webber να είναι ταχύτατος και να φτάνει στη νίκη, τη στιγμή που αυτός άφησε μεγαλύτερη απόσταση από το αυτοκίνητο ασφαλείας, σε σχέση με αυτό που ορίζουν οι κανονισμοί, με αποτέλεσμα να δεχθεί ποινή διέλευσης από το pit lane. Για τον αγώνα μετά την Ουγγαρία δήλωσε:

Λοιπόν, νομίζω ότι πήρα το μάθημά μου. Προφανώς, όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες, ήμουν πολύ απογοητευμένος επειδή τα πράγματα δεν πήγαν σύμφωνα με το σχέδιο και έχασα μία νίκη.

Επίσης, μίλησε και για τον ρόλο του ως ομαδικό παίχτη:

Είμαι αυτός που είμαι και δεν χρειάζεται να λέμε τίποτα γι’ αυτό. Δεν το έκανα όλη τη χρονιά και δεν θα το κάνω και τώρα. Δεν είναι ώρα. Τελικά, έμαθα πολλά αυτή τη σεζόν και το πιο σημαντικό είναι όταν γυρνάς πίσω – είτε στο ξενοδοχείο είτε στο σπίτι – και μπορείς να κοιτάξεις τον εαυτό σου και να ξέρεις ακριβώς τι συνέβη. Πρέπει να καταλάβεις τον εαυτό σου και βαθιά μέσα την καρδιά σου για να ξέρεις τι συμβαίνει.

Αυτό είναι πιο σημαντικό απ’ ό,τι σκέφτονται οι άνθρωποι, ή τι γράφεται και λέγεται. Είναι αδύνατο να ικανοποιήσω τους πάντες. Μερικές φορές μπορείς να το δεις από διαφορετικές οπτικές γωνίες, αλλά αφού ξέρεις τον εαυτό σου, αυτό έχει σημασία. Δεν θέλω να λέτε διάφορα πράγματα, γιατί δεν το έκανα όλο το 2010 και δεν είναι ώρα γι’ αυτό.

Ο Πρωταθλητής είπε ότι τώρα θέλει λίγο χρόνο για να χαλαρώσει κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων.

Όταν ρωτήθηκε για το αν οι διακοπές είναι σημαντικές είπε:

Ναι, σίγουρα. Επίσης, πρέπει να πάρεις ενέργεια για την επόμενη χρονιά. Στην αρχή της σεζόν σκεφτόμουν το τρόπαιο, γιατί ως αθλητής πρέπει να κοιτάω μπροστά. Έτσι αυτό είναι ένα πολύ, πολύ όμορφο αναμνηστικό, αλλά πάντα ανυπομονώ να κάνω το επόμενο βήμα.

[Πηγή: autosport | Photo copyright: FIA via Getty Images]

#trending

Η Mitsubishi εύχεται να μπορούσε να επαναφέρει το Lancer Evolution

Η Mitsubishi αναγνώρισε ότι θα επιθυμούσε την επιστροφή του...

#trending

Η Mitsubishi εύχεται να μπορούσε να επαναφέρει το Lancer Evolution

Η Mitsubishi αναγνώρισε ότι θα επιθυμούσε την επιστροφή του...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η FIA απαγόρευσε τις αεροτομές στην εξάτμιση σαν της Ferrari για το 2027

Η FIA, το διοικητικό όργανο της Formula 1, προχώρησε σε αυστηροποίηση των τεχνικών κανονισμών για το 2027, απαγορεύοντας επίσημα τη χρήση των αεροτομών στην...

Grand Prix Αυστρίας, FP2: Και πάλι θέτει το ρυθμό ο Antonelli, μπροστά από τις δύο McLaren

Ο Kimi Antonelli σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Αυστρίας, ολοκληρώνοντας την Παρασκευή στην κορυφή των χρόνων μπροστά...

Grand Prix Αυστρίας, FP1: Tαχύτερες οι Mercedes, κορυφή για Antonelli

Ο Kimi Antonelli σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Αυστρίας στο Red Bull Ring, οδηγώντας το 1-2 της...

Ο Hamilton αποκάλυψε σοβαρό τραυματισμό στον αυχένα που επηρέασε την πρώτη του σεζόν με τη Ferrari

Ο Lewis Hamilton αποκάλυψε ότι υπέστη σοβαρό τραυματισμό στον αυχένα κατά τη διάρκεια ιδιωτικών δοκιμών της Ferrari στη Βαρκελώνη, τον Ιανουάριο του 2025, έναν...