Μετά τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, που μας χάρισε πολλές συναρπαστικές μάχες έφθασε η σειρά του 2ου αγώνα και πάλι στο Στρ. Αερ. της Τρίπολης που θα λάβουν μέρος 80 οδηγοί. Στον 2ο αγώνα του πρωταθλήματος στις 1η Μαΐου 2011 αναμένεται να κλιμακωθούν οι μάχες σε όλες τις κατηγορίες με σκοπό την επίτευξη της καλύτερης επίδοσης απ’ όλους τους αγωνιζόμενους!


Αν δεν ξέρεις τι είναι το GTCC θα σου πω ότι πρόκειται για ένα θεσμό Τime-trial που πραγματοποιείται σε οργανωμένες πίστες στην Ελλάδα από όλα τα οργανωμένα αυτοκινητιστικά Clubs της Ελλάδας, και στον οποίο οι διαγωνιζόμενοι οδηγούν όσο πιο γρήγορα μπορούν, κάνοντας ένα (1) γύρο προθέρμανσης και τρεις (3) χρονομετρημένους γύρους.

Οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε κατηγορίες σύμφωνα με τα κυβικά τους και το επίπεδο προετοιμασίας του αυτοκινήτου τους, και νικητής της κάθε κατηγορίας αναδεικνύεται αυτός που πραγματοποίησε τους τρεις (3) χρονομετρημένους γύρους στον λιγότερο συνολικό χρόνο.

Το gtcc είναι ένας θεσμός που διανύει ήδη τον 5ο χρόνο διεξαγωγής του. Δημιουργήθηκε σαν μία οικονομική μορφή αγώνων/δεξιοτεχνιών για να ικανοποιήσει το πάθος των οδηγών για γρήγορη οδήγηση σε πίστες, με έντονο το στοιχείου του συναγωνισμού. Οι τεχνικοί κανονισμοί αλλά και ολόκληρη η ιδέα του αγωνιστικού μέρους του gtcc, είναι θεσπισμένοι με γνώμονα την ερασιτεχνική προετοιμασία των αυτοκινήτων ώστε να κάνει προσιτή την συμμετοχή για κάθε οδηγό-αγωνιζόμενο, αλλά και -γιατί όχι- να αποτελέσει ένα προστάδιο για τυχόν μελλοντική εμπλοκή των συμμετεχόντων στους Αγώνες του Ελληνικού Πρωταθλήματος και των διαφόρων Κυπέλλων.

Δελτίο Τύπου

Μετά τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, που μας χάρισε πολλές συναρπαστικές μάχες έφθασε η σειρά του 2ου αγώνα και πάλι στο Στρ. Αερ. της Τρίπολης που θα λάβουν μέρος 80 οδηγοί.

Στον 2ο αγώνα του πρωταθλήματος στις 1η Μαΐου 2011 αναμένεται να κλιμακωθούν οι μάχες σε όλες τις κατηγορίες με σκοπό την επίτευξη της καλύτερης επίδοσης απ’ όλους τους αγωνιζόμενους!

Για τους θεατές σε αυτό τον αγώνα θα υπάρχει εισιτήριο εισόδου 10€ από την Startline, λόγω του πανελληνίου πρωταθλήματος, με το οποίο θα μπορεί κάποιος να παρευρεθεί και το Σάββατο αλλά και την Κυριακή. Δεν θα υπάρχουν ειδικές προσκλήσεις που θα αντιστοιχούν σε κάθε αγωνιζόμενο, αλλά κάθε αγωνιζόμενος θα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει μέσα στο αυτοκίνητό του και μόνο κατά την είσοδό του στην πίστα τους συνοδούς/θεατές του.

Υπενθυμίζουμε για μια ακόμη φορά ότι οι πυροσβεστήρες πρέπει υποχρεωτικά να είναι σωστά τοποθετημένοι και δεμένοι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και δίπλα από την θέση του οδηγού με προβλεπόμενους τρόπους στερέωσης όπως έχουν αναλυθεί στους τελευταίους αγώνες αλλά και απεικονίζονται πλέον στην τελευταία σελίδα της αίτησης συμμετοχής.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Σάββατο

  • Ώρα προσέλευσης 12:00 για τεχνικό έλεγχο
  • 14.30: ελεύθερα δοκιμαστικά (1 ώρα)

Κυριακή

Ώρα προσέλευσης 09:00

Δεν θα επιτραπεί η είσοδος κανενός αγωνιζομένου στον χώρο της παιδιάς μετά την έναρξη της ενημέρωσης αγωνιζομένων.

Το GTCC θα ξεκινήσει στις 12:30 με την Κατηγορία Ε.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΤUNING

  • Ε: Από 1.401cc έως 1.600cc / έως 1.400cc με Τurbo
  • Δ: Από 1.601cc έως 1.840cc / έως 1.600cc με Τurbo
  • Γ: Από 1.841cc έως 2.000cc / έως 1.840cc με Τurbo
  • Β: Από 2.000cc έως 3.000cc / έως 2.000cc με Τurbo
  • Α: Πάνω από 3.000 cc / πάνω από 2.001cc με Τurbo
  • Ζ: Από 1.151cc έως 1.400cc / έως 1.150cc με Τurbo (θα τρέξει μετά την S0)

Special

  • S3 (Special 3): Έως 1.600cc / έως 1.400cc με Turbo
  • S2 (Special 2): Από 1.601cc έως 2.000cc / έως 1.800cc με Turbo
  • S1 (Special 1): Πάνω από 2.000cc / πάνω 1.800cc με Turbo, καθώς και open wheelers ή οχήματα με κινητήρα μοτοσικλέτας.
  • S0 (Specia 0): Open wheelers ή οχήματα με κινητήρα μοτοσικλέτας καθώς και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που επιθυμεί να λάβει μέρος σε αυτήν την κατηγορία

Salοon

Στην κατηγορία Salοon αγωνίζονται αυτοκίνητα που τηρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας (βάσει κανονισμών J)

Λόγω τον αλλαγών στις κατηγορίες που έχουν γίνει για το φετινό πρωτάθλημα, θα πρέπει κάθε αγωνιζόμενος να μελετήσει εκ νέου τον ειδικό κανονισμό του GTCC.

  • LJ

    Καλο αγωνα αυριο σε ολους τους συμμετεχοντες. Τετοια events χρεαζονται σε μια χωρα που το motorsport παραπαιει οπως και ολη η κοινωνια εξαλου. Παλι ωραια ”γιορτη” του ποδοσφαιρου ειδαμε σημερα!