Έχουμε γράψει ότι η McLaren θα έχει αρκετές αναβαθμίσεις στο Grand Prix της Βαρκελώνης. Φυσικά, για να χρησιμοποιηθούν στον αγώνα θα πρέπει να δώσουν τα δεδομένα που έχει υπολογίσει η McLaren. Κάποιες από αυτές τις είχαν μαζί τους και στην Τουρκία, αλλά οι μηχανικοί της βρετανικής ομάδας δεν ήταν σίγουροι για την αξιοπιστία των αναβαθμίσεων αυτών και αποφάσισαν να μην τις χρησιμοποιήσουν.

Ο Tim Goss, διευθυντής μηχανολογίας της McLaren, επισημαίνει πως η βρετανική ομάδα θα έχει 10 με 12 αναβαθμίσεις, τις οποίες θα ενσωματώσει στην MP4-26 την Παρασκευή, η οποία θα είναι ημέρα αξιολόγησης.

Έχουμε ένα πακέτο αναβαθμίσεων που θα πάρουμε μαζί μας στην Ισπανία. Σε κάθε αγώνα έχουμε αναβαθμίσεις, αλλά συνολικά θα έχουμε περίπου 10 ή 12 αναβαθμίσεις, κάποιες από τις οποίες θα είναι εμφανείς και κάποιες άλλες όχι.

Προφανώς, στόχος μας είναι να κερδίζουμε αγώνες και τελικά να κερδίσουμε τα πρωταθλήματα, και για να το κάνουμε αυτό θα πρέπει να κλείσουμε τη διαφορά από την Red Bull και να περιορίσουμε τα προβλήματά μας.

Είχαμε ένα πακέτο για το τουρκικό Grand Prix, το οποίο πήραμε εκεί μαζί μας. Όπως πάντα, προσπαθούμε να επιταχύνουμε φέρνοντας βελτιώσεις στην πίστα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, και λίγο πριν το τούρκικο Grand Prix είχαμε ένα σχετικά δευτερεύον ζήτημα, το οποίο με έκανε να μην είμαι σίγουρος ότι οι αναβαθμίσεις θα αντέξουν για έναν αγώνα, και έτσι τις απομακρύναμε την τελευταία στιγμή. Θα επαναξιολογήσουμε όλες τις αναβαθμίσεις την Παρασκευή στην Ισπανία και αυτές που είναι καλές θα τις επιλέξουμε.

Σύμφωνα με τον Goss, η κύρια αλλαγή στην MP4-26 θα εντοπίζεται στο πίσω μέρος.

Όπως ξέρετε, είχαμε εισάγει μια αλλαγή του αρχικού πίσω μέρους λίγο πριν από την έναρξη της σεζόν. Τρέχουμε ήδη με αυτό αρκετούς αγώνες και τώρα νομίζω ότι θα δούμε κάποιες αλλαγές στο αμάξωμα και στο πάτωμα.

[Πηγή: espnf1]