Μόνο στο AutoBlog.gr διάβασες ότι οι turbo κινητήρες θα αναβληθούν για το 2014 και ίσως για το 2015. Είμαι σίγουρος πως δεν μας πίστεψαν όλοι, ίσως δε μας πίστεψες κι εσυ. Κι όμως, η FIA με επίσημη ανακοίνωση αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να αναβληθούν οι turbo κινητήρες και μας δικαιώνει! Και αυτό έχει γίνει θέμα σε όλα τα μεγάλα sites του εξωτερικού… αιώνες μετά από εμάς. Φυσικά, αυτό δείχνει την εγκυρότητα που έχουν οι πηγές μας. Η δήλωση της FIA αναφέρει ότι:

Σε συνεννόηση με τους κύριους ενδιαφερόμενους και μετά από τη διαβούλευση αυτή, η ψηφοφορία μέσω φαξ από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού θα μπορούσε να ληφθεί υπόψιν μέχρι τις 30 Ιουνίου για να επαναπροσδιορίσει την ημερομηνία εφαρμογής αυτών των τεχνικών κανονισμών.

Προτεστάντες κατά των turbo κινητήρων είναι η Ferrari και η Mercedes GP. Το κόστος αυτής της μετάβασης θα αγγίξει τα €75.000.000 (για ποια εξοικονόμηση χρημάτων μας μιλάνε;), και ο Bernie Ecclestoneμαλώνει” με τον Jean Todt για το θέμα αυτό. Ο 80χρονος φοβάται τις επιπτώσεις από τους νέους κινητήρες, αλλά ο Todt επιμένει να θέλει τους turbo κινητήρες. Όλα, πάντως, τα σημάδια δείχνουν πως η αναβολή είναι θέμα χρόνου να ανακοινωθεί και επίσημα… Αν θες να μάθεις περισσότερα για το θέμα και να μαθαίνεις τα πάντα πρώτος και με διαφορά, μείνει συντονισμένος στις σελίδες μας. Εικοσι εννέα κατασκευαστές μονοθέσιων συνιστούν AutoBlog.gr, αυτοί ξέρουν…

[Πηγή: FIA]

  • gazokiller

    να μην έρθουν ποτέ γίνεται???
    κατεβάστε τους V10 για να μη γίνω ρομαντικός κ πω τους V12 από τα ράφια να δούμε κ κυρίως να ακούσουμε τι θα πει F1!!!

  • mika

    Ayto lew ki egw..Ginetai na anablhthoun gia panta???
    Aei syxtyr apo ekei…
    Kala,h teleytaia protash,egrapse…
    :lol: :lol: :lol:

  • Iceman

    V10 και τα μυαλα στα καγκελα

  • LJ

    Μπραβω Hawk. Εγω λεω να κατεβασει ο καθενας οτι θελει, οι νομοι τις φυσικης να γινουν οι κανονισμοι. Λιγο ακραιο το ξερω αλλα αυτη η συζητηση για τους κινητηρες με εχει κουρασει. Καθε πλευρα εχει τα δικια της.

    • Το μπράβο πάει σε όλο το AutoBlog και στις εγκυρότατες πηγές μας, τις οποίες και ευχαριστούμε θερμά! :)

    • LJ

      Ok τοτε μπραβο σε ολους σας guyz!

    • :D :D :D

    • Το μεγάλο μπράβο πάει σε όλους εσάς όμως…
      που μας ανέχεστε και μας διαβαζετε, παρ’ολο που ξέρετε ότι δεν είμαστε επαγγελματίες στο χώρο…
      Απλώς παιδιά που αγαπάμε το αυτοκίνητο… όπως όλοι εσείς…!!!!

    • LJ

      Ακριβως, ολοι εδω γουσταρουμε carsssss :)

    • Και F1 cars!! Θα μου πεις, και αυτά “cars” είναι!! :P :P

    • hehhe ;)

  • hellboy

    gazokiller: να μην έρθουν ποτέ γίνεται??? κατεβάστε τους V10 για να μη γίνω ρομαντικός κ πω τους V12 από τα ράφια να δούμε κ κυρίως να ακούσουμε τι θα πει F1!!!

     
    tha symfwnisw kai tha prosthesw thelw slik elastika kai na eksafanistei h kathari grami!!!agwnas taxytitas einai oxi trenaki(an einai treno na baloun kai sxetiki sfyriktra!!!xaxaxaaxaxaxa)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!na figei o gero ecclestone mazi me ton todt kai oi dyo katastrepsan tin f1 ta teleftaia 15 xronia!!!!

    • gazokiller

      καλά ο todt έχει λίγο χρόνο εργασίας για να πούμε ότι την κατέστρεψε…αν κ όντως εκεί πάει αν κάνει τις αλλάγες που θέλει…τι να κάνουμε…δυστυχώς για αυτά τα άτομα η ιστεροφημία τους είναι πιο ισχυρή απο το καλό που πρέπει να προσφέρουν…

  • Αν το δουμε ομως ρε παιδια και απο την πλευρα που λεει οτι η F1 ειναι το εργαστηριο για την εξελιξη νεων τεχνολογιων για τα καθημερινα αυτοκινητα, τοτε τι εχει να προσφερει πια η χρηση ατμοσφαιρικων V8?
    Η εξελιξη τουσ εξαλου εχει τελειωσει εδω και χρονια νομιζω… ειχαν φτασει να μετατρεπουν σε κινητικη ενεργεια το 29,κατι% και 30% ειναι το θεωρητικο οριο. Παει το εργο τελειωσε, παμε για αλλα. Οσο για τους νοσταλγους του ηχου (αναμεσα τους κι εγω) πιστευω οι τουρμπινες με 18000rpm θα μας αποζημιωσουν.

  • Φίλε Κώστα, αν οι τόσες πολλές και μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες περιμένουν τη Formula 1 για να φτάξουν καλύτερους κινητήρες, τότε η μπάλα έχει χαθεί.. Δηλαδή αν η Toyota, η BMW, η Honda, η VW, η Audi, η FIAT, η Nissan και άλλες δεν μπουν στην F1 με τους turbo, τι θα κάνουν;; Θα έχουν τόσο πολύ χειρότερους κινητήρες από τους άλλους που θα είναι μέσα;; Μια καραμέλα είναι και αυτή, όπως και αυτό που λένε για το περιβάλλον. Μόνο που τα καυσαέρια που παράγονται σε ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, μόνο το 3% είναι από τα μονοθέσιο!!!!!!!!!!! Επίσης, λένε για οικονομία, τη στιγμή που η μετάβαση θα στοιχήσει €75.000.000 σε κάθε κατασκευαστή!!!!

     

    Και αν οι ομάδες είχαν τόσο μεγάλο όφελος από τους κινητήρες αυτούς για την κατασκευή νέων, καλύτερων turbo κινητήρων, θα ήθελαν σαν τρελές να μπουν, παρά το μεγάλο κόστος… Μόνο αυτό δε θέλουν, όμως!

    https://www.autoblog.gr/2011/01/01/ferrari-seeks-allies-in-2013-engine-opposition/

    Οι ομάδες, οι θεατές και ο Ecclestone δε θέλουν τους turbo κινητήρες, αλλά η FIA το χαβά της! Δεν υπολογίζει κανέναν! Οι ομάδες και οι θεατές δεν παίζουν κανέναν ρόλο;;;

     

    Όσον αφορά τον ήχο, το ανώτατο όριο στροφών θα περιοριστεί στις 12.000 σ.α.λ!! Ο λόγος, για να περιορίσουν τον αριθμό των διαθέσιμων κινητήρων από τους 8, που είναι τώρα, στους 5 και αργότερα στους 4… Δηλαδή οι οδηγοί θα φοβούνται να ακουμπήσουν το γκάζι για να μην τους σκάσει ο κινητήρας…

  • stadi

    Αυτο που με εκνευριζει πιο πολυ ειναι ο περιορισμος των διαθεσιμων κινητηρων παρα το οτι θα παμε στους turbo.Το εχουν παρακάνει και με την διαρκεια αντοχης των κινητηρων αλλά ακομα χειροτερα και με τα κιβωτια.5 κινητηρες για ολη τη χρονια????Ε οχι ρε σεις αυτο δεν ειναι F1.Ειναι ξευτιλα.Επιστροφη τουλαχιστον στους V-10.Για να καταλαβετε την διαφορα δειτε τον sato στο Bahrain στην κορυφη των V-10 το 2004 οταν ειχαν φτασει στο peak της αποδοσης καθως το 2005 επρεπε να αντεχουν 3 αγωνες οι κινητηρες. Δειτε πως στροφαρει:  


     

  • Δεν ξερω ρε φιλε τι να πω, κι εσυ δικιο εχεις. Γενικα παντως ειμαι υπερ των αλλαγων, ειναι ανανεωση.
    εξαλου οι turbo κινητηρες δεν εβλαψαν ποτε καμια μορφη motorsport, αντιθετως ολοι αναπολουν την εποχη των turbo και στην F1 αλλα και των σοβαρων Turbo στα ραλλυ. για να μην πω και για τα αγαπημενα μου RS500 στα touring cars που μοιραζαν κλωστες και βελωνες στα Μ3…….χεχεχε (και καπως ετσι αρχισε ο καβγας…) 

  • hellboy

    pantos opws kai na exei h f1 exei xasei polly kosmo…mazi kai emena(epekse mikro rolo kai o afigitis tou alpha)pou an blepw blepw kanena sporadika kathws to mono pragma pou exei endiaferon einai h ekkinisi…shmera o agwnas legete stratigikis,an hthela stratigiki  tha eblepa agwna skaki me kanena megalo onoma h akoma poker(pou einai tis modas !!!!)oxi f1 pou thelw na dw prosperasmata (opws senna-mansel)se oli tin pista.oxi kathares grames pisw ta slik kai oxi mikroterous kinitires!!!!!!kai opois epibiosei!!!!!!!!!thelw maxh ston dromo oxi klasiko athlitismo!!!!!h f1 ta teleftaia xronia thimizei agwnes klasikou aftokinitou!!an den epanelthoun olla ta kala pou kanane tin f1 n1# taepomena 10 xronia tha eklipsei………….
    kathws pedia sta sxolia pou exei to video tou stadi me ton sato ena palikari egrapse to kalytero
    -I dont like f1 now all this politics have ruined the sport, I also miss the classic 90s with v10. As for the video, great lap Takuma :) Music to my ears.

  • Phaethon

    Η γνώμη μου είναι πως η F1 πρέπει να είναι το όριο της τεχνολογίας.
     
    Φανταστείτε τι εξέλιξη θα είχαν εναλλακτικές τεχνολογίες αν ήταν ελεύθερες εκεί!
     
    Ίσως ο μόνος κανονισμός που θα χρειαζόταν είναι το μέγιστό ποσό ενέργειας για κάθε αυτοκίνητο. Αλλά είδος του κινητήρα και της μετάδοσης να διαφέρει ανάλογα με τη λύση που έχει υιοθετήσει η κάθε ομάδα.

  • Monder

    xaxaxaxa 29 kataskeuaste eleos ti grafeis xaxaxaxa to h monh ekseliksh pou ginete pia sta mono8esia einai ka8ara aerodunamikh den uparxei kinhthras baros klp gia auto vlepoume auto poy vlepoume mia idia formula1 tosa xronia…

  • V12 με την μια ,αλλα αν θελουν τουρμπο σονι και καλα μονο ν6.μην ακουσω τον γερο να λεει τπτ
    για 4κυλινδρους να τους βαλει εκει που ξερει….

    • Ακριβώς αυτό!

      Δε με χαλάει ΚΑΘΟΛΟΥ το turbo! Η πτώση της απόδοσης και του ήχου με χαλάει!!!

      Εγώ θέλω V10 turbo, 1000 άλογα!!

      Και οι οδηγοί αυτό θέλουν!!!

      Formula 1 είμαστε… Το απόλυτο άθλημα ταχύτητας!! Και αυτοί θέλουν να έχουμε 4 κυλίνδρους.. Όσους έχω εγώ στο αυτοκίνητό μου…