Μετά τις φωτογραφίες που διέρρευσαν την Παρασκευή, η BMW παρουσίασε επίσημα τη νέα Σειρά 1 η οποία θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Στιλιστικά οι γραμμές του μοντέλου είναι πιο έντονες και σίγουρα αν έχεις δει την τωρινή σειρά 1 από κοντά δεν αργείς να παρατηρήσεις τις διαφορές. Η μάσκα θυμίζει έντονα Series 5 / Series 7 και η όλη σχεδίαση υπόσχεται πολλά.

Το νέο μοντέλο έχει κωδική ονομασία F20 και βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα που φορά την τωρινή Σειρά 3, κάνοντας την είναι μεγαλύτερη σε όλες τις διαστάσεις από το τωρινό μοντέλο. Η νέα Σειρά 1 έχει έτσι μεγαλύτερες διαστάσεις στους χώρους των αποσκευών (επιπλέον 200 λίτρα) και σε αυτούς του εσωτερικού, εκεί που έπασχε το τωρινό μοντέλο. Ο χώρος των αποσκευών ανέρχεται στα 330 με 360 λίτρα ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων σε αναλογία (40/20/40) μπορεί αυτός να φτάσει έως τα 1200 λίτρα.

Μηχανικά τώρα, η νέα BMW Σειράς 1 θα ξεκινήσει τις πωλήσεις της με αποκλειστικά τετρακύλινδρους turbo κινητήρες. Η έκδοση 116i θα φορά έναν 1600αρη ψεκαστό κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 135 ίππων, ενώ η 118i θα αποδίδει 170 άλογα.

Σε ότι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, θα υπάρχουν 3 κινητήρες διαθέσιμοι, ο 2.0-λιτρος turbo diesel, που θα αποδίδει 116 (έκδοση 116d), 143 (έκδοση 118d) και184 (έκδοση 120d) άλογα.

Υπάρχουν 2 κιβώτια διαθέσιμα ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο, και ένα 8-τάχυτο αυτόματο της ZF ενώ η νέα Σειρά 1 διαθέτει σύστημα Start/Stop και ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Τεχνολογικά υπάρχουν πολλά gadget όπως το σύστημα αυτόματης ρύθμισης της μεγάλης σκάλας, κάμερα οπισθοπορείας, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, σύνδεση στο internet, σύστημα πρόγνωσης πρόσκρουσης, αυτόματη αναγνώριση οδικών σημάτων, αυτόματη αναγνώριση ορίων ταχύτητας και άλλα πολλά. Θα είναι διαθέσιμη σε δύο πακέτα εξοπλισμού, τα Urban και Sport. Αναλυτικές λεπτομέρειες στο δελτίο τύπου και στην τεράστια gallery που ακολουθεί.

http://www.youtube.com/watch?v=NYfmqMemZTg

[Πηγή: BMW]

Δελτίο Τύπου

The new BMW 1 Series

  • The new BMW 1 Series: the second generation of this pioneering premium compact range. Still the only rear-wheel-drive model in its class. Even more sporty and fuel-efficient than before, and significantly more comfortable and spacious. Outstanding interior and exclusive features, occupying a distinctive niche within its segment. Unique combination of premium-quality handling, aesthetics and innovative technology.
  • Five doors. Bold, swept-back body; uniquely high-quality, sporty design with BMW’s typically elegant proportions and boldly shaped surfaces. Youthful, lively image enhanced by design elements highlighting the maturity and premium status of the new BMW 1 Series. BMW Sport Line and BMW Urban Line provide added scope for personalization using exclusive interior and exterior design features and equipment.
  • For the first time, all the petrol and diesel engines for the BMW 1 Series now feature new BMW TwinPower Turbo technology. A new generation of 1.6-litre petrol engines: BMW 116i with 100 kW/136 hp, BMW 118i with 125 kW/170 hp. Radically redesigned 2.0-litre diesel engines: BMW 116d with 85 kW/116 hp, BMW 118d with 105 kW/143 hp, BMW 120d with 135 kW/184 hp. Also scheduled for launch soon is the BMW 116d EfficientDynamics Edition, with a 85-kW/116-hp 1.6 litre diesel engine and additional fuel-saving technologies that will keep CO2 emissions over the EU testing cycle down to just 99 g/km.
  • BMW 1 Series still a market leader with its BMW EfficientDynamics technology: first car in the world in its segment with optional eight-speed automatic transmission, Automatic Start/Stop function in both manual and automatic transmissions. ECO PRO mode is activated using the driving experience switch (included as standard).
  • Significantly improved comfort and unique handling thanks to rear-wheel drive, in-line engines, perfectly balanced weight distribution and advanced suspension technology. Double-joint cross-strut front axle; five-link rear axle; high-precision electromechanical power steering with no interference from the drive train. Optional Variable Sports Steering; DSC Driving Stability Control including DTC Dynamic Traction Control and electronically locking rear differential as standard.
  • Body 85 millimetres longer, wheelbase 30 millimetres longer, front track 51 millimetres wider and rear track 72 millimetres wider than previous model; height remains unchanged, but 17 millimetres of increased width create a more spacious interior and a sportier look. 21 millimetres more rear legroom; luggage compartment expanded from 330 to 360 litres; luggage capacity expandable to a maximum of 1,200 litres with rear seats folded down (40/20/40 seats available optionally). Large number of storage compartments, shelves and cupholders in cockpit.
  • Highly torsion-resistant body for increased responsiveness and passenger protection. Comprehensive range of safety equipment including front, side and head airbags.
  • High-quality interior with driver-friendly cockpit and outstanding materials and finishes; optional iDrive system with integral dashboard control display using the exclusive BMW flatscreen design.
  • BMW ConnectedDrive: a comprehensive and (for a compact car) unique selection of optional driver assistance systems and mobility services. High-beam assistance, Adaptive Headlights, parking assistance, reversing camera, Lane Departure Warning including Collision Warning, cruise control with brake function, speed-limit and no-passing information, Internet connectivity, increased smartphone and music player integration, real-time traffic information, and web radio, Facebook and Twitter apps.
  • Model versions: BMW 118i: Four-cylinder in-line petrol engine with BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of twin-scroll turbocharger, High Precision Injection, VALVETRONIC and Double-VANOS variable valve control, capacity: 1, 598 cc, output: 125 kW/170 hp at 4,800 rpm, maximum torque: 250 Nm at 1,500 – 4,500 rpm, acceleration [0 – 100 km/h]: 7.4 seconds, maximum speed: 225 km/h, combined-cycle fuel consumption*: 5.8 – 5.9 litres/100 kilometres, CO2 emissions*: 134 – 137 g/km, emissions standard: EU5. BMW 116i: Four-cylinder in-line petrol engine with BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of twin-scroll turbocharger, High Precision Injection, VALVETRONIC and Double-VANOS variable valve control, capacity: 1,598 cc, output: 100 kW/136 hp at 4, 400 rpm, maximum torque: 220 Nm at 1,350 – 4, 300 rpm, acceleration [0 – 100 km/h]: 8.5 seconds, maximum speed: 210 km/h, combined-cycle fuel consumption*: 5.5 – 5.7 litres/100 kilometres, CO2 emissions*: 129 – 132 g/km, emissions standard: EU5. BMW 120d: Four-cylinder in-line diesel engine with BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of variable-geometry turbocharger, common-rail magnetic-valve direct injection (max. injection pressure: 1,800 bar), capacity: 1,955 cc, output: 135 kW/184 hp at 4, 000 rpm, maximum torque: 380 Nm at 1,750 – 2, 750 rpm, acceleration [0 – 100 km/h]: 7.2 seconds, maximum speed: 228 km/h, combined-cycle fuel consumption*: 4.5 – 4.6 litres/100 kilometres, CO2 emissions*: 119 – 122 g/km, emissions standard: EU5. BMW 118d: Four-cylinder in-line diesel engine with BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of variable-geometry turbocharger, common-rail, magnetic-valve direct injection (max. injection pressure: 1,600 bar), capacity: 1,955 cc, output: 105 kW/143 hp at 4,000 rpm, max. torque: 320 Nm at 1,750 – 2, 500 rpm, acceleration [0 – 100 km/h]: 8.9 seconds, maximum speed: 212 km/h, combined-cycle fuel consumption*: 4.4 – 4.5 litres/100 kilometres, CO2 emissions*: 115 – 118 g/km, emissions standard: EU5. BMW 116d: Four-cylinder in-line diesel engine with BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of variable-geometry turbocharger with common-rail, magnetic-valve direct injection (max. injection pressure: 1,600 bar), capacity: 1,955 cc, output: 85 kW/116 hp at 4,000 rpm, maximum torque: 260 Nm at 1,750 – 2,500 rpm, acceleration [0 – 100 km/h]: 10.3 seconds, maximum speed: 200 km/h, combined-cycle fuel consumption*: 4.3 – 4.5 litres/100 kilometres, CO2 emissions*: 114 – 117 g/km, emissions standard: EU5. 

    * EU test figures, variations due to differences in the tyres fitted

  • mitsos21

    san autokinhto sigoura 8a einai poli kalo,isws to kalitero ths klasshs tou(poiothta,korifaioi kinhthres kai kivwtia, megaliteroi xwroi, pisw kinhsh) parola auta, app emfanish gamhse ta ,apo brosta to vriskw ws to asxhmotero bmw auth thn epoxh enw to pisw einai akoma xeirotero kai moiazei san polo. Meta sthn bmw tous eftege p bangle gia thn kakh sxediash,proswpika h palia 1 mou arese poli perissotero
     

  • O proigoumenos assos einai sigoura omorfoteros

  • Κάτι δεν μου κάθεται καλά στην μάσκα του αυτοκινήτου.Μου θυμίζει την μάσκα Κορεάτικου τζιπ.

  • gazokiller

    AB καταρχήν καλώς ήρθες πίσω…
    δεύτερον η σχεδιάση της 1 διατηρει την ίδια ουδέτερη/αδιάφορη γραμμή του πρώτου μοντέλου…
    δε το βρίσκω άσχημο αλλά όχι κ ωραίο…
    είμαι σίγουρος ότι θα πάει παρα πολύ καλά σε πωλήσεις…
    κ ότι αν το δούμε live μπορεί να είναι διαφορετική άποψη(πόσες φορες απο κοντα βρίσκεις ένα αυτοκ ομορφότερο ή κ ασχημότερο απο τις φωτο)
    κ τελευταία ερώτηση…
    ξέρουμε πότε θα βγει το νεο entry-level της εταιρίας??

  • thanks george ;)

    το νέο μικρό πιθανότατα θα παρουσιαστεί μέσα στο 2012, ως μοντέλο του 2013

  • Mika

    H olh sxediash yposxetai polla????Den kserw,pantws sigoura yposxetai pws tha ponane ta matia sou kathe fora pou tha th blepeis..Pragmatika apogohteytiko sxediastika aytokinhto..Kakasxhmo apo mprosta,adiaforo kai bareto apo pisw (poios eipe pws to Golf einai bland???Mia xara einai sugkritika!!!), sto plai emeine to idio..
    Sigoura einai synolika kalyterh,sth prohgoumenh den kathotan enhlikas pisw xwris na blasthmhsei,exei epitelous xwrous kai portmpagkaz,poiotika tha einai kalh kai epitelous exei endiaferontes kinhthres se olh ths th gkama..Ki exei ena eswteriko pou deixnei upmarket ki oxi ftwxos syggenhs.
    Ti na ta kanw omws ola ayta,otan apla den blepetai.. Megalh apogohteysh gia mena…A big big thumps down…

    Den m arese oute h prohgoumenh seira 1, twra omws blepw poso kalyterh telika htan,mprosta s ayto to pragma…

  • ggarfe

    Από εμφάνιση ΜΑΠΑ το καρπούζι. Κολοκύθι που λέμε…

  • billaros

    Αν και τρελος fan της BMW και εμενα εμφανισιακα δεν μου πολυ καθεται καλα… Πισω οντως μου θυμιζει λιγο πολο αλλα πιστευω τωρα που το βλεπω καλυτερα οτι αν κοιταξει κανεις τη μασκα απο τα πλαγια θα δει οτι οι γραμμες του ειναι ιδιαιτερα εντυπωσιακες μπροστα(δειτε την αρχη του δευτερου βιντεο). Η αληθεια ειναι οτι το περιμενα διαφορετικο ειδικα πισω.. Παντως στο γυναικειο φυλο αρεσει πολυ σε ενα προχειρο γκαλοπ που εκανα…

  • Konstantinos

    Einai apla tragika asxhmo!!! Ama eixe panw ena shmataki Lada paw stoixhma pws oloi ma oloi 8a elegan ti kakasxhmo pou einai…Apla epeidh einai BMW kapoioi prospa8oun na peisoun ton eauto tous pws vlepetai!

  • Theodoros

    Απαίσιο. Ηταν που ήταν το προηγούμενο κατάφεραν να το κάνουν χειρότερο!!