Αφού η Red Bull δεν έχει πρόβλημα με την απαγόρευση των ακραίων χαρτογραφήσεων, γιατί μιλά συνέχεια για το θέμα. Στο προσκήνιο είναι και πάλι ο Helmut Marko, αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull Racing συνεχίζει να προκαλεί με τις δηλώσεις του, καθώς είναι γνωστό πως όταν ο Αυστριακός ανοίγει το στόμα του, συνήθως λέει πράγματα που προσβάλουν ή προκαλούν. Ή και τα δύο, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση.


Τί είπε αυτή τη φορά; Ότι η απαγόρευση των ακραίων χαρτογραφήσεων, η οποία θα ισχύσει από το Grand Prix του Silverstone, γίνεται με στόχο να μπορέσει η Ferrari να κλείσει τη διαφορά από την κορυφή. Δηλαδή για να την ευνοήσει η FIA, της οποίας πρόεδρος είναι ο Jean Todt, πρωί αγωνιστικό αφεντικό της ιταλικής ομάδας…

Εάν οι άλλοι δεν μπορούν να μας αντιγράψουν, ζητούν να απαγορευτούν οι ιδέες μας. Μια τέτοια απόφαση μέσα στη χρονιά είναι περίεργη και προκαλεί υποψίες. Αυτό είναι σίγουρα για υπέρ της Ferrari, και η απόφαση φαίνεται να πάρθηκε για να τους δώσουν πλεονέκτημα.

Εσύ, τι έχεις να πεις για αυτές τις δηλώσεις;

[Πηγή: La Stampa | Photo Copyright: REUTERS/Lisi Niesner]

  • mitsos21

    kala autoi sthn red bull den koitane na xaroun thn (proswrinh epitixia tou) kai ka9ontai kai sxoliazoun arnhtika olous tous ipoloipous

  • to stravo na legete o tod einai ferrari freandly

    • mitsos21

      kala ennohte tosa xronia ekei douleue

  • dikio exei, mesa sthn mesh ths xronias apo thn stigmh pou den einai paranomo den mporeis na to apagoreyeis, einai san na timwreis tis kainouries idees.

  • gazokiller

    αν δούλευε για τη Ferrari o Todt…δε θα έκανε τόσες αλλαγές στους κανονισμούς…που κατα βάση επηρέασαν τη Ferrari κ McLaren!!!
    ούτε θα προσπαθούσε τόσο σθεναρά να γίνουν οι κινητήρες 1,6l turbo… κάτι που δρ θέλει κανένας κατασκευαστής εκτός απο τη renault(προμηθευτή της Red Bull)…
    αλλα κ για τη Ferrari να έγινε…χαλάλι γιατί το αξίζει!!

  • srss

    ρε μαγκες αν η φερραρι κινει τοσο πολυ τα νηματα δεν θα επετρεπε την αλλαγη κινητηρων σε τουρμπο, εστω κ αν ειναι ν6, για να μην πω κ ολας οτι θα ειχαν ξανακανει ελευθερη την εξελιξη των μηχανων. τα τελευταια 2-3 χρονια η φερραρι ειναι η ομαδα που εχει ευνοιθει λιγοτερο απο τους κανονισμους
     

  • cosacher

    1.Ο περιορισμός των δοκιμών εξέλιξης
    2.Το πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων
    3.Ο περιορισμός του κόστους
    4.Η υποχρέωση των κατασκευαστών κινητήρων να διαθέτουν στις άλλες ομάδες τον ίδιο ακριβώς κινητήρα με αυτόν που χρησιμοποιούν και οι ίδιες (πχ Renault – Red Bull Renault)
    5 …Δεν θυμάμαι και τι άλλο …
    οδήγησαν ομάδες όπως η Braun GP και η RedBull στο πρωτάθλημα ,και τώρα έχουν το θράσος να κατηγορούν τη Ferrari. Αν κινούσε τα νήματα η Ferrari o schumi θα βρισκόταν στο 13ο πρωτάθλημα κατα σειρα.
    Και μιλάμε για μια ομάδα με ουσιαστικά 4 αυτοκινητα που προσφέρουν διπλάσιες δοκιμές εξέλιξης και Database τρελή που έκπεδεύει η μία οδηγούς για την άλλη.
    …και μη μου πείτε ότι είναι άσχετη η REDBULL με την Torro Rosso…

    • johnnyxp64

      ego leo oti pantos epidei ta exei ola auta kanei i ferrari – epitixies , sto parelthon, den tous aresei na vlepoun na peftoun TOSO piso logo auton ton (merikon) ilithion kononismon!

      f1 xoris ferrari tha einai san kafes xoris kafe!