Η Red Bull είναι ίσως η καλύτερη ομάδα στις ακραίες χαρτογραφήσεις. Το πλεονέκτημα της αυστριακής ομάδας φαίνεται στις κατατακτήριες, αλλά στον αγώνα, ο ρυθμός της RB7 δεν είναι τόσο ανώτερος, ίσως όχι και ο καλύτερος. Τα σχέδια της FIA για τις ακραίες χαρτογραφήσεις είναι γνωστά, ενώ πλέον οι ομάδες δε θα μπορούν να αλλάζουν τη χαρτογράφηση του κινητήρα στο κενό από τις κατατακτήριες του Σαββάτου μέχρι τον αγώνα της Κυριακής. Ο νέος κανονισμός για τη συνεχή ροή των καυσαερίων θα ισχύσει από το Grand Prix του Silverstone.

Η λογική λέει ότι η RBR θα είναι η ομάδα που θα πληγεί περισσότερο, αλλά ο αγωνιστικός σύμβουλος της, Helmut Marko, δηλώνει πως έχουν βρει τρόπους να περιορίσουν τις απώλειες από τον νέο κανονισμό.

Δε θα ήμασταν η Red Bull, αν δεν είχαμε ήδη ιδέες για το πώς να μετριάσουμε τις επιπτώσεις.

Αν το λόγια του Αυστριακού είναι αληθινά, δεν το γνωρίζω. Υπομονή, θα το μάθουμε. Πάντως, υπάρχει μια μικρή αντίθεση στην παραπάνω δήλωση και σε αυτές.

[Πηγή: espnf1 | Photo Copyright: Red Bull Racing/Mark Thompson/Getty Images]

  • stadi

    “Δεν θα ημασταν η Redbull”.  Σιγα ρε Helmut κατουρα..Να ναι καλα ο Neway.Καθε φορα κατι εχει να πει αυτος ο Looser.