H Nissan θέλοντας να γιορτάσει τα πρώτα γενέθλια του Juke, παρουσίασε μια νέα έκδοση του, την Kuro. Η έκδοση βασίζεται στην έκδοση Tenka και είναι διαθέσιμη μόνο σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα. Διαθέτει μαύρους καθρέπτες, μαύρες χειρολαβές και μαύρες 17″ ζάντες αλουμινίου. Θα παραχθεί μόλις 2.800 μονάδες αποκλειστικά για την αγορά της Ευρώπης και θα είναι διαθέσιμο και με τους τρεις κινητήρες, τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi με 110 άλογα και τους δύο κινητήρες βενζίνης, 1.600 cc DIG-T άμεσου ψεκασμού απόδοσης 117 και 190 ίππων.

Η Nissan αναφέρει ότι μέσα σε ένα χρόνο έχει κατασκευάσει στο εργοστάσιο της στο Sunderland της Αγγλία πάνω από 120.000 Juke με τα 99.713 από αυτά να παραδίδονται σε πελάτες της στην Ευρώπη. Παράλληλα ανακοίνωσε ότι βελτίωσε την απόδοση των κινητήρων οι οποίοι πλέον εκπέμπουν λιγότερο CO2 (139 γρ/χλμ ο 1.600αρης βενζινοκινητήρας και 129 γρ/χλμ για τον αντίστοιχο πετρελαιοκινητήρα).

Τέλος αναφέρει ότι πλέον το εργοστάσιο της Αγγλίας θα κατασκευάζει και της τετρακίνητες εκδόσεις του Juke, αφού μέχρι στιγμής κατασκεύαζε μόνο τις δικίνιτες με τις τετρακίνητες να έρχονται από το εργοστάσιο της Ιαπωνίας. Η αυξημένη ζήτηση όμως ανάγκασε τους Ιάπωνες να μεταφέρουν την παραγωγή και στην Αγγλία. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Nissan]

Δελτίο Τύπου

NISSAN JUKE IS THE NEW BLACK

Special Kuro edition celebrates Nissan Juke’s first birthday

  • Dramatic and stylish special version of the energetic small Crossover
  • Based on top Tekna grade and available across the range
  • Over a Force Red or Metallic Black exterior colour, Juke Kuro (black in Japanese) features:
  • Black door mirrors
  • Black door handles
  • Gloss Black 17 alloy wheels
  • Special edition limited to 2,800 examples for Europe
  • Nissan Juke sales will exceed first year expectations with more than 100,000 expected
  • Juke and Qashqai together dominate European Crossover market
  • Production of Juke All Mode 4×4-i versions to move to Europe to satisfy high demand
  • Lower CO2 emissions on diesel and normally aspirated petrol versions

In little under a year, the Nissan Juke – the first B-segment Crossover – has firmly stamped its authority on the European market. Accounting for more than 60 percent of global sales of the model, Juke in Europe has claimed a +2 per cent market share from a standing start.

More than 120,000 examples have been built to date at Nissan’s plant in Sunderland in the north of England for delivery to many corners of the globe, and by the end of August European sales stood at 99,713. Just as Qashqai did in the C-segment before it, Juke has blazed a trail through a previously conservative market segment.

Combining excitement and genuine innovation in one stylish, uncompromising package, Juke is celebrating its first birthday with the launch of a unique special edition.

Called Kuro – the Japanese word for black – and based on Tekna grade, it has bold black features which either contrast with or harmonise with two metallic colours: the striking Force Red or dramatic Metallic Black exterior colour.

In its ultimate version, the black door mirrors and handles and the mean 17inch gloss black alloy wheels are matched by Kuro’s potent DIG-T turbocharged direct injection petrol engine and Juke’s sure-footed four-wheel drive chassis.

With 190PS on offer and an advanced chassis featuring ALL-MODE 4×4-i, the latest development of Nissan’s respected electronic all-wheel drive system, Juke Kuro benefits from torque-vectoring technology, a sports cornering system that enhances agility and reduces understeer when cornering.

Nissan Juke Kuro is based on the top Tekna grade which means standard equipment includes leather upholstery, Nissan Dynamic Control System which gives the driver the chance to optimise the car’s dynamic functions, Nissan Connect infotainment system with satellite navigation, colour reversing camera, climate control, Intelligent key, rain sensing wipers and automatic lighting.

It is available across all three engine options: one diesel and two 1.6-litre petrol units. At the top of the range is the turbocharged petrol engine with direct injection (DIG-T), developing 190PS. The second petrol unit develops 117 PS while the 1.5 dCi common rail diesel has 110PS.

“Distinctive, innovative, responsive and fun to drive… it’s little wonder Juke has proved to be an instant hit. Juke Kuro spices things up a little further and with only 2,800 examples available across the whole of Europe it is certain to sell out quickly,” said Guillaume Cartier, Vice President of Sales for Europe.

The arrival of Juke Kuro coincides with two significant announcements for the rest of the range. Changes to the final drive ratio of the normally aspirated petrol and the diesel models have reduced emissions and enhanced refinement by lowering noise levels without affecting the lively acceleration of either car. Emissions from the manual version of the 1.6 Juke drop from 147g/km to 139g/km, while the diesel manual tumbles from 134g/km to 129g/km.

Importantly, the new CO2 figure for the diesel allows it to retain its PURE DRIVE badge. Initially the badge was placed on all Nissan vehicles that produced CO2 emissions of 140g/km or lower, but to show this is an on-going programme, that target has been lowered to 130g/km in 2011/12 and will reduce further, to 120g/km, in 2013/14.

The second announcement is that from October production onwards all 4wd versions of Juke for sale in Europe will be built at Sunderland alongside the 2wd models. Until now, Juke 4wd models have been imported to Europe from Japan while all 2wd models sold in Europe were built in Europe.

However, increasing demand for the dynamic safety offered by all-wheel drive means that the time spent shipping the car from Japan was no longer acceptable.

It’s all good news for Nissan in Europe, as we are best placed to satisfy the excitement and demand created by Juke,” said Guillaume Cartier. “By starting European production of 4wd versions in October, we will ensure supply levels to satisfy the needs of the growing European market.

The success of Juke, which mirrors that of Qashqai, proves that customers are fed up with the conventional and acknowledge Nissan’s leadership when it comes to something more adventurous, more innovative and more exciting,” he added.

  • Mika

    Yparxei aykshmenh zhthsh gia aythn thn ahdia????
    E re anwmalies pou exei o kosmos…

    • cfu

      kai ego aythn thn aporia exo pos pane kai to agorazoun

  • Αντρέας

    πως ειναι ετσι μωρε?σαν μυγα με ροδες….ποιος το αγοραζει???

  • loeb

    Ειναι ιδιαιτερο αυτοκινητο και δυσκολο να το πεις ωραιο αλλα τραβαει τα βλεματα με τον ογκο που φαινεται να εχει. Οπως και να χει αυτο που τα κανει να πουλαει ειναι η αξιοπιστια της Nissan η καλη ποιοτητα υλικων ο κινητηρας 1600 που ουκ ολιγα αλογα βγαζει (190) με πολυ χαμηλη καταναλωση και το οτι ειναι οικονομικο.

    • Mika

      Ena pwlhth ths Nissan pou rwthsa,mou eipe 8 sta 10 pou pwlountai einai ta apla, me ta 116ps..

    • loeb

      καλα εδω στην Ελλαδα εννοειται 8 στα 10. Τωρα με την κριση δεν ειμαστε για πολλα πολλα. Αλλα εξω ισως ειναι λιγο παραπανω αφου αυξηθηκε και η παραγωγη των 4χ4 και κατασκευαζονται και στην Αγγλια πλεον.

  • Sokratis13

    kai omws…mporei apo ekswterikh emfanish na mh mou aresei kai polu alla apo moter-kivwtio-timoni to amaksaki einai para polu kalo.erxomenos apo rx-8 perimena na ksenerwsw asxhma omws ,meta apo 3 mhnes katoxos ths ekdoshs me ta 190 ps to mono pou me xalaei einai oti den einai …piswkinhto.an pros8eseis kai to aukshmeno upsos se sundoiasmo me tous kakotraxalous ellhnikous dromous,tote mallon katalavaineis oti den prokeitai peri anwmalias Mika…

    • Mika

      H anwmalia erxetai sthn aparadekth kat eme,ki ekkentrikh emfanish…Diaforetiko,nai..Omorfo, h estw emfanisimo????Pws na to isxwristw ayto..
      Plus, logw tou sxhmatos,einai poly mikres oi pisw portes,pou dyskoleyoun arketa thn eisodo pisw,kai to portmpagkaz einai apla anekdoto…
      Plus me thn eykairia pou mou dineis,thelw na kanw mia erwthsh..Pws agorazei kapoios aytokinhto pou den tou aresei h emfanish tou????Ok, yparxoun ena swro paragontes, timh, xwroi,eksoplismos,epidoseis, klp…Alla an den trellainetai kiolas kapoios otan to blepei,einai oligon paralogo na parei….
      Den diafwnw,oti san specifiocations to aplo 2-kinhto turbo,einai poly endiaferon…Alla,m ayth thn emfanish,akyrwnetai gia mena gamwto..
      Erwthsh: Den tha htan ta pragmata entelws diaforetika,an ebgaine to Qashqai me ayton ton kinhthra???As mhn eixe 190,as eixe kai 150-160ps…Xamos tha ginotan,mexri ki egw tha to xtypaga,afou einai poly kalo,kai poly omorfo!!!!Pws einai to Juke???Kamia sxesh…

    • Sokratis13

      Το Qashqai δεν βγαινει μ’αυτο το μοτερ.Και να εβγαινε ,ειναι μεγαλο για μενα (οχι λογω σωματοτυπου αλλα λογω κινησης στην πολη).Οποτε εχουμε και λεμε…γιατι το αγορασα αφου δεν με ξετρελαινει και τοσο εξωτερικα.1) μοτερ.2)τιμονι 3) κιβωτιο.Ετυχε και εκανα τεστ ντραιβ και το καουντριμαν (δεν ειχαν το τουρμπο για τεστ ντραιβ αλλα δεν με ενθουσιασε τοσο στους υπολοιπους τομεις). Οσο για την εμφανιση που λες φιλε Μικα ,ολα τα αμαξια κατ εμε ειναι σαν τις γυναικες (ναι παραδεχομαι πως ειμαι ενα φαλοκρατικο γουρουνι) .Δηλαδη οσο και να σου αρεσει εξωτερικα (πιο συμαντικο ειναι να σ αρεσει απο μεσα) καποια στιγμη θα το βαρεθεις.Επιπλεον οσο πιο πολυ κερδιζει σε εμφανιση,τοσο πιο πολυ χανει αλλου.Ηθελα ενα αμαξι με σχετικα μικρο καλο μοτερ – κιβωτιο- τιμονι,με συμαζεμενες εξωτερικες διαστασεις και μια καποια σχετικη αξιοπιστια.Το καουντριμαν δεν μου αρεσε και τοσο οδηγικα,και το τιχουαν…ας το παρουν αλλοι.Περι ορεξεως…

    • Mika

      Katarxas,nomizw pws tha eprepe na epimeineis mexri na odhghseis kai to turbo Countryman,ki oxi to aplo,wste na exeis mia pio antikeimenikh apopsh,gia to pws krataei to kalo,ki idiws gia to kinhthra tou..Hdh exei bgei ena sygkritiko anamesa sta 2 kala Juke kai Countryman S kai to Mini kerdize sta shmeia se symperifora kai moter, exontas ypopsh bebaia mia shmantikh diafora sth timh,pou prepei na lhfthei sobara ypopsh…Kai pou me paromoio eksoplismo,isws anebaine ki allo.
      Oute egw exw katalhksei an mou aresei to Countryman,giati to exw dei arketes fores apo konta,sigoura einai diaforetiko gia Mini ki oxi toso rizospastiko se emfanish wste na me ksenizei oso to Juke..

      Pantws,etsi opws ta les peri emfanishs kai gynaikwn,mou erxetai sto myalo h entypwsh san na les pws pantreythka th Gewrgia Basileiadou, den einai kai poly omorfh alla plenei kai siderwnei kai mageireyei kala, opote mou arkei….
      LOL..
      Fysika kai kanw plaka,den exeis na apologhtheis gia tipota..Efoson sou aresei kai exei bgei kalo,kai ikanopoiei ayta pou thes,einai mia xara…
      Opws eipes,peri oreksews kolokythopita..

      Gia mena pantws,einai shmantiko,otan to kleidwneis kai feygeis, na gyrnas na rixneis mia klefth matia,na to kamarwneis..Oxi apla na les, as mpw mesa na fygw na paw sth douleia mou..
      ;-)

    • Sokratis13

      κοιτα …απο το δικο μου “mporei apo ekswterikh emfanish na mh mou aresei kai polu” μεχρι το δικο σου “san na les pws pantreythka th Gewrgia Basileiadou, den einai kai poly omorfh alla plenei kai siderwnei kai mageireyei kala, opote mou arkei.” υπαρχει  μια καποια αποσταση…δεν συμφωνεις?Η Βασιλειαδου ηταν τερας…ομορφιας.Αλλο το ενα,αλλο το αλλο.Εγω παντως αγορασα 2 Τζουκ(δεν κανω πλακα..).Το δικινητο φουλ εξτρα με τα 190 αλογα και το “τετρακινητο” παλι με τα 190.Μη ρωτησεις το γιατι-δεν εχει και τοση σημασια.Παντως -οχι οτι επαιζε και τεραστιο ρολο στην περιπτωση μου – η διαφορα τιμης εαν εκανα το ιδιο (αγοραζα δηλαδη 2 τουρμπο καουντριμαν) ηταν γυρω στα 20-22 χιλιαρικα(αλλο ενα αυτοκινητο δλδ).Αυτο που επαιξε για μενα καθοριστικο ρολο ειναι οτι ουσιαστικα ειναι ιδια αυτοκινητα ( oh yes…) με το καουντριμαν να εχει παρα πολυ νικελ για τα δικα μου γουστα (παντα) και να ειναι πολυ…”μουρατο”.Ειχα κανα δυο “μουρατα” αυτοκινητα μεχρι στιγμης και τολμω να πω οτι η “μουρη” δεν με εντυπωσιαζει πλεον. Ειχα δει που λες μια ταινια πριν απο καιρο.Λεει ο γιος στον πατερα-Ελα πατερα ν σου δειξω την κοπελα που θα παντρευτω .Ειναι πανεμορφη.Και του απανταει ο πατερας- Δειξε μου μια ομορφη γυναικα και θα σου δειξω εναν αντρα που εχει βαρεθει να την πηδαει….

    • loeb

      Χαχαχαχα μεγαλη ατακα η τελευταια! 

    • Sokratis13

      ναι…επισης ειχε πει το εξης θεικο στον γιο: “οταν βλεπεις εναν αντρα να ανοιγει την πορτα του αυτοκινητου για να μπει η γυναικα,δυο πραγματα μπορει να συμβαινουν:Η το αυτοκινητο ειναι καινουργιο,η η γυναικα.”  :P

    • Mika

      Nai, re sy, symfwnw, yparxei to xaos sth mesh…LOL..
      Kala, epatha sok!Tha se rwtaga poia ekdosh phres kai molis apanthses pws phres 2!!!!
      Pantws tha hthela na mathw to giati!!!Tha exei endiaferon!!!
      H an den thes na peis,tha hthela na mathw poia htan h antidrash tous sth Nissan otan tous eipes, m aresei, tha parw 2!!!!
      Prepei na epesan tabla!Xaxa
      Opote,einai alhtheia pou lene pws to CVT adikei to tetrakinhto????Kai pws protimoterh einai h 2-wheel me 6taxyto xeirokinhto?????Mia kai dystyxws, den yparxei 6-speed manual 4-wheel drive..Esy pws ta sygkrineis,apo ayta pou exeis diapistwsei.????

      Gia to Countryman,symfwnw en merei, egw den tha ebaza me tipota ta extra nikel pou les,to parafortwnoun..To basiko den ta exei kai einai mia xara,mh koitas pou stis photos ta exoun full extra…
      Oso gia ta apofthegmata, symfwnw kai epayksanw…
      ;-)

    • Sokratis13

      Ηθελα να αλλαξω αυτοκινητο γιατι το ρχ8 δεν με καλυπτε πλεον.Χρειαζοταν η μητερα μου καινουργιο αυτοκινητο,οποτε εχοντας γνωστο τον ιδιοκτητη της ΑΝΟΡ στη θεσσαλονικη και εχοντας κανει τεστ ντραιβ το δικινητο τουρμπισιο ,της παρηγγειλα τηλεφωνικως το τετρακινητο σε λευκη περλα (την αγαπαω πολυ :P).Ελα ομως που η παραγγελια συνεπεσε με τα γεγονοτα της φουκουσιμα και το τετρακινητο ερχοταν απο εκει και δεν ελεγε να ερθει..(δεν εφταιγε η αντιπροσωπεια)… Μια μερα λοιπον ,μεταξυ σοβαρου και αστειου και αφου περιμεναμε ηδη κανενα τριμηνο,της λεω “εγω αμα το παραγγειλω τωρα ,θα το παρω πιο γρηγορα απο σενα και εσυ ακομα θα περιμενεις” :P.Το γελιο που λες επεσε οταν πηγα να παραγγειλω το δικο μου(γκαν μεταλικ).Μεσα σε 5 λεπτα ειχα δωσει την προκαταβολη και ο πωλητης (δεν με γνωριζε ουτε και ηξερε οτι ο ιδιοκτητης ειναι γνωστος μου) ειχε μεινει με το στομα ανοιχτο.Σε δεκα μερες που παρελαβα το δικο μου ξενερωσε και η μανα μου που περιμενε ακομα κανενα διμηνο για το δικο της.
        Στο δια ταυτα λοιπον…εχω κανει περιπου 5 χιλιαδες χλμ με το δικινητο και περιπου 2.5 χιλιαδες με το “τετρακινητο”.Το δικινητο ειναι λιγο πιο σβελτο (η τουλαχιστον ετσι δειχνει ) λογω κιβωτιου.Επισης ομως χρειαζεται ενα μπλοκε διαφορικο μπροστα για να στρωσει χαρακτηρα(επειδη σκοπευω να το γαργαλησω “λιγο”).Το τετρακινητο εχει απλα την ευκολια του αυτοματου κιβωτιου (το οποιο ειναι cvt και δεν σου δινει την αισθηση επιταγχυνσης οσο ενα συμβατικο κιβωτιο).Οσο για την “τετρακινηση” επειδη μεχρι προσφατα επαιζε στην οικογενεια και ενα Grand Cherokee (εφυγε λογω του “downsizing”) δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιασε και τοσο … παρε και μια φωτο για να μην κατηγορηθω οτι πουλαω παπα. Αυτα. :)
      [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/263/snc00140i.jpg/][IMG]http://img263.imageshack.us/img263/9769/snc00140i.jpg[/IMG][/URL]Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

    • Sokratis13

      Gnwstos mou exei thn antiproswpeia ths Nissan kai epeidh kserei ti trella kouvalaw den tou fanhke parakseno.O pwlhths isws na gelase ligo alla sthn telikh tou efekse me thn anadouleia pou exei pesei..CVT prwth fora odhgaw.den adikei thn tetrakinhsh alla to moter,giati den sou dinei ais8hsh epitagxynshs.Kai ta dyo einai kala ,apla to dikinhto fainetai ligo pio elafry kai ligo pio svelto alla 8elei bloke diaforiko mprosta.to tetrakinhto exei ligo pio omoiogenh symperifora sthn anarthsh (pollaplwn sundesmwn pisw).To dikhnto mou fainetai san na exei pio malakh anarthsh mprosta kai ligo pio sklhrh pisw (hmiakamptos aksonas).All in all kalh agora me kalo value for money.polu kalh poiothta kataskeuhs kai sunarmoghs par oti to tetrakinhto hr8e apo iapwnia (sunepese me ta gegonota ths foukousima kai perimename …ligaki..:P)enw to dikinhto apo England,para polu kalos sundoiasmos moter-timoni-kivwtio (sto dikinhto to kivwtio me entypwsiase dioti prokeitai gia crossover kai oxi gia sport kataskevh).Auta pros to paron.Twra perimw na dw to Toyobaru kai thn antistoixh protash thw Nissan.Fragka se germanarades ,egw,den ksanadinw.

    • Mika

      Katalaba….Xrhsimes oi plhrofories sou…
      Afou to phres ki apo gnwsto ki outws h allws phers 2,tha petyxeis kai kalyterh timh..Kalh fash..

      Dhladh,ta exoun kanei ligo mouti oi Iapwnes,opws eipa,to idaniko tha htan to tetrakinhto m aythn anarthsh pou exei kai xeirokinhto kibwtio….Isws sto mellon..Poios kserei..
      Epibebaiwneis ki esy ayta pou exw diabasei sta periodika,kyriws gia to 2 wheel,opws to dokimasan kai kapoioi odhgoi agwnwn, me paromoia telikh krish san th dikh sou.

  • cfu

    apo ta pio askima aytokinita ever
    eidika mprosta einai teleios xalia

  • sofokles5 (ex sofokles)

    ωραία Picks AB. κ σαν αμαξι είναι ιδαίτερο… μ κάνει (οχι οτι ποτέ θα αγόραζα κάτι πλην ford αλλα λέμε..)

    • blue oval αγόρι μου!!!

    • sofokles5 (ex sofokles)

      vedouza!!!!

  • nickgto

    Γενικά η nissan δεν βγάζει όμορφα αμάξια αν εξαιρέσεις τα 350z, 370z το gtr, και το almera το challenge…

    • nickgto

      και το qashqai..