Όπως είχε ανακοινώσει η BMW, σήμερα στο Μόναχο, παρουσίασε την 6η γενιά της Σειράς 3. Με περισσότερες από 12 εκατ. πωλήσεις από το 1975, τις περισσότερες από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της premium κατηγορίας, η 3-αρα ανανεώθηκε και θα ξεκινήσεις τις πωλήσεις της από τις 11 Φεβρουαρίου του 2012.


Θα είναι διαθέσιμη αρχικά με 4 τετρακύλινδρους κινητήρες τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo, 2 βενζίνης (328i και 335i) και 2 πετρελαίου (320d και 320d EfficientDynamics) με τις τιμές να ξεκινούν στη Γερμανία από τις 35.350 ευρώ (320d και να φτάνουν έως τις 43.600 ευρώ (335i). Περισσότερες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες από την άνοιξη του 2012. Η υβριδική 3-αρα θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο του 2012. Θα βασίζεται στην έκδοση 335i και θα εφοδιάζεται με τον εξακύλινδρο κινητήρα 3.0-λίτρων απόδοσης 306 ίππων ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 40 kW (54 ίππων). Θα αποδίδει συνολικά 340 άλογα με 450 Nm ροπής με μέση κατανάλωση 6.4 λίτρα/100 χλμ.

Η νέα Σειρά 3 είναι κατά 93 mm μεγαλύτερη από την προηγούμενη γενιά, με το μετατρόχιο να έχει αυξηθεί κατά 50 mm και με τον διαθέσιμο χώρο των ποδιών των πίσω επιβατών να έχει αυξηθεί κατά 15 mm ενώ και ο αντίστοιχος χώρος πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών, έχει μεγαλώσει κατά 8 mm. Τέλος ζυγίζει έως και 45 κιλά λιγότερα από την προηγούμενη γενιά, ανάλογα με τον κινητήρα που φορά. Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν σύστημα Start/Stop στον βασικό εξοπλισμό, ανεξαρτήτως κιβωτίου. Η αναλογία βάρους είναι 50:50 μπροστά πίσω.

H έκδοση 328i φορά τον 2.0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 245 ίππων με 350 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5.9 δευτ. με μέση κατανάλωση να αγγίζει τα 6.4 λίτρα/100 χλμ. Η 335i φορά τον 6-κύλινδρο κινητήρα 3.0-λίτρων και αποδίδει 306 άλογα με 400 Nm ροπής με μέση κατανάλωση 7.5 λίτρα/100 χλμ.

Η έκδοση 320d φορά τον 2.0-λιτρο turbo πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 184 ίππων με 380 Nm ροπής ενώ η έκδοση 320d EfficientDynamics αποδίδει 163 άλογα. Διαθέτει σύστημα Start/Stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, σύστημα ειδοποίησης σωστής αλλαγής ταχυτήτων, και έχει μέση κατανάλωση 4.1 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 109 γρ/χλμ.

Η νέα 3-αρα διαθέτει το σύστημα Driving Experience Control με τέσσερις ρυθμίσεις: Comfort, Sport, Sport+ και Eco Pro, με την τελευταία να μειώνει την κατανάλωση έως και κατά 20%.

Για πρώτη φορά αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας διαθέτει Head Up Display το οποίο προβάλει όλα τα απαραίτητα δεδομένα στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου. Επίσης για πρώτη φορά σε τέτοιο αυτοκίνητο, τοποθετείται 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους κινητήρες και και θα συνδυάζεται με το σύστημα Start/Stop. Εκτός από το 8-τάχυτο κιβώτιο, υπάρχει ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο.

Φυσικά το ConnectedDrive βρίσκεται στο κέντρο της κεντρικής κονσόλας το οποίο μπορεί να δεχτεί και εφαρμογές (apps) ενώ από πλευράς τεχνολογιών, διαθέτει επίσης Active Cruise Control με σύστημα Stop & Go, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα ειδοποίησης πρόσκρουσης , περιμετρική ορατότητα μέσω καμερών, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος και σύστημα RTTI (Real-time traffic).

Η νέα BMW Σειράς 3 θα είναι διαθέσιμη σε 3 εκδόσεις εξοπλισμού, Sport Line, Modern Line και Luxury Line στις οποίες ο ιδιοκτήτης θα μπορεί να προσθέσει επιπλέον εξοπλισμό, ανάλογα με τις επιθυμίες του.

Τέλος το αεροδυναμικό πακέτο M Sport Package περιλαμβάνει νέους μπροστά και πίσω προφυλακτήρες, πλαϊνά spoiler, αεροτομή, ζάντες 18″ (υπάρχουν διαθέσιμες και 19″), σπορ χαμηλότερη ανάρτηση και το πακέτο διακοσμητικών στο εσωτερικό, BMW Individual High-gloss Shadowline. Επιπλέον υπάρχουν τα μεγάλα φρένα της Μ Sport με μπλε δαγκάνες, ειδική βαφή της Μ, αλλά και επενδύσεις υφάσματος/Alcantara στο εσωτερικό, διακοσμητικά με μπλε γραμμές, ο μικρός λεβιές M Shortshifter για τα αυτοκίνητα με το χειροκίνητο κιβώτιο, μαρσπιέ στις πόρτες με το λογότυπο M, M δερμάτινο τιμόνι και M footrest.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου και στο αναλυτικό .pdf στη συνέχεια.

[Πηγή: BMW]

BMW Σειράς 3 2012 – Αναλυτικό pdf

 

 

Δελτίο Τύπου

The new BMW 3 Series Sedan

  • New BMW face emphasises dynamic and elegant design
  • BMW 3 Series now available in three different equipment lines
  • Full-colour Head-Up Display for the sports sedan
  • Sporty suspension tuning with enhanced ride comfort
  • All engines with the latest BMW TwinPower Turbo technology
  • All engines can be combined with an eight-speed automatic gearbox
  • Driving Experience Control with Eco Pro mode; Auto Start-Stop function included as standard

The sixth generation of the BMW 3 Series Sedan, the world’s best-selling premium car, sets new benchmarks in terms of sporting prowess, elegance and comfort. The pioneering history of the 3 Series serves as inspiration for the new sports sedan, whose powerful styling represents a fresh interpretation and conscientious development of traditional BMW design cues. The new BMW face, with flat headlights reaching along as far as the BMW kidney grille, emphasises the elegantly dynamic design of the new BMW 3 Series. The sixth generation of the 3 Series has grown in size compared to its predecessor, with its wide track (front + 37 mm, rear + 47 mm) particularly prominent, and the car’s increased length (+ 93 mm) and augmented wheelbase (+ 50 mm) also accentuate its sporting silhouette. Inside the new BMW 3 Series Sedan, the noticeable increase in space benefits the rear passengers above all. And the BMW 3 Series range is now also available in a trio of trim and equipment variants – the Sport Line, Luxury Line and Modern Line. Each presents its own individual take on the character of the sports sedan, with exclusive, high-quality material combinations and unbeatable build quality underlining the premium ambience of the new range.

Drive and chassis technology have always been key areas of expertise for the brand, and agility and driving dynamics remain outstanding attributes of the new BMW 3 Series Sedan. The new car belies its larger dimensions with a kerb weight 40 kilograms (88 lb) below that of its predecessor. In addition to the sports performance typical of the brand, the further enhanced levels of comfort on board the new 3 Series make a significant contribution to driving pleasure.

A choice of four refined, economical and muscular engines – all of which feature new BMW TwinPower Turbo technology – will be available for the new BMW 3 Series Sedan from launch. In addition to two further optimised diesel powerplants and the already successful six-cylinder petrol unit, customers can also enjoy the talents of the new turbocharged four-cylinder variant in the BMW 328i. This latest-generation petrol engine rewards the driver with a dynamic driving experience coupled with reduced fuel consumption and emissions.

BMW is the first carmaker to offer an eight-speed automatic gearbox in the premium mid-size segment. It can be specified in combination with any of the petrol and diesel engines in the range and links up with the Auto Start-Stop function that comes as standard. Compact and exceptionally efficient, it allows the new BMW 3 Series to match or outperform models fitted with the standard six-speed manual gearbox in terms of both fuel economy and emissions. The new eight-speed automatic brings together shift comfort, dynamic performance and efficiency of the highest order, making it the perfect partner for the new sedan’s dynamic potential.

As components of the BMW EfficientDynamics technology line-up, the Auto Start-Stop function, Brake Energy Regeneration, Optimum Shift Indicator and need-based operation of ancillary components (including a disengageable air conditioning compressor) also play their part in reducing fuel consumption. Added to which, the new Driving Experience Control switch not only offers Comfort, Sport and Sport + options, but also ECO PRO mode, which gives all the models in the range the potential to further improve these figures. This switch helps drivers maximise fuel economy through their driving style, thereby enabling them to increase the distance they can travel between visits to the pumps. The same goes for the CO2-minimising BMW 320d EfficientDynamics Edition, whose peak output of 120 kW/163 hp contrasts with average fuel consumption in the EU driving cycle of 4.1 l/100 km (68.9 mpg imp) and CO2 emissions of 109 g/km. BMW will add further cutting-edge engines to the line-up in 2012, when the BMW ActiveHybrid 3 will also celebrate its premiere.

Enhanced superiority, convenience and safety thanks to intelligent connectivity.

BMW ConnectedDrive offers an unmatched combination of driver assistance technology and mobility systems for the new BMW 3 Series range. A new arrival in the premium mid-size segment is the latest-generation full-colour Head-Up Display, which projects key information – in sharp resolution – onto the windscreen so it appears directly in the driver’s field of view. Also available is Surround View with Side View and Top View, which gives a bird’s-eye perspective of the vehicle and the area around it. In addition, a parking assistance system helps the driver to manoeuvre into parking spaces. Among the other assistance technology available under the BMW ConnectedDrive banner are Active Cruise Control with Stop&Go function, the Lane Change Warning System and Lane Departure Warning System with camera-based Collision Warning system, which are offered for the first time in a BMW 3 Series Sedan. Real-Time Traffic Information (RTTI) and special apps such as “BMW Connected” for using social networks are also available. An innovative comfort access function allowing hands-free opening of the boot lid and the additional Active Protection occupant protection system are likewise included on the options list, as is Advanced eCall with automatic position finding from BMW Assist. In the event of an accident, this system gives the emergency services detailed information on the nature of the collision before they arrive at the scene of the accident.

Launch of the new BMW 3 Series

BMW 3 Series most successful vehicle in premium segment

More than 12 million cars sold since 1975

Reithofer: New BMW 3 Series will continue success story

Investments of over one billion euros in global production

Munich. The BMW Group will launch the new BMW 3 Series Sedan, the sixth generation of its most important high-volume model, in early February 2012. “We are confident that the new BMW 3 Series will build on the tremendous success of its predecessors,” said Chairman of the Board of Management of BMW AG, Norbert Reithofer, at the world premiere in Munich on Friday. More than 12 million models from this series have been sold since the first generation was launched in 1975. “That makes the BMW 3 Series the world’s most successful premium vehicle,” added Reithofer.

New BMW 3 Series Sedan on the market from 11 February

The new BMW 3 Series Sedan will reach markets worldwide on 11 February 2012. “The sixth generation of the BMW 3 Series is the sportiest car in its segment and offers sheer driving pleasure at the highest level,” commented Reithofer. The 328i and 335i models with petrol engine and the 320d and 320d EfficientDynamics diesel variants will be offered at market launch. Prices for the above models will lie between 35,350 euros (320d) and 43,600 euros (335i).

The new 3 Series Sedan offers a choice of four strong, refined, fuel-efficient engines that operate with the new BMW TwinPower Turbo technology. Additional variants will join the model line-up in spring 2012. A full-hybrid version of the new BMW 3 Series will also be available in autumn 2012.

More performance, less consumption – also thanks to innovative lightweight construction

The new BMW 3 Series Sedan exceeds the already outstanding performance of the previous model, but, at the same time, is even more fuel-efficient. The vehicle also offers greater driving comfort. The new BMW 3 Series is larger (+93 millimetres) and noticeably more spacious. There is also more legroom behind the front seats (+15 millimetres) as well as more headroom (+8 millimetres). Despite the increase in size, smart lightweight construction ensures that the vehicle is still up to 45 kilograms lighter than the previous model, depending on the engine.

In combination with fuel-saving EfficientDynamics technologies, this also has a positive impact on consumption: For instance, the 320d EfficientDynamics Edition with an engine output of 163 hp uses only 4.1 litres/100 kilometres in the EU test cycle, with CO2 emissions of 109 g/km. The BMW 335i with six-cylinder engine and 306 hp has a fuel consumption of between 7.2 and 7.9 litres/100 kilometres in the EU test cycle, depending on vehicle configuration. The Auto Start Stop function comes as standard for all engine-transmission versions. “With EfficientDynamics, we have a highly-effective package of efficiency technologies which we have integrated throughout our entire line-up,” commented Reithofer.

The new BMW 3 Series models also feature a so-called Driving Experience Control. Alongside COMFORT, SPORT, and SPORT+ settings, there is also an Eco Pro mode, which enables additional fuel savings, depending on individual driving style, of up to 20%.

New BMW 3 Series offers unique innovations in its class

The new BMW 3 Series Sedan features a range of innovations that are unique in its vehicle class. BMW is the first manufacturer in the premium midrange segment to offer not only a Head Up Display option, which projects all key data directly into the driver’s line of vision on the windscreen, but also an optional eight-speed transmission for all engines with Auto Start Stop function. This also has a positive impact on fuel economy.

With BMW ConnectedDrive, the car also offers the latest in infotainment services as well as numerous assistance systems to make the vehicle even safer and more convenient. These include Active Cruise Control with Stop & Go function, lane change and lane departure warning with collision warning and Surround View. The parking assistant also takes care of manoeuvring the vehicle into parking spaces. Real-time traffic info (RTTI) and special apps for accessing social networks are further options.

The new BMW 3 Series will also be available for the first time in “Sport Line”, “Modern Line” and “Luxury Line” configurations, which will offer customers additional opportunities for customising their vehicle.

Main markets: U.S., China, U.K. and Germany

The new BMW 3 Series will be built at the Group’s plants in Munich, Regensburg and Rosslyn (South Africa). The company is investing more than one billion euros worldwide in its plants in this connection. The main markets for the vehicle will be the U.S. (24%), China (22%), the U.K. (16%), Germany (10%) and the remaining European countries (14%).

Around 2.8 million models of the BMW 3 Series now being phased out have been sold since its market launch in March 2005. Last year alone, the BMW Group sold about 399,000 of these highly-successful models – which therefore accounted for just under 33% of total BMW brand deliveries. “The new BMW 3 Series has excellent prospects for expanding its leading global market position,” noted Reithofer.

  • MrProudGreek

    AΠΟΤΥΧΙΑ Δυστηχως!
    Ειδικα απο μπροστα!
    Αργοτερα ισως μου αρεσει ομως.
    Να δουμε και την Μ..

  • Sciroccomaniac

    Ασχημη…απλά.Κάτι έχουν πάθει εκεί στην BMW και χαλάνε τα νέα μοντέλα

  • teo

    tha symfonisw…..eidika mprosta einai…. to diko mou 320i E46 m-sport poly pio omorfo…

  • Kostas 1996

    emena mou aresi para poli to essoteriko kai to mprosta den to les ke asximo:S to piso ine p to xala!

  • Sciroccomaniac

    Έχει κάτι από την 5αρα,πιο άσχημη κ ολίγη απο Ζ4 μπροστά.Βάλτα στο μίξερ και έχεις την καινούρια 3αρα

  • Spiros Damigos

    Den mou arese oute emena..einai idia me ton neo asso, pou einai xalia

  • emena pantws mou aresei polu apo mprosta…poso mallon an tin sugkrineis me tin twrini pou pisteuw einai kai h asximoteri 3ara ever…
    apo pisw den 3erw den voi8ane k pollh oi fwto pros to paron…

  • ανδρεας

    την εμφανισαν αυτη οι απατεωνες οι γερμανοι??? το προηγουμενο μοντελο με αλλη μασκα μπροστα??θα την πουλανε και ενα τσουβαλι χρηματα.βρε ΟΥΣΤ!!!!!!!!

  • Bill Z4

    Και μένα κάτι με χαλάει  στην μούρη του αυτοκινήτου.Ίσως η μεγάλη καμπυλότητα που κάνει το καπώ πριν φτάσει στην μάσκα.

    • Tsou Kostas

      αυτο δεν μου αρεσει κι εμενα, οπως και το ταμπλο εκει που κανει το σεμεδακι…

    • speedster

      Δίκιο έχεις. Αυτή η καμπύλη στη μούρη θυμίζει πολύ 8 series.

  • Constantine

    Όπως είπε ο Sciroccomaniac , λίγο απο όλα και βγάλαμε καινούργιο μοντέλο . Η ε46 ακόμη παραμένει αξεπέραστη …. 

  • fatals

    Η μουρη μου θυμιζει τις παλιες 7αρες e38κλπ και την βρισκω πανεμορφη….Απο πισω κατι κανει… Απο μεσα εχει γινει αρκετα ομορφοτερη…

  • mother1russia

    Απλα αηδια, πολυ ασχημη

  • pol

    Noμίζω οτι περίμενα κάτι παραπάνω αλλα ευελπιστώ στα πακέτα εξοπλισμού μήπως και σωθούν οι ελπίδες μου. Μούρη νομίζω…αντιγραφή απο το volvo s60

  • Aprosarmostos

    To kalitero autokinitito ths klasis(an kai katoxos Audi A4).stelnei 5 xronia piso texnologika ta omoethnoi tou(gia alles eteries oute logos).
    Klasiko Design pou tha anteksei polla xronia, kai ena panemorfo odigokentriko esoteriko, me kati apo E30.Isos einai h monadikh fora pou modelo seiras 3, aneta episkiazei 5 kai 7.Apla katapliktiko!

  • Πόλη όμορφη, έχει κάτι απο το παρελθόν η όψη της…

    Σύγκριση της νέας Σειράς 3 με το τωρινό μοντέλο >> http://www.bmwblog.com/2011/10/14/photo-comparison-f30-bmw-3-series-vs-e90-3-series/

  • Ανανεώθηκε το άρθρο.

  • loeb

    Εψαχνα να βρω τι ειναι αυτο που με χαλαει κι εμενα και κατεληξα στο ιδιο
    συμπερασμα. Η καμπυλοτητα που κανει το καπω συν τα μπροστινα τα φωτα
    μου φαινονται πολυ ξενα για BMW. Αλλα και το πισω μερος παλι μου τα
    χαλαει λιγο. Αν και το χρωμα το κοκκινο δεν της παει καθολου για μενα
    γιατι εχει και τα κοκκινα φαναρια και το μπερδευει παρα πολυ το σχημα. Οπως και να χει ομως τεχνολογικα ειναι παραπανω απο προικισμενη!
     Ακομα και στο εσωτερικο μου δειχνει βελτιωμενη παρολο που λιγες μερες πριν δεν μου ειχε κανει καλη εντυπωση. Αυτο που με χαλασε ομως ειναι τα οργανα της. Ηθελα κατι διαφορετικο και δεν το ειδα. Ειναι κριμα ενα τετοιο αυτοκινητο που συνηθως μενει αρκετα χρονια στην παραγωγη να ξεκιναει απο ενα μετριο επιπεδο απο αυτο που θα μπορουσε να εχει το 2012. Ποσο μαλλον το 2016 που ενδεχομενως να ειναι ακομα στην παραγωγη.

  • OdyZante

    Εγώ προσώπικα την βρίσκω αρκετά όμορφη! Γούστα θα μου πείτε είναι αυτά!

  • violator

    κάτι έχουν πάθει οι γερμανοί και έχουν ξεχάσει να σχεδιάζουν όμορφα αυτοκίνητα. Δυστυχώς η εξωτερική της αισθητική είναι κατώτερη των προσδοκιών. οι κλασικές bmw γρίλιες είναι όμορφα σχεδιασμένες αλλά δεν αναδεικνύονται με τα στενά φωτιστικά που χαλάνε την εικόνα.Όμως τα φωτιστικά είναι ένα απλό πταίσμα μπροστά στην υπερβολική καμπυλότητα του καπό και θεέ μου την οριζόντια γραμμή που τέμνει καπό και μάσκα. Την μόδα του οριζόντιου χωρισμού καπό και μάσκας η bmw την λανσάρισε με την 7, τη συνέχισε με 5 και μας…αποτελειώνει με την 3. Νομίζω ότι είναι η χειρότερη τάση στο σχεδιασμό αυτοκινήτου όλων των εποχών και δυστυχώς επηρεάζει και άλλες μάρκες όπως η mercedes που ακολούθησε (βλέπε καινούργια cls, ναι εκείνη που ο κανίβαλος σκοπιανός έπλενε με πιεστικό το εσωτερικό της). Για κινητήρες, τεχνολογία και εσωτερικό ούτε λόγος φυσικά. Όμως με αυτήν την εμφάνιση και να διέθετα τα «τρελά λεφτά» που θα ζητάνε εδώ στην ελλάδα, πάλι δεν θα την αγόραζα… 

    • hellboy

      οι γερμανοι και ιδιαιτερα της bmw  δεν ηξεραν να σχεδιαζουν ομορφα αυτοκινητα ποτε!!!!!:)

    • mother1russia

      hellboy εισαι ασχετος αγορι μου, δεν εκανε ποτε ωραια αυτοκινητα η BMW?? Πας καλα??
      H E46 εχει αφησει ιστορια και μην ξεχναμε την καινουργια M1,βρες μου ενα ομορφοτερο…
      Για ριξε μια ματια στα γιαπωνεζικα που τα εχουν κανει οτι να ναι και ειδικα της NISSAN

    • hellboy

      πρωτα απο ολα μην κανεις επιθεσεις τετοιες.ναι γιατι ειναι γερμανικης σχεδιασης η Ε46??καλα για την Μ1 δεν μιλαμε το ποιο ασχημο ever σχεδιαστικα ρε φιλε μαμα1ρωσια εχεις καμμια ιδεα απο ιστορια??????η κραταμε αυτο που μας μαθαν οτι ειναι καλο και γραφει ιστορια????και για να ξερεις ιστορια ασχετακο εχει γραψει η Μ3 του 1988….απο εκει και περα ολοι στρεψαν το βλεμα τους στην bmw….ναι το εχουμε ξανα γραψει και πει οτι η νισσαν ενα μοντελο της απο το 2000 και μετα το παει με πειραματικο σχεδιασμο μεχρι περισι το θυμα ηταν το micra,τωρα ειναι το juke αλλα το αστειο ειναι οτι πουλαει!!!!!!!!!!!!το σουμπαρου το ιμπρεζα του 1996 δεν σου αρεσει???η σουπρα??το nsx??το ΑΕ86???το σκαιλαιν??????το 350 και 370Ζ?????το εβο?????το συλβια????το το το το το………….
      για αυτο κανε στην ακρουλα μην γραφεις ετσι επιθετικα μαθε ιστορια και οχι αυτο που εμαθες στις παρεες και οπου λαχει και μετα μιλα,και γραψε για οτιδηποτε.ασχετακο.
      και για την Ε46 αν θυμαμαι καλα την ειχε σχεδιασει Αγγλος…..

    • pariah

      Aν και μερσεντόφιλος όχι και δεν σχεδίασε ποτέ ωραία αμάξια η bmw….Η εποχή με το bangle ήταν λίγο περίεργη αλλά γενικά η bmw έχει βγάλει πάρα πολύ ωραία αμάξια…Η τωρινή 5άρα είναι πολύ καλή όπως και η Ε34 αλλά και η Ε39 που είχε τον τίτλο του καλύτερου sedan στην Μ εκδοχή της, η Ζ8 στο παρελθόν, η τωρινή Ζ4, η Ε46, Χ5 k.a.

      Το ότι ο σχεδιαστής είναι Άγγλος δεν έχει να λέει τίποτα…Και για χρόνια ο αρχισχεδιαστής της mercedes ήταν Iταλός, η σχεδίαση όμως δεν ήταν ιταλική. Καλύτερο παράδειγμα…έχεις τον Βάλτερ ντα Σίλβα που έβγαλε την 156, gtv, A5 ομολογουμένως όμορφα αμάξια και τα altea, toledo (το τελευταίο πανάσχημο…), golf, Q7….Ακολουθεί σχεδιαστικές γραμμές….

      Η subaru αν εξαιρέσεις το πρώτο impreza τα επόμενα όλο και πιο άσχημα έβγαιναν….Το evo μην το πιάνεις…τα galant/lancer δεν τα λες και όμορφα (μόνο τα τελευταία κάτι έκαναν). Όσο για το πειραματικό ήταν η περίοδος νομίζω που είχαν βγάλει και το τελευταίο primera…Και  το megane πούλαγε το προηγούμενο αλλά σχεδιαστικά ήταν έκτρωμα….

    • pariah

      Καινούργια Μ1 δεν υπάρχει….1Μ μόνο…

  • speedster

    Και μετά από 134 φωτογραφίες ακόμα προσπαθώ να την συμπαθήσω αλλά μάταια…Κρίμα.

  • yiamaha

    Δείχνει πιο κακιά  από κάθε άλλη “απλή” 3αρα. Κάτι που την κάνει και αμφιλεγόμενη…

  • Liam1prodigy

    kapote 8a legame oti o 2litros me ta 245 ps einai idanikos alla pleon etsi opws exoun ginei ta pragmata einai aplisiastos…kali ekswterika,vimata proodou sto eswteriko kai kouvalaei poly texnologia!!!

  • Georoumelos

    paides egw exw na pw oti san tin e46 mexri stigmis….kamia!!ostoso de m aresei oute mena,tin xalasane opws k tin 1!gia na doume ti allo 8a doume….;)

    • ANESTISKALIO

      ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΡΗΞΕΙ ΜΕ ΤΟ Ε 46   . ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ?

    • εδω ρε φιλοσ υπαρχει το 36…..το 46 δεν 8α υπαρχει να ασχολουμαστε???  :-)

  • Mika

    Mou prokaloun entypwsh oi arketes arnhtikes kritikes pou sygkentrwnei h nea 3ara,oxi mono edw alla kai se ksena blogs pou exw dei mexri stigmhs…Ki einai periergo ayto,mia kai den einai poythena toso aisxos oso h nea seira 1, h opoia thewrw einai poly ligh,sxediastika milwntas,gia BMW…
    Ayth edw, mou aresei arketa mporw na pw..Den exw ksetrellathei oso tha perimena,alla kai pali einai poly kalh, mia baby 5ara opws perimename..
    Tha symfwnhsw gia osa legontai gia to mprostino meros,ki idiws to kapw,einai apaisia h orizontia tomh pou den afhnei to shma ths BMW na anoiksei mazi me to kapw…Einai kapws amfilegomeno to mprostino meros alla den to lew asxhmo..Entypwsh mou kanoun ta akalypta nefra stis akres,ayta me ksenizoun poly..Kai se syndyasmo me to periergo kapw,kanoun ena idiomorfo mprostino meros, pou thelei kairo na to synhthiseis..
    Pisw, epitelous allaksan ta fwta sta protypa ths 5aras,afou h prohgoumenh genia eixe ksekinhsei poly straba me ta ala Primera pisw ftwa, ta opoia allaksan kata th diarkeia FL emfanish klp, alla pote den mporesan na me peisoun gia to asxhmo arxiko apotelesma, toulaxiston stis 4doors kai touring (stis coupe kai cabriolet htan yperoxa!!)
    To eswteriko einai yperoxo mporw na pw, me kapoies epimerous leptomereies na steroun to arista, opws o pinakas organwn, opws swsta eipwthike, pou deixnei ftwxos, kai gia mena o sxediasmos twn sport kathismatwn pou deixnei toulaxiston periergos, me aytes tis rafes klp..
    Na th pw th kakia mou???San na exei kalymmata to kathisma moiazoun..
    :-(
    Telos den m aresei ayth h nea logikh ths BMW me tis ala Ipad othones…Xilies fores oi anadiploumenes h oi enswmatwmenes sth konsola,opws palia…
    Pera apo ayto, texnologika kai mhxanika sigoura aggizei koryfh…
    Oi pio polloi apo emas tha perimenoume th 320i h akoma kai th 318 h 316, opws kai na legetai, me ton 1600, prin mpoume sth logikh na thn oneireytoume..

    • loeb

      Η αληθεια ειναι οτι παρολο που δεν ειναι ομορφο οσο θα περιμεναμε ειναι πολυ καλυτερη απο την προκατοχο της. Και θα συμφωνησω μαζι σου οτι και η προηγουμενη ηταν σαν Noubira (θα το ελεγα εγω) αλλα οταν βγηκε η coupe για εμενα ηταν πολυ πιο ομορφη και απο Ε 46. Αρα καπου εκει βλεπω να το πηγαινουν στην BMW. Οποιος θα θελει να παρει ομορφο αμαξι θα πρεπει να περιμενει μεχρι την καινουρια coupe. 

    • Mika

      Akrbws oi skepseis mou..
      Opws kai na th lene, 3 coupe h 4 coupe,opws eikazetai, ayth tha einai akoma pio omorfh kai sportif..

    • Sokratis13

      h kainourgia seira 1 einai emetikh.o,ti bodykit kai na tou valoune kai se opoiadhpote timh egw proswpika den 8a to agoraza auto to amaksi.na pw epishs oti ta fwta ths prohgoumenhs triaras emena mou 8umizoun to mitsubishi charisma(gia osous to 8umounte) alla ontws fernoun kai se primera.h kainourgia triara mou aresei.den katalavainw to giati se pollous den aresei .Isws ta mprostina fwta na htan omorfotera an den eftanan ws ta nefra ths maskas .Polu eukola ksaxasame ta teratourghmata me to “flame design” tou Bangle mou fainetai…

  • cfu

    emena mou aresi para poly,eidika sto esoteriko kai mprosta
    exei kati to dynamiko,an einai me to paketo M pack einai mamati

    i am back!!!!!!!!!!!!!eida ola athra einai yperoxa ola,alla den ksero pio na protosxoliaso!!!!

    gamo tin DEH eskabe kai ekopse to kalodio OTE!!!!!

  • Kostas 1996

    8a mou pei kapios tis diafores anamesa apo ta Sport Line, Modern Line και Luxury ? 

  • adele91

    και μενα μ αρεσει… το βρισκω λογικο να μην αρεσει σε ολους αλλα δεν καταλαβαινω γιατι τοσο ”κακα” σχολια!! αυτη η καμπυλοτητα στην μουρη και μενα μου φανηκε ”ιδιαιτερη” αλλα με την καλη εννοια… την κανει να μοιαζει λιγοοο… θυμωμενη, και μ αρεσει!! το εσωτερικο ειναι παρα πολυ ωραιο… το πισω ειναι οκ! το κοκκινο αρχικα νομιζα οτι μ αρεσει πολυ, αλλα οταν ειδα το πισω μερος δεν μου αρεσαν τα φωτα που επεισης ειναι κοκκινα και καπου με χαλαει, οπως ειπε και καποιος αλλος!!!
    αν και οσων αφορα τα bmw ειμια λιγο διχασμενη, ποτε μ αρεσουν και ποτε οχι… δεν μπορω να καταλαβω γιατι πολυ ισχυριζονται οτι ποτε δεν ηταν ωραια(σχεδιαστηκα τουλαζιστον)! εγω μπορω να διακρινω ενα συγκεκριμενο στυλ σε ολα τους τα αυτοκινητα… και δεν εχουν παρεκλινει ποτε απο αυτο το στυλ, αυτο θελουν να κανουν, αυτο κανουν, το κανουν καλα και πολλοι το αγαπανε… αλλοι το μισουν, αλλα δεν μπορεις να πεις οτι ειναι ”λαθος” μονο και μονο επειδη δεν αρεσει σε σενα!!

    • adele91

      αααα επισης… εχω δει γυρω στις 7-8 φορες το πρωτο video μονο και μονο για να ακουσω ποσο γελοια λεει ο τυπος “3 series”!!!! lol!!! :)

    • έχει τρελό γέλιο η προφορά των γερμανών όταν μιλάνε αγγλικά?

    • adele91

      εεε… ναι! :)

  • POLO R

    aparadekti maska….kala tha kanoun osoi tin agorasoun, na paroun kai ena mprostino profilaktira apo 5ara kai na zitisoun na tous to perasei o fanopoios…..elpizw i bmw na exei frontisei na exei tis idies vaseis profilaktira me ti 5ara….xaxaxaxaxaxax

  • AlfaRomeoLover

    Ποιος είναι ο τωρινός σχεδιαστής της BMW; Έλεος, τα έχει καταστρέψει όλα!! Θα τον πληρώνει η Mercedes φαίνεται… Αλλιώς τόσο κακογουστιά δεν εξηγείται!

    Τα BMW πάντα τα θεωρούσα πιο όμορφα και με πιο λογικές τιμές σε σχέση με τα Mercedes… Τώρα τίποτα… =(

    • ANESTISKALIO

      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΜΠΑΜΠΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΛΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ .  ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ Ε46 Ε90 ΚΤΛ