H Lancia Jeep Hellas, ανακοίνωσε ότι προχωρά σε πρόγραμμα ανάκλησης 224 Lancia Ypsilon (402) στα οποία χρειάζεται να προστατευθεί από ενδεχόμενη φθορά η καλωδίωση του ABS. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως με συστημένη επιστολή, ώστε να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Lancia Jeep Hellas για να γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν με την Τεχνική Διεύθυνση της εταιρείας Lancia Jeep Hellas ΑΕ στο τηλέφωνο 210 6700800.

[Πηγή: Lancia Jeep Hellas]

  • nikxan1

     μ’αρεσει που δεν σχολιαζει κανεις, για να μην παρει κανεις την ευθυνη να ξεκινησει η συρραξη.
    αν και μαλλον ολοι ξερετε τι θα ελεγα ε ??
    ξερετε τωρα, ιταλικα, ηλεκτρικα, μπουρδελα, κτλ
    (βλεπω να φτανουμε τα 340 σχολια μεχρι τη κυριακη το βραδυ, και με 5 μυνησεις γυρω-γυρω.

    • :P :P :P και κάπως έτσι ξεκίνησε ο πόλεμος! :P :D

    • ma δεν λεσ και κατι το κακο…απλα την αληθεια!!!!!! και να η αποδειξη!!!!!!!!!
      παντωσ νικο τολμω να σε χαρακτηρισω πολεμοχαρη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :-)))
      an ησουν ινδιανοσ….θα λεγοσουν ”σχολιο και μυνηση” !!!  :-PPPP

    • hellboy

      ναι αλλα θα ηταν ο αρχηγος της φυλης!:PPP

    • VanPerseF1

      Αφου Νικολα δεν ειναι VW ποιος ο λογος να σχολιασουν;;;

    • Tsou Kostas

      γιατι αυτο και να το πεις μπουρδελλο, δεν θα βγει κανεις να διαφωνησει.
      Ακου φθορα στην καλωδιωση, απο ποτε φθειρονται τα καλωδια?

    • otan ο ιδιωκτητησ ειναι βρωμιαρησ και μεσα φωλιαζει κανα ποντικι?????? αλλιωσ το αμαξι ειναι για καψιμο!!!!!!!!  :-)

    • Tsou Kostas

      xaxaxaxaa λες να κανανε ανακληση για φαγωμα απο ποντικι? σε ολα? δλδ ειχαν τυλιξει το συγκεκριμενο καλωδιο με τυρι?

    • κοιτα εμεις εχουμε το fiat marea απο το 2002 και τωρα εχει μολισ 208,000χλμ και περυσι αρχισαν τα πισω παραθυρα να τσινανε και να θες 10 λεπτα για να ανεβουν..απο ηλεκτρικα δεν εχει παθει τπτ αλλο…μολις εφτασε 200,000χλμ και βαλαμε και υγραεριο μετα αρχησαμεεε…πολλαπλασιαστη μπουζοκαλωδια,λουρια ιμαντες ενταξει φυσιολογικες φθορες για τοσα χηλιομετρα μπαταρια βαλαμε καινουργια και αν παιξεις 10 λεπτα μουσικη σβηστος μετα αργει να παρει σαν πουτανα αυτο παει να πει σαπια ηλεκτρικα…αλλα γενικα μας βγηκε καλο αν φανταστεις οτι ο πατερας μου το χρησημοποιει στην δουλεια γτ ειναι το στεισον και μια φορα ειχαμε φορτωση 11 πορτες μαζι με τις κασες..τα εχει βγαλει τα λεφτα του….:P:P..

    • AlfaRomeoLover

      Έχεις δίκιο εν μέρη, αλλά κοίτα καλύτερα το site λίγο πιο πάνω απ’ τη μέση που λέει: “Browse Reader Reviews” και ψάξε όποια μάρκα και μοντέλο θες.

      http://www.whatcar.com/car-reviews

      ΟΛΕΣ έχουν προβλήματα, ακόμα και τα Γερμανικά, που σε ποσοστό πιστεύω πως έχουν ελάχιστα λιγότερες βλάβες από τα Ιταλικά…

      Ακόμα και τα Mercedes και τα BMW (φυσικά δε θα έλειπε η VW) χαλάνε εύκολα!

      Απ’ ότι παρατήρησα, τα καλύτερα αμάξια είναι τα Volvo και τα Γιαπωνέζικα…

      Φιλικά τα λέω… =)

    • nikxan1

      τι εννοεις “ΕΥΚΟΛΑ” ???
      και προσεξε τι θ’απαντησεις, περασα πολυ δυσκολη μερα, και ειμαι κατοχος ιταλικου και γερμανικου, και ο πατερας μου εχει φολκσ-μπαζεν!!!

    • MitsosDaBest

      Ο ίδιος είμαι, έφτιαξα άλλο προφίλ.

      Μάλλον δεν πρόσεξα πολύ τι έγραψα στο άλλο σχόλιο…

      Άντε να δω τι “σώζεται”…

      Ξέρω, τα Ιταλικά αμάξια δεν είναι τόσο αξιόπιστα, γιατί σχεδόν όλα ανήκουν στη FIAT που τα φτιάχνει με φτηνιάρικα υλικά, μόνο για να κερδίζει λεφτά… Κρίμα… =(

      Στο προηγούμενο σχόλιο εννοούσα πως όλα τα αμάξια χαλάνε, είτε είναι Ιταλικά είτε όχι.

      Τα Γερμανικά είναι καλύτερα σε αξιοπιστία, χαλάνε και αυτά, αλλά και πάλι δεν είναι τόσο τέλεια αμάξια όσο πολλοί νομίζουν…

      Ο πατέρας μου έχει ένα Opel Zafira. Ελάχιστες μηχανικές βλάβες, αλλά η ποιότητα κατασκευής και η οδήγηση είναι για τα μπάζα… Οι ζώνες, οι πόρτες, οι αναρτήσεις, το ταμπλό, το πορτμπαγκάζ, όλα τρίζουν από τον 1ο χρόνο, έλεος!

      Η θεία μου έχει μια BMW 316 του 2006, ελάχιστες βλάβες ως τώρα, αλλά γενικά μου φαίνεται παράξενο αμάξι…

      Εγώ ακόμα ψάχνω να βρω τι αμάξι να πάρω! Δεν ξέρω, είμαι πολύ μπερδεμένος με όλα αυτά που λέγονται… Είμαι τώρα με ένα Hyundai Lantra του 1996 της μάνας μου… Καλό και όμορφο αμάξι, αλλά θέλω δικό μου…

      Τα σημερινά Alfa συμφωνώ πως δε “λένε” και πολλά πράγματα, εκτός από ομορφιά…

    • nikxan1

      το χιουνται ομως να ξερεις, δεν θα σε προδωσει ποτε. οτι και να του κανεις, αυτο δεν θα σπασει.
      ο,τι παρεις, να ειναι 18 κυβικα και κατω, διοτι η φορολογια δεν χαριζει.

    • MitsosDaBest

      Ναι, το ξέρω για τα τέλη.

      Έχω περιθώριο μέχρι 1928 κυβικά, που είναι 300€. Από 1929 κυβικά και πάνω, είναι 660€!!!

      Έλεγα να πάρω Alfa Romeo 159 JTS 1900cc, αλλά έχουν αρκετά ψηλή τιμή σε σχέση με την πραγματική αξία τους… (μεταχειρισμένο κάτω από 80.000 χλμ ψάχνω)

      Θα δω τι θα κάνω, δεν ξέρω… =)

    • Jim Beam

      Λενε λενε λενε… Οδηγησε μια και θα δεις αν λενε τπτ. Γκαμα δεν εχουν, κινητηρες οχι πολλους, αλλα δοκιμασε μια και πες μου αν υπαρχει τπτ αλλο στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ που να τις πλησιαζει.
      Εγω εχω 147 για βολτα (θα την αντικαταστησω με ΜΧ-5 NC συντομα) και punto για καθε μερα.
      Το punto δεν το εμπιστευομαι ειναι καρυδοτσουφλο. Σε πουλαει, και σε βαζει σε mood οικονομικης οδηγησης. Η Alfa δεν εχει αλογα, αλλα ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ οταν την οδηγεις. αυτο δε μετραει? απο αξιοπιστια δε μου εχει βγαλει τπτ. Την προσεχω ομως. Οκ ΤΟΥΟΤΑ δεν ειναι. Αλλα οτι παιρνεις εχει + και -. Αμα θελεις διπλα ψαλιδια στην αναρτηση ξερεις οτι θα τα αλλαξεις καποια στιγμη μεχρι τα 100.000χλμ. Ε και? Αυτο δεν ειναι αναξιοπιστια. Ειναι επιλογη.
      Και ο κινητηρας της Μ3 Ε46 θελει ανακατασκευη στα 100.000χλμ και ο Renesis καιει λαδι. Ε και? Το ξερεις απο ΠΡΙΝ. Αν δε σ’αρεσει παιρνεις κορολα και γουσταρεις

    • nikxan1

      εσενα ποιος σου ειπε οτι ο κινητηρας του Μ3 θελει ανακατασκευη στα 100000 χλμ ??
      διοτι εχω 3 φιλους με Μ3, και δεν εχουν κανει κιχ. και κανενα δεν εχει κατω απο 140.000 χλμ.
      και ξυριζουν κιολας!!!

    • Jim Beam

      Μου το ειπε φιλος που ο πατερας του εχει συνεργειο BMW και μου ελεγε οτι του εχουν ερθει Μ3 Ε46 με σπασμενους κινητηρες, επειδη τις αγορασαν απο μαντραδες με γυρισμενα κοντερ! (οποτε ειχαν πχ -40χιλ χλμ και δεν εκαναν την επισκευη εγκαιρα)
      Ακομη κι αυτο, δεν το θεωρω κακο. Ετσι λειτουργει. καλως η κακως. Αμα δε σου αρεσει παιρνεις 335

    • filos ετσι οπωσ το λεσ δεν εχου προβλημα τα BMW…απλα οι προηγουμενοι ιδιωκτητεσ το ειχαν το προβλημα….ΚΑΚΙΣΤΗ συντηρηση των εργαλειων…..και ακομα μεγαλυτερο τσατσιλικι που γυρισαν το κοντερ για τουσ νεουσ ιδιωκτητεσ!!!!!!!
      σαν να μου λεσ να παρεισ οποιδηποτε αυτοκινητο και να μην του κανεισ τα απαραιτητα σρβισ!!!! ε λογικο οτι και να ειναι θα χαλασει!!!!!!!

    • Hades

      Να τις πλησιαζει σε τι πραγμα,σε ποιον τομεα? Οταν μιλανε γενικα για Alfa,τα δυο πραγματα που αναφερονται ειναι πρωτον το design,κ δευτερον η οδηγικη συμπεριφορα,κανενας δεν αναφερεται ουτε σε ποιοτητες,ουτε σε φινιρισματα,σε αξια μεταπωλησης και γενικα σε λεπτομεριες.

      Μεχρι πριν να βγουν οι multiair 1.4,ποσα ηθηλε καποιος κατοχος Alfa για να την συντηρησει,μια απλη 147 1.6κ,ποση καταναλωση ειχανε,ποση μεταπωλιτικη αξια ειχανε αν ηθελε να την πουλησει,δεν σκεφτονται ολοι α να παρω μια αλφα για να κανω βολτες και να περναω καλα τα ΠΣΚ.

      Δεν ειναι “Ε και?το ξερεις απο πριν”,δεν παει ετσι,εκτος αννομιζεις οτι ολοι οσοι αγοραζουν αυτοκινητο καθονται να ασχοληθουν με τι αναρτηση εχει,να ψαχτουν αν καιει λαδι,στα ποσα χιλιομετρα θελει τι και τα σχετικα.

      Αν παμε με αυτη τη λογικη τοτε θα πρεπει να πουμε,αν θελεις αξιοπιστια παρε κορολα,αν θελεις φινετσα,βολτες και να περνας καλα παρε 147,αν θελεις μαλακο πλαστικο και μεταπωληση παρε α3,αν θελεις ανεση παρε citroen που εχει υδροπνευματικη και παει λεγοντας.

    • Jim Beam

      Ε δε μπορεις να τα εχεις ολα. Για λιγο απολα παιρνεις golf tsi.. Αυτα που ειπες πραγματι ειναι – της αλφα. Εχει τσιμπημενη συντηρηση και καταναλωση. Μεταπωληση δεν εχει καλη. Πλεον δεν εχει τιποτα καλη μεταπωληση. Αν το παρεις μτχ δεν σε πειραζει…
      Πλησιαζει εννοω σε θεματα που εμας αφορουν ως επι το πλειστον εδω. Δεν ειμαστε σε φορουμ “το παιδι μου κι εγω”. Εννοω οδηγικα. Αναρτηση, στησιμο, τιμονι, ηχος. Αλλα μην το ξεχναμε η αλφα ειναι (ως φιλοσοφια) οχι σκληροπυρηνικα σπορ. ειναι ΣΠΟΡΤΙΦ και “πολυτελης”. Οχι σπορ. Αρα το ωραιο εσωτερικο δεν ειναι εκγερμανισμος.
      Σιγουρα αν το αφησεις στη μοιρα του θα βγαλει προβληματα (φανταζομαι), ενω πχ ενας φιλος εχει κορολα του 90 και εδω και 4 χρονια ουτε λαδια δεν εχει αλλαξει. Και “παει”. Ειναι τι ζητας…

    • hellboy

      ωραια σελιδουλα φιλε Δημητρη!!!!

    • Fotisxxios

      Η αγαπημένη σου mercedes ξέρεις τι ηλεκτρονικά φοράει;;;

      Μάθε πρώτα και μετά σχολίσε

    • nikxan1

      η αγαπημενη μου μερσεντες, στα 4 χρονια που την βασανιζω, και στα 112.000km που εχει, δεν εχει κανει κιχ ομως. ουτε λαμπα, ουτε καν ενα τσεκ. εσυ θα μου πεις να μαθω και τι να σχολιασω? μου συγκρινεις ενα οποιοδηποτε αμαξι με ενα ιταλικο? και χεσε τα μερσεντες αφου δεν σ’αρεσουν. συγκρινεις ενα μπεμβε ή ενα αουντι με ενα λαντσια???
      ξερεις απο αυτοκινητα αδερφακι??

    • ggarfe

      Τελικά τα θέλει ο οργανισμός σου.
      Τσίμπα καί μια ανάκληση για τον ίδιο λόγο από την λατρεμένη σου μερκεντε, έτσι για να μην ξεχνιόμαστε. Καί δεν μιλάμε για κάποιο από τα κουβαδάκια της τύπου Α ΚΛΑΣ, αλλά για το καμάρι της στα βαρέα οχήματα.
      Πάντως για τη LANCIA στεναχωρέθηκα. Θα φταίει το ότι πήραν μαθήματα από τους Γερμανούς για το πως να φτιάχνουν καλά αυτοκινητα.

      http://www.autotritipro.gr/data/news/preview_news/101685.asp

    • nikxan1

      ρε’συ, για αυτοκινητα μιλαμε, τι με νοιαζει εμενα για φορτηγα??
      περαν τουτου, εχω ηδη επικοινωνησει με τον δικηγορο μου, μεσα σε καμια ωρα θα ερθει το περιπολικο να σε παει στο αυτοφωρο. ΒΛΑΣΦΗΜΕ που θα πεις για τα μερκεντε…..
      περαν της πλακας, και για να ειμαστε αντικειμενικοι, μπορει τα μερσεντες να ειναι εκει ψηλα που ειναι, αλλα στα επαγγελματικα δεν μετρανε και τοσο. τα Ε στα ταξι ειναι ζημιαρικα, τα VITO στα επαγγελματικα ειναι ρεταλια, και τα φορτηγα εχουν πολλα θεματα. συμφωνω μαζι σου. θες να σου πω κατι ομως, παλι στα σοβαρα??
      ειλικρινα σου μιλαω, αν ηταν ΕΝΑ μερσεντες να εχει σπασει, επρεπε να ειναι το δικο μου. χωρις πλακα τωρα. και υποψιν, ερχεται ταξιδι στην αυστρια, και θα παω χωρις να ασχοληθω και πολυ-πολυ με το αμαξι.
      οσον αφορα την λαντσια, οπως και τα αλφα ρομεο, προκειται για εταιρειες που ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ με χρυσα γραμματα, και δεν τους αξιζει η τωρινη καταντια.
      επρεπε να εχουν πιο πολλα αυτοκινητα στην γκαμα, και αυτοκινητα ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΠΟΡ που θα τα βλεπεις και θα τελειωνεις στα ορθια. το STRATOS ξερεις καλα οτι ειναι ενα φερραρι και με ενα Υ δεν κρατας την ιστορια σου. πιστευω οτι η λαντσια και η αλφα, θα επρεπε να ειναι μολις 2 κλικ κατω απο τις φερραρι. συμφωνεις και’συ???

    • ggarfe

      Προβλεπω τρελά αυτόφορα σήμερα!
      Συμφωνώ πάντως στο ότι η ΑΛΦΑ καί η ΛΑΝΤΣΙΑ αξίζουν καλύτερης αντιμετώπισης από τη μαμα ΦΙΑΤ.
      Καί θα γίνει, να είσαι σίγουρος. Εξάλλου αν η μαμά ΦΙΑΤ θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις της συνολικά, θα πρέπει να γεμίσει από μοντέλα καί την ΑΛΦΑ καί τη ΛΑΝΤΣΙΑ.
      Τώρα να μου πείς γιατί δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα;
      Η απάντηση είναι πολύ απλή. Γιατί όταν ανέλαβε τις τύχες του ομίλου ο Μαρκιόνε, τα πράγματα ήταν στο απροχώρητο. Η συμφωνία με την GM είχε φέρει την Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία ενα βήμα πριν το γκρεμό καί η περικοπή αρκετών μοντέλων ήταν μονόδρομος.
      Τώρα παντως, λόγω και της εξαγοράς του ομίλου CHRYSLER υπάρχει η ευχερια να γίνουν όλα.

    • nikxan1

      στην CHRYSLER ανηκει και η MERCEDES. η αδεια κυκλοφοριας μου γραφει:
      μαρκα: “daimler-chrysler” και πουθενα δεν αναγραφεται η λεξη mercedes.
      τωρα, για να ειμαστε παλι ειλικρινεις και ντομπροι, τα ιταλικα ειναι μπουρδελα, ετσι??
      ειδικα τα παλια, ηταν μπουρδελο-κοτετσια, διοτι τα καινουρια τρωγωνται.
      τωρα, σ’αυτο το αρθρο, δεν δεχομαι “φθαρμενα καλωδια”
      τα καλωδια, δεν φθειρονται με τιποτα, και το ξερεις καλα!!!
      σε ψαχνει το περιπολικο, μην κρυβεσαι, ετσι και αλλιως δεν την γλυτωνεις!!!!

    • ggarfe

      Έχεις ήδη μια μήνυση για διασπορά ψευδών ειδήσεων!
      Όλο το CHRYSLER GROUP ανήκει από το 2009 στον Ιταλικό όμιλο.
      Προφανώς η άδεια σου γράφει έτσι επειδή το μοντέλο σου είναι από το διάστημα που ο Αμερικανικός όμιλος ήταν υπό τον έλεγχο της mercedes.

      Μπουρδέλα τα Ιταλικά; Μπα, με την καμία. Εξάλλου δεν είναι τα δύο που ήδη έχω καί δεν καταλαβαίνουν Χριστό αλλά καί τα πολλά που έχουν φίλοι καί γνωστοί καί που επίσης δεν καταλαβαίνουν Χριστό.

      Τα καλώδια αν δεν είναι σωστά προστατευμένα σαφώς καί μπορούν να καταστραφούν
      Η κατασκευαστική αμέλεια είναι ακριβώς εκεί.

    • nikxan1

      πρωτη αδεια 2006 και μαρκα “daimler-chrysler”. οτι λεει η αδεια σου λεω.
      τωρα τι και γιατι, δεν ξερω.
      μην ξεχνας οτι εχω ιταλικο. μην ξεχνας οτι εχω πολλους συναδελφους με ιταλικο επαγγελματικο, κολλητο που μαζι με τον πατερα του ΗΤΑΝ αλφα ρομεακηδες. μπορει να πεσαμε στις περιπτωσεις (διοτι και το δικο μου FIAT CINQUECENTO SPORTING GT3 BITURBO BLACK SERIES να ειναι ασπαστο θηριο, αλλα ομως το PUNTO GT μου δεν ηταν, οπως και πολλα αλλα ιταλικα. αληθεια σου λεω, δεν μπαινει στην τσεπη μου τιποτα. ακομα εισαι εξω και σχολιαζεις εσυ?? δεν σε τσιμπησε το περιπολικο?? αχρηστη αστυνομια…..

    • ggarfe

      Άσε,κι εγώ τα ίδια προβλήματα με τον δικηγόρο μου έχω. Αντί να σε μηνύσει καί να ζητήσει την άμεση σύλληψη σου, κάθεται καί ξύνεται.
      Θέλεις να δείς ανακλήσεις για τελείως απαράδεκτους λόγους;

      Δες καί βγάλε συμπεράσματα.
      http://www.autotritipro.gr/data/news/preview_news/95300.asp
      Μιλάμε για φοβερή μπαρούφα.Οι ρύποι ενδέχεται να βουλώσουν τον διαχωρίστη λαδιού!!!!!!!!!!!!
      Ντόινγκ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Αμ η άλλη;;;Η φολκςμπαζεν;;;
      Ούτε 2 βίδες δεν μπορεί να βιδώσει σωστά
      http://www.cosmo.gr/Aftokinito/anaklhsh-aytokinhtwn-vw-touareg.1277167.html

      Για να μην πω για την άλλη ανάκληση της φολκςμπαζεν. Αρχικά έγινε σε Καναδά – ΗΠΑ. Στη συνέχεια επεκτάθηκε και σε Ευρώπη.

      Volkswagen Passat MY’06, MY’07 (Μονο Η.Π.Α και Καναδα)
      Συμφωνα με Δελτιο Τυπου της Volkswagen of America, ανακαλουνται στις Η.Π.Α. και στον Καναδα, μερικα Passat Sedan (MY’06, MY’07) και Passat Wagon (MY’07) λογω αστοχιας του μοτερ των υαλοκαθαριστηρων, το οποιο σε δυνατη βροχη, μπορει να βραχυκυκλωσει λογω της υγρασιας και να εχει ως αποτελεσμα την μειωμενη ορατοτητα κατα τη διαρκεια της οδηγησης.Επισης ανακαλειται ενας αριθμος των παραπανω αυτοκινητων με τον κινητηρα 2.0Τ, στα οποια σε συνθηκες χαμηλων θερμοκρασιων, μπορει να αποσυνδεθει σωληνακι του συστηματος υποβοηθησης πεδησης, μειωνοντας ετσι την ικανοτητα πεδησης του οχηματος.Συνολικα ανακαλουνται περιπου 62.000 οχηματα.EDIT: Συμφωνα με σημερινη ανακοινωση, η συγκεκριμενη ανακληση αφορα και τη χωρα μας. Συγκεκριμενα:Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή κ. Γιάννης Οικονόμου ανακοινώνει ότι η εταιρεία KOSMOCAR A.E., Γενική Αντιπροσωπεία αυτοκινήτων VW στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου εκτελούν πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων VW Passat.Η ανάκληση αφορά 4031 οχήματα, παραγωγής 2005 και 2006 (νέο Passat), στα οποία ενδέχεται να παρουσιαστούν τα ακόλουθα προβλήματα:1) Μοτέρ υαλοκαθαριστήρων: σε πολύ έντονη βροχόπτωση ενδέχεται να διεισδύει υγρασία στο μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε διακοπή της λειτουργίας του μοτέρ υαλοκαθαριστήρων.2) Βάση στήριξης ψυγείου καυσίμου: θερμική καταπόνηση στην βάση στήριξης του ψυγείου καυσίμου μπορεί να οδηγήσει στο σπάσιμο του, και ως αποτέλεσμα να υπάρξει διαφυγή καυσίμου (μόνο σε Diesel, 3 πλαίσια)3) Σωλήνας υποπίεσης σερβόφρενου: Ένα ράγισμα στο σωλήνα μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια υποβοήθησης του συστήματος πέδησης (123 πλαίσια).Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με τα συγκεκριμένα θέματα.Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στους κατά τόπους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες service VW της εταιρείας KOSMOCAR A.E., για να γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το VW Call Center στο τηλέφωνο 210 9945554.         
      ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ!
      ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΣΕ ΒΡΟΧΗ.

    • nikxan1

      γιαυτο παιρνεις μερσεντες (αυτοκινητο, οχι νταλικα) και ξεμπερδευεις.
      αν απαντησεις, θα ερθω εγω προσωπικα να σε συλλαβω, και να σε βαλω στο ιδιο κελι με τον παλαιοκωστα!!!!

    • ggarfe

      Mε απειλείς;;; Μήνυση!

    • hellboy

      και εσυ αλλη μια μηνυσουλα δωρο απο εμενα!!

      αμαν ρε διαολοι σημερα !!!! ολα μου τα χρηματα σε δικηγορους τα εφαγα!!!!!

    • hellboy

      δωρο μια μηνυσουλα απο εμενα!!

  • pariah

    Το σωστό αυτό είναι…Να γίνεται ανάκληση…απλώς να τα βλέπουν άλλοι που σε λίγο θα μας πουν ότι τα ιταλικά είναι πιο αξιόπιστα και από τα γιαπωνέζικα…

    • Jim Beam

      1) η ανακληση δλωνει τιμια αντιμετωπιση.
      2) και η τουοτα εκανε ανακληση για πολυ σοβαρο προβλημα ας μην το ξεχναμε
      3) υπαρχουν premium γερμανικες εταιριες που στα service σου διορθωνουν προβληματα ΧΩΡΙΣ να στο ΠΟΥΝ. Ετσι δε βγαινει “βρωμα”. Αυτο ΔΕΝ μου αρεσει.
      4) τα γιαπωνεζικα και τα κορεατικα ΕΙΝΑΙ πιο αξιοπιστα απο ιταλικα, γαλλικα και γερμανικα.

    • nikxan1

      to 4o den sikwnei kamia ma kamia amfisbitisi…..opote +1 file.