Η Toyota υπέγραψε συμφωνία με την BMW ώστε να χρησιμοποιεί τους 1.600αριδες και τους 2.000-λιτρους πετρελαιοκινητήρες της από το 2014 και αρκετοί αναρωτήθηκαν αν και η Lexus, θυγατρική της Toyota, θα πάρει και αυτή τους κινητήρες αυτούς. Η απάντηση είναι όχι, αυτό δήλωσε ο Etienne Plas της Toyota Ευρώπης στο Autonews.

Λογικό για πολλούς, αφού η BMW δεν θέλει να δώσει πετρελαιοκινητήρες στην Lexus, αφού είναι άμεσος ανταγωνιστής της. Και μπορεί στην Αμερική να μην πωλούνται πολλά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, στην Ευρώπη, τα πράγματα είναι διαφορετικά, αφού το 52% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων είναι με κινητήρα βενζίνης. Η BMW από την αρχή του έτους, έχει πουλήσει 590.453 αυτοκίνητα στην Ευρώπη, την ώρα που η Lexus πούλησε μόλις 24.623. Είναι άγνωστο αν η Lexus βάλει ποτέ πετρελαιοκινητήρες στα αυτοκίνητα ή θα συνεχίσει να εξοπλίζει τα μοντέλα της είτε με συμβατικούς είτε με υβριδικούς κινητήρες. Προσωπικά θεωρώ πιθανότερο το δεύτερο.

[Πηγή: Autonews]

  • VICTH0R

    Δεν μ’αρέσει καθόλου αυτή η συμφωνία, ελπίζω να ακυρωθεί μέχρι το 2014.

  • mother1russia

    Εκει στην BMW το εχουν χασει, δινουν κινητηρες και σωζουν την TOYOTA παιρνωντας υβριδικη ηλιθια τεχνολογια. Τα σιχαινομαι αυτα τα υβριδικα ,Ελεος

    • thymios tsilimparis

      Γιατί σώζεται έτσι η Τογιότα;
      Μάλλον η bmw είναι η κερδισμένη. Τα υβριδικά στις ΗΠΑ χαίρουν μεγάλης εκτίμησης και εκεί είναι το ψωμί για τους πρίμιουμ κατασκευαστές.

    • mother1russia

      Τα υβριδικα δεν εχουν μελλον και θα το δεις, ερχονται αλλες τεχνολογιες κατα πολυ ανωτερες.
      Απο την αλλη η TOYOTA με τους κινητηρες της BMW χανει εναν πονοκεφαλο που ειχε για τους
      ντιζελοκινητηρες 1.6-2.0

  • thymios tsilimparis

    Η BMW είναι η μοναδική ίσως Ευρωπαϊκή φίρμα δίχως να ανήκει σε μεγάλο γκρουπ και από τις τελευταίες παγκοσμίως (άλλη μια είναι η Honda). Δεν αποκλείω στο μέλλον να δούμε τις δύο φίρμες μόνιμα υπό κοινή σκέπη…Οι καιροί έχουν δυσκολέψει πολύ.

    • nikxan1

      σκεψου ενα αμαξι, με το dna και των 2:
      σωστες δοσεις γερμανικης σοβαροτητας και ποιοτητας, αλλα με επισης σωστες δοσεις ιαπωνικης τρελας και αξιοπιστιας.
      πιστευω, οτι εκει που υστερει η μια εταιρεια, υπερτερει η αλλη.
      οποτε αν γινοταν να ενωθουν, θα ειχαν πολυ ενδιαφεροντα οχηματα να δωσουν.
      αν και δεν θα γινει ποτε, διοτι και οι 2 εταιρειες, εχουν εδραιωσει τα ονοματα τους, εχουν πολυ σοβαρα οικονομικα υποβαθρα, και δεν εχουν κανεναν απολυτως λογο να το κανουν.

    • thymios tsilimparis

      Νομίζω οτι λόγο έχουν να το κάνουν (παγκόσμια οικονομική κρίση), απλά υπάρχει πιο ανώδυνος τρόπος από μια συγχώνευση. Άλλωστε υπάρχουν παραδείγματα πλήρως αποτυχημένων συγχωνεύσεων. Θα μπορούσε να υπάρχει μια πιο σταθερή συνεργασία. Πάντως το σενάριο έχει ακουστεί και στο παρελθόν για τις 2 εταιρείες.

    • nikxan1

      θα κανει μπαμ θυμιο!!!
      δεν τολμω να σκεφτω τι θαυματα θα παρουσιασουν….
      μπορεις πχ να σκεφτεις την καινουρια σουπρα, με ιαπωνικη τρελα και εμφανιση, με γερμανικη ποιοτητα και ασφαλεια??
      δεν το εχω ξανακουσει ποτε παντως. για να το λες, μαλλον κατι θα ξερεις….

    • mother1russia

      nik η ιαπωνικη αξιοπιστια μας τελειωσε, με ολα αυτα τα νεα συστηματα πλεον δεν υπαρχει αθανατο αυτοκινητο οπως π.χ. τα γιαπωνεζικα αυτοκινητα της δεκαετιας του 90′.
      Περα απο αυτο η TOYOTA εχει ηδη πολλα ελλατωματικα αυτοκινητα και προβληματα οπως και αλλες ιαπωνεζικες εταιριες π.χ. Mitsubishi. Και την τρελα που λες δεν την βλεπω με τοσα μπροστινοκινητα αυτοκινητα σε αντιθεση με την BMW που ειναι καθαρα ζυγισμενα πισωκινητα για παιχνιδια.Δεν υπαρχει συγκριση, η BMW δεν εχει καθολου μα καθολου αναγκη την ΤΟΥΟΤΑ

  • εύκολα θα αγοραζα Lexus αντι για BMW…παρόλο που είναι η μονη γερμανική εταιρεία που μου αρέσει πολυ…
    θέλω exclusivity που μου παρέχει η Lexus κ ελάχιστες άλλες!