O Lewis Hamilton με τον Tim Goss, Διευθυντή Μηχανολογίας της McLaren

Είμαι πολύ περίεργος να δω ποιες από τις δηλώσεις που έχουμε διαβάσει για τα νέα μονοθέσιο του 2012 θα βγουν αληθινές. Σίγουρα, όχι όλες, οπότε εδώ θα είμαστε, ώστε να σχολιάζουμε τις δικαιολογίες που δηλώνουν μετά από τον πρώτο αγώνα, διότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην προσπαθήσουν να μας εξηγήσουν τους λόγους της αποτυχίας, καθώς είναι εξαιρετικά δύσκολο και οι 4 κορυφαίες ομάδες (Red Bull, McLaren, Ferrari και Mercedes) να κατασκευάσουν μονοθέσια που θα έχουν λίγα δέκατα του δευτερολέπτου διαφορά απόδοσης στον έναν γύρο.

Για ν’ αφήσουμε τις 4 ομάδες και να επικεντρωθούμε στη μία, τη McLaren, ο Lewis Hamilton εκτιμά πως, με όσα βλέπει στο εργοστάσιο της ομάδας, στο Woking, η MP4-27 είναι πολύ καλύτερο μονοθέσιο από την MP4-26. Αρχικά, ας δούμε τι δήλωσε, ενώ στη συνέχεια, θα υπάρχει σχολιασμός.

Είναι στο χέρι μας να ξεκινήσουμε καλύτερα το 2012. Απ’ όσα έχω δει, όμως, η νέα McLaren φαίνεται πολύ καλύτερη από την περσινή. Βασικά, η Red Bull είναι μια εξέλιξη της αεροδυναμικής που παρουσίασε το 2009. Στα μέσα του 2011, ήταν εντυπωσιακή, ήταν στο υψηλότερο επίπεδο, και σχεδόν ποτέ δεν έπεσε από την κορυφή. Αντίθετα, όταν είχαμε την ίδια αξιοπιστία, δεν είχαμε ίδια απόδοση.

Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, πάντα ονειρεύεσαι να φτάσεις στο ξεκίνημα της σεζόν μ’ ένα αυτοκίνητο που είναι αμέσως γρήγορο. Αυτό δεν έχει συμβεί τις τελευταίες δύο σεζόν. Θέλω να συμβεί φέτος. Αν αρχίσουμε καλά, θα μείνουμε πιο εύκολα στην κορυφή.

Το 2011, ο Jenson Button έγινε ο πρώτος του team-mate στη Formula 1 που τον κέρδισε. Φυσικά, το 2012, θέλει να πάρει “εκδίκηση”. Ο τρόπος δεν είναι άλλος από το να τον νικήσει.

Ο Jenson είναι πολύ γρήγορος, και έχει δημιουργήσει γύρω του μία πολύ δυνατή ομάδα τεχνικών. Θέλω πάντα να τον κερδίζω, και ποτέ δεν είναι ικανοποιημένος αν δεν το κάνω. Αλλά, ψυχολογικά, δεν το βλέπω σαν πρόβλημα. Είναι ανοιχτό άτομο, με το οποίο μπορείς να τα πηγαίνεις καλά. Θα ήταν εξαιρετικό να παλέψω μαζί του για το πρωτάθλημα του 2012, όμως αυτό εξαρτάται από το μονοθέσιο της McLaren.

Όσον αφορά το πρώτο σκέλος των δηλώσεών του, προσωπικά, αν δεν έρθει το πρώτο Grand Prix, στις 16-18 Μαρτίου, στη Μελβούρνη της Αυστραλίας, δε με πείθει κανένας Hamilton για τα μονοθέσια. Σου θυμίζω τις περσινές του δηλώσεις για την MP4-26. Μετά είδαμε ότι δεν ήταν από την αρχή ανταγωνιστικό μονοθέσιο, με τους τεχνικούς του Woking ν’ αναγκάζονται ν’ αντιγράψουν το πίσω μέρος της RB7, καθώς το κύριο πρόβλημα του βρετανικού μονοθεσίου ήταν η παραγωγή κάθετης δύναμης από το πίσω μέρος. Μάλιστα, ο Paddy Lowe έχει δηλώσει ότι ήταν ο δυσκολότερος χειμώνας της 20ετίας για τη McLaren.

Δηλώσεις έχουμε διαβάσει κι από άλλες ομάδες, ειδικά από τη Ferrari, όμως δεν πιστεύω τίποτα. Τις θεωρώ ανούσιες δηλώσεις. Δηλώσεις που έχουν κουράσει τον κόσμο. “Τότε, γιατί τα γράφεις, ρε φίλε“; Διότι εγώ τι θα έχω να “κράξω”, αν δεν τα γράφω αυτά; Αν αποδειχθούν αληθινές οι δηλώσεις του Lewis και κάθε Lewis, δε θα γράψω τίποτα. Αν, όμως, κάποια από τις 4 ομάδες δεν παρουσιάσει κορυφαίο μονοθέσιο, τότε δεν μπορεί να μου πει κανείς τίποτα για όσα θα γράψω…

[Πηγή: Gazzetta dello Sport | Photo Copyright: HOCH ZWEI/Vodafone McLaren Mercedes]

  • γιωργο για την τελευταιa παραγραφο boy polla like!!!!!!!
    em oloi πριν αρχισει η χρονια εχουμε κορυφαιο μονοθεσιο!!!!! και μετα  http://www.youtube.com/watch?v=kGEHIGiec9E

  • LEO

    Ναι ρε φιλε γραφε γι’αυτο σε εχουμε. Α βαζε που και που κανα θεμα και για τις αδελφες ecclestone!!! xaxaxaxa

    http://www.protothema.gr/life-style/Hollywood/article/?aid=169604

    • :PPPPP

      Παιδιά, μιας και λέμε για την MP4-27, τελευταίες φήμες λένε ότι ο Paddy Lowe, Τεχνικός Διευθυντής της McLaren, θέλει να μειώσει τη φθορά των εμπρός ελαστικών, ενώ ήδη οι τεχνικοί στο Woking έχουν πιάσει τα επίπεδα κάθετης δύναμης της MP4-26…