Ξέραμε ότι για τους ανθρώπους της McLaren ο χειμώνας δεν ήταν ευχάριστος, καθώς η απόδοση της MP4-26 ήταν κακή, και οι μηχανικοί έπρεπε να δουλέψουν πολύ, όχι μόνο για να αυξήσουν τα επίπεδα κάθετης δύναμης, αλλά και να κάνουν το μονοθέσιο αξιόπιστο, αφού τα προβλήματα αξιοπιστίας ήταν πολλά και δεν επέτρεπαν στους Lewis Hamilton και Jenson Button να ολοκληρώνουν τις προσομοιώσεις που ήταν προγραμματισμένες, πράγμα που κάνει πιο δύσκολη τη συλλογή δεδομένων για το μονοθέσιο και τα ελαστικά.

Φυσικά, η βελτίωση της ομάδας του Woking ήταν εντυπωσιακή, με τους τεχνικούς να ετοιμάζουν ένα ολοκαίνουργιο πίσω μέρος για την MP4-26 στην Αυστραλία, χωρίς να το έχουν δοκιμάσει στην πίστα, και φυσικά κάτι τέτοιο εμπεριέχει μεγάλο ρίσκο. Ο τεχνικός διευθυντής της McLaren, Paddy Lowe, τονίζει ότι ο χειμώνας όχι μόνο ήταν δύσκολος, αλλά ο χειρότερος για την ομάδα εδώ και 20 χρόνια.

Αυτό είναι ακόμα χειρότερο, γιατί τότε (το 2009) το πρόβλημα ήταν απλά οι επιδόσεις. Φέτος στο τελευταίο τεστ τα στοιχεία δεν λειτουργούσαν και το αυτοκίνητο ήταν αναξιόπιστο. Μετά από την πρώτη περίοδο των δοκιμών στην Αυστραλία πήρα μια τεράστια ανακούφιση.

[Πηγή: espnf1]

  • f1 maniac 2560r

    Xρονια πολλα AUTOBLOG!!!!!!

  • Ευχόμαστε το Άγιο Φως να πλημμυρίσει την ζωή μας, η Ανάσταση να φωτίσει την καρδιά μας και ο άδειος Τάφος του Χριστού να μπολιάσει μέσα μας την Ελπίδα!

    Χριστός Ανέστη και Καλό Πάσχα! Χρόνια πολλά σε όλους! Μην πιείτε αν οδηγείτε !

  • LJ

    Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους!!!

  • George F

    Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά !!!!!!

  • Mika

    Pali kala,giati m ayta pou diabazame kata kairous, kai emeis konteyame na pathoume sygkoph…Anamename Baterlw!!
    Eytyxws, ta pragmata deixnoun na phgainoun kala,kai etsi fainetai na synteleitai ena mikro thayma, throumenwn twn analogiwn….

    Xronia polla se olous…