Στην Ελλάδα είδαμε ότι το μοντέλο που έκανε τις μεγαλύτερες πωλήσεις μέσα στο 2011, ήταν το Opel Corsa, αλλά θέλεις να μάθεις ποιο ήταν το αυτοκίνητο αυτό που έκανε τις μεγαλύτερες πωλήσεις μέσα στο 2011; Όχι δεν ήταν κάποιο Γερμανικό, αλλά το Toyota Corolla το οποίο πούλησε 1.02 εκατ. αυτοκίνητα μέσα στο 2011. Στην δεύτερη θέση το Hyundai Elantra ενώ στην τρίτη το Wuling Sunshine, το οποίο πιθανώς εμείς δεν το ξέρουμε, αλλά οι Κινέζοι δείχνουν ότι το λατρεύουν αφού κοστίζει μόλις 3.600 ευρώ. Ακολουθούν τα Ford Focus, Kia Rio, Ford Fiesta, VW Jetta, Toyota Carmy, Chevrolet Cruze με την 10αδα να συμπληρώνεται από το VW Golf.

Θέση Μοντέλο Πωλήσεις
1 Toyota Corolla 1,020,000
2 Hyundai Elantra 1,010,000
3 Wuling Sunshine 943,000
4 Ford Focus 919,000
5 Kia Rio 815,337
6 Ford Fiesta 781,147
7 VW Jetta 745,000
8 Toyota Camry 726,000
9 Chevrolet Cruze 691,000
10 VW Golf 648,000
11 Ford F-Series (e) 645,000
12 VW Passat 565,000
13 Honda Civic 555,071

[Πηγή: Forbes]

  • otan leme corolla…mipos enooyme to AURIS?????
    to corolla den stamathse edv kai mia 4-5etia???
    i to poylane akoma se alles xores???

    • VICTH0R

      Όχι Μπάμπη δεν εννοούν το Auris, και το πουλάνε και στην Ελλάδα, απλά δεν είναι και hatch αλλά μόνο sedan, έτσι πως είναι στην φωτογραφία επάνω. Στην Αμερική ποτέ η Κορόλλα δεν ήταν hatch μόνο sedan.

    • αααα!!! οκ !!! thnx!!!! 

  • ilikeyourcar

    Πραγματικα σκεφτομαι σοβαρα οταν με το καλο βγαλω λεφτα να αγορασω ενα παλιο αμαξι σαν τη giulia που κοροιδευανε πολλοι σε αλλο θεμα για να μπορω να δειχνω στα εγγονια μου πως ηταν τα ωραια αυτοκινητα καποτε οταν ο κοσμος ολος θα εχει πνιγει στα corolla. 

    Απορω πως στο διαολο γινεται ολοι οι ανθρωποι, ανδρες – γυναικες, να ασχολούνται μια ζωη με την εξωτερικη τους εμφάνιση μπας και αρεσουν… νυχια, τριχες, ρουχα, κουστουμια, κολωνιες, αποτριχωσεις, γυαλια, solarium, iphone και 1002 τετοιες ιστοριες και να μπαινουν μετα σε ενα corolla…!!!!!!! 

     

    • νομιζω το εκανεσ λιγο υπερβολικο!!!

    • VICTH0R

      Όταν θα φτάσει η Alfa σε αξιοπιστία τα παραπάνω αυτοκίνητα, ίσως θα γίνει και αυτή best seller.

    • με προλαβες…ηθελα να επεκτινω λιγο την συζυτηση!!!:P:P

    • VICTH0R

      Δεν τελείωσε φιλέ μου η συζήτηση, μόλις ξεκίνησε χαχαχα το βλέπω να φτάσει 200 σχόλια αν μπουν οι Αλφίστες να μας κάνουν μαθήματα design στα αυτοκίνητα.

    • Sotiris2111

      Δεν νομίζω μωρέ!! Από την 4c και μετά δεν ασχολούνται πολύ με posts που θίγουν την alfa! Δείχνουν χαρακτήρα!! πλάκα κάνω! Καλά είναι ξεκάθαρο ποια αυτοκίνητα και αυτοκινητοβιομηχανίες θα πάρουν τα πάνω τους! Ολοι προτιμάνε φτηνά αξιόπιστα και οικονομικά αυτοκίνητα και την ποιότητα την αφήνουν πίσω! Η οποία σαφώς και είναι καλή αλλά δεν είναι γερμανικής φιλοσοφίας! Εμένα πάντως μου άρεσε που βρίσκεται η honda που σαν κλασσικός hondakias που ειμαι πήρε στην μάπα τις μισές πωλήσεις απο την toyota με τις μαλακίες που βγάζει πλέον! Μπας και βάλουν μυαλο και ξυπνήσουν και επενδύσουν εκέι που τα πάνε καλά (στους κινητήρες) και στα σπορ αυτοκίνητα και αφήσουν το  design για κανα alfisti!!

    • χαχαχ…κατσε να δουνε οτι πιασαμε στο στομα μας την τζουλια και θα δεις..χαχαχ..θιξαμε τον θρυλοοοο….τα κακα μαθαινονται γρηγορα σε καμια ωρα θα εχουν ορμησει!!

    • alkalk

      να ορμισωωωω?? χαχα πλακα κανω!!αν και ιταλοφιλος παραδεχομαι τα λαθη που εγιναν απο τις ιταλικες αυτοκινητοβιομηχανιες αλλα ας μην φοραμε παροπιδες…καμια εταιρια δεν ειναι τελεια..απο γερμανικα?δεν το συζητω..δινεις ενα καρο λεφτα και ολο στα συνεργεια εισαι για μικρολεπτομεριες που κοστιζουν πολυ ακριβα..βλεπε merc kai audi …για ιαπονικα??? εκτος απο κινητηρες σωστους ολα τα αλλα θυμιζουν ψευτο ανακυκλωμενα..το εσωτερικο? οι λαμαρινες? απο γαλλικα δεν αξιζει καν να το συζητησουμε… και γενικα καθε εταιρια εχει τα καλα και τα κακα της μοντελα…αλλα τα ιταλικα ειναι πολυ παρεξηγημενα..οποιος ασχοληται με το θεμα αυτοκινητο σε σχεδον ολες τις κατηγοριες ο ιταλος (πλεον) ειναι πολυ ανταγωνιστηκος (και φιλιακα παντα προκαλω τον αντιλογο) με σειρα βραβειων για κινητηρες και ποιοτητα κατασκευης..

    • καλα τα λες φιλε..σχεδον πιστικα αν τα διαβασει καποιος που δεν ξερει
      θα σε πιστεψει!!!τα γερμανικα στισ μερες μας εχουν βελτιωσει αρκετα τισ
      βλαβες τους τα ιαπωνικα εχουν βελτιωσει το εσωτερικο τους και τα
      ιταλικα τι??αν μιλησουμε για τα θρυλικα ιταλικα δηλαδη τα αλφα εχουν
      χαλασει καθε σωστη ερμηνεια τις παλιας αλφα…που δν ξερω αν θυμασαι
      οτι τα αλφα ειχαν λαμαρινες ανακυκλωμενες απο καραβια τεσπα…τα αλφα
      ειναι ομορφα αλλα απο μοτερ παπαρια εχουν χαθει εκεινοι οι θρυλικοι
      boxter…θα μου πεις για φερραρι??ναι πολυ καλα αλλα τα εχουν φτασει
      και οι πετρες!!!η φερραρι ειναι αναδιγμενη μονο απο τη φορμουλα και
      τιποτα αλλο!!!η λαμπο πλεον ειναι σe γερμανικα χερια οπως και η αλφα
      στισ φιατ που ειναι η μονη που εκανε καποια βηματα με τον multair αλλα
      εχει αφησει ακυβερνιτο καραβι την αλφα….τα γαλλικα στριβουν αρκετα
      καλα θα ελεγα τελεια ειδικα οι καλες εκδοσεις βασικα θα ελεγα οτι
      προτιμω τα γαλλικα απο τα ιταλικα μπορει και γαλλικα και ιταλικα να
      εχουν προβληματα με τα ηλεκτρικα να εχουν ειδικα τα γαλλικα κατοτερης
      ποιοτητας εσωτερικο αλλα προτιμω να στριβει το αμαξι μ παρα να ειναι
      μπροστοβαρο και 3 τονους και να ειμαι και καθε μερα συνεργειο!!!!αυτα
      προσ το παρον περιμενω απαντηση γιατι εχω ορεξη για κουβεντουλα..

    • alkalk

      για το αλογακι εχεις δικιο..φτιαχτηκε μια εποχη που αποτελουσε το μονοπωλειο και εφτιαξε μια αναμφισβητη ομως ιστορια στατους και κλασης..το οτι οι εταιριες εδω και 30 χρονια προσπαθουν και καποιες το καταφεραν να την ανταγωνιστουν δεν αφαιρει τιποτα απο την ιστορια της φερραρι και το κατα ποσο ειναι καλο αυτοκινητο..ισα ισα που με το να υπαρχει σοβαρος πλεον ανταγωνισμος εκανε την εταιρια να ριξει την μυτη της και να ασχοληθει σοβαρα με το θεμα.ομως το θεμα soupercar  ειναι μια αλλη κουβεντα τελειως διαφορετικη οποτε κλεινω την παρενθεση…
      ειδικα για το θεμα γεωμετριας στα αυτοκινητα τους οι ιταλοι ειναι πρωτοποροι…για να σου θυμησω το θεμα κιβωτιο πισω αν σου λεει κατι..οι γερμανοι επενδυουν και πολυ καλα κανουν στην κινηση στους 4 τροχους για θεμα γεωμετριας και κρατηματων μιας και ειναι η ευκολη λυση με τα πολλα αρνητικα (2 διαφορικα κτλ) δεν λεω οι δεν ειναι καλα αυτοκινητα απλα λεω οτι και τα ιταλικα πλεον ειναι  εξισου ανταγωνισημα..σε πια κατηγορια ιστερουν? μικρα? δεν νομιζω το καινουριο το 500 να εχει να ζηλεψει τιποτα σε πιοτητα επιδοσεις κρατηματα απο τον ανταγωνισμο.. η giugletta εχει βγει απο τα καλυτερα μεσαια και σε συγκριτικα που διαβαζω δεν εχει σε κατι να ζηλεψει απο εν αgolf κτλ σε σενταν? η αλφα με τιν 159 και τους καινουριους κινητηρες 1750cc θεωρηται μηχανικο θαυμα..και οσο για τα μεγαλα??? προτιμω με κλειστα ματια μια αν και γρια πλεον quattroporte απο μια panamera ή μια s 600…δεν ξερω φιλε..μπορουμε να καθομαστε ωρες και ωρες να μιλαμε…απο ιστορια μεχρι σημερα..

    • σορρυ φιλε μου αλλα εδω θα επιμεινω οι ιταλοι ηταν πρωτοποροι στο θεμα γεωμετρια
      αν εσυ θεωρεις πως ακομα ειναι πρωτοποροι με την brera που νε μεν ηταν
      δυνατη αλλα μπροστοβαρη!!που ειναι η γεμωτερια που οχι μονο βαρκα γιαλο
      αλλα μπορεις και να σκοτωθεις οταν σε καθε στροφη που μπαινεις κομματια
      βλεπεις τον κολο διπλα σου χωρις δυνατοτηα να τον ελενξεις…οι
      γερμανοι επενδυουν στο quattro που δεν ειναι κακο αλλα δν ειναι και το
      καλυτερο οταν τα αυτοκινητα με quattro και πανω απο 300 αλογα αγοραζουν
      χωραφια..διοτι η 4κινηση δεν μοιραζεται 50-50 αλλα η περισοτερη δυναμη
      παει μπροστα και ελαχιστη πισω ιδου και το αποτελεσμα υποστροφη..εμενα
      δεν με κινει το ενδιαφερον κατι τετοιο!!!…δεν ξερω αλλα μου φενεται
      καπως πως εχεις μπερδεψει τις εποχεσ…οι ιταλοι ηταν
      ανταγωνστικοι!!!ωραια μου λες καποια μοντελα τα οποια ειναι
      ανταγωνστικα αλλα ειναι μονο 2-3 και απο ολες τις ιταλικες μαρκες…ενω
      μια γερμανικη μπορει να ανταγωνστη ολη την ιταλια που λεει ο λογος
      ενταξει δεν θα υπερυσχυει σε ολες τις κατηγοριες αλλα εχει κατι να
      δειξει σε ολες τις κατηγοριες..προσωπικα βγαζω τα αλφα πολυ ομορφα ισως
      απο τα πιο ομορφα αλλα στις μερες μας μηχανικα αδιαφορα δεν μου κανουν
      κουκου και αν και ειμαι αντι group vag και πιο πολυ vw τα προτιμω τα vw
      100000000000000000 φορες απο τα αλφα και απο καθε ιταλικο!!!εχουμε φιατ
      και εχει βγει πολυ κομπλε αμαξακι τωρα αρχισε να βγαζει προβληματα στα
      210χιλιαδεσ αλλα μακριαα

    • pariah

      To μπροστόβαρο βγάζει μούτρα…Τον κώλο δεν τον βλέπεις πουθενά ακόμη και να ταν σε μέγεθος καρτ…..Στην κατηγορία που πάιζουν οι alfa έχουν καλύτερο στήσιμο από τον ανταγωνισμό αν εξαιρέσεις την brera. mito/giullieta είναι από τις κορυφαίες.
      Το μόνο που μοιράζει 50/50 είναι ο haldex και αυτό στις πρώτες εκδόσεις, αν όχι μόνο στην 1η. Χωράφι δεν αγοράζει επειδή έχει αναλογία 50/50, απλώς τα audi είναι μπροστόβαρα και με 50/50 είναι βαρετά για αυτό και από το rs4 mkII, έδωσαν λίγο μια πιο πισωκίνητη αναλογία. Όσο για το αγοράζουν χωράφια πάνω από 300Ps είναι φαιδρό όταν βγάζουν αυτοκίνητα με πάνω από 300Ps και κίνηση μόνο στον πίσω άξονα ή ακόμη και μπροστοκίνητα με κοντά 300 που σε καλή άσφαλτο δεν αντιμετωπίζουν τόσο πρόβλημα. 

    • ilikeyourcar

      Αν δεν θες την Αλφα βαλε στη θεση της οοοοποιο αλλο αμαξι θες… τυχαια η επιλογη. Δεν εχω κανενα προβλημα να εχω ενα mazda 6 που ειναι πολυ ομορφο και αξιοπιστο (μιας και αυτο ειναι το κυριο κριτήριο επιλογης αυτοκινητου που αναφερεις).. αλλα ομως ειναι ομορφο!

      Ο τιτλος best seller δεν λεει κατι…κοιτα τη φωτο πιο πανω… και ο Κιαμος π.χ. πουλα 100000 cd το χρονο ενω ο Παπαζογλου 10000… θα πηγαινες να ακουσεις καποιον αφωνο με βαση τα νουμερα πωλησεων και το marketing; 

    • VICTH0R

      Δεν έχω πρόβλημα φίλε μου με την Άλφα ειλικρινά και εύχομαι να γίνει και αυτή best seller τουλάχιστον στην Ευρώπη αν όχι παγκοσμιος. Εγώ σαν κάτοχος Κορόλλα να σου πω την αλήθεια βαρέθηκα να δω σε κάθε γωνία Κορόλλα.

    • ρε φίλε πλάκα μας κάνεις??Εγώ έχω corolla του 98 και άμα μπεις μέσα είναι ολοκαίνουργιο και ούτε τρίζει ούτε σπάει όπως  η bmw και τα vw(είναι τα λόγια του προέδρου της vw)Πιστεύω γι αυτο τα προτιμάει ο κόσμος γιατί δεν θα σου χαλάσει θα αντέξει στο χρόνο και τα λεφτά σου πιάνουν τόπο και δεν το διπλοπληρώνεις.Ζούμε σε εποχές πλέον που ο κόσμος δεν μπορέι να βάζει επιπλέον λεφτά στο αυτοκίνητο αλλά και ούτε να το αλλάζει κάθε 2 χρόνια για να πάρει καινούργιο.Εκεί πιστεύω κερδίζουν οι ιαπωνικές και πλέον και οι κορεάτικες εταιρίες

    • ilikeyourcar

      Σου κανει τοοοσο εντυπωση που ενας ανθρωπος ζητα το αμαξι του να μην ειναι τοσο κακασχημο; Παραλογο σου ακουγεται εσενα αυτο; 

    • δεν είναι το παν η ομορφιά παίζουν και άλλα ρόλο σου τα εξήγησα παραπάνω.μιλάμε για αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση.Έτσι κι αλλιώς η ομορφιά είναι υποκειμενική,σου αρέσει ή δεν σου αρέσει.

    • ilikeyourcar

      Με το ιδιο ακριβως σκεπτικο σου απανταω… δεν ειναι η αξιοπιστια το παν για να αγορασεις ενα αδιαφορο πραγμα. Για οδηγηση μιλαμε…

    • Οδήγησες corolla και ξες?

    • ilikeyourcar

      Να ξερω τι ακριβως;;;; Υπαρχει καποιο μυστικο που το ξερουν επιλεκτοι οδηγοι corolla; Δυο φιλαρακια την εχουν και η συμβιωση τους μαζι της, συμφωνα με τα λογια τους, ειναι αυτη που σου περιγραφω. Εχω βρεθει μεσα πολλες φορες… τι παραπανω δηλαδη ξερεις εσυ που καταριπτει το επιχειρημα μου οτι ειναι ασχημο και χωρις αισθηση αμαξι;

    • hellboy

      να με συνχωρεις για την επεμβαση αλλα κανεις λαθος,δεν θελουν ολοι να τρεχουν σαν τρελοι ουτε να εχουν ενα αμαξι χωρις χωρους θελουν ενα αμαξι να τους παει απο το σημειο Α εως το σημειο Β.βλεπε και την vw βαρετα αυτοκινητα δεν βγαζει?ασχημα δεν ειναι?
      ας μην εθελοτυφλουμε αλλα αν θελουμε κατι σπορ παμε σε ποσα ανω των 30χιλιαδων και για αυτο μπενουν σε κατηγοριες,μην βλεπεις που βγαζουν τουρμπατα και γρηγορα μικρα παραμενουν μικρα με ποιο σπορτιφ χαρακτηρα!τιποτα παραπανω!!!!!:)

    • ilikeyourcar

      Ρε συ hellboy δεν ειπε κανεις να παρατησεις το 4πορτο σενταν σου να παρεις roadster για να τρεχεις και να κανεις κοντρες. Αλλα για ονομα του θεου, την ιδια δουλεια κανουν και αλλα αμαξια στην ιδια κατηγορια διχως να ειναι τοσο αποστειρωμενα και ασχημα. Ανεφερα και παραπανω ενα παραδειγμα… ενα mazda 6 (εστω και ας ειναι λιγο πιο ακριβο) κανει την ιδια δουλεια + οτι ειναι ο μ ο ρ φ ο μεσα – εξω και εχει τιμονι και κιβωτιο με α ι σ θ η σ η… Πως μπορει να τα παραβλεψει αυτα τα 2 ουσιωδη χαρακτηριστικα καποιος και να παρει το corolla…η το avensis; Πως; Μα το θεο πρεπει να εχουν σβηστα τα φωτα εκει στις αντιπροσωπειες της Toyota. 

    • hellboy

      απλα ειμαστε σε μια χωρα περιεργη εδω στην ελλαδα και οτι ειχε ο μπαρμπας του παραθειου του  ξαδερφου απο την αθηνα ειναι καλο(ειτε τογιοτα ειτε κουβαγκεν ειτε πεζο) και ετσι κινουμαστε εδω,το μαζντα 6 δεν νωμιζω να βγενει στην αμερικανικη αγορα,οπως η ζεττα και το κορολα,μην ξεχναμε οτι ειναι global το νουμερο των πωλησεων!οπωτε στην αμερικη-που υπαρχουν πολλοι παπουδες γιαγιαδες- και δεν εχουν χρηματα να παρουν ενα αμερικανικο πρωτιμουν το ποιο φτηνο και ποιο αξιοπιστο τογιοτα δεν εχει να κανει με ελλαδα!!
      ΥΣ αν τελικα βγενει στην αμερικη το μαζντα 6 τοτε κακως δεν το πρωτιμουν!!!!!!!

    • pariah

      Στους παπούδες και τις γκόμενες που τους νοιάζει να βάζουν μόνο βενζίνα μια χαρά πουλάνε αμάξια που ιεραρχούν την αξιοπιστία πρώτη και τελευταίο την οδ.ικανοποιήση.

    • τώρα που θα βάλω και glanza θα είναι το πιο βαρετό του κόσμου…χαχαχα

    • ilikeyourcar

      Πες μου με ποια λογικη να κατσεις να ριξεις χρηματα σε ενα corolla; Εσυ ο ιδιος εγραψες παραπανω πως ειναι οχηματα για να κανεις τη δουλεια σου σε καθημερινη βαση. Τιμονι δεν εχεις, εμφανιση δεν εχει… Απο στριψιμο; Τπτ ιδιαιτερο… 

    • θα βάλω λεφτά γιατί θα το κρατήσω και άλλα χρόνια..όσο για το στρίψιμο έχω kayaba agx που βελτίωσε πολύ την οδηγική του συμπεριφορά 

    • γιατι ποιο αλλο εχει στριψιμο εκτοσ απο τα γαλλικα και κυριως τα ρενο???ποιο??και τα γερμανικα στο στριφιμο τπτ το ιδιαιτερο δεν εχουν να πουν στην εποχη του κορολλα..

    • pariah

      Έβγαινε με glanza μοτέρ;;;Γιατί θα πας να βάλεις glanza;;;Μήπως δεν σε καλύπτει;;;;

      Επειδή το λέω ωμά σας πειράζει;;;

      Καλό αμάξι, αξιόπιστο αλλά, αν και αλλάζουν τα πράγματα, τα ιαπωνικά δεν φημίζονται για το στήσιμο στις απλές εκδόσεις. Και λέω απλές, γιατί μου κοτσάρετε τα evo που μόνο το όνομα είχαν κοινό με τα lancer…..Τα mazda είναι πιο ενδιαφέρον και αυτό γιατί μοιράζονται πλαίσιο με ford.

    • καλά εγώ είπα την αποψή μου σιγά ηρεμήστε και εσείς έχετε τη δική σας σεβαστώ.δεν θα κάτσω να  γράφω 1000 κομεντ είπαμε οκ.’Οσο γιατί θα βάλω Glanza? γιατί είναι ένα αυτοκίνητο ΤΟΥ 98 και δεν έχω λεφτα για καινούργιο.το να βάλω το μοτερ θα μου κοστίσει 1500 καπου εκεί ενώ για καινούργιο άστα

    • pariah

      Το γιατί θα βάλεις μοτέρ glanza ήταν ρητορικό ;)

    • Tsou Kostas

      φιλε εχεις δικιο, ετσι ειναι. καποιος που αγοραζει ομως αυτοκινητο με αυτα τα κριτηρια δεν μπορει να λεγεται και petrolhead, ουτε να ειναι φανατικος υποστηρικτης της εταιριας. ειναι σαν να εισαι φανατικος των ψυγειων της ιζολα…. ειναι 40 χρονων και ακομα δουλευουν….

    • Tsou Kostas

      μπράβο!

    • marios_7

      an vretheis gia ligo kairo me ena corolla (i me ena toyota genika) tha katalaveis gia poio logo mpainoun se ena corolla meta apo ola ayta….:)

    • ilikeyourcar

      Βασικα δεν καταλαβα τι υπονοείς… υπερ η κατα του αυτοκινητου; 

    • marios_7

      yper…..toyota=anektimiti aksia ;)

    • ilikeyourcar

      Αν μετράς την αξια αποκλειστικά και μονο σε ευρω…οκ, τοτε το corolla θα σε ανταμειψει. 
      Αν αξια ομως εχει και η απολαυση στην οδηγηση, η αισθηση που σου αφηνει και η ομορφια του αυτοκινητου τοτε σαφως το αποτελεσμα αλλάζει δραματικα…

      Εχω βρεθει και σε φιλου corolla σε μακρινο ταξιδι και σε απειρα ταξι… 

    • marios_7

      tote isws na exeis katalavei gt osoi agorasoun toyota mia fora,agorazoun gia panta….dn nomizw alli marka na to exei kataferei ayto….k ayto pou les gia odigiki apolaysi…den apeythinetai s aytous (pleon dystixws) i toyota….kai pali kerdsmeni bgainei. exei kanei vevaia kapoia elpidofora vimata(gt-86) k elpizw na kanei k alla kai na sinexisi na entypwsiazei

  • cfu

    thelo ena one off aytokinito eleos 
    781,147 fiesta !!!!!!!!!!!!!!

    • hellboy

      δεν ειπαμε ειναι????να βαλεις πισω αυτοκολητο το FF που λεγαμε!!!!!!!!θα γινει one-off!!!!!!και κυριος το δικο σου αποκλειστικο!!!!!!!!!!!

    • cfu

      lol του εβαλα ενα αυτοκολητο για το nurburgring
      και κοιτα τι μου εργραψan αυτοι απο εχουν τη σελιδα στο Facebook 
      Save The Ring would make a nice special edition ;)

    • hellboy

      ειδες που ειναι one-off τελικα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χαχαχα!!!!!!!!!!!!

  • John123

    Το Jetta που το θεωρούν πολλοί κακάσχημο ξεπέρασε και το Golf….

    • cfu

      den einai katholou asximo

    • John123

      συμφωνώ

    • ilikeyourcar

      Δεν ειναι ομως και καθολου ομορφο… αν με πιάνεις ;)

    • johny

      δεν ειναι ασχημο, ειναι βαρετο

    • hellboy

      η ζεττα πουλαει και στην αμερικη το γκολφ οχι!απλα!

    • ilikeyourcar

      Πιθανον λογο μεγεθους… εκει οδηγανε SUV 2 τονων…

  • Sokratis13

    Τα καλυτερα πισωκινητα ως γνωστον βγαινουνε στον Παναμα.Ειναι για πολλαπλο ψεκασμο…
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rEVyNtPXAFI#! 

  • MitsosDaBest

    Αν είναι δυνατόν, στην Ελλάδα κανείς δεν έχει πια καλό γούστο στα αμάξια…

    Να πεις Toyota γιατί είναι αξιόπιστο ΟΚ το δέχομαι, αλλά οι σαβούρες της Ford και της VW στην 1η δεκάδα;;; Έλεος…

    • Tsou Kostas

      σαβουρες τα ford?  Μητσαρα εισαι καλα? οκ δεν ειναι και τα πιο ομορφα, αλλα ειναι μακραν τα καλυτερα αυτοκινητα στις κατηγοριες τους. και εγω δεν πηρα mondeo αλλα 159 tbi επειδη ειναι πιο ομορφη αλλα οχι και σαβουρες ρε φιλε, δεν ειναι και avensis…

    • γιατι ειναι το avensis σαβουρα???για να ερθουμε λιγο στα σιγκαλα μας…. 

    • Tsou Kostas

      σωστα, το avensis δεν ειναι σαβουρα, ειναι ταξι.

    • ενταξει τι να σου πω ρε φιλε…εχεις βγαλει αχρηστα ολα τα τογιοτα αλλα
      ακομα το βλεπεις να βασιελευει εκει ψηλα μονο του…..:D:D:D….ξερεις
      εχει ο κολλητος μου το avensis το προτελευταιο 1,8 140αλογα vvt-i…ενα
      θα σου πω εκτος του οτι ειναι πολυ ανετο στην οδηγηση ειναι και πολυ
      ανετο οταν σε πανε βολτα χαλαρα το εβαζα σε θεμα ανεσης διπλα σε ενα
      μερκ…δευτερον εχει παρα πολλες ανεσεις για ενα οικογενιακο ειναι
      απολυτα προστατευτικο….τριτον ειναι πολυ γρηγορο και στριφτερο αμα
      δεν εχεις οδηγησει μην το κατακρηνεις πολλοι το εκαναν και εχουν φαει
      παπουτσι εχουμε κερασει με τον φιλο μου πολλα παλικαρια που το θεωρουν
      σαβουρα τσαγακια…

    • Tsou Kostas

      Γιωργη, θα αλλαξεις γνωμη οταν αρχισεις να οδηγεις αυτοκινητα. και εγω πιτσιρικος δεν καταλαβαινα γιατι να μην παρει ο μπαμπας μου χιουνται αφου ειναι το φτηνοτερο και με τα περισσοτερα αλογα μεχρι που εβγαλα διπλωμα και το φρεναρισα σε μια κατηφορα και ακομα φερνω τουμπες….
      δεν ειναι αχρηστα, οτε τα τουοτα ουτε τα νισσαν ουτε τα νταιχατσου που με εχουν ζησει κιολας, απλα ειναι αυτοκινητα που απαγορευεται να εχουν οπαδους ρε φιλε. δεν ειναι δυνατον να θαυμαζεις την αξιοπιστια ρε φιλε, μονο να την αναγνωριζεις. Για να καταλαβεις…. εξαιρετικη ηθοποιος η Γεωργια Βασιλειαδου αλλα δεν την γαμουσα ουτε με 1 εκατομυριο ευρω…. καπως ετσι.   

    • ti eipes tvra  με την γεωργια βασιλειαδου !!!!! εγραψεσ!!!!!
      ακριβωσ ετσι ειναι οπωσ τα λεσ!!!!!

    • προφανως για να εχω αποψει εδω μεσα που μετραει αυτα που λεω δεν τα
      βγαζω απο το μυαλο μου…εχω οδηγησει πολλα αυτοκινητα πιστεψε με και
      αν και ο πατερας μου γερμανοφιλος και αν και ειχαμε bmw που μας ειχε
      γαμησει στα προβληματα και πηγαινε σαν βαρκα εγινα ιαπωνοφιλος και ο
      πατερας μου το ιδιο και ειναι απολυτα ευχαριστιμενος…γινεσαι ΠΟΛΥ
      υπερβολικος θα ελεγα ακου εκει ειναι αυτοκινητα που απαγορευεται να
      εχουν οπαδους…μεγα μακακια για εμενα και για οποιον το διαβασει!!!το
      οτι φρεναρισες το χιουνται και εφερες τουμπες δεν φταει το χιουνται ρε
      φιλε μπορει να φταιεσ και εσυ…το εχεισ σκεφτει αυτο???ο ξαδερφος μου
      ειναι σιδεροφαγος οτι και να του δωσεις το καταστρεφει…ειχε παρει
      βολτα ενα renualt clio στημενο τερμα 200 αλογα και το τουμπαρε τοτε τι
      θα πεις οτι ειναι χαλια τα ρενο??…για να λεμε λιγο τα πραγματα με το
      ονομα τους…και την αξιοπιστια των ιαπωνικων την αναγνωριζων
      καθημερινα εκκατομυρια ανθρωποι και ειναι ευγνομονες που δεν ειναι καθε
      μερα συνεργειο!!!

    • Tsou Kostas

      ενοειται οτι εγω εφταιγα… δεν τρακαρει κανενα αμαξι μονο του. εχω ξαναφταιξει ομως και περισσοτερο και δεν εγινε αρμαγεδον οπως με το κινεζικο καζικι… τελος παντων… δεν εχω κατι αλλο να σου πω, ελπιζω να μην θελεις να καταλαβεις, γιατι το να μην μπορεις ειναι χειροτερο.

    • tantax

      striftero to avensis???tha ksexasoume k auta pou kseroume se ligo!!!!!!!!!!kai grigoro?????eleos!!!!!!!!! to eixame sti douleia etairiko k to metatrepsame se fortigaki afou giauto itan mono ikano!!!to fortoname san gaidouri k auto den evgale kix,alla ta3idi pou ekana otan eixe akoma poli liga xiliometra itan akros vareto!!!!den estrive kai den pigene vima!!!!tin idia periodo eixa k mia gomena pou eixe auris….akoma pio athlio!theomakro sazman,poiotita ulikwn sto eswteriko skata,ola mesa etrizan san sakoulaki apo patatakia!!!

    • tantax

      file kai egw alfisti eimai,alla ta ford mono savoures den einai!min leme k oti theloume….na mou peis gia ta iapwnika konservokoutia na to dexto….alla ta ford k poiotita exoun k strivoun!

    • ε πες το μας οτι εισαι αλφιστι για αυτο λες μαλακιες…εισαι αλφιστι και μασ μιλας για ιαπωνικα ελεος γαμωτο εδω μεσα ελεος!!!

    • VICTH0R

      George μη δίνεις σημασία βρε σε κάθε που το παίζει έξυπνο, γιατί έχουν φτάσει εδώ μέσα ο κάθε Schumacher που ακόμα τιμόνι δεν έχει πιάσει καλά καλά στα χέρια του να ξέρει τα Ιαπωνικά καλύτερα και από τον Ιάπωνα.

    • Jap throttle

      Ρε παίδες, ακόμα να καταλάβετε πως πρέπει να παραχωρείτε τον λόγο σε Alfisti;
      Η βάση των επιχειρημάτων τους είναι για ατελείωτες ώρες γέλιου…εγκάθετοι και υπερβολικοί και μονοδιάστατοι…κάτι φορές αναρωτιέμαι εκεί στο No.1 των πωλήσεων μήπως αυτοί θαυμάζουν την Giuletta;;
      Τέλος πάντων …από τη στιγμή που δεν μπορούν να μετριαστούν οι αντιλήψεις και συνεχώς ξεφεύγει το θέμα, δεν μπορεί να σταθεί σωστή κουβέντα…οπότε βγάλτε τα πέρα…

    • Jap throttle

      Έγινε ένα ορθογραφικό λάθος …Giulietta

    • ilikeyourcar

      Οι Alfisti εχουν γελιο, η corolla οχι… ;) 

    • ilikeyourcar

      Και εσυ τοτε με τη λογικη σου να μην γραφεις σε θεματα με ιταλικα την ιδια copy paste ατακα σου οτι χαλανε κλπ αν δεν μπορεις να ακουσεις τις κριτικές για το ονειρικο avensis σου. 

      Κοφτου τον αερα πριν να ειναι αργα… ;)

    • ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ COPY PASTE ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟς ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ ΕΤΣΙ!!!ΙΤΑΛΟΣ=ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ…INSTALL IT ΣΤΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΣΟΥ!!!

    • Sotiris2111

      Καλά αν είναι ηρεμήστε λίγο! Το κάθε αυτοκίνητο έχει κάποια στοιχεία με τα οποία πρέπει να συμβιβαστείς! Το πόσο σοβαρά είναι αυτά είναι καθαρά υποκειμενικό! Εσυ γίωργο συμβιβάζεσαι με το συντηρητικο avensis που είναι τέρας αξιοπιστίας (ότι πρέπει για έναν μέσο οικογενειάρχη άνθρωπο). Δεν λαμβάνεις υποψιν δηλαδή αυτό που κράζουν σε αυτά τα αμάξια εκείνοι που γουστάρουν περισσότερο, την εμφάνιση και οι οποίοι θεωρούν πως μπορούν να συμβιβαστούν με τα όποια προβήματα βγάζουν( alfa romeo)!! Εγώ θα προτιμούσα κάτι συντηρητικό και αξιόπιστο παρά ένα όμορφο και προβληματικό! Ο καθένας όπως σκέφτεται! Δεν είναι ανάγκη να μην καταλήγουμε πουθενά! Για αυτοκίνητα μιλάμε που είναι το κοινό που μας ΣΥΝΔΕΕΙ όλους εδώ μέσα! Να ταν πολιτική να λεγα! Αν και τώρα και για αυτήν ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΠΟΥΜΕ!!

    • ilikeyourcar

      Δεν νομιζω οτι το προβλημα ειναι θεμα αυτοκινητου, Οπως τα λες ειναι σχετικα με τα αμαξια. Οι ανθρωποι ομως εχουμε προβλημα επικοινωνιας γενικα. Εγω σχολιαζω την εμφανιση και ο αλλος απαντα για αξιοπιστια, μετα μιλας για αισθηση και ο αλλος απαντα σε ερωτηση του δικου του μυαλου για καταναλωση π.χ. Λες και ο καθενας μιλα με τον εαυτο του και γινεται μπαχαλο. και πεταγεται ενας και βγαζει συμπερασμα “οτι τελικα φταινε οι Αλφιστοι”… Οτι να ναι…

    • ilikeyourcar

      Καμια αντιρρησή φωνακλα installer μου για τα ιταλικα, χαλανε. Νταξει τωρα;  Kανε εσυ ενα restart με τη σειρα σου στο δικο σου μυαλουδακι και μαθε τπτ απο διαλογο, να μπορεις καποια μερα να δεχτεις σχολια για το avensis σου… (γιατι ως εκ θαυματος δεν ειναι τελειο και ας το λενε τα παιδια στα στεκια που πας)

      Για να σε βοηθησω να καταλαβεις γιατι μαλλον δεν προσεξες σε τι απαντας, παραπανω σχολιαζω την τακτικη σου να μπαινεις σε θεματα με αμαξια που εσυ δεν γουσταρεις (ιταλικα) και να λες οτι σου κατεβει, σχεδον παντα χιλιοειπωμένο και κλισε, με το αλλοθι της πλακας παντα, αλλα οταν σου κανουν εσενα κριτική για την ασχημομουρη του corolla τσινας… και βριζεις τους Alfisti! 

    • διαλογο μπορω να κανω πολυ καλα εδω μεσα και δεν περιμενω εσενα να μου πεισ,αλλα αυτους που με ξερουν εδω μεσα!!!σε οτι θεμα και να μπαινουμε για ιταλικα που κραξουμε υπαρχει μια μικρη μοναχα δοση αληθειας και τα λεμε για πλακα οπως ειχε μινει απο ενα αρθρο με την 4c και απο τοτε τα λεμε για πλακα..εχω παραδεχτει οτι τα ιταλικα ειναι γρηγορα τα πιο ομορφα κτλ κτλ…αλλα κολααω σε ενα..τεσπα…με του αλφιστι εχω αλλο θεμα με το οποιο δεν αλαζω γνωμη..υπαρχουν μερικοι που μπορεις να σταυρωσεις μια κουβεντα αλλα οι περισοτεροι λενε μονο αλφα και τπτ αλλο πας να συζυτησεις μαζι τους και σου βγαζουν την παναγια δεν ξερουν 5 πραγματα παρα μονο για τα αλφα..ο αλλος που συζυταγα δεν ηξερε τι ειναι το skyline και περιμενεις μετα να παρω εναν τετοιο ανθρωπο που λεει πως αγαπαει τα αυτοκινητα στα σοβαρα??ο αλλος φοραγε καπαρτινα καπνιζε το πουρακι του το επαιζε ιστορια που ειχε παρει ενα σαπιο αλφα και ηταν βαρυς και ασυκωτος λες και ειχε κανα pagani..και δεν ηξερε και αυτος τπτ αλλο παρα μονο για τα αλφα…ασε ξερω πολυ καλα τι ειναι οι αλφιστοι…εχω γνωρισει μερικα παλικαρια που ειναι κομπλε αλλα οι περισοτεροι χαλανε το ονομα τους…και προσεχε τα υπονοουμενα σου…

    • ilikeyourcar

      Αν μπορεις να κανεις διαλογο τον κανεις με ολους, οχι με 2 φιλαρακια. Πανω δεξια λεει οτι 4889 ατομα τουλαχιστον εχουν μπει στη σελιδα να διαβασουν ειδησεις… να γραφεις κατι που “προσβαλει” τους 4887 και 2 σου λενε μπραβο δεν το βρισκω λογικο. 

      Οσο για τα ατομα που λες, τους Αλφιστες, δεν εχουν καμια διαφορα με τους υποστηρικτες οποιασδηποτε αλλης εταιριας, νομιζεις οσοι γραφουν υπερ του ιαπωνικου ξερουν τα παντα… και αν ακομα ξερουν παραπανω δεν το παιζουν ιστοριες η δεν ειναι καθετοι; Τελος παντων μη το κουραζουμε… ο καθενας οδηγα οτι τραβα η ορεξη του ας μιλαμε ομως ουσιαστικα οχι με χαρακτηρισμους (και δεν εξαιρω τον εαυτο μου).

  • Jap throttle

    Τα Toyota δεν είναι μόνο αξιόπιστα, είναι και γρήγορα!Γιατί ξεχνάμε πριν την εποχή των turbo τι πρόβλημα είχε ο ανταγωνισμός στις επιδόσεις και αφού μιλάμε για Corolla, το G6 άφησε σημάδι ειδικά το 1,6…Δεν το έπιανε τίποτα και γενικά το αποτέλεσμά του άφησε πλήρη ικανοποίηση..Κατα τη γνώμη μου, το μόνο που θα ήθελε, ήταν μια καλύτερη ανάρτηση…(ΤΕΙΝ κατα προτίμηση :D)

    • pragmati prin 10 xronia poy epaizan ola atmosfaira…….οχι μονο τα τουοτα αλλα γενικα τα ιαπωνικα ηταν σφαιρατα!!!!! αλλα η αληθεια ειβαι οτι τα δεδομενα εχουν αλλα ξει τελευταια κατα πολυ!!!!!!!

    • Tsou Kostas

      “το corolla 1.6 δεν το επιανε τιποτα”     ……μεγαλε…. απο που ηρθες?

    • Sokratis13

      νταξ.μονο f16 το επιανε.αντε και καμια φερραρι.  :P

    • Jap throttle

      Κοίτα φίλε, αν είναι να αρχίσουμε με μιλάμε με τουπέ δεν θα ασχοληθώ…εξάλλου εδώ μέσα δεν είναι forum κοντράκηδων για να χρησιμοποιήσουμε αυτό το ύφος…αν θες απάντα στο ψητό…για προκλήσεις να σου δώσω ένα site να μπεις να το ευχαριστηθείς και με το παραπάνω…

      Και απλά επανατοποθετούμαι και αναφέρω ότι Corolla 1.6 G6, δεν θυμάμαι τίποτα που να το ανταγωνιζόταν στην εποχή του και στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ του….

    • Sokratis13

      δηλαδη το g6 εκανε το 0-100 σε 9,7 και τα υπολοιπα σε 10.4 .ε και ;;; το g6 ηταν απλα ενα 6 ταχυτο 1600αρι .Δεν θυμασαι αλλο αυτοκινητο της κατηγοριας του που να το ανταγωνιζοταν που;; στις κοντρες…;;; πλακα μας κανεις…;;;

    • Jap throttle

      Ok,παιδιά, ας μην σας κάνω άλλη πλάκα και κατουρηθείτε σε λίγο…είναι σπάσιμο αυτό το κωλάμαξο να είναι διαρκώς στην κορυφή και να μας τα κάνουν καμπανάκια καθε 3 και λίγο…αυτοί οι Toyotάκηδες νομίζουν πως έχουν καβαλήσει κεραυνό…ήμαρτον…xaxaxa 
      Έπρεπε να ασχοληθούν με lego στην παιδική τους ηλικία για να μην ασχολούνται τώρα μεγάλοι άνθρωποι…:p

    • pariah

      Στην εποχή του είχε βγει νομίζω civic vti (για να μείνω στα πλαίσια των 1,6lt)….Ένα σπιρτόζικο αξιόπιστο 1,6 ήταν. Μην μιλάμε λες και ήταν φονέας γιγάντων….

    • Tsou Kostas

      οχι, δεν ειχα διαθεση να σε προκαλεσω, δεν ειμαι τετοιος, αλλα μην περιμενεις να σε παρει και καποιος στα σοβαρα ρε αδερφε οταν δηλωνεις πως δεν επιανε τιποτα ενα corolla 1.6, δλδ λιγος σεβασμος και στον συνομιλητη σου δεν βλαπτει. και λες για την κατηγορια του, ποια ειναι η κατηγορια του? καμια! ποιος μαλακας αγοραζει cold hatch???  με τι να το συγκρινω? με γκολφ και εσκορτ που ειχαν απο 80 αλογα? για εμενα δεν υπαρχουν αυτα τα αυτοκινητα φιλε… η παιρνεις τριπορτο με γκαζι η 5πορτο να κανεις την δουλεια σου. και γκαζι για τοτε ειναι τα 150+ και για τωρα τα 230+ αλογα.

    • Sokratis13
    • hellboy

      χαχαχχχχχχχχχχχχχχχχαααααχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!διαολε του πλεκτρολογιου!!!που το θυμιθηκες!!!!!!!!!!!!!!!!με διελισες!!!!!

    • Sokratis13

      ο Στεφανακης ειναι Θεος λεμε! αν και υπαρκτο προσωπο (Σερραιος) δεν υπαρχει!!!

    • tantax

      xwris pare3igisi…diavasa kai pio panw gia kayaba,twra gia tein…kserw oti oi tein einai ap tis kaluteres anartiseis ston kosmo alla ti sas kanei na pisteuete oti me mia tetrada elatiria k anartiseis to ama3i strivei?kapote eixa ena fiat punto sto opoio edwsa polu xrima se anartisi,elatiria,mpares mexri kai toyo lastixa evala!alla pali den estrive! ola 3ekinoun ap to plaisio kai tin sxediasi tou,meta psalidia ktl.otan ena ama3i den strivei ap tin mana tou oti k an valeis to mono pou tha katafereis einai na veltioseis ta xalia tou isws arketa,alla pote den tha stripsei opws prepei.

    • δεν νομιζω πως ειναι ετσι!!!απλα η απαντηση ξερεις ποια ειναι???μαλλον θες ο ιδιος περισσοτερη εξασκηση στο στριψιμο…αν βαλεις στο οποιοδηποτε αυτοκινητο αυτα που ειπες οχι μονο στριβει αλλα μπαινει τρενο!!!

  • hellboy

    ΑΒ το κινεζικο ειναι μινι βαν πως να μην γινει αναρπαστο στην κινα?!!!!!!!!!http://www.wulingmotors.com/1-wuling-sunshine-3.html
    και με 3600 ευρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • hellboy

    και εγω ερωτω γιατι η τογιοτα δεν μας βομβαδιζει με της πωλησεις της οπως κανει η vw????
    γιατι δεν κανει και η χιουνται τον ιδιο βομβαδισμο????????????????
    γιατι ακομα και η κινεζικη δεν προσπαθει να κανει κατι αντιστοιχο να ακουστει και να κανει και εξαγωγες????????

    • pariah

      Να σου κάνω μια ερώτηση εγώ….Το βομβαρδισμό με τις πωλήσεις του vag τον κρίνεις από εδώ;

    • hellboy

      ειδες πουθενα να λενε η τογιοτα και η χοντα η ακομα και η bmw να καυχιετε οτι εκανε τις πωλησεις της χρονιας οπως κανει το γκρουπ??????που θελεις να το κρινωοταν δεν βλεπω αυτο που ισχιριζωνται?οταν η πραγματικοτητα ειναι αλλου??
      καθως απο την αλλη που θελεις να κρινω κατι οταν απο την στιγμη που η τογιοτα ειναι στο n1 με ενα μοντελο του 1,2 εκατομυριου πωλησεων δεν μας τα ζαλιζει καθε τοσο οτι εχει κανει τις ταδε πωλησεις το ταδε μοντελο εκανε αυτες το παρακλαδι εκανε τοσες και σε αγροτικα καναμε τοσες.ελεος ρε μαν  ελεος!!!!!πιανεις την τριχα και την κανεις τριχια!αν δεν συμφωνεις με αυτο που εγραψα μην μπενεις στον κοπο να σχολιασεις ξεχνα το κανε οτι δεν το ειδες!δεν με πειραζει καθωλου.δεν κραταω κακια!!!!!!

    • pariah

      Δεν καταλαβαίνω γιατί αρπάζεσαι….Και που έκανα την τρίχα τριχιά σε μια πρόταση….

      Τέσπα επειδή έχεις αρνητική προδιάθεση θα σου πω μόνο αυτό…

      Αμφιβάλω αν το group κάνει τόσες πολύ περισσότερες ανακοινώσεις σε σχέση με τους άλλους. Πιο πολύ υπερπροβάλλονται όμως μιας και αποτελούν πόλο έλξης/αντιπαράθεσης.

    • hellboy

      οχι,ηθελα να σιγουρευτω οτι δεν παμε για ξυλο!!!!:)))))
      ηταν αμυντικη σταση!!:)
      ισως και ελαφρια παρανοηση του τι ηθελες να πεις!:)
      πραγματικα ψαξε ανακοινωσεις του γκρουπ και ψαξε ανακοινωσεις πχ.την νισσαν σχετικα με την κερδοφορια!!!
      σχετικα προσφατα ειχε παιξει η μια ανακοινωση πισω απο την αλλη!μια για το γκρουπ μια για την ιδια με 5,6 εκατομυρια οχηματα κλπ!!!!!αυτο ειχε σαν σκοπο το αρχικο να σε κεντρισει να δεις γιατι δεν ανακοινωνουν απο την στιγμη που εχει 1,2 εκατομυρια οχηματα σε ενα μοντελο την κερδοφορια,καθως πως ξαφνικα λεμε ειναι πρωτη η gm και η τογιοτα και η vwγκρουπ δεν υπαρχει στον χαρτη που ισχιριζετε πρωτια?!!!!!!!!!!!!!!

    • pariah

      Το θυμάμαι και το συγκεκριμένο…Απλώς έχω την εντύπωση ότι δεν κάνουν τόοοοσο περισσότερες όσο τελικά μένει σαν τελική εντύπωση. Πάντως δεν με νοιάζουν οι πωλήσεις μιας και ψωμί δεν μου δίνουν. 

      Απλώς το όλο παιχνίδι ανακοινώσεων θυμίζει ένα powerpoint αρχείο με διαφημιστικά που είχα που έλεγε η subaru βγήκε αυτοκίνητο της χρονιάς στην τάδε χώρα, μετά βγήκε η ford και είπε “μπράβο subaru από τον νικητή της ηπείρου” και στο τέλος εσκασε νομίζω η bmw που είπε “συγχαρητήρια και στους 2 από τον world car of the year”….Παπάρια μάντολες δλδς………

    • pariah

      Αν τον κρίνετε από εδώ τον βομβαρδισμό των ανακοινώσεων του group κάντε μια αναζήτηση και δείτε πόσο έχουν σχολιαστεί τα άρθρα που αφορούν τις πωλήσεις του vag και πόσο των άλλων. Πάω στοίχημα ότι και να προσθέσεις τα σχόλια σε άρθρα που αναφέρονται σε mercedes, bmw, toyota, honda, psa, fiat, kia, huyndai kok δεν θα φτάνουν τα σχόλια αυτών που αφορά το vag.

      Για αυτό το λόγο και προτιμάται μια περαιτέρω προβολή όποιου θέματος αφορά vw μιας και πολλοί περισσότεροι θα σχολιάσουν και θα γίνει μεγαλύτερο νταβαντούρι.  Αμφιβάλει κανείς, πως αν το εργοστάσιο ήταν της vw που ξέχασε να βάλει φρένα σε αμάξια, αντί της chevrolet το άρθρο θα είχε +100σχόλια;;;

  • alkalk

    μια ερωτηση μοναχα γιατι ακουω πολλους να λενε περι toyοτικης αξιοπιστιας…οταν λεμε αξιοπιστια τι εννοουμε? οταν τουλαχιστον λεω αξιοπιστια προσωπικα εννοω 1. μπαινω σε μια στροφη καταλαθος με περισσοτερα χλμ απο οσο πρεπει θα βγω???? με corola δεν σε κοβω, βαρκα γιαλο παει και δεν μιλαω για αγωνιστικη οδηγηση  2. σε περιπτωση αναγκης θα φρεναρεις σωστα???? με corola δεν σε κοβω μιας και δεν εχει καλα φρενα και το abs ειναι αθλιο…τωρα αν το αμαξι το θεωρεις αξιοπιστο γιατι σε παει και σε φερνει στην δουλεια που ειναι 8 χλμ απο το σπιτι σου και μια κυριακη σε παει για μπανιο στην θαλασσα και  τα τελευταια 6 χρονια χωρις να σου εχει παθει κατι τοτε αυτο δεν ειναι θεμα αξιοπιστιας λυπαμαι..για την παραπανω χρηση ολα τα αυτοκινητα ειναι καλα…

    • και οπως σου ειπα και παραπανω γιατι μπορει να τα κανει αυτα ενα ιταλικο??επειδη αυτων εισαι λατρης???βαρκα γιαλο εμπαινες και εβγαινες με τα τοτε τογιοτα και με μερικα οχι ολα…και αξιοπιστια δεν ειναι αυτο που λες…αξιοπιστια ειναι αν του μαμας τη μανα και να μην καταλαβαινει χρηστο ουτε να εισαι χωρις λογο συνεργειο οπως με μερικα μερικα ονοματα δεν λεω (ιταλικα)…

    • alkalk

      καταρχην να ξεκαθαρισουμε κατι…οταν πας να αγορασεις ενα αυτοκινητο σου πχ 1400cc με 120bhp  αγοραζεις μαζι με αυτο και τα αντιστοιχα φρενα σασι βασεις μηχανης σασμαν κτλ.οποτε ολα αυτα  μαζι εχουν δημιουργηθει με καποιες προδιαγραφες και με καποια ορια και ζωης και αντοχης..και μην ξεχναμε οτι μια αυτοκινητοβιομηχανια ΔΕΝ θελει να βγαλει ενα τελειο και “αιωνιο’ αυτοκινητο γιατι πολυ απλα ΔΕΝ θα ζησει..οι εταιριες αν περιμενανε απο εσενα και απο εμενα που αγοραζουμε ενα αυτοκινητο και το κραταμε κατα μεσο ορο 10 χρονια να ζησουν θα ειιχαν ολες φαληρισει..οι εταιριες ζουν και απο τα ανταλλακτικα..και ειδικα σε αυτα οτι πληρωνεις ΔΕΝ περνεις…ενας εξωτερικος ιμαντας απο ενα s3 ξερεις ποσο κανει???θα σου πω γιατι τα εδωσε φιλος μου..230 ευρω…και ρωταω γιατι?? και μου λενε audi φιλε πιοτητα..δεν το δεχομαι..αυτο δεν ειναι ποιοτητα…ειναι κοροιδια…

    • ναι αμε καλα τα λες εχεις δικιο σε αυτο πως θελουν να χαλατι το πραγμα για να αγοραζεισ πιο συχνα αλλα το θεμα ειναι καθε ποτε και τι θα σου χαλαει….η τογιοτα ακομα ειναι αξιοπιστη ενταξει οχι οπως τοτε που το κραταγεσ 40 χρονια αλλα ακομα ειναι απο τισ πιο αξιοπιστες…

    • Jap throttle

      Φίλε ….Δεν έχουν ιδέα από Toyota, δεν αξίζει να προσπαθείς…’αστους να πιστεύουν ότι θέλουν…μια ζωή μπροστά τους θα τα βρίσκουν. θέλουν δε θέλουν….τώρα ασυναρτησίες του τύπου δεν φρενάρουν μόνο φρου φρου τα βλέπω εγώ, από τη στιγμή που οι αποδείξεις μου λένε το αντίθετο…να χουμε να λέμε μέχρι το ξημέρωμα…

    • ε να πουμε εδω μεσα μαλλιασε η γλωσσα να λεω τα ιδια και τα ιδια αχρηστα θα μας τα βγαλουν ρε φιλε….

    • VICTH0R

      Να σε ρωτήσω κάτι? Έχουν βάλει αμορτισέρ από Φερράρι σε όλα τα Ιταλικά? Γιατί αλλιώς δεν εξηγείται τα κρατήματα που έχουν όπως τα περιγράφεται.
      Έχω Κορόλλα φίλε μου και στις στροφές δεν φρενάρω, αλλά πατάω γκάζι! Αν φρενάρεις ενώ βρίσκεσαι σε στροφή παίζει να χάσεις τον έλεγχο. Έχεις οδηγήσει Κορόλλα? Γιατί βλέπω που ξέρεις καλύτερα και από μένα τι γίνεται. Τα φρένα στο αμάξι μια χαρά είναι, επίσης και το ABS που επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται όχι τόσο συχνά όπως έγινε σε ένα Bravo η σε ένα Tigra λες και οδηγούσα σε παγωνιά και γλίστραγε συνέχεια το αμάξι. Μήπως έχεις συνηθίσει να σε γαργαλάει συνέχεια το πετάλι του φρένου?

    • cfu

      ασε δεν καταλαβαινουν εχουν μαζευτοι ολοι ιταλο φίλοι, κολλημένοι στα μυαλά τους  
      μαλλων ζηλεύουν   
      μου εχει ληψει το προηγουμενο chat αυτο με τα dislike

    • Tsou Kostas

      εγω δεν ειμαι ιταλοφιλος, το ξεκαθαριζω… αλλα τα του καισαρος τω καισαρι ρε φιλε, δλδ να μου πει ο αλφιστα οτι το πηρα γιατι το πλενω στο γκαραζ και μετα το χαζευω μια ωρα να το καταλαβω, οχι να μου πει το πηρα γιατι δεν χαλαει, να μου πει και ο κορολα το πηρα γιατι εχει και ο γειτονας και βαζει μονο βενζινη, επισης να το καταλαβω, αλλα οχι να μου πει γιατι στριβει… να μου πει και ο VW το πηρα γιατι ειμαι μαλακας επισης να το καταλαβω… χαχαχααχαχαχαχαχχα…. οχι ενταξει… απο τουοτα μακραν επαιρνα vw.  

    • cfu

      +like se ola 

    • γτ θες να μου πεισ τωρα οτι στριβει κανα γερμανικο??μονο τα ρενο στριβουν…

    • Tsou Kostas

      δεν στριβουν τα ford Γιωργο? ακομα και τα vw και τα οπελ καλυτερα απο ψορολα ειναι. δεν μιλαμε για μερκ και bmw γιατι ειναι ντροπη να τα συγκρινουμε καν….
      δεν με εχεις ρωτησει ομως γιατι δεν στριβουν τα γιαπωνεζικα και αυτο δηχνει οτι εισαι εδω για να πεις οτι ειναι να πεις και οχι για να μαθεις και κατι… τα γιαπωνεζικα φιλε που δεν ειναι σπορ, δεν στριβουν οχι γιατι αυτος που τα εφτιαξε δεν ξερει… αλλα γιατι δεν βλεπει τον λογο ενα αυτοκινητο που το πουλαει στον κυριο θαναση για να παει στο καφενειο και στην κυρα κουλα για να παει τα παιδια σχολειο να στριβει και ταπα. Πολυ σωστα!!! κανεις δεν διαφωνει με αυτο. αυτα τα αυτοκινητα εχουν 0 γωνια καμπερ για να μην καινε πολυ και να μην τρωνε τα λαστιχα, εχουν βασιλικο πειρο καθετο και δεν πολυακουει το τιμονι για να εχει μικρη δναμη υποβοηθησης και να μην γαμει την μπαταρια, ειναι επιτηδες φτιαγμενα ετσι και οχι γιατι ο ιαπωνας ειναι μαλακας. εκει που ειναι να γαμισει, γαμει ασκημα οπως με το gtr… αυτο που διαφωνουμε ειναι οτι εσεις εδω υποστηριζεται το αντιθετο απο αυτο που πρεσβευει το αυτοκινητο, και εχετε και αποψη…. δλδ καλα κρασα!!!

    • μερκ και bmw φυσικα και δεν συκρινονται διοτι ειναι πισωκινητα τελειως διαφορετικη φιλοσοφια…νομιζεις οτι δν εξρω τι ειναι ολα αυτα που λες??νομιζεις δεν ξερω για τις γωνιεσ καμπερ…υπαρχουν γιαπωνεζικα που ειναι σπορ και γιαπωνεζικα που δεν ειναι οπως και γερμανικα και ιταλικα και γαλλικα!!!εγω εδω μεσα δεν λεω οτι στριβουν τα γιαπωνεζικα η οτι γαμανε τα παντα απλα δεν τα βγαζω κουρκουτια και βαρκα γιαλο..φυσικα και παραδεχομαι οτι δεν στριβουν οπως μερικα αλλα η τα civic του 90′  η τα integra ασ πουμε ολοι λενε οτι ειναι για τα πεζοδρομια και οντως δεν πανε τοσο καλα…η ολοι εχουν βγαλει τα saxo,rallye αχρηστα ενω ειναι τα πιο στριφτερα και ξερεις γιατι??γιατι το περνει ο καθε πιτσιρικας που δεν ξερει να το παει μπαμ τα τουμπαρουν και μετα βγαινει η βρομα…ενω το κακο με τα saxo,rallye ειναι αλλο οτι δεν εχουν downforce δηλαδη οταν τρεχουν δεν καθονται δεν καθηλονεται στο δρομο…και το αλλο αστειο ξερεις ποιο ειναι οτι ενω τα σιβικ και γενικα τα περισοτερα ιαπωνικα λενε πως ειναι για τα πεζοδρομια οι ιαπωνεσ τα πανε κομματια…ενα συκριτικο με νεοτερα μοντελα http://www.youtube.com/watch?v=wBoyIq8zNOY κα ενα αλλο με παλια http://www.youtube.com/watch?v=ARIMd8Ru5tM&feature=related που στριβουν καπως!!:P

    • pariah

      Το integra είναι από τα καλύτερα μπροστοκίνητα. Πεζοδρομιοκυνηγό δεν το έχει πει κανένας.

      Τα saxo/106 δεν είναι ελέω downforce, λες και τα aygo/c1/107 βγάζουν τόνους κάθετης δύναμης….Απλώς τα γαλλικά αμάξια έχουν τέτοιο στήσιμο που αν και μπροστοκίνητα πετάνε “κώλο” και επιτρέπουν τοποθέτηση. Βάλε και το μικρό μεταξόνιο…Αυτό αν το κατέχεις το θέμα. Τώρα αν παίρνεις πρώτο αμάξι 106 και το πας τάπα πριν ακόμα μάθεις πως συμπεριφέρεται λογικό είναι που έχουν γίνει συλλεκτικά…Μην λέμε ότι δεν κάθονται στο δρόμο που στις αναβάσεις κάνουν πάρτυ….

      Και τα swift gti τάπα τα πήγαιναν αλλά ότι και να του φόραγες πάνω δεν έφτανε τα rallakia…Ακόμη και για το punto gt αν και τουρμπάτο παλιάς σχολής είχα ακούσει ότι ήταν αρκετά τίμια στημένο…

      Τέσπα, ο Κώστας σου είπε συγκεκριμένα τι γίνεται με τα ιαπωνικά. Σου είπα και εγώ βγάλε έξω τις ειδικές εκδόσεις. Αν συγκρίνεις βασικές εκδόσεις πχ supermini τα ευρωπαϊκά θα είναι πιο στημένα από τα ιαπωνικά. Αλλά και ειδική έκδοση να πάρεις ενός βασικού μοντέλου π.χ. το mazda  3 mps δεν συγκρίνεται σε στήσιμο με focus, megane ακόμη και με golf…Μόνο το ΕΡ3 ήταν που χε κάνει και αίσθηση τότε.

    • ilikeyourcar

      “αυτο που διαφωνουμε ειναι οτι εσεις εδω υποστηριζεται το αντιθετο απο αυτο που πρεσβευει το αυτοκινητο”. 
      Με βρισκεις απολυτα συμφωνο… εχουν για ενα σκοπο φτιαχτει ετσι και αυτος δεν ειναι το παθος, και η οδηγηση οπως ολοι την ονειρευομαστε… ειναι βαρετα ως αηδιας αλλα πρεπει να δουλευουν και δουλευουν. Πως μπορει ομως καποιος να ειναι πωρωμένος με ενα αχρωμο πραγμα που απλα κανει τη δουλεια του και να το αγοραζει γιατι ειναι οπως νομιζει γαματο; Ακομα και οι υπευθηνοι της Toyota θα γελουσαν αν μαθαιναν πως επειδη εφτιαξαν ενα αξιοπιστο και αδιαφορο αμαξι, και πολυ σωστα μας το πασαραν ως ετσι, πιτσιρικαδες στην Ελλαδα κοβουν φλεβες και ονειρεύονται οδηγηση με αυτο το ασχημοπραγμα. Δηλαδη στα 80 ρε παλικαρια τι θα οδηγατε; Leaf; 

    • Tsou Kostas

      μα γελανε, ή μαλον δεν γελανε… καραφλιαζουν!!! οταν τους ειχα πει οτι στα 180κμ/ω σφυριζει το λαστιχο στο παρ-μπριζ του τεριος, μου απαντησαν οτι μαλλον οι πελατες ενοχλουνται απο καποιο πλευρικο ανεμο… και οταν ηρθε ο επιθεωρητης και τον πηγα τοσο εβγαλε την καμερα και αντι για τον θορυβο τραβαγε το κοντερ φοβουμενος οτι δεν θα πιστεψουν ουτε αυτον…
      περιττο να σου πω οτι η απαντηση του εργοστασιου ηταν “μην το πατε 180” και μαλιστα σε υφος “μην το ριχνετε στην θαλασσα θα βαλει νερα…”

  • Sotiris2111

    Καλά ο καθένας το μακρύ και το κοντό του(με την καλή έννοια)! Διάβασα πως το g6 ήταν άπιαστο όταν έβγαινε διάβασα ότι τα ford είναι μάπα ότι τα corolla είναι για παππούδες για να καίνε μόνο βενζίνη ότι τα avensis δεν στρίβουν και άλλα…
    Ρε σεις…ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΣΤΡΙΒΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ!  Και το avensis στρίβει …Με ένα ζευγάρι λάστιχα και μια ανάρτηση σε ΚΑΡΤΟΔΡΟΜΟ παλικάρι έριχνε σε κάτι ραλακια και λοιπά άλλα “στριφτερά”…Μπορεί να στρίψεις αξιοπρεπέστατα με ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που έχουν αναφερθεί! ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ KAI NA ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ! ΜΗΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΙΜΑΙ Ο ΧΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΩΝΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ! ΜΗΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΠΩΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ RENAULT. Στην οικογένεια δύο έχουμε! Ενα 1.6 5θ megane του 96 και ένα laguna 2.0t του 04! δεν βγήκα να πω πως πάνε τέρμα επειδή είναι γαλλικά! Κανένα από τα δύο δεν τα χω φτάσει όριο…Αρα για μένα στρίβουν! Για έναν που μου σκάει 10 χρόνια στην οδήγηση και έχουν περάσει από τα χέρια του evo s3 impreza s2000 και άλλα ε προφανώς θα πει πως ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ! Ολα έχουν ένα σκοπό! Το corolla το 1.3 θα το είχε από έναν παππού μέχρι έναν νέο οδηγό! Τα μαυροκάπακα τα βρίσκεις σε λίγους και πάνε πολύ καλά παντού! Στα περισσότερα ιαπωνικά κυρίως τα παλιά με κάποιες βελτιώσεις στο στήσιμο και τα φρένα πήγαιναν πολύ καλά! Δεν υπάρχουν ιαπωνικά γερμανικά ιταλικά και λοιπά! Οταν θα φτάσεις σε σημείο να πεις θέλω σπορ αμάξι και όχι εκείνο που παίρνει ο κυρ θανάσης ο γείτονας ε προφανώς και δεν θα κοιτας corolla και τα υπόλοιπα της κατηγορίας του! Τι σημαίνει δηλαδή ΣΤΡΙΒΟΥΝ δεν ΣΤΡΙΒΟΥΝ!! αλλίως στρίβει το rally αλλιώς το evo! Ti σημαίνει δηλαδή ότι το rally δεν στρίβει καλά??????!!!! Μην τα ισοπεδώνουμε όλα!

  • Iceman_Kimi

    Μπραβο το FOCUS πιο ψηλα απο το Golf.