Στο Tokyo Auto Salon η Gazoo Racing – GRMN (Gazoo Racing Masters of Nürburgring), παρουσίασε το iQ Supercharger prototype, το οποίο θα βγει στη παραγωγή σε μόλις 100 μονάδες μέσα στο 2012, το οποίο φορά τον κομπρεσοράτο 1.33 λίτρων απόδοσης 128 ίππων με 180 Nm ροπής καθώς και το Yaris Turbo Concept, το οποίο φορά τον 1.500αρη turbo κινητήρα απόδοσης 178 ίππων.

Σύμφωνα με το The Detroit Bureau, η Gazoo Racing θα βοηθεί την Toyota ώστε να αναπτύξουν από κοινού μικρούς turbo κινητήρες. Η Toyota κατέχει τα ηνία σε ότι αφορά τις πωλήσεις υβριδικών μοντέλων αλλά έχει σαφές μειονέκτημα στις πωλήσεις αυτοκινήτων με μικρούς κινητήρες. Οι κινητήρες αυτές θα είναι τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού και οι πρώτοι, αναμένεται να τοποθετηθούν στα μοντέλα της στην Ιαπωνία μέσα στο 2012, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν οι αγορές της Ευρώπης και της υπόλοιπης Ασίας.

[Πηγή: The Detroit Bureau]

  • Killer88

    Θα βοηθηθεί μία εταιρία που μεσουρανούσε στους turbo κινητήρες με MR-2, Celica GT-4, Starlet Glanza και το αξεπέραστατο μέχρι σήμερα και all-time classic Supra…………Kαταφέρνει και με ξενερώνει όλο και περισσότερο αυτή η εταιρία..:/

    • pariah

      Aπλώς θα τους βγει πιο φθηνό να αναλάβει την εξέλιξη μια μικρότερη εταιρία….άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο….βλ. amg και mercedes ή στους αγώνες τις prodrive, rallyart kok…

    • kotsos

      Που ξερεις αν και τοτε δεν βοηθιωταν απο αλλες εταιριες για την αναπτυξη αυτων των αυτοκινητων.
      Δεν φιμηζεται η Τoyota για την εξελιξη και την γκαμα των turbo αυτοκινητων της.

    • VICTH0R

      1.2JZ-GTE (Supra) The addition of twin turbochargers, jointly developed by Toyota with Hitachi.
      2.3S-GTE (Celica GT4,MR2) The turbochargers used in the 3S-GTE engines are Toyota designs. The first generation Toyota CT26 utilized a single entry turbine housing and a single wastegate port design. The second generation Toyota CT26 used a twin entry turbine housing with dual wastegate ports. The third-generation engine uses the (enthusiast-dubbed) Toyota CT20b turbo which was of the same design as the second generation but with a slightly improved turbine housing. The fourth generation engine uses a proprietary CT15b turbocharger whose exhaust housing is actually cast into the exhaust manifold, rather than the normal practice of a separate turbine housing after the cylinder exhaust manifold. The CT20b can be used on the second generation 3S-GTE head but it is not backwards compatible with the first generation 3S-GTE. The CT15b is backwards compatible with the third generation 3S-GTE cylinder head only. All Toyota’s turbochargers for the 3S-GTE generations use an internal wastegate design.
      3.4E-FTE (Starlet GT,Glanza) – The turbocharger fitted to the 4E-FTE was Toyota’s own CT9 model.

      Η άχρηστη Toyota φτιάχνει ακόμα και turbochargers.

    • pragmatika ola einai diamantia apo tous kaliterous turbo kinhtires

    • VICTH0R

      Έχεις δίκιο, δυστυχώς όμως η Toyota έχει ξεφύγει από αυτή την εποχή των turbocharged ’90s, ελπίζω πάντως ότι θα επιστρέψει πάλι με ένα δυνατό ρυθμό.

    • Killer88

      Μακάρι να σε ακούσουν τα Τζαπόνια μπας και ανεβάσουν το image τους στις μικρες ηλικιες, και ευτυχώς απότι φαίνεται με τον νέο πρόεδρο βαδίζουν σε πολύ καλά μονοπάτια (βλέπε GT-86).

    • VICTH0R

      Διάβασα σε ένα άρθρο ότι ο νέος πρόεδρος είναι και οδηγός αγώνων οπότε είναι αυτοκινητάνθρωπος  πράγμα που σημαίνει ότι περιμένουμε όχι απλά αξιόπιστα και αδιάφορα αυτοκίνητα αλλά να συνδυάζουν συναίσθημα και οδηγική απόλαυση. Ο χρόνος θα δείξει.

    • Killer88

      Καλά διάβασες, είναι κλασσικός petrolhead :P Αυτό μόνο σε καλό μπορεί να βγει και να δούμε πάλι στους δρόμους να κυκλοφορούν μικρές βολίδες που θα γίνουν all-time classics με την σειρά τους. Είδωμεν…

  • Rabican

    δε χρειαζεται να χτυπησει τρελλες πιεσεις. η περιοδος τωρα δεν ειναι για μεγαλες αποδοσεις κλπ. ας κρατησει το προφιλ οικονομικης/οικολογικης κινησης, απλα δινοντας μια σπιρταδα παραπανω στα μοντελα της. δε χρειαζεται να βγαλει 170-180 αλογα απο ενα yaris. ας βγαλει 130-140 με ενα απλο 1.33Τ, ωστε να κρατησει χαμηλα ρυπους/καταναλωση και θα δει πολλους χαρουμενους υποψηφιους αγοραστες.
    τα ιδια ας κανει και στο Auris.

    τωρα αν θελει να μπει και στα λημερια των Astra OPC, Golf GTi, Focus ST, Megane RS, ας βγαλει και μια πολυ δυνατη εκδοση. ομως ας ξεκινησει απο τα πιο απλα, τα πιο “mainstream” που θα πουλησουν περισσοτερο (περισσοτερα Golf TSi κυκλοφορουν παρα Golf GTi).

    Παντως καθε κινηση προς αυτη την κατευθυνση, καλοδεχουμενη ειναι. εστω και μεσω αλλων εταιριων. Ζουμε σε μια εποχη που οι περισσοτερες αυτοκινητοβιομηχανιες κοιτανε να επωφεληθουν απο τις συνεργασιες προκειμενου να μειωσουν τα κοστη. δεν ειναι ντροπη. ειναι ξενερα για τους φανατικους μιας φιρμας και τους ρομαντικους, αλλα ειναι επιταγη των καιρων (προσωπικη αποψη το τελευταιο)