Τον περασμένο μήνα είχανε κυκλοφορήσει φήμες ότι η Volkswagen πάγωσε την ανάπτυξη του BlueSport αφού πίστευε ότι δεν μπορούσε να κάνει τις απαραίτητες πωλήσεις ώστε να είναι οικονομικά βιώσιμο. H Volkswagen για να δώσει το πράσινο φως στο BlueSport θέλει να πουλά τουλάχιστον 50.000 μονάδες ετησίως, αλλά επειδή η αγορά των μικρών roadsters, κυρίως αυτή της Αμερικής, της μεγαλύτερης αγοράς roadster παγκοσμίως, δεν μπορεί να απορροφήσει τόσα αυτοκίνητα, μάθαμε δια στόματος Uli Hackenber, ότι έβαλε το project στο συρτάρι.

Τώρα σε νέες δηλώσεις του στελέχους της Volkswagen, μαθαίνουμε ότι τελικά το BlueSport δεν πέθανε. Ο Uli Hackenber, επικεφαλής μηχανικός της VW, σε δηλώσεις του αυτή τη φορά στο Βρετανικό EVO, δήλωσε ότι το μοντέλο είναι ακόμη υπό εξέταση παρά τις υποτιθέμενες χαμηλές πωλήσεις που θα κάνει. Ο Hackenber δήλωσε ότι η αγορά των entry-level σπορ αυτοκινήτων θα ζεσταθεί τα επόμενα χρόνια, ειδικά τώρα που το παιχνίδι μπήκανε και τα Toyobaru.

Συμπλήρωσε ότι το χαμηλό ευρώ, μπορεί να κάνει περισσότερο ανταγωνιστικά τα γερμανικά μοντέλα στην Αμερική και ότι αν τελικά το BlueSport πάρει το πράσινο φως για να περάσει στη παραγωγή, θα χρειαστούν περίπου 3 χρόνια ώστε να παρουσιαστεί, μαζί με την πρόταση της Audi. Το τρίτο μοντέλο που βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα του Bluesport, η νέα Porsche 550, έχει ανακοινωθεί και επίσημα από τον CEO της Porsche Matthias Müller, ότι έχει μπει σε αναμονή και θα αποφασιστεί στο μέλλον αν θα κατασκευαστεί, ανάλογα με την πορεία που θα ακολουθήσει η παγκόσμια οικονομία.

[Πηγή: Evo Magazine]