Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς αναδείχτηκε το νέο Fiat Panda. Η ανακοίνωση και η απονομή του βραβείου έγινε σε μια ειδική εκδήλωση χθες στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, όπου το νέο Panda κατέκτησε την πρώτη θέση. Ακολούθησε το VW up! και το Ford Focus. Αναλυτικά τα πρώτα 10 αυτοκίνητα ήταν τα ακόλουθα, ενώ αναλυτικές λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο ελληνικό δελτίο τύπου που ακολουθεί. Αν αναρωτιέσαι πως τα μέσα που συμμετείχαν έδωσαν τις ψήφους τους, ρίξε μια ματιά στο σχετικό πίνακα.

Κλικ για μεγέθυνση
  1. Fiat Panda 168 βαθμοί
  2. VW up! 148 βαθμοί
  3. Ford Focus 98 βαθμοί
  4. Toyota Yaris 92 βαθμοί
  5. Kia Rio 80 βαθμοί
  6. BMW Σειρά 1 37 βαθμοί
  7. Audi Q3 33 βαθμοί
  8. Νissan Micra 26 βαθμοί
  9. Citroen DS4 22 βαθμοί
  10. Lancia Ypsilon 21 βαθμοί

[Πηγή: Fiat]

Δελτίο Τύπου

Το νέο Fiat Panda κατακτά τη διάκριση «Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2012»

O μεγάλος νικητής της διαδικασίας ανάδειξης του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2012 ήταν το νέο Fiat Panda στον θεσμό που διοργανώθηκε για 6η συνεχή χρονιά. Στην εκδήλωση για την τελική φάση της ψηφοφορίας, που πραγματοποιήθηκε στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, το Fiat Panda απέσπασε την πρώτη θέση με διαφορά 20 βαθμών από τον δεύτερο φιναλίστ, “κερδίζοντας” τους εκλέκτορες με τα ξεχωριστά προϊοντικά χαρακτηριστικά του, όπως ο συνδυασμός οικονομίας, οικολογίας και επιδόσεων με τους downsized κινητήρες βενζίνης 0,9 και 1,2 λίτρων και πετρελαίου 1,3 λίτρων, η ασύγκριτη πρακτικότητα και πολυχρηστικότητα στην καθημερινή συμβίωση, αλλά και η υψηλή κατασκευαστική ποιότητά του. Ένα χαρακτηριστικό που οφείλεται και στο ολοκαίνουργιο και πρωτοποριακό σε συστήματα και τεχνολογίες εργοστάσιο κατασκευής του στη Νάπολη της Ιταλίας.

Οι εκλέκτορες επίσης εκτίμησαν την παθητική και ενεργητική του ασφάλεια, τη μοντέρνα του αισθητική, την εξαιρετική για αυτοκίνητο πόλης οδική συμπεριφορά του, που θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, τις φιλικές προς το χρήστη νέες τεχνολογίες του και φυσικά, τους άφθονους, ευμετάβλητους και πλήρως λειτουργικούς εσωτερικούς του χώρους. Ο οικολογικός χαρακτήρας του νέου Panda είναι και αυτός ένα από τα προϊοντικά σημεία-κλειδιά που εκτιμήθηκαν από τους εκλέκτορες του θεσμού. Tο νέο Panda διαθέτει πολύ οικονομικούς κινητήρες (μικτή κατανάλωση από 4,1 λίτρα/100 χλμ. για τον κινητήρα Twinair ή από 3,5 λίτρα/100 χλμ. στην περίπτωση του κινητήρα Multijet II), με πληθώρα τεχνολογιών (βενζίνη, πετρέλαιο, διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο/υγραέριο) και με μειωμένες εκπομπές ρύπων (εκπομπές CO2 μόλις 95gr/km από τον κινητήρα Twinair).

Το βραβείο για το Fiat Panda παρέλαβε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat Group Automobiles Hellas, κ. Paulo Carelli, ο οποίος εστίασε στη σημασία του βραβείου για τη Fiat: «Σας ευχαριστώ που τιμήσατε το Panda μ’ ένα τόσο σημαντικό βραβείο, αυτό του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2012, το οποίο παραλαμβάνω στο όνομα όλων όσων εργάζονται στη Fiat Group Automobiles, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ιταλία. Γιατί πρόκειται για μια σημαντική αναγνώριση της προσπάθειας εκείνων που πίστεψαν σ’ ένα στόχο και τον υλοποίησαν, όταν άλλοι τον θεωρούσαν ακατόρθωτο. Και αναφέρομαι στους ανθρώπους του εργοστασίου μας στο Pomigliano di Arco στην Ιταλία και σε όλους εκείνους που δούλεψαν με το βλέμμα στο μέλλον, για να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο το οποίο, όπως λέμε, προσφέρει simply more (απλά περισσότερα).

Αυτή είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για εμάς, γιατί αυτή η αναγνώριση προέρχεται από τους ανθρώπους του ειδικού Τύπου, αυτούς που κατεξοχήν αναγνωρίζονται ως «ειδικοί για το αυτοκίνητο». Γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι να αξιολογείτε τα αυτοκίνητα και να ενημερώνετε με εγκυρότητα τους καταναλωτές, όχι μόνο με βάση τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός, αλλά και τις πραγματικές ανάγκες και προτιμήσεις του Έλληνα οδηγού. Και το θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό, γιατί κι εμείς είμαστε μία εταιρεία που δεν εξελίσσουμε την τεχνολογία ως αυτοσκοπό, αλλά με στόχο την υλοποίηση λύσεων χρήσιμων στον καταναλωτή και την κοινωνία. Το Panda είναι ένα αυθεντικό Fiat, που δημιουργήθηκε για να προσφέρει χρήσιμες και φιλικές προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο υπηρεσίες. Προσφέρει καινοτομία και υψηλά ποιοτικά στάνταρ, οικονομία και χαμηλές εκπομπές ρύπων, σύμφωνα με τις σύγχρονες κοινωνικές απαιτήσεις. Αντιπροσωπεύει την προσήλωση και τη δέσμευσή μας στο στόχο της δημιουργίας κορυφαίων αυτοκινήτων πόλης.

Κλείνοντας, θα χρησιμοποιήσω τα λόγια του CEO της εταιρείας μας, Sergio Marchionne, τα οποία ταιριάζουν απόλυτα με τη φιλοσοφία του νέου Panda και τις θεμελιώδεις αξίες του Fiat Group: “Όταν δημιουργούμε και δημιουργούμε κάτι καλό, αυτό είναι που μας χαρακτηρίζει, μας κάνει μοναδικούς… όπως το νέο Fiat Panda”.

Σας ευχαριστούμε θερμά για αυτήν την πολύτιμη διάκριση».

Αναλυτικά η τελική βαθμολογία των 10 φιναλίστ:

1. Fiat Panda 168 βαθμοί 2. VW up! 148 βαθμοί 3. Ford Focus 98 βαθμοί 4. Toyota Yaris 92 βαθμοί 5. Kia Rio 80 βαθμοί 6. BMW Σειρά 1 37 βαθμοί 7. Audi Q3 33 βαθμοί 8. Nissan Micra 26 βαθμοί 9. Citroen DS4 22 βαθμοί 10. Lancia Ypsilon 21 βαθμοί

Για το Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, ψήφισαν φέτος 29 εκλέκτορες, 5 από κάθε ένα από τα 5 περιοδικά του θεσμού και τέσσερις ακόμη εκλέκτορες από συγκεκριμένες εφημερίδες και ραδιοφωνικούς σταθμούς. Πιο συγκεκριμένα τα μέσα που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι: 4Τροχοί, Car & Driver, Drive, Autocar, Auto Bild Hellas, εφημερίδα Έθνος, εφημερίδα Πρώτο Θέμα, Ράδιο 9 98,9, ΑΝΤ1 Βόρειας Ελλάδας και εφημερίδα Σπορ του Βορρά. Περισσότερες λεπτομέρειες για το θεσμό και την αναλυτική ψηφοφορία στην επίσημη ιστοσελίδα του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς: www.caroftheyear.gr

Με τις καλύτερες προδιαγραφές σε όλα τα επίπεδα και έχοντας ήδη την πρώτη του σημαντική αναγνώριση στην Ελληνική αγορά, το νέο Fiat Panda αναμένεται στις εκθέσεις της Fiat σε όλη την Ελλάδα στις αρχές Μαρτίου, με τιμή που ξεκινάει από 10.500 ευρώ. Με προηγμένες τεχνολογικά λύσεις, οι οποίες συνθέτουν ένα σύνολο που είναι κορυφαίο στην πρακτικότητα, την ασφάλεια, την οικονομία και το σεβασμό στο περιβάλλον διαθέτει, όπως και ο πολύ επιτυχημένος προκάτοχός του, όλα τα φόντα για να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία στην κατηγορία του και να συνεχίσει να αποτελεί το αγαπημένο αυτοκίνητο πόλης των Ελλήνων, προσφέροντας simply more (απλά περισσότερα)!

  • Dionisis1

    με 50.000 πωλήσεις βγάζουμε και αυτ/το της χρονιάς? μπράβο μας!!!!!!!!

    • Τι σχέση έχουν οι πωλήσεις με το Αυτοκίνητο της Χρονιάς; Καμία και ούτε θα έπρεπε να έχουν.

      Σύμφωνα με το επίσημο site:
      “Η εκλογή του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς γίνεται με βάση τα
      ακόλουθα κριτήρια: Σχεδιασμός, άνεση, ασφάλεια, οικονομία, οδική
      συμπεριφορά, επιδόσεις, λειτουργικότητα, περιβαλλοντικά προσόντα, οδηγική
      ικανοποίηση και τιμή. Τεχνολογικές καινοτομίες, σχέση τιμής/ αξία και η
      δυνατότητα για χρήση εναλλακτικών μορφών ενέργειας είναι επίσης σημαντικά
      στοιχεία που λαμβάνονται υπόψη στην αξιολόγηση.”

      Το κατά πόσο είναι δίκαιος, αδιάβλητος και έγκυρος ο θεσμός είναι μία άλλη συζήτηση -το ίδιο ισχύει και για τον διεθνή διαγωνισμό- αλλά όπως και να έχει οι πωλήσεις δεν έχουν καμία σημασία!

    • Συμφωνώ με τον Αλέξανδρο.

      Αν ρώτατε την άποψη μου, πρώτο θα ψήφιζα είτε το Panda είτε το DS4.

    • hellboy

      κριμα που θαφτηκε και το σιτροεν(που εχει πολλα περισσοτερα) για να αναδιχτει το χαπ! που εχει 0 καινοτομια(σημερινη εκδοχη του λουπου-φοξ) 0 ανεση(για ταξιδι ειδικα) 0 ασφαλεια(μην σε πετυχει φορτηγο με 41μισο χλμ)τρελες επιδωσεις(ηρωνικα),0 σχεδιασμος(λουπο)και παμε στο ζουμι σχεση τιμη/αξια εκει γελαει και το παρδαλο κατσικι!!!!

    • loeb

      AB κι εγω πιστευω οτι πρωτο επρεπε να βγει το DS4. Πραγματικα ειναι κατι το ξεχωριστο στην κατηγορια του!

    • gkast79

      OTI ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟ 200 THP KAI ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ!!!!! TYXAINEI NA TO EXΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ

  • hellboy

    οχι ρε αν δεις τα 3 φανατικα περιοδικα το υπερψιφησαν αλλα δεν μπορουν να λαδωσουν και τους αλλους καθως αν δεις εχουν και τα 3 τους περισσοτερους ψηφοφορους..

    • hellboy

       ειναι στημενος δες τα γερμανικα περιοδικα ποιο υπερψιφησαν,αλλα δες και τους αλλους που ειναι αλλου φιλικα προσκοιμενοι αλλα με λιγοτερους ψηφους!
      και να σου πω ποση διαφημηση του γκρουπ εχει γινει μεσα απο αθλητικο σαιτ δε λεγετε,καφριλια ανοιγω να δω για μπαλα οχι για το νεο σουπερ ντουπερ χαπ(συμφωνα με τα γραφωμενα τους),ουτε για κανενα αυτοκινητο-το 90%ειναι γκρουπ-,μονο για μπαλα γι αυτο μπαινω!!!!!αν ηθελα γι αυτοκινητα δεν θα εμπαινα καν στην σελιδα.
      οταν βλεπεις ενα αυτοκινητο που πραγματικα ειναι 10 χρονια πισω(σε πολλα πραγματα)λες να μην ειναι στημενο?οταν δεν βγενει ουτε καν στην 3αδα το ποιο ντιζαινατο ποιο εξελιγμενο ποιο μαχημο και ποιο “θα τα εδινα με χαρα να το παρω” οχημα ναι δεν ειναι αξιοκρατικος δεν ειναι σωστος ειναι προμο!!!!καθαρα!!!!!!

    • hellboy

      ναι,καλο φτηνο οικονομικο αλλα οχι δεν τσιμπαω στο μαρκετινγκ.

    • Gti16v

      Και το προηγούμενο άθλιο ήταν αλλά για οδήγησέ το μέσα στην πόλη… χορταστικό στο πάτημα και με ένα λεβιέ που σε προκαλεί να κάνεις τα πιο “άσχημα” κατεβάσματα.
      Με μέτρια υλικά έχουν φτιάξει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
      Για το καινούριο ένα έχω να πω 100χλμ-0χλμ σε 40 μέτρα.
      Οι μετρήσεις δεν επιδέχονται “μάρκετινγκ” νομίζω.

    • hellboy

      δεν καταλαβες ενοω το μαρκετινγκ αυτου του τυπου με ψηφοφοριες και βαφτισια καλυτερου η χειροτερου αυτοκινητου για να πλασαρωνται ποιο ευκολα στην συνηδηση του κοσμου.
      δεν αντιλεγω το προηγουμενο σκοτωνε!!!και στην πολη καλα πηγενε και εκτως πηγενε ικανοποιητικα!!!(δεν εχω γερμανικο δεν θα παρω ποτε για κανενα λογο)

  • ggarfe

    Δείτε χάλια οι 4Τ καί το αδερφάκι τους, το autobild!
    Μπράβο ρε ΚΚ!Πόσο χαμηλά θα πέσεις ρε; Εσύ καί ο άλλος, ο ΣτρUP!τισίνο!
    UP! δαγκωτό!
    UP! καί ξερό ψωμί!
    Τόση προπαγάνδα να πάει χαμένη ρε γαμώτο…
    4Τ. Τους 31 βαθμούς στο φUP!
    AUTOBILD. Τους 28 βαθμούς στο φUP!
    Καί τα 2 κωλόχαρτα που βγάζουν οι Τεχνικές Εκδόσεις (έτσι δεν λέγονται; ή το άλλαξαν σε Γερμανικές Εκδόσεις;). έδωσαν το maximum της βαθμολογίας στο fUP!
    Ένα αυτοκίνητο πιστό αντίγραφο της τριπλέτας aygo-c1-107.
    Αναρωτιέμαι γιατί δεν είχαν στηρίξει την τριπλέτα aygo-c1-107 καί τότε που παρουσιάστηκε, μιας καί απ’ότι φαίνεται ο ΚΚ, ο ΣτρUP!τισίνο καί η παρέα τους γοητευονται από το φUP!;
    Ρε ΚΚ άλλαξε το όνομα της φυλλάδας.
    Από σήμερα να τη λες
    ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ.

    • gkast79

      ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΟΥ 4ΤΡΟΧΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ 92 ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ .
      ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Ο ΚΑΒΑΘΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΟΥΣ 4Τ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΠΙΑ ΣΤΟ ¨” ΕΝ ΛΕΥΚΟ” ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΑΤΙΣΙΝΟ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΛΕΞΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ!

    • ggarfe

      Δεν έχουν απλά αλλάξει, έχουν γίνει το Γραφείο Τύπου της Γερμανικής Αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα!
      Βέβαια δεν κρύβουν την αδυναμία τους στον χρηματοδότη τους, το λέγκο γκρουπ.
      Όσο για τον στρUP!τισίνο έχεις δίκιο. Άμα κάτσεις να τον διαβάσεις θα νομίσεις ότι έχεις ξεχάσει όσα έμαθες στο σχολείο!

    • Gti16v

      Κακά τα ψέματα. ΧΑΧΑΧΑ

    • lefteris79

      ΕΧΩ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ 1,5 ΧΡΟΝΟ ,ΘΕΩΡΩ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 4ΡΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΚ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ , Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ . ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΑΝΑΔΕΊΧΤΗΚΑΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΦΗΜΗΣ  ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ. ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΓΩΝΩΝ ΜΕ ΗΛΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΣΧΟΛΕΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ , ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟΡΕΙΛ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ .ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΟΥ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΕΥΤΙΚΕ ΣΑΝ ΑΛΛΟΥΣ . ΟΣΟ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΒΒΑΘΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΩΝ 4ΤΡΟΧΩΝ ΚΟΝΤΡΑΡΊΣΤΗΚΕ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ . ΕΙΧΕ ΓΙΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΠΟΤΕ ΔΩΡΑΚΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ,ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΓΟΡΑΣΕ ΕΝΑ ΡΑΝDΑ ΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΒMW ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ COTY, Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΠΑΤΗΣΕ ΜΟΝΖΑ ΜΕ F40 KΑΙ ΒΙΜΟΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ… 
      ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΔΟΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΥΜΠΕΡΗΣ.
      ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΟΙ 4Τ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΑΣΤΕΙΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ 50ΚΛΜ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΤΕΣΤ ΞΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ …
      KAI ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΤΟ ΕΝ ΛΕΥΚΟ ΔΙΑΒΑΖΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΜΌΡΦΩΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΥΖΙΑ…

    •  ακριβώς όπως τα λες ειναι…
      συμφωνώ σε όλα…
      τον έχω γνωρίσει προσωπικά το κ.Καββαθά κ όντως οδηγάει μηχανή και ειναι απλός άνθρωπος!

      ξέρω αρεκτά αλλά δε νομίζω ότι είναι σωστό να τα μοιραστώ!!

    • ilikeyourcar

      Ειναι σωστο… βασικα ακριβως αυτο θα πρεπει να κανεις. Καλο ειναι να σχολιαζουμε ολη μερα για το ποιες ζαντες πανε στη ταδε Λαμπο η αν αυτο το χρωμμα ειναι overkill αλλα θα πρεπει που και που να διαβαζουμε και πραγματα ουσιας… 

      Αλλιως θα ειμαστε σαν τους οπαδους του ποδοσφαιρου που αγοραζουν εισητηρια και διαβαζουν εφημεριδες για να μαθουν ποια μαρκα παπουτσι θα φορα φετος ο Χ παικτης και οχι για το αν ολος ο κοσμος του ποδοσφαιρου ειναι στημενος και σκοπο εχει να αποχαυνωνει το κοσμο, πραγμα ουσιωδες. 

    • ilikeyourcar

      Νομιζω υπερβαλεις λιγο… εχω στο δωματιο μου ενα τευχος των 4Τ περσινο. Εχουν μαζεψει ολα τα μικρα gti της αγορας για να αναδειξουν το καλυτερο… Τα γερμανικα μικρα, polo gti, fabia rs, ibiza cupra, μαζεψαν τα αναμενομενα κολακευτικα σχολια για το τριπτυχο τιμη-κιβωτιο-κινητηρας αλλα δεχτηκαν και τη κριτικη του περιοδικου γιατι δεν ειναι αρκετα ξεχωριστα και αρκετα gti. Επισης τα εκραξαν και για το copy paste μεταξυ των εταιριων. Μαλιστα στο συγκριτικο νικητης αν θυμαμαι καλα ηταν το civic type r η το 207 rc… Αναφερω αυτο ως παραδειγμα ενος τεστ που διαβασα και δεν ειδα καπου να ευνοουνται τα γερμανικα αμαξια.

      Γενικα αν ισχυαν αυτα τα εκβιαστικα του τυπου περνω τις διαφημίσεις μου και σε απειλω θα το εκαναν και οι αλλες εταιριες τοτε… δεν νομιζω πως δεν θα φοβοντουσαν οι 4Τ αν μια μερα σύσσωμο το ιταλικο γκρουπ τους αποχαιρετουσε…..Οσον αφορα το up! τωρα, προσωπικα το αμαξι δεν μου λεει κατι αλλα οι ανθρωποι εκει κρινουν με κριτήρια αγορας και κακα τα ψεμματα ενα τετοιο αμαξι οσο και αν εμας δεν μας αρεσει θα ικανοποιησει πολλους εκει εξω. Το οτι εχει μετρια πλαστικα και κινητηρα που βουιζει δεν λεει κατι καθως το αμαξι συγκρινεται με τον ανταγωνισμο του που ειναι τα aygo, picanto κλπ και οχι με το ds4 πχ και σε α υ τ η τη κατηγορια αυτοκινητων ολα σχεδον εχουν μετρια πλαστικα και μουγκριζουν…και πολλα αλλα μειονεκτηματα επισης. Σκοπος τους ειναι να μεταφερουν οικονομικα, με στυλ και πρακτικοτητα εντος πολης… ως προς αυτο κρινονται. Και εγω προσωπικα θα αφηνα το up! τελευταιο σε προτιμηση σε αυτη τη κατηγορια. Ισως οι 4Τ προβλεπουν οτι το αμαξακι αυτο θα λανσαρει μια νεα μοδα η ειναι τοσο ποιοτικο που ανεβαζει την υπαρχουσα ταση των μικρων αυτοκινητων ενα βημα πιο πανω. Αν δεν το οδηγησουμε η δεν διαβασουμε για αυτο δεν ξερουμε πως ειναι…ας μην προτρεχουμε. Μεχρι τωρα δεν εχω δει κανενα συγκριτικο… time will tell.Κατι τελευταιο, μεσα απο τον ιδιο διαγωνισμο δεν ειχε κερδισει περυσι η giulietta…; 

    • Gti16v

      Κακά τα ψέματα. ΧΑΧΑΧΑ

  • GiGi

    Το περιοδικο που διαβαζω εγω εδωσε το δευτερο μεγαλυτερο βαθμο του στο up.Δεν εκπλησομαι γιατι στο τεστ τους αυτο το μηνα το εβγαλαν πρωτο στη κατηγορια του μπροστα απο το kia που πιστευω οτι προσφερει περισσοτερα….
     

    • ggarfe

      Στο drive αναφέρεσαι;
      Για να καταλάβεις τι προσπάθεια έπεσε την τελευταία στιγμή από το Γερμανικό παρατηρητηριο, στο προηγούμενο τεύχος που είχαν κάνει παρουσίαση στο φΑΠ, είχαν γράψει τα εξής.
      Συνεχές βουητό από τον 3κύλινδρο κινητήρα (τεχνολογικό θαύμα σύμφωνα με τους ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΟΙ 4 ΤΡΟΧΟΙ), έλλειψη δύναμης που γίνεται αισθητή στις εκκινήσεις(μαζί με το μούγκρισμα που ποτέ δεν εξαφανίζεται μαζί με τους κραδασμούς που διαπερνούν τη δομή του αυτοκινήτου- για τέτοια μαμάτη κατασκευή μιλάμε) καί για ανάρτηση που κάνει το φΑΠ να βουτάει καί να κάθεται ακόμα καί όταν αλλάζει ταχύτητα!!!
      Για την κατανάλωση μετρήσανε με σχετικά χαλαρούς ρυθμούς 6,4 λίτρα/100χλμ!
      Αλήθεια, σε σχέση με το aygo, τι καινούριο φέρνει το φΑΠ;;;;
      Τουλάχιστον το aygo έχει την εγγύηση της toyota…

  • JOHN

    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟ (ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ) ΤΟ LANCIA YPSILON?

    • JOHN

      ΛΙΓΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ..

    • ggarfe

      Σκέψου ποιό είναι καλύτερο μικρό;
      Το φUP! ή η YPSILON;;;
      Χωρίς δεύτερι σκεψη η ΥPSILON.
      Το ίδιο ισχύει καί για yaris, micra, rio.

      Είναι φοβερό ότι το φUP! μάζεψε σχεδόν 60 βαθμούς από τις ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ!
      Μιλάμε για τεχνολογικό θαύμα!!!

    • JOHN

      EXEIΣ ΔΙΚΙΟ. ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ YPSILON ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓ.ΘΩΜΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΓΊ’ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟ. ΤΟ UP ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΥ FOX…

    • ggarfe

      Ξέρεις ποιά είναι η πλάκα με το φΑΠ;;;
      Ότι τόσα χρόνια τα πληρωμένα του ειδικού ρύπου μας τα είχαν κάνει τσουρέκια με τα κορυφαίας ποιότητας πλαστικά των φολκσμπαζεν ( σκληρά πλαστικά, μαλακά πλαστικά, τι σημασία έχει;;; πλαστικά είναι…) καί τώρα που βγήκε το φΑΠ το οποίο ΟΥΤΕ στις πόρτες δεν έχει πλαστικά δεν κάνουν κουβέντα!!!!
      Για τέτοιους καραγκιόζηδες μιλάμε!!!
      Τρελή κωλοτούμπα οι τύποι…
      Μπες μέσα στην Υ καί μετά μπες στο φΑΠ καί έλα να μου πείς ποιό έχει καλύτερα καί μαλακά πλαστικά!!!
      Ή μάλλον ποιό ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝ ΠΛΑΣΤΙΚΑ…

    • JOHN

      ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ.
      ΝΑ ΘΥΜΗΣΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΕΙΑ ΤΟΥ 90′ Η VW ME TO PASSAT MAKEDON ΑΝ ΘΥΜΑΣΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΥΤΗΡΙΑΣΕ ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ ΤΟΤΕ, ΚΑΙ ΤΣΑΝΤΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΝΤΑ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΑΠΕΣΥΡΑΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ. ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΤΟ ΤΙ ΓΛΥΨΙΜΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ 4 ΤΡΟΧΟΙ ΣΤΗΝ VW ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ. ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΔΙΩΞΑΝ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΕΚΕΙ ΕΝΑ ΜΗΝΙΑΙΟ ΑΡΘΡΟ. 

    • ggarfe

      Καί όχι μόνο στην Ελλάδα.
      Το ξέρεις ότι το Ιταλικό quattroruote ανήκει σε εταιρία που βρίσκεται στο pay roll της φαουβε;;;
       
      Ο Ν.Δήμου ήταν ο μοναδικός άξιος άνθρωπος που είχαν οι 4Τ.
      Στο επεισόδιο με την ΚΟΣΜΟΚΑΡ η απάντηση της Ελληνικής αντιπροσωπείας της φόλκσμπαζεν ήταν ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ τις διαφημίσεις από τους 4Τ.
      Από τότε οι 4Τ πήραν το μάθημα τους…

      Δεν τα βάζεις με την αντιπροσωπεία που έχει το μεγαλύτερο διαφημιστικό πακέτο στην αγορά αν θέλεις να επιβιώσεις…

      Το γλύψιμο που λες δεν φτάνει για να περιγράψει τις φίφες που κάνουν οι 4Τ στη φαουβε.

    • Gti16v

      Ε, καλά, καμία δεν είναι παρθένα στο χώρο…
      μόνο οι συνολικές πωλήσεις λένε αλήθεια.
      Δε μπορεί να είναι τόσοι αγοραστές μαλάκες και πρόβατα.

    • ilikeyourcar

      Νομιζω Υ και up! δεν συγκρινονται καθως το Υ ειναι μια κατηγορια τιμης επανω… παει σε polo μερια.

    • hellboy

       διορθωση του λουπο αντιγραφο ειναι!!!!!!!!!!!http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/34/Volkswagen_Lupo_GTI_seitlich.jpg

    • ggarfe

      Άλλο μπουρδέλο αυτό…

      Σαν να έχει τρακάρει με υπερωκεάνειο είναι…

  • Tsou Kostas

    Σπορ του βορρα, εθνος, πρωτο θεμα, πηξαμε στους ειδικους…
    οταν ηταν υποψηφιο το terios το 2006 ειχα παει και εγω στα μεγαρα και στις σερρες για τυχων τεχνικες αποριες, αν βλεπατε τους δημοσιογραφους απο κατι τετοια, θα κλανατε απο το γελιο… κατι συνταξιουχοι ητανε που μασουλαγανε συνεχεια και μαλιστα ενας κλαψουριζε οτι τον γραψανε πριν τις σερρες…
    μιλαμε για τεραστια ραμολια, και θελανε και πιστα…. κιχ δεν ακουστηκε απο λαστιχο 2 μερες. Και μετα εχουν και αποψη τα σακια με την κοπρια.

    • Χαχαχαχαχα!! δεν μπορώ να ανοίξω το στόμα μου……

    • ilikeyourcar

      Πραγματικα θα ηθελα να αθω τι παιζεται με τα περιοδικα αν ξερεις κατι… Εγω διαβαζω χρονια το drive και το θεωρω αψογο στη κριτικη σχεδον παντα. Δεν εχει σημασια αν συμφωνω παντα με το αποτελεσμα αλλα η αιτιολογια παντα με επειθε… Αν ξερεις κατι παραπανω πες μας.

    • Tsou Kostas

      δεν μπορει ρε συ να σου τους θαψει ο autoblogger, ειναι κατα καποιο τροπο συναδελφοι. Τι θες να μαθεις, να σου πω εγω που δεν ειμαι πια.
      Βασικα για τους περισσοτερους δεν παιζει κανενα ρολο τι ειναι και τι κανει το καθε αυτοκινητο. Ρολο παιζει για τον εκδοτη, ποια εταιρια του σκαει περισσοτερα σε διαφημισεις, και τον δημοσιογραφο (ο θεος να τον κανει) ποια εταιρια τον πηγαινει στα καλυτερα ξενοδοχεια. Φυσικα ολα τα κειμενα περνανε απο διορθωτη, για τα συντακτικα αλλα και τα πολιτικα λαθη, και στο τελος για το αυτοκινητο διαβαζεις ενα αποστειρομενο αρθρο με politicaly correct χαρακτηρισμους και ασφαλη οδικη συμπεριφορα…

    • ilikeyourcar

      Η γνωμη σου για το drive;

    • ilikeyourcar

      Πες την αινιγματικα αν θες… θα καταλαβω ελπιζω. :) Ειτε ειμαι πολυ αθωος αναγνωστης (λογικο μιας και δεν γνωριζω τα αυτοκινητα που αυτοι οδηγανε και μεχρι πρότινος δεν ειχα αλλες πηγες ενημερωσης) ειτε πραγματικα πολυ καλοι ψευτες οι φιλοι μας οι δημοσιογραφοι. Οκ καταλαβαινω αυτο που λες περι συναδελφικοτητας αλλα και η αληθεια εχει ενα ρισκο… (πολυ μελο ακουστηκα ε;)

    • Tsou Kostas

      περα απο αυτα που λεω πιο πανω τα οποια ισχυουν για ολα, καλο μου φαινεται. Τωρα πια ειναι το 2 στην ελλαδα μετα τους 4τροχους, και μετα το χαος…

    • όπως είπε ο Κώστας. Δεν μπορώ να πω τίποτα εγω ;) Αν μπει ο o Panos225 ας σου πει την εμπειρία του.. (σε κάποιο άρθρο τα έχει γράψει αλλά δεν θυμάμαι που!)

    • GiGi

      Για το συγκεκριμενο περιοδικο ΑΒ???

    • Για το drive μιλάς;;; Και να είναι αυτό ή κάποιο άλλο, δεν μπορώ να μιλήσω. Είναι δύσκολη η θέση μου!

    • GiGi

      Για το Drive ναι….Το διαβαζω χρονια και πιστευω οτι ειναι αντικειμενικο και καθε αποψη θα ηταν διαφωτιστικη…Βεβαια οχι απο σενα γιατι καταλαβαινω τη θεση σου,αν μας πει ο Panos225 την εμπειρια του οταν μπορεσει…

  • LJ

    Απορώ που καθεστε κ διαβάζετε ακόμα Ελλ περιοδικά αυτοκινήτου μπράβο σας (δεν το λέω ειρωνικά).

    • Tsou Kostas

      δεν στεκεται ρε φιλε το laptop στα μπουτια καλα οταν χεζεις…

    • Gti16v

      Αναγνωστήριο το ΒεΣε και για σένα έ;

    • κ εδώ έρχεται η ανακάλυψη του iPad ή των συναφών ταμπλέτων κ σώζει τη κατάσταση!!

    •  να σας κάνουμε δώρο ipads ??????!!!! :D :D :D :D :D

    • hellboy

      ξερεις το πρωτο εδω σε εμενα!!!!!!!!! ;)
      (δεχωμαι και χρησημοποιημενο ipad 1!)

    • θα περιμένουμε να βγει το 3 για να πέσουν οι τιμές όμως :P :D

  • giannis1304

    Για να πω την αλήθεια, περίμενα να δω πρώτο το focus, για πολλούς λόγους. Πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, παγκόσμιο αυτοκίνητο και λανσάρει πολλές καινοτομίες με σημαντικότερες την ενεργή γρίλια και τους κινητήρες ecoboost (euro6).