Τέλος δε φαίνεται να μπαίνει στη διαμάχη που έχει προκαλέσει το F-Duct στην πίσω πτέρυγα της W03. Η συζήτηση γύρω από τη νομιμότητα του συστήματος θα συνεχιστεί και στην Κίνα, καθώς οι Red Bull και Lotus συνεχίζουν να επιδιώκουν την απαγόρευση του. Συζητήσεις έγιναν και στο Grand Prix της Μαλαισία, ωστόσο δεν έχει παρθεί κάποια τελική απόφαση, παρόλο που ο Charlie Whiting έχει δηλώσει ότι το συγκεκριμένο είδος F-Duct δεν είναι παράνομο.

Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, που είναι γνωστός για τις αντιδράσεις του, επισημαίνει ότι το ζήτημα δεν έχει τελειώσει, ενώ ο James Allison, Τεχνικός Διευθυντής της Lotus, έχει ετοιμάσει κάποια επιχειρήματα, για ν’ απαγορεύσει το σύστημα.

[Πηγή: GMM]