Τέλος δε φαίνεται να μπαίνει στη διαμάχη που έχει προκαλέσει το F-Duct στην πίσω πτέρυγα της W03. Η συζήτηση γύρω από τη νομιμότητα του συστήματος θα συνεχιστεί και στην Κίνα, καθώς οι Red Bull και Lotus συνεχίζουν να επιδιώκουν την απαγόρευση του. Συζητήσεις έγιναν και στο Grand Prix της Μαλαισία, ωστόσο δεν έχει παρθεί κάποια τελική απόφαση, παρόλο που ο Charlie Whiting έχει δηλώσει ότι το συγκεκριμένο είδος F-Duct δεν είναι παράνομο.

Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, που είναι γνωστός για τις αντιδράσεις του, επισημαίνει ότι το ζήτημα δεν έχει τελειώσει, ενώ ο James Allison, Τεχνικός Διευθυντής της Lotus, έχει ετοιμάσει κάποια επιχειρήματα, για ν’ απαγορεύσει το σύστημα.

[Πηγή: GMM]

  • πούστη Marko δε σου έκατσε καλά που αυτη τη καινοτομία δε την σκέφτηκε το μυαλό του Newey κ θες να τη βγάλεις παράνομη…
    όσες παρανομίες είχατε εσείς τα 2-3 προηγούμενα χρονάκια τις έσβησες από τη μνήμη σου…
    ουστ από το άθλημα, γελοίε!!

    • Για να σε δω να λες τα ίδια και για τη Ferrari, γιατί οι Ιταλοί δείχνουν να έχουν πάρει το μέρος της RBR… :PPPP

    • τα ίδια θα λέω γιατί εμένα μ’αρεσει σαν ιδέα!!
      έχω μάθει να χάνω…αν κ δε μ’αρεσει!
      τώρα ποιο μέρος θα πάρει η Ferrari…
      δε ξέρω αν με απασχολεί!
      δυστυχώς έχω συνηθίσει στη μετριότητα της ομάδας μου κ ότι καλό κάνει με χαροποιεί!!
      αλλά 5ο ταχύτερο μονοθέσιο δεν είμαστε σε καμία περίπτωση που λένε πολλοί κ ειδικά ένα φίλος!
      3ο ναι!!!

    • Draculis

      το 5ο είναι μέσος όρος! Ο Αλόνσο 3ο και ο Μάσα…7ο στην καλύτερη περίπτωση! Μέσος όρος 5ο!

    • Draculis

      Και εγώ παρότι Ferrari θεωρώ ότι είναι μεγάλη πουσ$#@ του Marko να διαμαρτύρεται όταν αυτοί έβρισκαν διαρκώς παραθυράκια στους κανονισμούς.