Ο Flavio Briatore μπορεί να επιστρέψει στη Formula 1, αλλά όχι σαν στέλεχος κάποιας ομάδας. Είναι πιθανό να συμμετάσχει στη διαμόρφωση των μελλοντικών κανονισμών της Formula 1, με στόχο να κάνει το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα πιο φθηνό και πιο θεαματικό, όπως αποκάλυψε ο ίδιος στο Grand Prix τού Μονακό. Ο πρώην επί κεφαλής της Renault, μάλιστα, δήλωσε ότι βρίσκεται σε συνομιλίες με τον Bernie Ecclestone.

Αυτή τη στιγμή, η Formula 1 είναι απλά ένα χόμπι, αλλά μιλάω συχνά με τον Bernie· υπάρχουν μέρες που μιλάμε δύο ή και τρεις φορές την ημέρα. Έχω προτείνει νέους κανονισμούς, που θα ήταν καλοί για όλες τις ομάδες, ώστε ν’ αυξηθεί το θέαμα και πάνω απ’ όλα, να μειωθεί το κόστος.


[Πηγή: AS | Photo Copyright: Clive Mason/Getty Images]

  • Maximus

    Μια ειναι η λυση για να αυξηθει το θεαμα και οχι η ελαστηκοφρενιτιδα!!επιστροφη στη βαθμολογια 10,5,4,3,2,1!!οταν και ο 10ος (!!!) παιρνει βαθμο αυτα θα γινονται!

    • thymios tsilimparis

       Δηλαδή η βαθμολογία οφείλεται για το μειωμένο θέαμα;;;;

    • Maximus

      Φυσικα γιατι ολοι φοβουνται μη χασουν τη θεση τους και  δεν ρισκαρουν καθολου.και δεν ειναι μονο για τη 1η θεση.οταν και ο 10ος παιρνει βαθμο δεν θα ρισκαρει να πλασαριστει 6ος για 4 βαθμους παραπανω.εγω πιστευω οτι πρεπει να βαθμολογουνται το πολυ οι 5 πρωτοι οδηγοι για να αυξηθει η ενταση και συνεπως το θεαμα.εχεις παρακολουθησει φετος Φ1??ολοι καθονται και σκεφτονται τα ελαστικα!πολλα μπορουν ν αλλαξουν αλλα πιστευω η βαθμολογια ειναι το πιο ευκολο και θα κανει διαφορα

    • Leto21

      katarxas o 6os pernei 8 va8mous kai o 10os 1, opote mia xara fisiologiki diafora, akoma o 1as va8mos ths dekatis 9eshs dn kanei kamia diafora st maxi tou titlou, epipleon h diafora tou prwtou (25) apo tu deuterou (18) einai poli swsth kai dinei to kinitro na pselepsoun gia thn prwth 8esh, telos h va8mologia p les esi pote dn ipirxei, kai padote ta teleutea xronia va8mologountan oi prwtoi 8, enw me ekino to systima o prwtos eperne 10 kai o deuteros 8 pou einai mia mikri diafora se sxesh me thn simerini, opote mn leme oti 8eloume oti h va8mologia eu8inete gia to 8eama, to opio mia xara iparxei , an kati eu8inete gia to miwmeno 8eama einai h aerodinamiki kai h elipsi pistwn pou eunoun ta prosperasmata

    • thymios tsilimparis

       Το υπάρχον σύστημα βαθμολόγησης είναι πανομοιότυπο με το προηγούμενο. Αν κάνεις μια απλή αναγωγή ποσοστών, θα δεις οτι επί της ουσίας δεν έχει αλλάξει και τίποτα…

      Στην βαθμολογούμενη 8άδα, ο πρώτος έπαιρνε 10 βαθμούς απ τους 39 του συνόλου, ενώ τώρα 25/101. Περίπου 25% των βαθμών δηλαδή και στις δύο περιπτώσεις
      Αντίστοιχα για το δεύτερο 8/39 ~ 20% και 18/101 ~ 18%
      Για τον τρίτο 6/39 ~ 15% και 15/101 ~ 15%
      Αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να υπολογίζεις τους βαθμούς, αφού τελικά σημασία έχει τι παίρνεις σε σχέση με τους υπόλοιπους.

      Στην ουσία το σύστημα βαθμολόγησης έχει υποστεί μια…υποτίμηση και τίποτα άλλο! :D

      Η επιλογή της φύλαξης των ελαστικών έχει να κάνει λοιπόν με την αβεβαιότητα των ίδιων των ομάδων κι όχι με τη βαθμολογία. Αυτή τη στιγμή δεν έχουν παγιωθεί οι ισορροπίες. Είναι λογικό κάθε βαθμός να μετράει.

      Αν θέλεις να μιλήσουμε για θέαμα, η μόνιμη πρότασή μου είναι η εξής: απεξάρτηση από την αεροδυναμική πρόσφυση και στροφή στην μηχανική πρόσφυση. Όσο οι οδηγοί δεν μπορούν να μείνουν υπό καθεστώς slip streaming ή δεν μπορούν να πάρουν διαφορετικές γραμμές (όπως γινόταν κάποτε), το πρόβλημα θα παραμένει.
      Αν υπήρχε μηχανική πρόσφυση όμως, οι οδηγοί θα τολμούσαν να κάνουν κινήσεις κι όχι να περιμένουν πότε θα ανοίξει το παράθυρο του δευτερολέπτου…

      Κάτι DRS είναι εντελώς ΓΤΠ κατά τη γνώμη μου…

  • thymios tsilimparis

    Μόνο να μην επιτραπούν οι “ακούσιες” στούκες προς όφελος των team mate…

  • Mika

    Wraia, twra, ta piasame ta lefta mas me to Briatore….

    • thymios tsilimparis

       Μπορεί να βάλει τις πρώην γκόμενές του να τρέχουν γύρω γύρω στην πίστα
      ημίγυμνες
      υπό βροχή
      :D