Στη Βαρκελώνη, η MP4-27 μπορεί να ήταν ένα εξαιρετικά γρήγορο μονοθέσιο, με τον Lewis Hamilton να γράφει τον καλύτερο χρόνο στις κατατακτήριες, αν και ξεκίνησε από την 24η θέση εξαιτίας της ποινής επειδή δεν επέστρεψε στα pits με το μονοθέσιό τους. Παρ’ όλα αυτά, ο Βρετανός ήταν πολύ γρήγορος και στον αγώνα, με αποτέλεσμα ν’ αναρριχηθεί μέχρι την 8η θέση, κάνοντας και διαχείριση ελαστικών, αφού ήταν ο μόνος που έκανε 2 pit stops.

Στο Μονακό, όμως, τα πράγματα ήταν διαφορετικά, καθώς η MP4-27 είχε την ταχύτητα για την pole position και τη νίκη. Ο Hamilton τερμάτισε στην 5η θέση, ενώ ο Jenson Button είχε προβλήματα όλο το Σαββατοκύριακο, και τελικά εγκατέλειψε, αν και δύσκολα θα μπορούσε να βρεθεί στους βαθμούς, καθώς σχεδόν σε όλο τον αγώνα πάλευε με τον Heikki Kovalainen για την 13η θέση.

Ο Martin Whitmarsh, Πρόεδρος της McLaren Racing, δεν επηρεάζεται από την κακή απόδοση στο Μονακό, και συνεχίζει να είναι αισιόδοξος για τον φετινό τίτλο, διότι γνωρίζει τις ικανότητες της ομάδας του, του Hamilton και του Button.

Δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι και ο αγώνας δεν πήγε όπως θα θέλαμε. Μ’ έναν γύρο ν’ απομένει, ήμασταν σχεδόν 3 δευτερόλεπτα από τον πρώτο, αλλά σ’ αυτή την πίστα, αν έχεις πολλά μονοθέσιο ανάμεσα σ’ εσένα και τον πρωτοπόρο, είναι δύσκολο να κάνεις κάτι.

Ποτέ δεν είσαι ικανοποιημένος στη Formula 1, αλλά ο Lewis παίρνει βαθμούς σε κάθε αγώνα, οδηγεί μυαλωμένα και κάνει πολύ καλή δουλειά. Ο τίτλος μπορεί να πάει σε οποιονδήποτε. Εμείς, ο Lewis και ο Jenson μπορούμε να κερδίσουμε το φετινό πρωτάθλημα.

Νομίζω ότι ο Button δυσκολεύτηκε λίγο με τα ελαστικά. Σ’ αυτό το Grand Prix, ξόδεψε άσκοπα πολύ χρόνο. Ήταν με τη σκληρότερη γόμα, πρόσεχε τα ελαστικά του και έκανε πολλούς γύρους. Ήταν ένας δύσκολος αγώνα, που τελείωσε μ’ εγκατάλειψη.

Φυσικά, ο Whitmarsh έχει λόγους να πιστεύει ότι μπορεί το πρωτάθλημα να πάει στο Woking. Η MP4-27 μπορεί να μην ήταν τόσο ανταγωνιστική στο Μονακό, αλλά οι αργές στροφές δεν είναι το δυνατό σημείο της. Το βρετανικό μονοθέσιο έχει μεγάλο μεταξόνιο, ενώ έχει πλεονέκτημα στις γρήγορες στροφές, όπως φάνηκε στη Βαρκελώνη, μία πίστα μπορεί να χαρακτηριστεί αεροδυναμικό δυναμόμετρο για τα μονοθέσια. Επίσης, δε γνωρίζουμε πώς θα τα πάνε οι τεχνικοί του Woking στο ρυθμό εξέλιξης της MP4-27, και αν οι υπόλοιπες κορυφαίες ομάδες βελτιώσουν ταχύτερα και καλύτερα τα δικά τους μονοθέσια, αν και, παραδοσιακά, η βρετανική ομάδα τα πηγαίνει καλά σ’ αυτόν τον τομέα.

[Πηγή: AutoSport | Photo Copyright: HOCH ZWEI/Vodafone McLaren Mercedes]