Η Alfa Romeo ετοιμάζει την Giulia, το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την 159, η οποία αρχικά ήταν να κυκλοφορήσει μέσα στο 2012, αλλά τελικά θα κυκλοφορήσει το 2014, αφού ο Sergio Marchionne την έστειλε ξανά στο σχεδιαστήριο αφού δεν του αρέσει αυτό που του παρουσίασαν οι σχεδιαστές της Alfa.


Τώρα, σύμφωνα με το autoedizione, μαθαίνουμε ότι η Giulia θα κατασκευαστεί πάνω σε μια πισωκίνητη πλατφόρμα που θα προέρχεται από την Chrysler. Θα παρουσιαστεί ως πρωτότυπο είτε στην έκθεση του Detroit είτε στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013, ενώ το μοντέλο παραγωγής θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2014.

Σε ότι αφορά το μέγεθος της, θα είναι μεγαλύτερη από την 159, και θα κινείται κάπου ανάμεσα από την παλιά 166 με μήκος 4.7 μέτρα και τη νέα Lancia Thema η οποία έχει μήκος 5.0 μέτρα και έχει κατασκευαστεί πάνω στο Chrysler 300C. Παλαιότερες φήμες ανέφεραν ότι η Giulia θα κατασκευαστεί πάνω στην κοντή έκδοση της Ιταλικής πλατφόρμας C-Plus με το μεταξόνιο να είναι μεγαλύτερο των 2.7 μέτρων. Το ίδιο σασί θα χρησιμοποιηθεί και τα C-SUV και C-Sedan της Chrysler, Lancia, Dodge. Κάτω από το καπό θα υπάρχου νέοι κινητήρες, όπου ανάμεσα τους θα βρίσκεται και ένας νέος 6-κύλινδρος turbo TBI κινητήρας, που αναπτύσσεται παράλληλα με την Giullia.

Παράλληλα η Alfa Romeo, εκτός από το νέο μικρό roadster που ετοιμάζει σε συνεργασία με την Mazda, ετοιμάζει και νέα ναυαρχίδα, την 169, η οποία θα κατασκευαστεί πάνω στην πλατφόρμα LY της Chrysler, μια μεγαλύτερη εκδοχή της πλατφόρμας LX που χρησιμοποιεί το Chrysler 300C. Θα φορά έναν V6 και έναν V8 twin-turbo κινητήρα απόδοσης 406 ίππων, με την παραγωγή του να ξεκινά το 2014. Επίσης η Alfa Romeo ετοιμάζει ακόμη ένα μοντέλο που θα τοποθετηθεί ανάμεσα από τις Giulia και Giulietta και θα κατασκευαστεί πάνω στη CUSW πλατφόρμα, την ίδια που φορά το Dodge Dart.

Επίσης ετοιμάζεται και η station wagon έκδοση της Giulietta αλλά και το SUV της Alfa Romeo, το οποίο θα κατασκευαστεί πάνω σε μια πλατφόρμα της Jeep. Η κατασκευή του θα γίνει στο στο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο της Ιταλίας, μαζί με το μικρό Jeep, θα τεθεί απέναντι από τα VW Tiguan, Audi Q3 και Ford Kuga, και θα συνδυάζει τον σχεδιασμό και την φινέτσα μιας Alfa Romeo με τα χαρακτηριστικά των υπολοίπων SUV της κατηγορίας.

[Πηγή: autoedizione | Rendering Photos: Alessandro Masera]

  • fatals

    Προβλεπω μεγαλη καυλα!

  • Astronomy

    Οπου ακους πολλα κερασια…Αν τηρηθει το χρονοδιαγραμμα δηλαδη..

  • cfu

    τρελανε μας αλφαρα

  • Jim P

    2014 Δε ξέρουμε αν θα έχουμε Ελλάδα, παρόλα αυτά, άσε με να ονειρεύομαι :)

  • hot_sauce

     δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να έχει φτάσει η ημερομηνία που είχε ειπωθεί αρχικά πως θα κυκλοφορήσει και τότε μόνο να τη βλέπει ο Marchionne και να τη στέλνει για επανασχεδίαση…..

    τόσο καιρό δεν της είχε ρίξει ούτε μια ματιά?

    • Xtravaganzagold

      εψαχνε πως θα κανει  τα αμερικανικα να δειχνουν ιταλικα ..γι”αυτο

  • MitsosDaBest

    Ωραία φαίνονται όλα αυτά. Θα δούμε…

    Αν και θα προτιμούσα να μην είχε τίποτα αμερικάνικο η Alfa, αλλά τουλάχιστον είναι μία αρχή για την αναγέννηση της εταιρίας, που τα τελευταία χρόνια παραπαίει…

  • Alex

    Alfa is back!!!!!! 

  • GioKak

    Για βρείτε τις διαφορές……

    …βέβαια είναι rendering φωτό και φαίνεται ξεκάθαρα πως πήρε ιδέες λόγω της τελευταίας συμφωνίας με τη MAZDA…

    https://www.autoblog.gr/2012/04/04/mazda6-2013-to-debut-in-paris-market-launch-q1-2013/

    • MitsosDaBest

      Δε νομίζω πως τα σχέδια της Giulia στις φωτό είναι τα πραγματικά…

      Ίσως είναι φτιαγμένα από fan της Alfa… Μάλλον από το Masera.

      Πάντως το MiTo που έφτιαξε γαμεί!
      http://www.flickr.com/photos/alessandromasera/6641039669/in/photostream

    • GioKak

      Αυτό είπα κ’εγώ Μητσάρα, είναι rendering φωτογραφία, δηλαδή photoshopιά του Mazda Takeri concept!

      Το λέει και στο άρθρο, και το όνομα του δημιουργού είναι πάνω στη φωτό.

    • MitsosDaBest

      Ουπς, καμιά φορά δε τα διαβάζω καλά… =D

    • VaggD

      Nai re file gamise etsi prepi na einai i mito na vgazi dinamismo !!! 

  • freedoom1013

    Ε αμάν με όλες τις αμερικάνικες πλατφόρμες!!
    Ελπίζω το design να μη θυμίζει σε τίποτα αμερικανιά, γιατί πλέον ανησυχώ, μετά τη νέα Lancia που είδα.
    Αν τηρηθούν οι χρόνοι, επιτέλους θα δούμε, το αυτονόητο, να έχει η Alfa Romeo αμάξι σε παραπάνω από 2 κατηγορίες!
    Alfa Romeo sempre e per sempre!!

  • Constantine

    Τι την ήθελες την Chrysler , μωρή Αλφα ;;; Τι την ήθελες ;;; Τεσπα αντε να δούμε ….

    • Απλά είναι η εταιρία που αυτή τη περίοδο σώζει το Fiat Group! γι’αυτό την ήθελε!

    • Constantine

      Ατό το ξέρω αλλα και πάλι ….τι την ήθελες την Chrysler  !!!! ;;;;  Ειδαμε κα την Λαντζια πως εγινε …εχασε καθε ιταλικη φινέτσα και ταυτότητα 

    • Την πήρε σε σκοτωμένη τιμή, πλέον της αποφέρει τρελά κέρδη, στην Αμερική είναι ξανά η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία. Δεν καταλαβαίνω γιατί ακόμη αναρωτιέται κάποιος γιατί η Fiat πήρε την Chrysler! Έκανε το καλύτερο deal που μπορούσε να κάνει ο sergio!

      Για την Lancia θα συμφωνήσω ότι στην ουσία πλέον είναι μοντέλα της chrysler με τα σήματα της Lancia. Σίγουρα κάτι παραπάνω θα ξέρει ο μαρκιόνε για τις κινήσεις αυτές.

  • nikxan1

    δηλωνω παρων. απλα δεν σχολιαζω….:)))))

    • lol! Γιατί; Φοβάσαι μην ανοίξεις το κουτί της πανδώρας;;;

    •  κατσε ακομα τουσ ”αγοραζει” !!!!!

  • FallenAngel

    Ε ρε μερικοι κολλημενοι με τη Chrysler. 1ον οπως λεει και ο Autoblogger εκανε το καλυτερο deal που μπορουσε και ουσιαστικα τη κραταει ορθια. 2ον τι εχουν οι πλατφορμες τις Chrysler???και που κολλαει η πλατφορμα με τη φινετσα??Δηλαδη με τη Mazda δεν εχουμε προβλημα??αντι να λεμε ευχαριστω που θα βλαγει πισωκινητο μοντελο μετα απο χρονια κραζουμε και απο πανω. 3ον δηλαδα η Αλφα ειχε τοσα χρονια τοσο επιτυχημενη πορεια που δε χρειαζεται τη Chrysler…μαλιστα…πολυ ρομαντικο…και 4ον αμα τα βρουν η Αμερικανικη δυναμη με την Ιταλικη φινετσα τοτε το αποτελεσμα θα ειναι μια χαρα..και σιγουρα καλυτερο απο κατι ”ρομαντικους” που πιστευουν οτι η Αλφα ειχε τοσα χρονια κορυφαια μοντελα.