H Alfa Romeo φαίνεται ότι συνεχίζει να αναπτύσσει την νέα ναυαρχίδα της σε συνδυασμό με το SUV που ετοιμάζει, το οποίο έχει μπει για λίγο στην άκρη για χάρη της νέας ναυαρχίδας. Το Autocar αναφέρει ότι η ναυαρχίδα, η οποία πιθανότατα θα ονομάζεται 169, θα βασίζεται πάνω στην επόμενη γενιά του Chrysler 300.


Το Fiat Group θέλει να κάνει την Alfa Romeo μια σχεδόν premium μάρκα, όπως είναι αυτή τι στιγμή η Volvo και η Volkswagen. Το μοντέλο θα παρουσιαστεί το 2014 και θα κατασκευάζεται στην Αμερική. Μηχανικά το αυτοκίνητο θα είναι κατά πάσα πιθανότητα πισωκίνητο και μηχανικά θα φορά και έναν V8 twin-turbo απόδοσης 406 ίππων.

[Πηγή: Autocar]

  • Δεν πιστεύω ότι θα είναι απλά ένα rebadged. κάτσε να δούμε αρχικά αν ισχύουν οι φήμες ;)

    • οι πρώην CEO φταίνε. Ο Μασιόνε φαίνεται ότι τα βάζει σωστά στη θέση τους όλα σιγά σιγά

  • Tsou Kostas

    Το Fiat Group θέλει να κάνει την Alfa Romeo μια σχεδόν premium μάρκα, όπως είναι αυτή τι στιγμή η Volvo και η Volkswagen και εσυ γραφοντας τετοιες προτασεις θελεις να κανεις το autoblog Νικαραγουα… 

    • hellboy

      διoρθωσε λιγο το δευτερο κομματι ειναι λαθος!!!!!!εκεινο που λεει”και η ακατανομαστη”!!!!
      :PPP

    • Tsou Kostas

      πραγματι ακατανομαστη, και η toyota σιχαμενη!

    • γιατί;;;;; εγώ προσωπικά την alfa την έχω πιο ψηλά από την VW

    • Tsou Kostas

      εισαι φιλος.

    • την άποψη μου λέω. Την βάζω κάπου ανάμεσα από audi – vw

    • Mika

      Hdh phres ta like apo tous Alfisti!!!!
      Onomatepwnyma olwn, twra!!!LOL..

    • που να μην είχα και VW δηλαδή! χαχαχαχαχαχα

    • Mika

      Swsto ki ayto!!!
      Xaxaxa

    • Mika

      swsta ta les…Oute h VW einai premium, oute thn Alfa th blepw na ginetai syntoma….
      Problepw 1500 posts edw!!!!
      LOL…

    • μπα τον χαμό με τον CEO της VW μέσα στο i30 δεν βλέπω να σπάει σύντομα

    • hellboy

      ειναι ρεκορ 10ετιας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • καλά! δεν θα αργήσει πάλι η ημέρα που θα αρπαχτούμε όλοι μαζί! το κατάλληλο θέμα αρκεί μόνο! 

    • hellboy

      να μου θυμισετε να απεχω!!!!!!!!

    • lipei o mais apo thn sarakosti???  :-P

    • :D:D

    • hellboy

      θα λειπει!!!!!θα λειπει!!!!!!!:)

    • kanonise na min lipeis!!!! 8a mpo kai go ston polemo!!!!  :-P

    • hellboy

      θα περιοριστω στο support !!!!!!!!!!δεν λεει πολυ κακος φαινομαι ηδη!!!!!!παροπιδες δεν ξεχνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χαχαχα!!!!!!!!!!!!! :)

    • Mika

      Kala, as arxisw na lew thn apopsh mou gia th AR kai to dhthen premium xarakthra ths,kai sou lew egw!!!!
      LOL…
      Alla bariemai toso poly, pou den tha mpw kan sto kopo…
      LOL…

    • Mika

      Plaka kanw,astous na pisteyoun oti theloun oi an8rwpoi!!!
      LOL…

    • Mika

      Ma etsi einai….Exeis to dikaiwma kai prepei na les thn apopsh sou,opoia ki an einai..
      Ayto pou den prepei na kaneis einai na aforizeis tous allous pou diafwnoun me sena, kai na meiwneis thn aksia twn proiontwn epeidh gia sena den einai kala…Gia allous mporei na einai!!!
      LOL!!!!

    • thumbs up mate!!!

    • χαχαχαχα!!!!

  • Tanasis1

    Ε όχι και το παιδι του αδολφου premium.Ο goebbels άφησε καταξιωμένους συνεχιστές.

  • Mika

    To mono premium pou exei h Alfa ayth th stigmh einai oi times twn service ths..Tipota allo

    • Ναι ε;;; Δεν είχα ποτέ Alfa και δεν ξέρω τι service έχει!

    • Mika

      O ksaderfos mou exei 147 kai plhrwnei parapanw apo oti egw sto A3 mou!Kai to paei sthn antiproswpeia kai mono…
      Fwtia kai layra einai…
      Akoma ki emeis pou eixame xronia prin thn Lancia Delta 1500 S, ki o theios mou eixe tote th 33 Imola, edine poly parapanw apo emas..
      Times germanikwn xtypoun aneta..

  • Panos

    Έλεος πρίμιουμ η vw πολύ καλό μπράβο , γιατί στην Ελλάδα νομίζουμε ότι είναι κάτι αντίστοιχο με bmw και mb ; λίγο άκυρο το ρεπόρτ το αμάξι θα ναι προσθιοκίνητο και θα βασίζεται στην giulietta .

  • Franz

    To progetto 941 (berlina του E segment) είχε “παγώσει” την τελευταία διετία.Έτσι και αλλιώς δεν είχε προχωρήσει ποτέ περισσότερο από το επίπεδο των “ευσεβών” διαθέσεων,ακόμα και όταν προβλεπόταν στα διάφορα πενταετή product plans που η Fiat συνηθίζει να αναθεωρεί….ανά διετία.Σήμερα που βγαίνει από την κατάψυξη,εξακολουθεί να υπάρχει απλά και μόνο στη φαντασία αυτού που σχεδίασε το τελευταίο pp.
    Αν ποτέ του δώσουν πράσινο φως για την παραγωγή (εξαιρετικά αμφίβολο, αφού κατέβασαν τη Maserati,με την επερχόμενη E segment biturbo, στο επίπεδο της αγοράς που έπρεπε να καλύπτεται από την AR),το μοντέλο θα στηρίζεται στην πλατφόρμα LX (στην έκδοση που χρησιμοποιεί η 300/thema,με τα οποία θα μοιράζεται όλα τα μηχανικά μέρη),θα είναι εξελιγμένη στις ΗΠΑ (όπως όλα τα μοντέλα του ομίλου από το c segment και πάνω), δεν θα ονομάζεται 169  και  δεν θα είναι rebadging (με την μορφή που είναι τα 300/thema),αλλά “remarchiamento” (δηλ. στυλιστικά θα διαθέτει διαφορετική καροσσερία από τα αδελφά 300/thema).
    Οι κινητήρες θα είναι οι ίδιοι των 300/thema (V6 pentastar, V6 diesel της VM),με μόνη τη διαφορά ότι ο βενζινοκίνητος V6 δεν θα είναι αυτός των 3,6 λίτρων,αλλά μια εξέλιξή του στα 3 λίτρα με multiair+direct injection,απόδοσης 300 περίπου ίππων (την ίδια έκδοση αυτού του κινητήρα,με χρήση διπλού turbo όμως, θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά η maseratina).
    Τους V8 (made in Modena)……μπορείτε απλά να τους ξεχάσετε (δεν θα εξοπλίζουν ούτε το αναμενόμενο  E segment της Maserati).

    H 941 δεν σχετίζεται ούτε εξαρτάται από την εξέλιξη των SUV,από τα οποία το μεν D-SUV της AR κόπηκε (προκειμένου να μην προκαλεί εσωτερικό ανταγωνισμό στο Grand Cherokee),το δε C-SUV έχει προσωρινά μπλοκαριστεί εξαιτίας του  ότι δεν έχουν αποφασίσει ακόμα τον τόπο παραγωγής του,ενώ από την άλλη δεν υπάρχουν τα απαραίτητα κονδύλια (προσφάτως η Exor-βασικός μέτοχος της Fiat SpA- έδωσε 80 εκατομύρια ευρώ για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Juventus και όχι για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Fiat,όπως είχε ζητήσει ο Marchionne).             

    • James

      Ρε φιλε,απο που τα ξερεις ολα αυτα εσυ?Εισαι σε καμια αντιπροσωπεια?Πολυ λεπτομερια.

    • ggarfe

      Αν μπαίνεις συχνά στο amn θα διαβάζεις πολλά πράγματα από εκεί καί όχι από εδώ. Το στιλ στην περίπτωση αυτή μου θυμίζει κάποιον(γράφει σε άλλο φόρουμ) που τα χώνει γερά στη διοίκηση της φιατ καί ιδιάιτερα στον Μαρκιόνε, επειδή δεν έχει κάνει τη λάντσια όπως ήταν παλιά. Λες καί είναι λογικό για μια μάρκα όπως η λαντσια που ανηκει σε έναν όμιλο να έχει δικούς της V4, δικές της πλατφόρμες, δικές της αναρτήσης κλπ.Επίσης γράφει διάφορα για κινητήρες-πλαίσια. Λέει μάλιστα τόσα πολλά που ακόμα καί Χάραλντ Βεστερ παθαίνει σοκ από την ενημέρωση. Είναι από τους insiders.

      Από εκεί καί πέρα με το μυαλό μας καί μόνο μπορούμε να καταλάβουμε ότι είναι απόλυτα λογικό η μεγάλη ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ θα βασίζεται στην επόμενη γενιά της πλατφόρμας του 300. Λές να εξελιχθεί μια άλλη ειδικά για την ΑΛΦΑ;;; Προσωπικά δεν το πιστευω αλλά απόψεις είναι αυτές.

      Επίσης πολύ λογικά μπορούμε να συμπεράνουμε ότι η baby-maserati δεν θα χρησιμοποιεί V8 powered by ferrari, μιας καί κάτι τέτοιο θα έστελνε την τιμή στα ύψη τη στιγμή που η φίρμα θέλει να μπεί στα χωράφια της σειρας 5 καί E-class. Σε αυτή την κατηγορία τιμής ο τριλιτρος υπερτροφοδοτούμενος φτάνει καί περισσεύει.

  • GnK

    Οι κινητήρες θα είναι οι
    3.3V6 MultiAir 300hp+

    3.0V6 Di Turbo MultiAir 380hp

    Hybrid 3.0V6 MultiAir 376hp

    3.0 Multijet II 250hp

    3.0 Multijet II T.S.T. 320hp

    δεν αποκλείεται να υπάρξει και μια σπορτίφ έκδοση QV με τον 3.0V6 Di TwinTurbo Μultiair. O 3.0 είναι ένα υβρίδιο μεταξύ του FTP και του pentastar, για να μπορούν να παράγονται μαζί. Δύο project με το ίδιο πάτωμα ΔΕΝ είναι ίδια μοντέλα. Και για να τελειώνουμε με το παραμυθάκι, με εξαίρεση τα μοντέλα που ζούν ακόμα ή ήταν έτοιμα (ή σχεδόν έτοιμα) να εμπορευματοποιηθούν (π.χ. 300/thema), ΟΛΑ τα μοντέλα του ομίλου θα εξελίσσονται με ιταλικά standards. Μιλώντας για κονδύλια … ποιά είναι σήμερα η ρευστότητα του ομίλου; Και τελειώνοντας το σημαντικότερο … η Alfa Romeo ΕΙΝΑΙ PREMIUM μάρκα, είναι απ’ τα ελάχιστα ονόματα που μέσα από ξεπουλήματα, εξαγορές, καακοδιαχειρήσεις και ποσα άλλα, κρατούν ακόμη τη λάμψη τους …  όποια σύγκριση με γενικούς κατασκευαστές τύπου φαουβέ και υβριδίων είναι τουλάχιστον ατυχής.

    • Robert

      Η Alfa Romeo,ετσι οπως την εχουν καταντησει οι ιταλοι ειναι περασμενα μεγαλεια διηγοντας τα να κλαιες,εχουν μεινει με μια gullieta,τιποτε αλλο δεν εχει απομεινει,spider,brerra,GT,159,147 αποτελουν ηδη μια καλη αναμνηση του παρελθοντος.

      Με 1 μοντελο( Μιτο δεν την βαζω καν) δεν σωθηκε ποτε κανενας,περιμενετε το SUV,την 169 και την 4C που θα βγουν του αγιου λουτσου για να δειτε ασπρη μερα.Μεχρι τοτε,βριζετε τα φαουβε,τα τζαπωνια,τα υβριδικα και οτι αλλο.

      Πρωτα κοιταμε τι κανουμε εμεις και μετα τους αλλους,αυτο νομιζω ειναι το σωστο.

    • Franz

      Κινητήρες μόνο 3,0V6 di turbo (μπλοκ pentastar + κυλινδροκεφαλή mair FPT).Aκόμα δεν είναι σε φάση βιομηχανοποίησης και στις πρόβες στον πάγκο δεν έχει ξεπεράσει τους 340 ίππους.Και φυσικά τον 3,0V6 mjet ΙΙ της VM,με απόδοση 250 περίπου ίππων (o twin turbo μόνο για Maserati).Αυτά για την κορυφή της γκάμας, γιατί ως entry level θα υπάρχουν και οι τετρακύλινδροι αλουμινένιοι της Chrysler WGE (ex GEMA).

      Oι M156 (nuova Quattroporte) και M157 (“piccola” ammiraglia Maserati) ήδη μοιράζονται πολύ μεγάλο μέρος μηχανικών εξαρτημάτων με τα 300/Thema και σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις το carryover προέρχεται από την Thema,κάνοντας τα πράγματα ελάχιστα ελπιδοφόρα,ιδιαίτερα στην περίπτωση της Μ156…..που πρέπει να ξαναστηθεί από την αρχή.Φυσικά τα αυτοκίνητα μοιράζονται τα ηλεκτρονικά της Mopar,ενώ μεγάλο μέρος των προμηθευτών των  διαφόρων εξαρτημάτων είναι κινεζικής προέλευσης.
      Η πλατφόρμα LX έτυχε μιας περαιτέρω εξέλιξης στις αρχές του 2011,σε σχέση με την έκδοση του 2004,κατά τη διάρκεια της οποίας άλλαξε ή μετάδοση ενώ έμειναν απαράλλαχτες οι αναρτήσεις (εμπρόσθια ανάρτηση της ΜΒ S klasse W220 και  οπίσθια ανάρτηση της E klasse W210).Στην πλατφόρμα αυτή βασίζονται ήδη τα 300/Thema και θα βασιστούν η Maserati M157 και η Alfa Romeo 941 (η οποία βέβαια απέχει από πιθανή παραγωγή μια τετραετία τουλάχιστον…και δύο επιπλέον αναθεωρήσεις του pp).Η πλατφόρμα αυτή δεν πρόκειται να αναβαθμισθεί περαιτέρω μέσα  στην επόμενη εξαετία (τόσο θα διατηρηθούν στην αγορά και τα νέα 300/Thema) και θα χρησιμοποιηθεί σε όποιο μοντέλο αποφασίσει να βγάλει σε κυκλοφορία ο όμιλος στη συγκεκριμένη κατηγορία.Τα μοντέλα λοιπόν μοιράζονται δάπεδο,πλαίσιο,μετάδοση,αναρτήσεις,συστήματα διεύθυνσης.
      Η εξέλιξη γίνεται εξ ολοκλήρου στις ΗΠΑ (όπως πλέον θα συμβαίνει και για κάθε μοντέλο από B segmnent και πάνω),τα ηλεκτρονικά παραμένουν κοινά και το μόνο που θα αλλάζει είναι το styling,η σκληρότητα της ανάρτησης για τη Maserati (300 και Thema δεν διαφέρουν) και οι εκδόσεις των κινητηρίων συνόλων. 

      Ρευστότητα Fiat SpA; Mήπως γνωρίζεις το χρέος από τις χρηματοπιστωτικές δραστηριότητες,το οποίο μετά το spin off της Fiat Industriale,απέμεινε να βαραίνει αποκλειστικά τον τομέα αυτοκινήτου,υπερβαίνοντας σαν νούμερο αυτο της ρευστότητας του,με το επιπλέον μειονέκτημα η Fiat SpA να μην μπορεί να δανειστεί με τα χαμηλά επιτόκια που δανείζεται η Fiat Ιndustriale;.Aφής δε στιγμής Fiat SpA και Chrysler μπορούν πλεόν από τούδε και στο εξής να εμφανίζουν κοινό ισολογισμό,θα προστεθούν και τα χρεή της τελευταίας,γεγονός που μεταξύ άλλων συνέτεινε στην υποβάθμιση της πιστωληπτικής ικανότητας της Fiat σε επίπεδο junk. 

      Προ δεκαετίας η AR είχε γκάμα προσφερόμενου προϊόντος που της επέτρεπε να θεωρείται near premium κατασκευαστής.Σήμερα πια όχι.Σε επίπεδο  image ο όμιλος ολόκληρος έχει πέσει πανευρωπαϊκά σε επίπεδα κορεατών.