Αρχές Σεπτεμβρίου μάθαμε ότι Alfa Romeo σταμάτησε την παραγωγή της 159 στο εργοστάσιο της Νάπολη το οποίο έχει αναβαθμιστεί ώστε να μπορεί να κατασκευάσει το νέο Fiat Panda. Σύμφωνα με δική μας πηγή η Alfa Romeo αποφάσισε να επανεκκίνηση την παραγωγή της αφού η 159 θα παραμείνει στην αγορά ως τα τέλη του 2012.

Η παραγωγή της θα συνεχίσει στο εργοστάσιο της Νάπολη, αλλά στον χώρο όπου γινόταν παλαιότερα η παραγωγή των 147 και GT, αφού τον κύριο όγκο του εργοστασίου, κατέλαβε το νέο Panda. Η παραγωγής της έχει όριο αφού η FPT (Fiat Powertrain Technologies) έχει σταματήσει να κατασκευάσει τα κιβώτια M32 και M40 που φορά η 159 και η παραγωγή θα πρέπει να αρκεστεί στο υπάρχον στοκ. Στην ουσία θα συνεχίσει όπως ακριβώς σταμάτησε με 2 διαθέσιμους κινητήρες, τον 1.75 Tbi των 200 ίππων και τον 2.0 JTDm σε 2 εκδόσεις 140 και 170 ίππων.

Σε ότι αφορά την Giulia. Το εταιρικό πλάνο την θέλει να παρουσιάζεται ως πρωτότυπο είτε στην έκθεση του Detroit είτε στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο το 2013. Θα διατηρήσεις τις διαστάσεις της 159 και θα κατασκευαστεί πάνω στην κοντή έκδοση της Ιταλικής πλατφόρμας C-Plus με το μεταξόνιο να είναι μεγαλύτερο των 2.7 μέτρων. Το ίδιο σασί θα χρησιμοποιηθεί και τα C-SUV και C-Sedan της Chrysler, Lancia, Dodge.

Οι Ιταλοί ήταν να την παρουσιάσουν νωρίτερα, αφού ο Luca De Meo, πρώην CEO της Alfa Romo, ήθελε την Giulia να κυκλοφορήσει το 2010, προτού φύγει για το VW Group, ώστε να κρατήσουν φρέσκο τον ενδιαφέρον του κοινού, αλλά εδώ και καιρό την έχουνε στείλει ξανά στο σχεδιαστήριο. Η έκδοση παραγωγής θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2013, με τις πωλήσεις της να ξεκινούν τον Ιανουάριο του 2014. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιώργο για τις λεπτομέρειες. You Rock!

  • Ψυχίατρος

    gia na doume gia tin giulia , isws telika to kalo pragma argei na ginei ;)

  • Gkapatzas

    you ‘ve got mail …

  • Manolo

    Και ποιος θα παει να αγορασει αυτοκινητο…στοκ? Ενταξει ειναι Alfa Romeo,ειναι η 159,ομορφο,ωραιο,μεχρι εδω καλα.Ενα αυτοκινητο που ειναι ουσιαστικα “τελειωμενο” εδω και καιρο απο τους ιδιους τους ιταλους.

    • GnK

      Μην τα κάνουμε όλα μύλο … Η 159 όταν βγήκε ήταν βαριά (όχι πιο βαριά απο άλλα μοντέλα π.χ. Lexus IS200, αλλά κατά γενική ομολογία βαριά για Alfa). Αλλά μέχρι εκεί. Εξοπλίστηκε με τα καλύτερα υλικά της αγοράς και με κορυφαία συναρμογή, φτάνει να δείς τι βγαίνει ακόμη και σήμερα. Στην πιο παλιά 159 δεν ακούγεται κιχ την στιγμή που ανταγωνιστές της σήμερα τρίζουν (απο καθαριότητα :p ) Η δε αξιοπιστία της είναι πολύ καλύτερη των πιο ακριβών ανταγωνιστών της. Αρκεί να κάνεις μια βόλτα στα forum ιδιοκτητών και θα καταλάβεις πολλά. Για να μην μακρυγορούμε … η 159 ήταν (είναι) το πιο πετυχημένο project της Alfa έως σήμερα, το οποίο θάφτηκε σε πολιτικές, συμμαχίες και άκυρα project plans των Ιταλών.

  • Tsou Kostas

    SUPER!!! οσο πιο πολυ το αργησουν τοσο αργοτερα θα παλιωσει το δικο μου…

  • Mika

    Pou th thymhthikan ayth pali!!!!
    Ante bre, na bgaloun kai th Brera kai th Spider ksana…
    LOL…

  • Franz

    Καμιά παραγωγή δεν είχε διακοπεί……καμιά επανεκκίνση  δεν έγινε (όταν η παραγωγή ενός μοντέλου διακόπτεται οι γραμμές συναρμολόγησης γίνονται παλιοσίδερα…..  δεν αποθηκεύονται…..για να ξαναστηθούν κατά το δοκούν).Τον Ιούλιο απλά τερματίστηκε η δυνατότητα ελεύθερης παραγγελίας.Η γραμμή παραγωγής έχει μεταφερθεί πριν το καλοκαίρι στο χώρο που κάποτε φιλοξενούσε τη γραμμή συναρμολόγησης των stock 147.
    Η 159/sw παράγεται πλέον μόνο σε   μορφή stock, με ρυθμό 150 αυτοκινήτων το μήνα,έναν κινητήρα (2,0 mjet),τρία επίπεδα εξοπλισμού,τρία χρώματα. Όλα αυτά προβλέπονταν και από το product plan του Aπριλίου 2010 (πολύ πριν την αναβολή της 944 για το 2014).
    όσο για τις “ειδήσεις” σχετικά με την Giulia…..καλύτερα να μην σχολιάσω τη βασιμότητά τους……….

    • αν έχεις περισσότερες λεπτομέρειες γιατί δεν τις μοιράζεσαι μαζί μας; Γιατί αρπάζεσαι;;;; 

    • ναι ρε boy…cool!!!
      για να συζητάμε είμαστε εδώ!!
      δώσε τις πληροφορίες στο λαό!!!

    • Zakailiou

      @ Franz 
      Πολύ σωστά τα γράφεις ,

      Το άρθρο είναι άλλα ντ’ άλλα και θέλει διόρθωση .

    • και ξαναγράφω για ακόμη μια φορά, αφού είναι “άλλα ντ’ άλλα” όπως το χαρακτηρίζεις, γιατί δεν μας λες εσύ το τι ισχύει ώστε να το γράψουμε σωστά;

    • thymios tsilimparis

      Κι εγώ από την ανάγνωση διάφορων άρθρων από το καλοκαίρι (προφανώς αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί ως “πηγή” ) έχω αυτή την εικόνα: η παραγωγή της 159 δε σταμάτησε ποτέ, αφού το σχέδιο προέβλεπε την παρουσίαση της Giulia το 2013 (τώρα μετατέθηκε απ ό,τι διαβάζω για το 2014), συνεπώς υπήρχε σχεδόν το μισό 2011 και όλο το 2012 για την 159. Η απόφαση λοιπόν για παραγωγή της 159 και το 2012 δεν είναι χθεσινή.

      Η μεταφορά στο νέο εργοστάσιο αποφασίστηκε όντως λόγω του νέου Panda. Από κει και πέρα από τον Ιούλιο έχει παύσει η ελεύθερη επιλογή στοιχείων εξοπλισμού, χρώματος κτλ. Αυτή τη στιγμή το εργοστάσιο κατασκευάζει μόνο μαύρες, λευκές και (αν δεν κάνω λάθος) γκρι 159, συνολικά δλδ τρία χρώματα. Επίσης έχω την εντύπωση πως ο ΤΒΙ κινητήρας πλέον δεν παρέχεται ως επιλογή και μόνο οι πετρελαιοκινητήρες υπάρχουν διαθέσιμοι.

      Θα ψάξω να βρω τα λινκ που είχα αντλήσει την πληροφορία (κάποια είναι στα ιταλικά) και αν τα βρω θα τα παραθέσω και εδώ. Ξαναλέω όμως πως είναι όσο σίγουρος μπορώ να είμαι (με πληροφόρηση μέσω διαδικτύου) οτι η 159 δε σταμάτησε ποτέ να παράγεται, απλά έγιναν οι δύο αλλαγές που ανέφερα: η μεταφορά στο εργοστάσιο που έφτιαχνε την 147 και η παύση της δυνατότητας επιλογής customizing.

    • Zakailiou

      Σύμφωνα λοιπόν με ελεύθερες πηγές και αναληθής πληροφορίες . . . lol

      Η παραγωγή της 159 δεν είχε διακοπεί ποτέ.
      Η γραμμή παραγωγής της έχει
      μεταφερθεί πριν το καλοκαίρι στο χώρο που βρισκόταν αυτή της 147 και ήδη
      από τις αρχές του μήνα ως και το 2012 θα συναρμολογούνται αποκλειστικά
      αυτοκίνητα stock (σε περιορισμένο αριθμό εκδόσεων και
      εξοπλισμού),προκειμένου να καλυφθεί τυχόν ζήτηση,αφού το αυτοκίνητο
      πρέπει να φιγουράρει στις λίστες όλο το 2012 και μέρος του 2013.
      Ο ρυθμός
      παραγωγής είναι περίπου 150 αυτοκίνητα το μήνα,αποκλειστικά stock,χωρίς
      δυνατότητα δηλ. ελεύθερης επιλογής έκδοσης κινητήρα και εξοπλισμού από
      τον αγοραστή.
      Η δυνατότητα αυτή τερματίστηκε στις 15/7/2011 και στην
      τελευταία αγορά που υπήρχε (ιταλική) και δεν πρόκειται να αναβιώσει.
      Όλα
      αυτά προβλέπονταν (και απεικονίζονταν φυσικά και στο pp του Απριλίου του
      2010,πολύ πριν την μετάθεση της Giulia για το 2014).
      Αρα η παραγωγή της 159-159sw συνεχίζεται κανονικά απλά διεκόπη η δυνατότητα της ελεύθερης παραγγελίας, από τον Οκτώβρη η παραγωγή θα
      περιοριστεί σε αυτοκίνητα stock, σε περιορισμένο αριθμό εκδόσεων και
      χρωμάτων και φυσικά χωρίς τη δυνατότητα του πελάτη να επιλέξει optional
      εξοπλισμό.

      Οι εκδόσεις που πρόκειται να παραχθούν σε stock (από τον Οκτώβρη)είναι:
      Berlina 2.0 JTDM 136cv Progression
      Berlina 2.0 JTDM 136cv Super
      Sportwagon 2.0 JTDM 136cv Progression
      Sportwagon 2.0 JTDM 136cv Super
      Sportwagon 2.0 JTDM 136cv Distinctive
      Sportwagon 2.0 JTDM 136cv Distinctive- pack Comfort
      Sportwagon 2.0 JTDM 170cv Super
      Sportwagon 2.0 JTDM 170cv Distinctive
      Sportwagon 2.0 JTDM 170cv Distinctive -pack Comfort
      Sportwagon 2.0 JTDM 170cv Distinctive- pack TI
      Sportwagon 2.0 JTDM 170cv ECO Progression
      Sportwagon 2.0 JTDM 170cv ECO Super
      Sportwagon 2.0 JTDM 170cv ECO Distinctive
      Sportwagon 2.0 JTDM 170cv ECO Distinctive – pack Comfort

      Τα διαθέσιμα χρώματα θα είναι:
      Nero Carbonio
      Bianco Ghiaccio
      Grigio Stromboli

      Το μοντέλο θα παραμείνει στις λίστες καθ’ όλη τη διάρκεια του 2012 . . τουλάχιστον .
      lol

  • Huhu

    Εχω την 159 2.2 JTS απο το 2006. Σε λιγο καιρο κλεινει 6 ετια. Προσωπικα εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος στο θεμα αξιοπιστιας. Πιστευω οτι η 159 ητανε ενα πολυ δυνατο comeback για την εταιρια αφου σε σχεση με την 156 ειναι μερα με τη νυχτα, αλλα η δυσπιστια των καταναλωτων στην αλφα ρομεο σαν brand name επαιξε καθοριστικο ρολο στις πωλησεις του μοντελου. Η 159 αποτελεσε μια ποιοτικη γεφυρα με τους υποψηφιους αγοραστες και αυτο φαινεται στα μεταγενεστερα μοντελα (Μιτο, Guiletta) τα οποια πιστευω πηγαινουν μια χαρα σε θεμα πωλησεων.

    • thymios tsilimparis

      Προσωπικά μου αρέσει πολύ η 159 και θα την αγόραζα αν ήταν…200 κιλά ελαφρύτερη. Ακόμη και με τον ΤΒΙ (την έχω οδηγήσει), το βάρος της δεν κρύβεται. Τη θεωρώ κούκλα, την γουστάρω σε τεράστιο βαθμό, ΑΛΛΑ: κατά τη γνώμη μου, η Αλφα πλήρωσε την απόφασή της να παρουσιάσει κάτι που δτην πραγματικότητα δεν είναι.

      Την εποχή λοιπόν που πολλοί κατασκευαστές προσπαθούσαν να δώσουν λίγη απ τη σπιρτάδα της υπέροχης 156 στα μοντέλα τους και αυτά να αποκτήσουν λίγο πιο ζωηρή συμπεριφορά και εν γένει πιο σπορτιφ χαρακτήρα και σε σχεδιασμό (βλ. Μοντέο, Μαζντα 6, νέο Α4 κτλ), η Αλφα αποφάσιζε να “υπερ-γερμανοποιηθεί”. Αυτό λοιπόν ήταν για μένα το λάθος της: όταν πολλοί αντίπαλοι επέλεξαν να παίξουν στην έδρα της Αλφα, αυτή άλλαξε γήπεδο… όμως γερμανικά θησαυροφυλάκια υπήρχαν ήδη πάρα πολλά…

      Έμεινε λοιπόν (στα μάτια μου πάντα) ως ολίγον “τραβεστί” : σέξυ εμφάνιση, υπέροχες γραμμές μέσα έξω, αλλά στρογγυλεμένη οδηγική και οδική συμπεριφορά  και πιο αποστειρωμένος χαρακτήρας. Έτσι δεν την επέλεγαν ούτε οι σπορτιφ (που προτιμούσαν το 6άρι), ούτε οι “γερμανοί” (που είχαν άπειρες επιλογές).

      Κρίμα γιατί με μια αυστηρή δίαιτα, αυτό το αυτοκίνητο θα ήταν ονειρικό…Και ο 1750 ΤΒΙ είναι φοβερός…

  • Franz

    Στις 15/7 διεκόπη στην ιταλική αγορά η δυνατότητα της ελεύθερης παραγγελίας του μοντέλου (η τελευταία αγορά που εξακολουθούσε να υπάρχει αυτή η δυνατότητα).
    Για
    να ανταποκριθεί στις ανάγκες της αγοράς,από το Σεπτέμβρη η παραγωγή έχει περιοριστεί σε συναρμολόγηση αυτοκινήτων stock,με ρυθμό παραγωγής γύρω στα 150 το μήνα(που μπορούν να φθάσουν τα 300),σε μια βάρδια την εβδομάδα,στο χώρο του εργοστασίου Giambatista Vico (Pomigliano d’Arco),όπου συναρμολογούνταν οι stock 147.Ο κύριος χώρος του εργοστασίου καταλαμβάνεται από τις γραμμές συναρμολόγησης του panda III,η παραγωγή του οποίου ξεκινά σε πλήρη ρυθμό στις 5 Νοεμβρίου.Η 159 /sw παράγεται πλέον  σε περιορισμένο αριθμό εκδόσεων και
    χρωμάτων και φυσικά χωρίς τη δυνατότητα του πελάτη να επιλέξει optional
    εξοπλισμό.Η παραγωγή των stock θα διαρκέσει όλο το 2011 και μέρος του 2012,μέχρι να παραχθεί ο επαρκής αριθμός αυτοκινήτων που θα εξασφαλίζει δυνατότητα άμεσης παράδοσης κυρίως σε πιθανή περίπτωση εταιρικής παραγγελίας (ο ιδιώτης στην ευρωπαϊκή αγορά,είναι πολύ πιθανότερο να βρει το μοντέλο που επιθυμεί στους στόλους των km zero…με έκπτωση ως και 30%).

    Οι εκδόσεις που παράγονται πλέον σε stock είναι:
    Berlina 2.0 JTDM 136cv Progression
    Berlina 2.0 JTDM 136cv Super
    Sportwagon 2.0 JTDM 136cv Progression
    Sportwagon 2.0 JTDM 136cv Super
    Sportwagon 2.0 JTDM 136cv Distinctive
    Sportwagon 2.0 JTDM 136cv Distinctive- pack Comfort
    Sportwagon 2.0 JTDM 170cv Super
    Sportwagon 2.0 JTDM 170cv Distinctive
    Sportwagon 2.0 JTDM 170cv Distinctive -pack Comfort
    Sportwagon 2.0 JTDM 170cv Distinctive- pack TI
    Sportwagon 2.0 JTDM 170cv ECO Progression
    Sportwagon 2.0 JTDM 170cv ECO Super
    Sportwagon 2.0 JTDM 170cv ECO Distinctive
    Sportwagon 2.0 JTDM 170cv ECO Distinctive – pack Comfort

    Τα διαθέσιμα χρώματα είναι:
    Nero Carbonio
    Bianco Ghiaccio
    Grigio Stromboli

    Το μοντέλο θα παραμείνει στις λίστες καθόλη τη διάρκεια του 2012……και το πιθανότερο είναι ότι για αγορές όπως η ελληνική οι κωδικοί δεν θα ξανανοίξουν.

    Οι ειδήσεις σχετικά με την Giulia (χρονιοδιαγράμμα.διαστασιολόγηση κλπ)είναι καθαρή σπέκουλα, που απέχει πολύ από την πραγματικότητα.
    Επιθυμία εσπευσμένης αντικατάστασης της 159 δεν υπήρξε ποτέ.Το 2008 προγραμμάτιζαν τον αντικαταστάτη της όχι νωρίτερα από το 2011….και φυσικά δεν υπήρχε καμία πρωτοβουλία De Meo,για πρόωρη συνταξιοδότηση του μοντέλου,καθώς οι CEO’s των επιμέρους brands της Fiat Auto δεν έχουν τέτοιες αρμοδιότητες,μολονότι τα brands μετατράπηκαν το 2005 από BU σε SpA (άρα θεωρητικά θα έπρεπε να έχουν μεγαλύτερη  αυτονομία).Τα πάντα σχεδιάζονται και εκτελούνται σε κεντρικό επίπεδο από το κογκλάβιο με επικεφαλής τους Lorenzo Sistino-Harald Wester και πάντα υπό την εποπτεία και την τελική έγκριση του Marchionne.Επιπροσθέτως οι CEOs της AR είναι από τους πιο εύκολα αναλώσιμους στην παγόσμια αυτοκινητοβιομηχανία (5 διευθύνοντες σύμβουλοι τα τελευταία 7 χρόνια).Η διαχείριση της  159 είναι έργο Marchionne,o oποίος ουδέποτε συμπάθησε το project (που ήταν ήδη στα πρόθυρα της εμπορευματοπολίησης όταν αυτός βρέθηκε στη Fiat),με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην το υποστηρίξει,αλλά και να φτάσει προ έτους να το καταδικάσει δημόσια,χαρακτηρίζοντας την 159family ένα λάθος που δεν θα επαναληφθεί και  μη πραγματική Alfa.

    Το progetto 939/942 (159/Brera) υπήρξε το πιο φιλόδοξο και ελπιδοφόρο της μάρκας από το 1972,αλλά υπήρξε θύμα κάκιστης διαχείρισης και ανύπαρκτης εξέλιξης,γεγονός που οδήγησε στα απογοητευτικά εμπορικά αποτελέσματα.          

    • ggarfe

      Tελικά σε όποιο φόρουμ καί να μπείς τα ίδια θα γράφεις “insider”. Eίδες καί απόδες ότι στο άλλο βαρέθηκαν τους α-λα Πυθία χρησμούς καί είπες να δοκιμάσεις την τύχη σου εδώ. Σε καρφωσε η ιστορία με τα km 0.
      Τον Μαρκιόνε πότε θα αρχίσεις να τον βρίζεις;

    • thymios tsilimparis

      Δίχως να γνωρίζω τον Franz, δε μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο είναι κακό να γράφει κάποιος τα ίδια παντού. Αυτό δείχνει τουλάχιστον σταθερές απόψεις. Το αντίθετο θα με προβλημάτιζε…

      Όπως και να χει, η προσωπική μου άποψη είναι οτι το συγκεκριμένο άρθρο έχει πέσει θύμα λάθος πληροφόρησης. Η παραγωγή της 159 απλώς μεταφέρθηκε σε άλλο εργοστάσιο. Δεν κατηγορώ το autoblog προφανώς, γιατί γενικά παίζει πολλή ραδιο-αρβύλα γύρω απ την Αλφα και οι πληροφορίες ορισμένες φορές είναι 100% πλαστές, δίχως να είναι εύκολο να διαπιστωθεί αυτό.

  • GnK

    @ Franz

    Καλησπέρα Aretino … Γνωστά τα λόγια του Μαρκιόνε όπως γνωστή και η άποψή του για την 159. Αλήθεια η μη εξέλιξη της καθ’ όλη την διάρκεια ζωής είναι αποτέλεσμα της αντιπάθειας του πουλοβεράκια και μόνο; Το προγραμματισμένο facelift του 2009 γιατί κόπηκε; Μετά την αναγεννηση της Fiat γιατί ο Μαρκιόνε έβαλε τον ντε Μεο στην Άλφα; Ποιά ήταν τα πρώτα πλάνα του; Γιατί γράφεις για το product plan του 04/2010; Πιο πριν τι σχεδιαζόταν; Εφόσον η 159 απλά συνεχίζει να παράγεται γιατί έχει φύγει από τόσους καταλόγους; Αλήθεια πότε λέμε ότι σταματάει η παραγωγή ενός μοντέλου; Όταν διαλύεται η γραμμή παραγωγής; Είσαι σίγουρος ότι ο 1,75 δεν θα υφίσταται ως παραγωγή stock; Πολλά τα ερωτήματα … και εγώ δεν έχω σκοπό να έλθω σε αντιπαράθεση με κανένα. Ο καθένας ας κριθεί απ’ τα γραφόμενά του.

    • Franz

      Καλησπέρα.Πολλά τα ερωτήματα και δεν απαντώνται με δυό λέξεις.Κάποια στιγμή ίσως απαντήσω σε όλα.
      Προς το παρόν στα της παραγωγής της 159.Η παραγωγή ενός μοντέλου τερματίζεται όταν η γραμμή συναρμολόγησης παύει να απασχολεί εργάτες,οπότε φυσικά τα εξαρτήματα που την απαρτίζουν είτε γίνονται σκραπ….είτε πωλούνται στους κινέζους.
      Η συναρμολόγηση της 159 δεν άλλαξε εργοστάσιο,αλλά τοποθεσία μέσα στο ίδιο complex.Οι κατάλογοι της 159 εξακολουθούν να υπάρχουν σε όλες τις μεγάλες αγορές,από τις οποίες δεν εξαφανίστηκαν ποτέ (μια ματιά στους επίσημους ιστότοπους του brand σε ιταλική,γερμανική,γαλλική αγορά θα σε πείσει,αλλά σαν μπούσουλα για τους διαθέσιμους κινητήρες να έχεις μόνο την ιταλική αγορά..γιατί για  παράδειγμα στη γαλλική υπάρχουν ακόμα αδιάθετες 1750tbi).

      O 1750tbi δεν διατίθεται πλέον στο μοντέλο,αλλά εξακολουθεί να παράγεται κανονικά στην Pratola Serra για τις Delta/Giulietta,και θα συνεχίσει να παράγεται για ακόμα μια διετία τουλάχιστον,μολονότι αντικαθίσταται από τον “καινούριο” αλουμινένιο 1800αρη WGE (ex GEMA)της Chrysler μέσα στο 2013 (μπλοκ WGE+κυλινδροκεφαλή,διπλός χρονισμός,scavenging FPT),o oποίος θα χρησιμοποιείται πια από τα μοντέλα όλου του ομίλου (εγκάρσια και κατά το διαμήκη).

      ΥΓ.Aretino….who?
      YΓ2.Eγώ πάντως οπαδός της AR δεν είμαι και  οδηγώ…..BMW lol…..      
         

  • πιστεύω ότι το blog έχει την πρωτοτυπία να μας αποκαλύπτει διαμάχες μεταξύ των υποστηρικτών της ίδιας εταιρίας!!!

    • thymios tsilimparis

      Για τη τη συγκεκριμένη φίρμα, αυτό μόνο πρωτοτυπία (δυστυχώς) δεν είναι! :Ρ

    • Demetrius

      Δύσκολα θέματα βάλατε. Ως πολύ παλιός αλφαρομεάκιας κοντά 20 χρόνια έχω να πώ ότι η φίρμα πέρασε από πολλά κανάλια και έχει διαλέξει τον καθαρά εμπορικό δρόμο εδώ και χρόνια που είναι όμως πολύ δύσκολος. Παρά ταύτα κατάφερε να φτιάξει τα τελευταία είκοσι χρόνια πολύ καλά αυτοκίνητα κρατώντας το ιδιότυπο στύλ της. Ομως ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Βασικά πιστεύω οτι έχουν εντάξει την άλφα ρομέο στο γενικότερο εμπορικό πλάνο της φίατ και σε αυτό το πλαίσιο κινείται πολύ καλά. Πουλάει λίγο αλλά αυτός είναι και ο σκοπός της διότι η φίατ έχει άλλες δέκα εταιρείες. Επομένως θα πρέπει να την κρίνουμε σ αυτό το πλαίσιο. Γενικά οι ιταλοί έχουν προβλήματα με την αυτοκινητοβιομηχανία τους η οποία διέρχεται σοβαρή κρίση. Δηλαδή στην ουσία έχουν μία εταιρεία που φτιάχνει αυτοκίνητα και αυτή η εταιρεία έχει πολλές μάρκες, φίατ,άλφα ρομέο,μασεράτι,φεράρικτλπ  φορτηγά,επαγγελματικά και άλλα πολλά ακόμα δηλαδή τα πάντα.  Εχουν πολύ σοβαρά προβλήματα σε αυτόν τον τομέα και αυτό φαίνεται και στην γενικότερη οικονομική κατάσταση της χώρας η οποία είναι στάσιμη χρόνια τώρα. Κατά την άποψή μου οι φίλοι μας οι ιταλοί έχουν κάνει ένα πολύ σοβαρό λάθος. Εκαναν μία εταιρεία “αχταρμά” που κάνει τα πάντα και προσπαθούν να τα βάλουν όλα στο μίξερ και να τα πουλήσουν αλλά οι πωλήσεις δεν είναι αρκετές για όλο αυτό το μίξερ. Δεν κέρδισαν τίποτα δηλαδή. Τα νούμερα πάνω κάτω είναι τα ίδια. Το μόνο που κατάφεραν είναι κρατάνε στην ζωή παλιές φημησμένες μάρκες γιατί δεν θέλουν να τις αποχωριστούν. Αυτό το συναισθηματικό λάθος το έχουν ήδη πληρώσει γιατί στην ουσία φτιάχνουν ένα προιόν βασισμένο στην φίατ. Τι πρέπει να κάνουν οι φίλοι μας για να σωθούν και για να μην γίνουν σαν και εμάς που δεν φτιάχνουμε τίποτα γιατί εκεί θα φτάσουν αν δεν βάλουν μυαλό όσο πατριώτες και αν είναι. Να ρίξουν όλο το βάρος στην φίατ και στην διεθνή και ευρωπαική αγορά και να παράξουν αυτοκίνητα με μαζικό τρόπο φτηνά και αξιόπιστα και σε όλους τους τύπους. Μαζική παραγωγή φίατ δηλαδή. Να πάρουν τις παλιές εταιρείες που έχουν μαζέψει και να τις μετατρέψουν σε μάρκες πολυτελείας όπως ήταν και να τις δουλεύουν με προπληρωμένες παραγγελίες γιατί αυτές οι μάρκες έτσι δούλευαν. Ετσι θα σώσουν τις παλιές εταιρείες που τώρα τις έχουν τσουβαλιάσει στην φίατ, θα εκμηδενίσουν το κόστος για την φίατ αφού θα δουλεύουν με προπληρωμή, και θα ρίξουν το βάρος σε μαζική παραγωγή φτηνών φίατ όλων των τύπων. Αυτό είναι το μέλλον τους,τα φτηνά φίατ και κυρίως να αφήσουν τους συναισθηματισμούς και να μην ξανακάνουν ποτέ το ίδιο λάθος. Αυτά τα λέω σαν μιά υποχρέωση που έχω σε αυτούς για προσωπικούς λόγους και αν κάποιος μας διαβάζει απο την ιταλία να τα λάβει πολύ σοβαρά υπόψη του. Αυτά.