Ενοχλημένος φάνηκε ο Πρόεδρος της Red Bull Racing, Christian Horner, απ’ όλη την κρητική που δέχεται η ομάδα του για παραβιάσεις στους κανονισμούς. Στο Grand Prix τού Μονακό, προέκυψε θέμα με το τις οπές στο πάτωμα της RB8, οι οποίες έκλεισαν εν όψει του Καναδά. Στη Γερμανία, υπήρχε θέμα με τη χαρτογράφηση, η οποία έστειλνε ροπή από τις μεσαίες (10.000 σ.α.λ.-14.000 σ.α.λ.), στις χαμηλές στροφές, (κάτω από 10.000 σ.α.λ.), ώστε να υπάρχει περισσότερη πρόσφυση στο πίσω μέρος, στην έξοδο από τις αργές στροφές, κάτι σαν ένα είδος traction control, οι οποίες απαγορεύθηκαν.

Ένα ακόμα… τεχνικό ατόπημα της αυστριακής ομάδα αποκαλύφθηκε στο Ουγγρικό Grand Prix, όταν, στον Καναδά, η FIA ζήτησε από τη Red Bull ν’ αλλάζει τον μηχανισμό για αλλαγή του ύψους του μονοθεσίου, ώστε να μη γίνεται με το χέρι, αλλά με ειδικό εργαλείο.

Ο Horner δήλωσε ότι τα παράπονα των άλλων είναι κουραστικά, ενώ τα χαρακτήρισε… μ@#^%*ες!

Η βασική γραμμή είναι τ’ αποτελέσματα που έρχονται μετά από το τέλος των κατατακτήριων ή μετά το τέλος του αγώνα, και το μονοθέσιο είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς. Όλα τα υπόλοιπα είναι μ@#^%*ες! Στο τέλος της ημέρας, όλοι τρέχουν στη FIA και τους αγωνοδίκες, για ν’ αποφασίσουν αν το αυτοκίνητο είναι νόμιμο ή όχι. Κάθε φορά που αμφισβητούν το μονοθέσιό μας, οι άλλες ομάδες είναι εντός των κανονισμών.

Φυσικά, η φύση της Formula 1 είναι ανταγωνιστική, αλλά οι κανονισμοί είναι γραμμένοι με τέτοιον τρόπο, ώστε να είναι ανοιχτοί σ’ ερμηνείες, και από την HRT μέχρι τη Red Bull, κάθε ομάδα ερμηνεύει διαφορετικά τους κανονισμούς που είναι ίδιοι για όλα τα μονοθέσια. Μέρος της δύναμής μας είναι η εφευρετικότητα μας, και δε νομίζω ότι θα πρέπει να επικρίνουμε τη δημιουργικότητα.


[Πηγή: ESPNF1 | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images]