Το DDRS (Double DRS), ή αλλιώς το F-Duct της Mercedes ήταν η καινοτομία του 2012. Αν και η γερμανική ομάδα το σχεδίαζε και το δοκίμαζε από τα τέλη τής περσινής σεζόν, φέτος έγινε γνωστό το πώς δουλεύει το σύστημα και ποιο είναι το πλεονέκτημα που προσφέρει. Έχουμε εξηγήσει πώς δουλεύει το σύστημα, αλλά, αυτή τη φορά, το θέμα είναι άλλο, καθώς, σύμφωνα με το AutoSport, πηγή μέσα από το Technical Working Group αποκαλύπτει ότι οι ομάδες συμφώνησαν ν’ απαγορεύσουν το DDRS για το 2013.


Αν και το DDRS δεν είναι εύκολο να σχεδιαστεί από τις ομάδες και να το προσαρμόσουν στα μονοθέσιά τους, η Mercedes θέλει, φυσικά, να διατηρηθεί το σύστημα, καθώς είναι η ομάδα που το σχεδίασε πρώτη. Η Lotus δοκίμασε ένα παρόμοιο σύστημα στη Γερμανία, θα το δοκιμάσει και πάλι στο Spa, και ίσως να το διατηρήσει στην E20.

Οι αποφάσεις που προκύπτουν από το Technical Working Group απαιτούν μόνο την πλειοψηφία των ομάδων, συνεπώς η διαφωνία τής Mercedes δε θα έχει αντίκρυσμα.

Το DDRS κρίθηκε νόμιμο από τη FIA, παρά τις διαμαρτυρίες των Lotus και Red Bull.

[Πηγή: AutoSport]