Μετά την τεράστια ανάκληση που είχε κάνει η Toyota το 2010 σχετικά με το πεντάλ γκαζιού, η Toyota προχωρά σε μια νέα μεγάλη ανάκληση, αφού ανακαλεί περισσότερα από 1.5 εκατ. αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο.

Το πρόβλημα εντοπίζεται στην πίσω ανάρτηση η οποία μπορεί να χαλαρώσει, λόγω μερικών παξιμαδιών στις συνδέσεις στους βραχίονες της πίσω ανάρτησης, τα οποία ενδέχεται, να μην έχουνε σφιχτεί σωστά μετά από διαδικασία ευθυγράμμισης. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξει υπερβολική φθορά, προκαλώντας σκουριά, οδηγώντας ενδεχομένως ακόμα και στην αποκόλληση του βραχίονα. Μέχρι στιγμής η Toyota αναφέρει ότι δεν έχει παρουσιαστεί κάποιο ατύχημα που σχετίζεται με το θέμα.

Οι Ιάπωνες εργάζονται πάνω στην εξεύρεση μιας λύσης για το θέμα. Μόλις υπάρξει λύση, θα ενημερώσει όλους τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που επηρεάζονται, ώστε να γίνει η επισκευή δωρεάν. Στην Αμερική ανακαλεί περισσότερα από 778.000 αυτοκίνητα με τα υπόλοιπα να είναι σε όλο τον κόσμο. Τα μοντέλα που επηρεάζονται από την ανάκληση είναι τα:

  • Toyota RAV4 κατασκευής από Νοέμβριο 2005 έως Αύγουστο 2010
  • Toyota Auris D-CAT κατασκευής από Φεβρουάριο 2007 έως Μάρτιο 2011
  • Toyota Avensis κατασκευής από Νοέμβριος 2008 έως Ιούνιο 2011
  • Lexus HS 250h

[Πηγή: Toyota]

Δελτίο Τύπου

Toyota Announces Recall of Certain RAV4 and Lexus HS 250h Vehicles

TORRANCE, Calif., August 1, 2012 — Toyota Motor Sales (TMS), U.S.A., Inc., today announced that it will conduct a voluntary safety recall involving 2006 to early 2011 model year RAV4 and 2010 model year Lexus HS 250h vehicles sold in the U.S. No other Toyota or Lexus vehicles are involved.

Approximately 760,000 Toyota RAV4

Approximately 18,000 Lexus HS 250h

Toyota has determined that if the nuts on the rear suspension arm are not tightened following the proper procedure and torque specification during a rear wheel alignment service, excessive play may occur at the threaded portion of the arm, followed by rust formation. If this were to occur, the threaded portion of the rear suspension arm may wear and cause the arm to separate.

Toyota is currently developing a remedy. Once the remedy is available, we will send a notification letter by first class mail advising owners to make an appointment with an authorized Toyota or Lexus dealer to have the remedy performed at no charge.

Detailed information and answers to questions are available to customers at www.toyota.com/recall and the Toyota Customer Experience Center (1 800-331-4331) or www.lexus.com/recall and Lexus Customer Satisfaction (1 800-255-3987).