Η Mazda παρουσίασε πρόσφατα το ανανεωμένο MX-5, αλλά οι Ιάπωνες εργάζονται ήδη πάνω στο νέο MX-5. Το νέο MX-5 θα είναι πιο παραμετροποίησημο από τον ιδιοκτήτη, αφού η Mazda, σύμφωνα με τον Akira Tamatani, θέλει να δημιουργήσει μια καλύτερη σχέση ανάμεσα στον ιδιοκτήτη και το αυτοκίνητο. Θα είναι διαθέσιμο σε πολλούς χρωματισμούς τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.

Το νέο MX-5 θα είναι ελαφρύτερο από ποτέ, θα χρησιμοποιεί τις SkyActiv τεχνολογίες της Mazda μειώνοντας έτσι το βάρος του και αυξάνοντας την αποδοτικότητα του. Η τωρινή γενιά του MX-5 ζυγίζει 1.050 κιλά, αλλά το νέο θα κυμαίνεται σε λιγότερα από 900 κιλά.

Θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα πισωκίνητη πλατφόρμα S που ετοιμάζει η Mazda και θα φορά και το νέο μικρό roadster της Alfa Romeo, και παρότι θα χάσει το 10% του βάρους του, θα έχει κατά 30% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία από το τωρινό μοντέλο χάρη στη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής 1.800 MPa που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο CX-5. Το ίδιο το σασί θα χάσει 10% του βάρους, η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης του θα επανασχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες αλλά και μεγαλύτερη αίσθηση ασφαλείας στις υψηλές στροφές.

Μηχανικά, αναμένεται να φορά μια γκάμα μικρότερων κινητήρων σε σχέση με τους ατμοσφαιρικούς 1.800 κ.εκ και 2.000 κ.εκ της τωρινής γενιάς. Αναμένεται να φορέσει έναν turbo SkyActiv 1.300 κ.εκ απόδοσης 200 ίππων αλλά και έναν ατμοσφαιρικό 1.500 κ.εκ. Οι φήμες επίσης το θέλουν ίσως να φορά και έναν περιστροφικό κινητήρα.

Από στιλιστικής άποψης θα υιοθετήσει και αυτό τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία “Kodo” και έτσι θα δανείζεται αρκετά στοιχεία από τα πρωτότυπα Shinari και Takeri. Αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2013 με τις πωλήσεις να ξεκινούν από τις αρχές του 2014, ενώ θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα.

[Πηγή: What Car?]