Το να οδηγείς ένα μονοθέσιο Formula 1, δεν είναι καθόλου εύκολο. με τον βαθμό δυσκολίας πολλαπλασιάζεται όταν πρέπει να το κάνεις να κινηθεί στ’ όριο. Σχεδόν όλες οι λειτουργίες ενός μονοθεσίου βρίσκονται στο τιμόνι, με τους οδηγούς να έχουν αρκετά να κάνουν, αφού πρέπει να πατήσουν το KERS, να ενεργοποιήσουν το DRS και ν’ ανεβάσουν ταχύτητες. Μπορεί αυτό ν’ ακούγεται εύκολο, αλλά όταν πρέπει να τα κάνεις όλα μαζί, και μάλιστα σωστά, κινούμενος στ’ όριο, τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Έτσι, οι ομάδες προσπαθούν να βρουν τρόπους, ώστε να περιορίσουν αυτά που έχει να κάνει ο οδηγός με διακόπτες που βρίσκονται στο τιμόνι. Η Ferrari, λοιπόν, σκέφτηκε ότι ο διακόπτης για την ενεργοποίηση του DRS μπορεί να βρίσκεται και κάπου αλλού, εκτός από το τιμόνι.

Όπως αποκαλύπτει το Auto Motor und Sport, ότι οι οδηγοί της Scuderia μπορούν να σηκώνουν το flap τής πίσω πτέρυγας μ’ έναν διακόπτη που βρίσκεται δίπλα από το πεντάλ τού φρένου (όπως μπορείς να δεις στο φωτογραφία). Έτσι, όταν ο οδηγός πατάει γκάζι, το αριστερό του πόδι, αφού δεν έχει τίποτα να κάνει, πατάει τον διακόπτη, προκειμένου να ενεργοποιηθεί το DRS. Όταν θελήσει να φρενάρει, δεν ασκείται πίεση στον διακόπτη, έτσι το flap έρχεται στη φυσιολογική του θέση, παρόλο που γνωρίζουμε ότι, με το φρενάρισμα, το DRS απενεργοποιείται αυτόματα.

Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό, πέρυσι, η McLaren και Mercedes είχαν κι αυτές κάτι παρόμοιο, δίχως να γνωρίζουμε ότι συνεχίζουν να το χρησιμοποιούν και φέτος.

[Πηγή: Auto Motor und Sport]