Η McLaren ήταν μία από τις ομάδες που είχε πολύ γρήγορο μονοθέσιο δε όλη τη διάρκεια της σεζόν, όμως η MP4-27 δεν αποδείχθηκε πολύ αξιόπιστο μονοθέσιο. Ο τελευταίος αγώνας όπου κανένας από τους δύο οδηγούς δεν αντιμετώπισε πρόβλημα αξιοπιστίας ήταν στο Βέλγιο, άσχετα αν ο Hamilton εγκατέλειψε, ύστερα από την αδικαιολόγητη κίνηση του Romain Grosjean στην εκκίνηση.

Από την Ιταλία και μετά, ένας από τους Jenson Button και Lewis Hamilton έχουν πρόβλημα με το μονοθέσιό τους. Στην Ιταλία, ο Button εγκατέλειψε, με πρόβλημα στην σύστημα καυσίμου· στη Σιγκαπούρη, ο Hamilton εγκατέλειψε με πρόβλημα στο κιβώτιο ενώ η νίκη ήταν, κατά πάσα πιθανότητα, δική του· στην Ιαπωνία, ο Hamilton είχε πρόβλημα στην πίσω αντιστρεπτική ράβδο της ανάρτησης· στην Κορέα, ο Lewis είχε ξανά πρόβλημα στην πίσω ανάρτηση· στην Ινδία, και πάλι ο 27χρονος είχε πρόβλημα και έπρεπε ν’ αλλάξει τιμόνι, γιατί αναγκαζόταν να κατεβάζει ταχύτητες με το δεξί, όπως δήλωσε, ενώ το τελευταίο χτύπημα ήταν στο Abu Dhabi, όπου ξανά ο Hamilton εγκατέλειψε ενώ φαινόταν ότι θα πάρει άνετα τη νίκη.

Σύμφωνα με τον Martin Whitmarsh, το πρόβλημα ήταν στην πίεση καυσίμου, δε ρίχνει ευθύνες στη Mercedes, καθώς οι γερμανικοί κινητήρες είναι πολύ αξιόπιστοι και οι δυνατότεροι του grid.

Για να είμαστε δίκαιοι με τη Mercedes, ήταν πολύ αξιόπιστη. Όμως, αυτά συμβαίνουν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό· δεν είναι συχνά ή ενδημικά, είναι ένα απ’ αυτά που συμβαίνουν.

Νομίζω ότι ο Lewis άξιζε να κερδίσει τον αγώνα. Ήρθε εδώ, έκανε εξαιρετική δουλειά, κι εμείς ήμασταν αρκετά σίγουροι ότι θα έπαιρνε μια σχετικά εύκολη και απλή νίκη. Ξεκάθαρα, είχε τον ρυθμό και πρόσεχε τα ελαστικά του από το ξεκίνημα, και γι’ αυτό είναι απογοητευτικό.

Μετά από το Abu Dhabi, η McLaren έχασε και μαθηματικά την ευκαιρία να κερδίσει το πρωτάθλημα, όμως η βρετανική ομάδα θα παλέψει με τη Ferrari για τη δεύτερη θέση. Τώρα, η διαφορά μεταξύ των δύο είναι στους 22 βαθμούς, με τον Βρετανό να λέει πως θέλει η ομάδα του να κερδίσει τους δύο επόμενους αγώνες.

Είχαμε ένα γρήγορο μονοθέσιο, αλλά πάντα μπορείς να το κάνεις πιο ταχύτερο· αυτό είναι ο σκοπός του παιχνιδιού. Πρέπει να εκμεταλλευτείς τα δυνατά σημεία του μονοθεσίου του, αλλά ποτέ δεν το καταφέραμε φέτος. Έχουμε σεζόν σαν κι αυτή, αλλά η χρονιά δεν έχει τελειώσει ακόμα, και θα ήθελα σίγουρα να κερδίσουμε τους δύο τελευταίους αγώνες, πριν ξεκινήσουμε να μιλάμε συνεχώς για την επόμενη σεζόν.


[Πηγή: ESPN F1 | Photo Copyright: HOCH ZWEI/Vodafone McLaren Mercedes]