2012-Chevrolet-Camaro-Hotwheels-SEMA-car-front-left-view-02-1024x640

Ως αντίδραση στα νέα παγκόσμια δεδομένα, τα πράγματα στην Αμερική (και όχι μόνο) αλλάζουν. Αναφέρω την Αμερική συγκεκριμένα γιατί αυτή είναι η πατρίδα του “there is no replacement for displacement” ή ελληνιστί, «σαν τα κυβικά δεν έχει!».

Η Ford όμως, πρόσφατα ανακοίνωσε πως ο βασικός κινητήρας της επόμενης Mustang δεν θα είναι κάποιος άνω-των-τριών-λίτρων V6 αλλά ένας ταπεινός τετρακύλινδρος turbo και η Chevrolet από ότι φαίνεται θα κάνει κάτι αντίστοιχο. Χωρίς να καταργεί την V6 εκδοχή απευθείας, η Chevy φαίνεται να τείνει προς έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα για να κινεί την βασική Camaro. Αυτός ο κινητήρας πιθανότητα θα είναι κάποια retuned έκδοση του δίλιτρου κινητήρα που κινεί την Cadillac XTS και που σε αυτή την περίπτωση αποδίδει 280 άλογα με την V6 έκδοση να τοποθετείτε λίγο παραπάνω, κοντά στα 300 άλογα. Μην στενοχωριέστε όμως και μην ανησυχείτε.

Ότι και να γίνει οι κορυφαίες εκδόσεις τόσο της Camaro όσο και της Mustang θα εξακολουθούν να κινούνται από V8 μεγαθήρια, με ποικιλία ιπποδυνάμεων, αφού το να πείσεις το αμερικανικό κοινό πως δεν χρειάζεται έναν V8 για τα αγαπημένα του musclecars είναι τρομακτικά δύσκολο και ίσως ιερόσυλο.

[Πηγή: Chevrolet]