Jenson Button

Τεράστια πίεση και πολλή δουλειά θα έχουν οι ομάδες την ερχόμενη σεζόν: οι μηχανικοί θα πρέπει να δουλέψουν πάνω σε δύο χρονιές, λόγω των μεγάλων αλλαγών για το 2014. Ωστόσο, αν επικεντρωθούν νωρίς στο 2014, είναι πολύ πιθανό να χάσουν ανταγωνιστικότητα μέσα στο 2013, ενώ, αν το κάνουν αργά, είναι πολύ πιθανό να μην ανήκουν στις κορυφαίες ομάδες για την επόμενη σεζόν.

Σύμφωνα με τον Jenson Button, θα πρέπει να υπάρχει συνεργασία μεταξύ οδηγών και μηχανικών, ώστε να κατανοήσουν καλύτερα τους turbo κινητήρες, αλλά και πώς λειτουργεί το μονοθέσιο μ’ αυτούς.

Αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, θα συνεχίσω να εργάζομαι με τους ίδιους μηχανικούς για 4 χρόνια. Επομένως, μπαίνοντας σε μία νέα κατάσταση με τους ίδιους μηχανικούς, καταλαβαίνεις πώς δουλεύει ο άλλος, και νομίζω ότι αυτό θα βοηθά όταν όλα αλλάζουν.

Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος για το 2014, και πιστεύω πως θα κάνεις τη διαφορά αν καταλάβεις ότι δεν είναι μόνο όταν βάζεις το κράνος· έχει σχέση με το τι κάνεις πριν βάλεις το κράνος σου.

Αν μια ομάδα έχει έναν νέο οδηγό το 2014, νομίζω ότι θα είναι πολύ δύσκολο για την ομάδα και τον οδηγό να καταλάβουν τη σωστή κατεύθυνση. Ενώ, αν έχεις δουλέψει με την ομάδα για μεγάλο χρονικό διάστημα, καταλαβαίνεις τη χρειάζεσαι από το μονοθέσιο και τι δουλεύει.

Το KERS θα είναι πολύ πιο δυνατό (η ισχύς του θα φτάσει τους 161 ίππους), και δε θα είναι μόνο ένα κουμπί· θα σχετίζεται με την κάλυψη των κενών της ροπής. Έτσι, από πλευρά μηχανικής, υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει, και, από την πλευρά των οδηγών και των μηχανικών, θα πρέπει να υπάρχει μεγάλη κατανόηση.

Φυσικά, και οι οδηγοί θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην αλλαγή των κανονισμών και το πώς θα βοηθήσουν τους μηχανικούς τους να κατανοήσουν καλύτερα τα νέα τους μονοθέσια. Συνεπώς, εκεί θα καταλάβουμε καλύτερα ποιοι είναι οι οδηγοί που βοηθούν περισσότερο στην εξέλιξη ενός μονοθεσίου.


[Πηγή: AutoSport]