Πρώτος στον κόσμο έμαθες ότι οι turbo κινητήρες θα αναβληθούν για το 2014, 3.5 μήνες πριν να είναι 100% επίσημο. Ωστόσο, εκτός από τους V6 υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, θα υπάρξουν κι άλλες αλλαγές στους κανονισμούς. Μεταξύ άλλων, τα κιβώτια θα έχουν 8 σχέσεις, η ισχύς των συστημάτων ανάκτησης ενέργειας θα διπλασιαστεί, αλλά, αν θέλεις να διαβάσεις μερικές από τις πιο σημαντικές αλλαγές, μπορείς να ρίξεις μια ματιά στα παρακάτω.

Κινητήρες

  • Οι κινητήριες μονάδες θα είναι turbo 1.600 κ.εκ και θα διαθέτουν 6 κυλίνδρους διάταξης “V”, με γωνία στις 90° και με διάμετρο που δεν πρέπει να ξεπερνά τα 80mm (+/- 0.1mm).
  • Το μέγιστο όριο στροφών θα είναι οι 15.000 σ.α.λ.
  • Το βάρος του κινητήρα δε θα πρέπει να είναι κάτω από 155 κιλά.
  • Η ροή του καυσίμου θα είναι καθορισμένη στα 100 κιλά/αγώνα.
  • Επιπλέον, θα υπάρχει εσωτερική μίζα, πράγμα που σημαίνει ότι ο οδηγός θα μπορεί να ενεργοποιεί μόνος του τον κινητήρα, σε περίπτωση που για κάποιο λόγο σβήσει.

Κιβώτιο ταχυτήτων

  • Τα κιβώτια ταχυτήτων θα έχουν 8 και όχι 7 σχέσεις.
  • Από την αρχή της σεζόν, οι ομάδες θα κληθούν να επιλέξουν από την έναρξη της σεζόν μόνο μία κλιμάκωση, και θα μπορούν να την αλλάξουν μόνο μία φορά κατά τη διάρκεια της σεζόν! Φέτος, οι ομάδες έχουν 30 διαθέσιμες κλιμακώσεις και επιλέγουν όποια ταιριάζει, ανάλογα με την πίστα. Κάτι τέτοιο θα δημιουργήσει πονοκεφάλους, καθώς υπάρχουν πίστες όπου η κλιμάκωση βρίσκεται στα άκρα, όπως στη Monza, που επιλέγεται πολύ μακριά κλιμάκωση και στο Μονακό που επιλέγεται πολύ κοντή, καθώς η τελική ταχύτητα με δυσκολία αγγίζει τα 300 Km/h.

Συστήματα Ανάκτησης Ενέργειας (ERS)

  • Η ισχύς τους θα διπλασιαστεί στα 120 KW, δηλαδή 160,9 ίππους, και ο οδηγός θα μπορεί να τα χρησιμοποιεί για 33.3 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο, από τα 6,68 που είναι σήμερα.
  • Από τη στιγμή που το μονοθέσιο θα μπαίνει στο pit lane, ο μόνος κινητήρας που θα λειτουργεί θα είναι ο ηλεκτροκινητήρας, καθώς ο κανονικός κινητήρας θα σβήνει αυτόματα.
  • Το βάρος της μονάδας θα είναι μεταξύ 20 και 25 κιλών.

Εμπρός πτέρυγες

  • Το πλάτος της εμπρός πτέρυγας θα μειωθεί κατά 150mm. Αυτό σημαίνει ότι από τα 1800mm που είναι σήμερα, θα πέσουν στα 1650mm, δηλαδή θα επιστρέψουμε στα επίπεδα του 2008.

Βάρος μονοθεσίου

  • Το ελάχιστο βάρος του μονοθεσίου δε θα πρέπει να είναι κάτω από 660 κιλά, από τα 640 που είναι σήμερα.

Όλους τους νέους κανονισμούς μπορείς να τους διαβάσεις από στο επίσημο PDF εδώ.

[Πηγή: FIA | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images, roomman @ Flickr]