Το βραβείο Volkswagen Service Quality Award 2012 στην Karenta

Σχετικά άρθρα

karenta

Σε ειδική βράβευση που τελέστηκε στην πόλη της Δρέσδης, στο γυάλινο εργοστάσιο της Volkswagen,  απονεμήθηκε στην Karenta το βραβείο Volkswagen Service  Quality Award 2012.

Κριτήρια για την βράβευση αποτελούν οι επιδόσεις σε συγκεκριμένους δείκτες, που προκύπτουν από την Έρευνα Ικανοποίησης πελατών που διεξάγει το εργοστάσιο. Η Karenta, και πιο συγκεκριμένα το σημείο εξυπηρέτησης After Sales επί της οδού Μηλιαράκη 53-55 στα Κ. Πατήσια, κατάφερε εξαιρετικές επιδόσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, με αποτέλεσμα να συμπεριληφθεί στους 100 καλύτερους, σε περισσότερους από 6.000 αντιπροσώπους που συμμετείχαν.

Κατά την απονομή των βραβείων ο κ. Michael Horn, επικεφαλής για την μάρκα Volkswagen στο After Sales, αναφέρθηκε ιδιαιτέρως στη μεγάλη αφοσίωση των συμμετεχόντων τονίζοντας ότι:

Τα αποτελέσματα της έρευνας εξυπηρέτησης πελατών αποδεικνύουν ότι έχουμε αναπτύξει πάρα πολύ την ποιότητα υπηρεσιών τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον όλοι οι νικητές έχουν επιδείξει τον συστηματικά πελατο-κεντρικό προσανατολισμό τους καθώς και την προσωπική αφοσίωση των υπαλλήλων.

[Πηγή: Kosmocar]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Το βραβείοVolkswagen Service Quality Award 2012 στην Karenta α.ε.

Σε ειδική βράβευση που τελέστηκε στην πόλη της Δρέσδης, στο γυάλινο εργοστάσιο της Volkswagen,  απονεμήθηκε στην Karenta α.ε. το βραβείο VolkswagenService  QualityAward 2012.

Κριτήρια για την βράβευση αποτελούν οι επιδόσεις σε συγκεκριμένους δείκτες, που προκύπτουν από την Έρευνα Ικανοποίησης πελατών που διεξάγει το εργοστάσιο.

Η Karenta α.ε. και πιο συγκεκριμένα το σημείο εξυπηρέτησης After Sales επί της οδού Μηλιαράκη 53-55 στα Κ. Πατήσια, κατάφερε εξαιρετικές επιδόσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, με αποτέλεσμα να συμπεριληφθεί στους 100 καλύτερους, σε περισσότερους από 6.000 αντιπροσώπους που συμμετείχαν.

Κατά την απονομή των βραβείων ο κ. Michael Horn, επικεφαλής για την μάρκα Volkswagen στο After Sales, αναφέρθηκε ιδιαιτέρως στη μεγάλη αφοσίωση των συμμετεχόντων τονίζοντας ότι :

“Τα αποτελέσματα της έρευνας εξυπηρέτησης πελατών αποδεικνύουν ότι έχουμε αναπτύξει πάρα πολύ την ποιότητα υπηρεσιών τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον όλοι οι νικητές έχουν επιδείξει τον συστηματικά πελατο-κεντρικό προσανατολισμό τους καθώς και την προσωπική αφοσίωση των υπαλλήλων”.

Προσπάθεια όλων μας στην Karenta είναι να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο, να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις και να εξασφαλίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας. Να παρέχουμε άριστες υπηρεσίες, καθολικά υψηλού επιπέδου, σε κάθε σημείο της αλυσίδας προσφοράς τους.

Οδηγός μας πάντα η δική σας αξιολόγηση.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Volkswagen ID.Code Concept

Η Volkswagen στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το ID.Code Concept, ένα νέο πρωτότυπο SUV που μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουν...

Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyover. Απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής

Ξεκινούν και πάλι τα έργα κατασκευής του Flyover στη Θεσσαλονίκη, καθώς το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχαν καταθέσει...

Με πρόσθετες αποζημιώσεις προς τους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο

Με πρόσθετες αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο εξαιτίας των καθυστερήσεων στα έργα, οι οποίες προκαλούνται και από τους αργούς χρόνους...