Σε ειδική βράβευση που τελέστηκε στην πόλη της Δρέσδης, στο γυάλινο εργοστάσιο της Volkswagen, απονεμήθηκε στην Karenta το βραβείο Volkswagen Service Quality Award 2012.
Κριτήρια για την βράβευση αποτελούν οι επιδόσεις σε συγκεκριμένους δείκτες, που προκύπτουν από την Έρευνα Ικανοποίησης πελατών που διεξάγει το εργοστάσιο. Η Karenta, και πιο συγκεκριμένα το σημείο εξυπηρέτησης After Sales επί της οδού Μηλιαράκη 53-55 στα Κ. Πατήσια, κατάφερε εξαιρετικές επιδόσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, με αποτέλεσμα να συμπεριληφθεί στους 100 καλύτερους, σε περισσότερους από 6.000 αντιπροσώπους που συμμετείχαν.
Κατά την απονομή των βραβείων ο κ. Michael Horn, επικεφαλής για την μάρκα Volkswagen στο After Sales, αναφέρθηκε ιδιαιτέρως στη μεγάλη αφοσίωση των συμμετεχόντων τονίζοντας ότι:
Τα αποτελέσματα της έρευνας εξυπηρέτησης πελατών αποδεικνύουν ότι έχουμε αναπτύξει πάρα πολύ την ποιότητα υπηρεσιών τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον όλοι οι νικητές έχουν επιδείξει τον συστηματικά πελατο-κεντρικό προσανατολισμό τους καθώς και την προσωπική αφοσίωση των υπαλλήλων.
[Πηγή: Kosmocar]
[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]
Το βραβείοVolkswagen Service Quality Award 2012 στην Karenta α.ε.
Σε ειδική βράβευση που τελέστηκε στην πόλη της Δρέσδης, στο γυάλινο εργοστάσιο της Volkswagen, απονεμήθηκε στην Karenta α.ε. το βραβείο VolkswagenService QualityAward 2012.
Κριτήρια για την βράβευση αποτελούν οι επιδόσεις σε συγκεκριμένους δείκτες, που προκύπτουν από την Έρευνα Ικανοποίησης πελατών που διεξάγει το εργοστάσιο.
Η Karenta α.ε. και πιο συγκεκριμένα το σημείο εξυπηρέτησης After Sales επί της οδού Μηλιαράκη 53-55 στα Κ. Πατήσια, κατάφερε εξαιρετικές επιδόσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, με αποτέλεσμα να συμπεριληφθεί στους 100 καλύτερους, σε περισσότερους από 6.000 αντιπροσώπους που συμμετείχαν.
Κατά την απονομή των βραβείων ο κ. Michael Horn, επικεφαλής για την μάρκα Volkswagen στο After Sales, αναφέρθηκε ιδιαιτέρως στη μεγάλη αφοσίωση των συμμετεχόντων τονίζοντας ότι :
“Τα αποτελέσματα της έρευνας εξυπηρέτησης πελατών αποδεικνύουν ότι έχουμε αναπτύξει πάρα πολύ την ποιότητα υπηρεσιών τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον όλοι οι νικητές έχουν επιδείξει τον συστηματικά πελατο-κεντρικό προσανατολισμό τους καθώς και την προσωπική αφοσίωση των υπαλλήλων”.
Προσπάθεια όλων μας στην Karenta είναι να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο, να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις και να εξασφαλίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας. Να παρέχουμε άριστες υπηρεσίες, καθολικά υψηλού επιπέδου, σε κάθε σημείο της αλυσίδας προσφοράς τους.
Οδηγός μας πάντα η δική σας αξιολόγηση.
[/learn_more]