Η Toyota θα πληρώσει πρόστιμο 17,35 εκατ. δολαρίων λόγω καθυστερημένης ανάκλησης του Lexus RX

Σχετικά άρθρα

Lexus RX 350 F Sport

H NHTSA εξάντλησε την αυστηρότητα της, και επέβαλε το μέγιστο πρόστιμο που επιτρέπεται στην Αμερική, αφού έδωσε στη Toyota πρόστιμο 17,35 εκατ. δολαρίων (€13,09 εκατ) επειδή άργησε να ανακαλέσει 154.036 Lexus RX 350 και RX 450h τα οποία αντιμετώπιζαν το πρόβλημα με το ελαττωματικό πεντάλ.

Το ποσό είναι το ακριβότερο πρόστιμο που έχει επιβάλει ποτέ η NHTSA που σχετίζεται με ανάκληση. Η Toyota έχει ανακαλέσει φέτος 5,3 εκατομύρια αυτοκίνητα, σε 13 διαφορετικές ανακλήσεις, ενώ από το 2010 έχει πληρώσει 66,15 εκατ. δολάρια (€49,94 εκατ.) σε πρόστιμα που σχετίζονται με ανακλήσεις.

Ωστόσο τα 17,35 εκατ. δολάρια, μοιάζουν σαν σταγόνα στον ωκεανό, αφού η Toyota, αναμένει τα κέρδη της μέχρι της 31 Μαρτίου του 2013, τότε που τελειώνει το οικονομικό έτος του 2012, να ξεπεράσουν τα 9,7 δις δολάρια (7,3 δις ευρώ).

Η Toyota θα πληρώσει το πρόστιμο σε δόσεις, αφού ήδη έχει υπογράψει διακανονισμό με την NHTSA, ενώ παράλληλα συμφώνησε στο να αναδιαρθρώσει τον τρόπο που χειρίζεται τον έλεγχο ποιότητας των μοντέλων της που σχετίζονται με ζητήματα ασφαλείας. Το Κογκρέσο από τη μεριά του, έχει ήδη συμφωνήσει να αυξήσει το ανώτατο πρόστιμο στα 35 εκατ. δολάρια, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ από το 2013.

[Πηγή: NHTSA, Toyota]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Toyota Agrees to NHTSA Settlement Regarding Recall of 2010 Lexus RX

Toyota has agreed to make a payment of $17.35 million to the National Highway Traffic Safety Administration to settle claims related to the timeliness of its June 2012 recall to address the potential for accelerator pedal entrapment caused by unsecured or incompatible driver’s side floor mat in the 2010 Lexus RX 350 and RX 450h, without admitting to any violation of its obligations under the U.S. Safety Act.

Ray Tanguay, chief quality officer of Toyota North America, stated: “Toyota is dedicated to the safety of our customers, and we continue to strengthen our data collection and evaluation process to ensure we are prepared to take swift action to meet customers’ needs. We agreed to this settlement in order to avoid a time-consuming dispute and to focus fully on our shared commitment with NHTSA to keep drivers safe.”

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανακαλούνται 189.403 Citroen C3 και DS3 λόγω των αερόσακων της Takata

189.403 Citroen C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 31 Αυγούστου 2009 και 9 Φεβρουαρίου 2017 ανακαλούνται παγκοσμίως εξαιτίας των ελαττωματικών αερόσακων οδηγού και συνοδηγού,...

Η Alfa Romeo ανακαλεί 2.571 Tonale

Σε μια ακόμη ανάκληση της Tonale προχωρά η Alfa Romeo παγκοσμίως και αυτή τη φορά επηρεάζονται 2.571 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2022 και 2024. Ο...