GP BRASILE F1/2012

Δεν είναι η πρώτη φορά που λέμε ότι το 2013 θα είναι η δυσκολότερη σεζόν για τις ομάδες, καθώς θα πρέπει να βρουν την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στο μονοθέσιο του 2013 και σ’ αυτό για το 2014, το οποίο θα είναι εντελώς διαφορετικό, με τους turbo V6 κινητήρες ν’ αλλάζουν τα δεδομένα στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα.

Η Ferrari, σύμφωνα με τον Αγωνιστικό Διευθυντή της ομάδας, Stefano Domenicali οι Ιταλοί θα διαχωρίσουν τα προγράμματα σχεδιασμού των δύο επόμενων μονοθεσίων, με διαφορετικούς συντονιστές, ώστε να μπουν όσο πιο έτοιμοι γίνεται στο 2014, αλλά δίχως να χάσουν την ενασχόλησή τους με το μονοθέσιο του 2013.

Έχουμε αποφασίσει να έχουμε δύο συντονιστές, καθώς θα πρέπει να σχεδιάσουμε κάτι εντελώς διαφορετικό μέσα στο 2013. Ο Simone Resta, ένας μηχανικός που η καριέρα του αναπτύχθηκε στο Maranello και είναι πολύ αποτελεσματικός, θα εργαστεί πάνω στο μονοθέσιο του 2013, και ο Fabio Montecchi θ’ ασχοληθεί με το μονοθέσιο για το 2014.

Επίσης, έχουμε μια καλύτερη μέθοδο για το διαχωρισμό της δουλειάς μεταξύ αυτών που εργάζονται στην αεροδυναμική σήραγγα κι εκείνων που επικεντρώνονται περισσότερο στη δημιουργική πλευρά. Φέτος, είδαμε ότι, όταν κάνουμε πολλά πράγματα ταυτόχρονα, μπορεί να μην υπάρχει αποτέλεσμα.

Η Scuderia δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την ημερομηνία που θα δούμε για πρώτη φορά την F2013 (αν ονομάζεται έτσι), και ο Domenicali εξηγεί ότι το γεγονός ότι ο Fernando Alonso διεκδικούσε τον τίτλο μέχρι τον τελευταίο αγώνα ανάγκασε τους τεχνικούς τού Maranello να δουλεύουν μέχρι λίγες εβδομάδες πριν για τις τελευταίες αναβαθμίσεις στην F2012.

Σαφώς, επικεντρωθήκαμε στο νέο μονοθέσιο μόλις λίγες εβδομάδες πριν από τον τελευταίο αγώνα, δεδομένου ότι πιέσαμε μέχρι το τέλος της φετινές σεζόν. Το μονοθέσιο του 2013 θα παρουσιαστεί στο τέλος του Ιανουαρίου ή στις πρώτες δοκιμές του Φεβρουαρίου.

Ως συνήθως, στο πρώτο τεστ θα έχουμε το μονοθέσιο της παρουσίασης, όταν το πλήρες θα υπάρξει μόνο στις τελευταίες δοκιμές ή στην Αυστραλία, προκειμένου ν’ αξιοποιήσουμε όσο χρόνο έχουμε μέχρι τότε.


[Πηγή: AutoSport | Photo Copyright: FOTO STUDIO COLOMBO/Scuderia Ferrari]