F1 Testing in Jerez - Day Three

Ακόμα ένας που μιλά για τους κανονισμούς τού 2014 είναι ο Christian Horner. Ο Πρόεδρος της Red Bull Racing επαναλαμβάνει ότι οι turbo κινητήρες μπορεί να μειώσουν δραματικά την ανταγωνιστικότητα κάποιων ομάδων, διότι οι τεράστιες αυτές αλλαγές στους κανονισμούς (πολύ μεγαλύτερες, σύμφωνα με τον James Allison) αποτελούν ρίσκο για όλους, και, για να είναι όσο πιο έτοιμοι γίνεται, έχουν ξεκινήσει από νωρίς τον σχεδιασμό των μονοθεσίων που θα δούμε σ’ έναν χρόνο.

Νομίζω ότι, σίγουρα, το 2014, θα είναι ένα ρίσκο για όλους. Κανένας δε γνωρίζεις πού είναι κάποιος με τους νέους κινητήρες αυτή τη στιγμή, και μπορείς να δεις ότι στο Viry (έδρα για τους κινητήρες της Renault) υπάρχει πολλή αποφασιστικότητα και πολλή δουλειά που είναι σ’ εξέλιξη. Η Renault έχει έχει βαθιά ιστορία, κι έχουμε πολύ μεγάλη εμπιστοσύνη στους μηχανικούς στο Viry. Μπορείς να δεις πού βρίσκονται στο πρόγραμμά τους, ενώ η Mercedes και η Ferrari δουλεύουν σκληρά, επίσης.

Η Formula 1 θα είναι πολύ διαφορετική την επόμενη σεζόν, και μπορεί να επικεντρωθούμε περισσότερο στην οικονομία απ’ ό,τι στην απόλυτη απόδοση. Θα είναι μια ενδιαφέρουσα πρόκληση. Έχουμε εμπιστοσύνη στον προμηθευτή κινητήρων μας, αλλά μόνο το 2014 θα ξέρουμε.

Κάτι που μπορεί είναι καθοριστικό για την απόδοση των μονοθεσίων είναι η συνεργασία και η επικοινωνία των ομάδων με τους προμηθευτές κινητήρων. Ο Βρετανός πιστεύει ότι η σχέση της RBR με τη Renault είναι εξαιρετική, κάτι που είναι λογικό, λόγω της τρομερής ανταγωνιστικότητας της αυστριακής ομάδας.

Νομίζω ότι έχουμε μια πολύ καλή σχέση με τα παιδιά στο Viry. Κι έχουμε μια καθαρή συνεργασία με τη Renault. Υπήρξε φοβερή ανταλλαγή ιδεών για τον σχεδιασμό, και ο τρόπος ενσωματώνεις τις μονάδες παραγωγής ενέργειας στο σασί είναι ένας σαφές στοιχείο. Είτε πρόκειται για τη Mercedes στο Brackley που συνεργάζεται με το Brixworth είτε το Milton Kaynes που ασχολείται με το Viry, νομίζω ότι η σχέση αυτή είναι αρκετά παρόμοια.

[Πηγή: AutoSport | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing]