Mitsubishi-GR-HEV-Concept-4441

Στην έκθεση της Γενεύης, η Mitsubishi παρουσίασε τα δύο νέα πρωτότυπα της, τα Concept GR-HEV και Concept CA-MiEV. Το πρώτο είναι plug-in υβριδικό pickup ενός τόνου που η Mitsubishi το χαρακτηρίζει ως “Sport Utility Hybrid Truck”.

Με αυτή τη νέα εκδοχή οχήματος “Dual Design”, η Mitsubishi παρουσιάζει ένα εντελώς νέο σύστημα κίνησης HEV, που περιλαμβάνει κινητήρα Clean Diesel και ηλεκτροκινητήρες. Απλούστερο και πιο προσιτό από οποιοδήποτε EV ή PHEV, το HEV εκτιμάται ότι ταιριάζει καλύτερα στις καθημερινές σκληρές απαιτήσεις (heavy-duty) των χρηστών pickup truck.

Το Concept GR-HEV χρησιμοποιεί την τεχνολογία μόνιμης τετρακίνησης (4WD) της Mitsubishi, με ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου ενεργητικής ασφάλειας Super All Wheel Control (S-AWC) που προσφέρει υψηλή ελκτική πρόσφυση, ευστάθεια και επιδόσεις σε όλες τις οδικές συνθήκες.

Κοντό και φαρδύ, στιβαρό, ελκυστικό και απίστευτα χρηστικό, αυτό το πρωτότυπο 4WD Sport Utility HEV Truck εξελίχθηκε με φιλόδοξο στόχο εκπομπών CO2 κάτω από 149 g/km, πολύ καλύτερο από το μέσο όρο της κατηγορίας.

Mitsubishi CA MiEV Concept (2)

Το Concept CA-MiEV είναι ένα συμπαγών-μικρομεσαίων EV αυτοκίνητο σχεδιασμένο για χρήση αυστηρά εντός αστικού περιβάλλοντος. Έχει αυτονομία 300 km χάρη στην επόμενη γενιά συστημάτων EV, στις μπαταρίες υψηλής πυκνότητας, στο ελαφρύ βάρος και στην προηγμένη αεροδυναμική. Αυτό σημαίνει ότι είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση στα προάστια και εκτός πόλης γενικότερα. Άλλα καινοτόμα χαρακτηριστικά σε πραγματικές συνθήκες περιλαμβάνουν ασύρματη τεχνολογία φόρτισης, λειτουργίες με ενεργοποίηση μέσω smartphone, κλπ.

_DLS1246

Το Outlander Plug-in Hybrid EV θα ξεκινήσει τις πωλήσεις από τον Ιούλιο, με την έναρξη παραγωγής του να προγραμματίζεται για το Μάιο του 2013 στο εργοστάσιο της MMC στο Okazaki της Ιαπωνίας.

Όμοιο σχεδόν με την Ιαπωνική έκδοση – πλην των υποχρεωτικών άρθρων της Ευρωπαϊκής Οδηγίας – το Outlander PHEV θα διαφέρει στις διαφορετικές ρυθμίσεις (φρένα και ελαστικά) ώστε να εναρμονίζεται άριστα με τις Ευρωπαϊκές οδηγικές απαιτήσεις.

To Outlander Plug-in Hybrid EV διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν 2.0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον μπροστά και έναν στον πίσω άξονα. Τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 kWh και οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 60 kW (82 ίππων) με 192 Nm ροπής. Έχει μέση κατανάλωση 1,9 λίτρα/100 χλμ, εκπομπές CO2 στα 44 γρ/χλμ και ηλεκτρική αυτονομία 52 χλμ.

Το αυτοκίνητο θα είναι τετρακίνητο και θα διαθέτει τρεις λειτουργίες, Pure (αμιγώς ηλεκτρικό), Series (λειτουργία με τους ηλεκτροκινητήρες με τον βενζινοκινητήρα να φορτίζει τις μπαταρίες) και Parallel (παράλληλη λειτουργία όλων των κινητήρων).

[Πηγή: Mitsubishi]

Δελτίο Τύπου

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2013

Mitsubishi Concept GRHEV

Mitsubishi Concept CAMiEV

Παγκόσμια πρεμιέρα μιας παγκόσμιας οικογένειας (EV)

Από το 1966 που ξεκίνησε την έρευνα (R&D) στον τομέα της ηλεκτροκίνησης η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) πίστευε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) θα εξελιχθούν μελλοντικά σε βασικά προϊόντα – μία άποψη που δικαιώνουν και οι πρόσφατες ανησυχίες για το φαινόμενο αύξησης της παγκόσμιας θερμότητας.

Αρχικά με το πρωτοποριακό i-MiEV το 2009 και στη συνέχεια με το στόχο που έχει θέσει η ίδια η εταιρεία για το 20% των οχημάτων να είναι ηλεκτροκίνητα μέχρι το 2020, η MMC έχει ήδη κάνει σημαντικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση όπως αποδεικνύεται με το νέο Outlander Plug-in Hybrid Electric Vehicle (“PHEV”) και την πιο καινοτόμο αρχιτεκτονική “Dual Design”.

Επεκτεινόμενη ακόμα περισσότερο, η Mitsubishi Motors διερευνά τώρα όλη τη γκάμα των τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης – Pure Electric (EV), Hybrid Electric (HEV), Plug-in Hybrid Electric (PHEV) – όπως επιβεβαιώνουν τα δύο πρωτότυπα μοντέλα που θα γιορτάσουν την παγκόσμια πρεμιέρα τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2013, δίπλα στο νέο Outlander PHEV.

Παράλληλα, βλέποντας την αγορά αυτοκινήτου από μία παγκόσμια σκοπιά, η MMC δεσμεύεται στην εξέλιξη παγκόσμιων αρχιτεκτονικών που θα εξυπηρετούν τις ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών σε ώριμες αλλά και σε αναπτυσσόμενες αγορές, αποφεύγοντας τους όποιους μηχανολογικούς συμβιβασμούς

Γνωρίστε, τα κομψά πρωτότυπα της Mitsubishi Motors στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2013.

*Grand Runner-HEV

**Compact & Advanced technology-MiEV

Concept GR-HEV – Το Sport Utility Hybrid Truck

Αν τα ηλεκτρικά οχήματα πρόκειται να έχουν σημαντική επίδραση στο περιβάλλον, θα πρέπει να μπορούν να προσελκύουν ένα ευρύ φάσμα πελατών με μία πλήρη γκάμα μοντέλων βασισμένων σε EV, από μικρά αυτοκίνητα πόλης μέχρι μεγάλα SUV, και το καθένα να χρησιμοποιεί μία ειδική εφαρμογή της τεχνολογίας (EV, HEV ή PHEV)

Από αυτή την άποψη, το Νέο Outlander PHEV έχει ήδη αποδείξει την άριστη συμβατότητα μεταξύ ενός κινητήρα EV και ενός crossover μεγάλων αποστάσεων κατηγορίας D.

Στην MMC, το επόμενο λογικό βήμα είναι η περαιτέρω επέκταση, με την προσαρμογή των ηλεκτρικών εξαρτημάτων στις απαιτήσεις ενός ακόμα μεγαλύτερου, ανθεκτικότερου, πιο σπορ αυτοκινήτου, κατάλληλου για επαγγελματική χρήση και δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου σε ώριμες ή αναπτυσσόμενες αγορές… Αυτές ήταν οι οδηγίες για το Concept GR-HEV, την πρόταση της Mitsubishi Motors τεχνολογίας Hybrid (HEV), που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε ανοικτό φορτηγό ενός τόνου.

Με αυτή τη νέα εκδοχή οχήματος “Dual Design”, η Mitsubishi Motors παρουσιάζει ένα εντελώς νέο σύστημα κίνησης HEV, που περιλαμβάνει κινητήρα Clean Diesel και ηλεκτροκινητήρες. Απλούστερο και πιο προσιτό από οποιοδήποτε EV ή PHEV, το HEV εκτιμάται ότι ταιριάζει καλύτερα στις καθημερινές σκληρές απαιτήσεις (heavy-duty) των χρηστών pickup truck.

Το Concept GR-HEV χρησιμοποιεί την τεχνολογία μόνιμης τετρακίνησης (4WD) της Mitsubishi, με ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου ενεργητικής ασφάλειας Super All Wheel Control (S-AWC) που προσφέρει υψηλή ελκτική πρόσφυση, ευστάθεια και επιδόσεις σε όλες τις οδικές συνθήκες.

Κοντό και φαρδύ, στιβαρό, ελκυστικό και απίστευτα χρηστικό, αυτό το πρωτότυπο 4WD Sport Utility HEV Truck εξελίχθηκε με φιλόδοξο στόχο εκπομπών CO2 κάτω από 149 g/km, πολύ καλύτερο από το μέσο όρο της κατηγορίας.

Concept CAMiEV – Το EV των προαστίων

Βασισμένη στα σχόλια των πελατών i-MiEV την τελευταία τριετία και στη συνεχή τεχνολογική πρόοδο των μπαταριών κα των ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης, η MMC πιστεύει ότι ήρθε η ώρα να φέρει τα γνήσια EV μοντέλα εκτός αυστηρά αστικού περιβάλλοντος με μία νέα γενιά συμπαγών-μικρομεσαίων EV.

Προβάλλοντας τις διάφορες τεχνολογίες που η MMC σκοπεύει να παρουσιάσει μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα στη γκάμα των παγκόσμιων μοντέλων της, το κομψό Concept CA-MiEV μπορεί να προσφέρει αυτονομία 300 km χάρη στην επόμενη γενιά συστημάτων EV, στις μπαταρίες υψηλής πυκνότητας, στο ελαφρύ βάρος και στην προηγμένη αεροδυναμική. Αυτό σημαίνει ότι είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση στα προάστια και εκτός πόλης γενικότερα.

Άλλα καινοτόμα χαρακτηριστικά σε πραγματικές συνθήκες περιλαμβάνουν ασύρματη τεχνολογία φόρτισης, λειτουργίες με ενεργοποίηση μέσω smartphone, κλπ.

 Concept CA-MiEV*…το EV των Προαστίων

Από το 1966 που ξεκίνησε την έρευνα (R&D) στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) πίστευε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) θα εξελιχθούν μελλοντικά σε πρωταρχικά προϊόντα – μία άποψη που δικαιώνεται και από τις πρόσφατες ανησυχίες για το φαινόμενο αύξησης της παγκόσμιας θερμότητας.

Αρχικά με την παρουσίαση του πρωτοποριακού i-MiEV το 2009 και στη συνέχεια με την εφαρμογή του στόχου που έχει θέσει η ίδια η εταιρεία για το 20% των οχημάτων να είναι ηλεκτροκίνητα μέχρι το 2020, η MMC έχει ήδη κάνει σημαντικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση όπως αποδεικνύεται με το νέο Outlander Plug-in Hybrid Electric Vehicle (“PHEV”) και την πιο καινοτόμο αρχιτεκτονική “Dual Design”.

Η η Mitsubishi Motors διερευνά τώρα όλη τη γκάμα των τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης – Pure Electric (EV), Hybrid Electric (HEV), Plug-in Hybrid Electric (PHEV) – όπως επιβεβαιώνουν τα δύο πρωτότυπα μοντέλα που γιόρτασαν την παγκόσμια πρεμιέρα τους στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, δίπλα στο νέο Outlander PHEV, ένα από τα οποία είναι το ηλεκτρικό όχημα Concept CA-MiEV.

Εκθεσιακό μοντέλο

Βασισμένη στα σχόλια των πελατών i-MiEV την τελευταία τριετία και στη συνεχή τεχνολογική πρόοδο των μπαταριών και των ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης, η MMC πιστεύει ότι ήρθε η ώρα να φέρει τα γνήσια EV μοντέλα εκτός αυστηρά αστικού περιβάλλοντος με μία νέα γενιά συμπαγών-μικρομεσαίων EV, όπως το CA-MiEV.

Αν και δεν προγραμματίζεται για παραγωγή, το πρωτότυπο αυτό δημιουργήθηκε για να προβάλλει τις διάφορες τεχνολογίες που η MMC σκοπεύει να λανσάρει μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα στη γκάμα των παγκόσμιων μοντέλων της.

Ειδικότερα, το εκθεσιακό όχημα μπορεί να προσφέρει αυτονομία 300 km χάρη στη νέα γενιά συστημάτων EV, στις μπαταρίες υψηλής πυκνότητας, στο ελαφρύ βάρος και στην προηγμένη αεροδυναμική του. Η συγκεκριμένη αυτονομία καλύπτει περίπου τις εβδομαδιαίες ανάγκες μετακίνησης ενός μέσου Ευρωπαίου οδηγού**), που σημαίνει ότι είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση στα προάστια και εκτός πόλης γενικότερα.

Άλλες καινοτομίες σε πραγματικές συνθήκες περιλαμβάνουν ασύρματη τεχνολογία φόρτισης, λειτουργίες με ενεργοποίηση μέσω smartphone, κλπ.

*Compact & Advanced technology-MiEV

** Μέση απόσταση οδήγησης στην Ευρώπη: 14.000 χλμ./έτος (πηγή: ACEA)

Αεροδυναμικός συντελεστής 0,26

Το Concept CA-MiEV, το πρώτο πραγματικό πρωτότυπο της Mitsubishi Motors των τελευταίων χρόνων, δείχνει καθαρά την πρόθεση της εταιρίας να ικανοποιήσει καλύτερα την παγκόσμια ζήτηση των πελατών, δίνοντας το προβάδισμα στην προηγμένη Μηχανολογία.

Σύμφωνα με τις αιχμές που άφησαν τα πρώτα μοντέλα του τελευταίου προϊοντικού κύκλου της MMC (το πρωτοποριακό 44g/km* Outlander PHEV, το ελαφρύ 92 g/km* Global Small, κλπ…), αυτό το συμβολικό πρωτότυπο αποτελεί προάγγελο των τεχνολογιών νέας γενιάς που θα εφαρμοστούν σε όλη τη γκάμα τα προσεχή χρόνια.

Η σχεδίαση θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των μελλοντικών μοντέλων με σαφή έμφαση στις αεροδυναμικές επιδόσεις. Μετά το ρεκόρ στην κατηγορία του Global Small με 0,27 Cd*, το 5θ door Concept CA-MiEV compact hatchback παίρνει τη σκυτάλη με στόχο το Cd 0,26.

Με χαρακτηριστική σχεδίαση βέλους, το Concept CA-MiEV φέρνει την προηγμένη αεροδυναμική στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, αλλά και χαρακτηριστικά τμήματα όπως η οροφή τύπου καλύπτρας που «σβήνει» στο πίσω τμήμα.

Πολύ αποδοτικό (τελείως επίπεδα πάτημα, κάμερες οπισθοπορείας, ελάχιστες εισαγωγές αέρα, πίσω διαχύτης), το Concept CA-MiEV υιοθετεί επίσης άφθονες εντυπωσιακές λεπτομέρειες – από ανάγλυφα εμπρός και πίσω φώτα σχήματος μπούμερανγκ μέχρι την ανοδική μεσαία γραμμή που ενσωματώνει οπτικά και τα πίσω φτερά δημιουργώντας μία εικόνα δυναμικής κίνησης.

*Προδιαγραφές Ε.Ε..

Υψηλή Πυκνότητα

Για το Concept CA-MiEV, η MMC λανσάρει την επόμενη γενιά συστήματος κίνησης υψηλής απόδοσης που περιλαμβάνει:

– Ολοκληρωμένη μονάδα ισχύος (Ηλεκτροκινητήρας 80 kW + μετατροπέας τάσης (inverter) + φορτιστής) – που συμβάλλει στη διαχείριση ενέργειας, στη βέλτιστη αξιοποίηση χώρου και στη μείωση βάρους.

– Συμπαγής, επίπεδη μπαταρία – που καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο (κυρίως για πιθανές μετέπειτα εφαρμογές όπως η επέκταση της αυτονομίας, ….) και βοηθά στη μακροχρόνια απόδοση της μπαταρίας.

– Τεχνολογία ασύρματης φόρτισης μέσω μαγνητικής αντήχησης – με φιλικό προς το χρήστη χαρακτήρα, όπως ανακοίνωσαν το Σεπτέμβριο του 2011* οι WiTricity Corporation, IHI Corporation και Mitsubishi Motors Corporation και αυτή τη στιγμή είναι υπό διερεύνηση και δοκιμή.

– Μπαταρίες ιόντων λιθίου με υψηλή πυκνότητα ενέργειας – για καλή ενεργειακή απόδοση και με άριστη εκμετάλλευση χώρου (28 Kwh διατίθενται από μία συστοιχία μπαταριών σχεδόν ίδιων διαστάσεων με τη σημερινή μονάδα 16 kWh).

Συνδεδεμένο

Ευρύχωρο, κομψό, ελαφρύ και αποδοτικό, ένα μελλοντικό ηλεκτρικό όχημα όπως το Concept CA-MiEV – αλλά και οποιοδήποτε μελλοντικό ICE, HEV ή PHEV Mitsubishi για το σκοπό αυτό) θα συνδέεται με τον έξω κόσμο εφόσον το επιτρέπει η υποδομή με υπηρεσίες τηλεματικής όπως:

– Αυτόματο e-mailing σε περίπτωση κλοπής

– Automatic e-calling σε περίπτωση επείγουσας ανάγκης

– Τηλεχειρισμός (εκκίνηση/μπλοκάρισμα κινητήρα, συναγερμός πανικού, κλείδωμα θυρών…)

– Μεταφορά δεδομένων (χάρτες,…) από smartphone σε σύστημα αυτοκινήτου

– Παρακολούθηση κατάστασης μπαταρίας ή προθέρμανσης για τα EV ή PHEV (ήδη προσφέρεται με το Outlander PHEV)

– Κλπ,…

 Τεχνικές Προδιαγραφές

(Δεδομένα MMC)

 

Διαστάσεις (L x W x H)

Μεταξόνιο

4050 x 1775 x 1550 mm

2550 mm

Cd

0,26

Αριθμός καθισμάτων

5

Αυτονομία (εκτίμηση)

300 km

Μέγιστη ισχύς

80 kW

Μπαταρία

Τύπος

Ιόντων λιθίου

Χωρητικότητα

28 kWh

Ελεγκτής

Μετατροπέας τάσης (Inverter)

Μετάδοση Κίνησης

Εμπρός