TEST F1/2013

Το 2012 ξεκίνησε πολύ άσχημα για τη Ferrari, καθώς η F2012 δεν ήταν ένα μονοθέσιο που μπορούσε να διεκδικήσει νίκες. Η βελτίωση ήρθε στη συνέχεια για τους Ιταλούς, με τον Fernando Alonso να έχει εξαιρετική απόδοση σε κάθε αγώνα, αλλά οι νίκες και η απόδοση του Sebastian Vettel δεν επέτρεψαν στο Ισπανό να κατακτήσει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο με τη Scuderia.

Η ιταλική ομάδα θέλει αυτό να συμβεί φέτος, όμως ξέρει ότι πρέπει να έχει ένα πολύ καλό μονοθέσιο από τους πρώτους αγώνες, διότι ο ανταγωνισμός αναμένεται να είναι ακόμα μεγαλύτερος από πέρυσι.

Η σεζόν θα ξεκινήσει σε σχεδόν 9 ημέρες, στο Αυστραλιανό Grand Prix, και ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Ferrari, Stefano Domenicali, υπογραμμίζει πως ο Ferni θα πρέπει να είναι μέσα στη μάχη τού τίτλου μέχρι και τον τελευταίο αγώνα, ελπίζοντας πως θα τον κατακτήσει.

Η νέα επιχειρηματική δομή, οι μέθοδοι που δουλεύουμε, οι τροποποιήσεις τον εξοπλισμό που έχουμε χρησιμοποιήσει για να δουλέψουμε πάνω στο αυτοκίνητο, η συνέπεια στ’ αποτελέσματα σε σχέση με τους στόχους μας και αυτά που είδαμε στις πρόσφατες δοκιμές φαίνονται να μας λένε ότι είμαστε στον σωστό δρόμο σε σχέση με το παρελθόν.

Έτσι, για να κάνουμε μια ανάλυση που επικεντρώνεται αποκλειστικά σ’ εμάς, εκτός κι αν κάποιος άλλος έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, είμαι πεπεισμένος ότι η Ferrari θα είναι στη μάχη του τίτλου μέχρι το τέλος. Ένα βάθρο στην Αυστραλία θα είναι μια καλή βάση για να χτίσουμε το είδος της επιτυχίας που χρειαζόμαστε.

Επιπλέον, εκτός από την πραγματική απόδοση του μονοθεσίου, η δουλειά μας στην αεροδυναμική σήραγγα είναι κάτι που μας δίνει πίστη στον τομέα τής αεροδυναμικής, απ’ όπου προέρχεται το 90% τής απόδοσης, συνεπώς μπορούμε να δουλέψουμε ήρεμοι.

Ο Ιταλός πιστεύει πως, μέσα στη σεζόν, ο ανταγωνισμός θα μειωθεί, λόγω της στροφής κάποιων ομάδων στο 2014.

Είμαι σίγουρος ότι, κατά τη διάρκεια της σεζόν, ο ανταγωνισμός θα μειωθεί, επειδή οι απαιτήσεις για όλες τις ομάδες για το 2014 δε θα είναι μικρές. Μιλάμε για ένα μονοθέσιο που θα είναι τελείως διαφορετικό απ’ ό,τι έχουμε δει μέχρι τώρα, και υπάρχει ο κίνδυνος για όλους να χάσουμε το πλοίο: όσο μικρότερη είναι η οργάνωση, τόσο περισσότεροι θα πρέπει να είναι οι πόροι που θα πρέπει να επενδύσουν στο νέο αυτό project.

Εν τω μεταξύ, για τις μεγάλες ομάδες, το θέμα θα είναι να ισορροπήσουν τους πόρους που απαιτούνται για τη διατήρηση της ανάπτυξης, ώστε να είναι ανταγωνιστικοί μέχρι το τέλος της σεζόν, με την προσοχή που απαιτείται στο 2014, για να μην υπάρχει ο κίνδυνος να μείνουν πίσω.

[Πηγή: Ferrari | Photo Copyright: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]