Jenson Button at Circuit de Catalunya

Οι καλύτεροι χρόνοι από τις δοκιμές είναι γνωστοί, κάτι που δε συμβαίνει τόσο εύκολα με τις τελικές ταχύτητες των μονοθεσίων. Το Auto Motor und Sport, όμως, έχει πάρει δεδομένα από τα μονοθέσια και τη μέγιστη ταχύτητα που έπιασαν στο τέλος της μεγάλης ευθείας. Οι τελικές ταχύτητες είναι από τις τελευταίες δύο ημέρες του τελευταίου τεστ, καθώς, στις δύο πρώτες, ο καιρός ήταν βροχερός.


Από τα δεδομένα του γερμανικού περιοδικού, η Marussia βρίσκεται στην πρώτη θέση, ενώ η Red Bull Racing στην τελευταία, έχοντας διαφορά 12.8 χλμ/ώρα από τη ρωσική ομάδα. Ferrari, Sauber και Force India σημείωσαν την ίδια μέγιστη τελική ταχύτητα, 316.7 χλμ/ώρα, μπροστά από τις McLaren, Lotus, Mercedes, Toro Rosso και Williams, που κατάφεραν να πιάσουν 315.8 χλμ/ώρα, 314.9 χλμ/ώρα και 311.2 χλμ/ώρα, αντίστοιχα.

Φυσικά, οι τελικές ταχύτητες δε λένε τίποτα για τη συνολική ανταγωνιστικότητα των μονοθεσίων, καθώς το set-up είναι διαφορετικό μεταξύ των μονοθεσίων, ανάλογα με το αν κάποια ομάδα θέλει να έχει περισσότερη ταχύτητα στις ευθείες ή μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές, κάτι που σημαίνει και μικρότερη φθορά στα ελαστικά. Όσον αφορά τα φορτία καυσίμου, σκοπίμως δεν κάνω αναφορά, αφού οι τελικές ταχύτητες που θα δεις παρακάτω είναι οι μέγιστες από κάθε ομάδα, κάτι που σημαίνει ότι ήρθαν με μικρό φορτίο καυσίμου.

Ομάδα Οδηγός Ημέρα Μέγιστη ταχύτητα
1. Marussia Bianchi 3 320.5 km/h
2. Ferrari Alonso 4 316.7 km/h
2. Sauber Hülkenberg 4 316.7 km/h
2. Force India Sutil / Di Resta 3 / 4 316.7 km/h
5. McLaren Button 4 315.8 km/h
6. Lotus Räikkönen 4 314.9 km/h
6. Mercedes Hamilton 3 314.9 km/h
8. Toro Rosso Vergne 3 311.2 km/h
8. Williams Maldonado 4 311.2 km/h
10. Red Bull Webber 3 307.7 km/h

[Πηγή: Auto Motor und Sport]