2013 Australian Grand Prix - Sunday

Ο πρώτος αγώνας στην Αυστραλία μάς έδειξε ότι η E21 είναι ένα μονοθέσιο μ’ εξαιρετική διαχείριση ελαστικών, με τον Kimi Raikkonen να είναι ο μοναδικός που έκανε μόλις δύο pit stops, φτάνοντας με άνεση στη νίκη. Και στις ελεύθερες δοκιμές σήμερα, ο Raikkonen έγραψε τον καλύτερο χρόνο, δίχως να δείχνει ότι έχει πρόβλημα με τη φθορά των ελαστικών, όπως κάποιοι άλλοι κορυφαίοι συνδυασμοί.

Μήπως, όμως, το πλεονέκτημα αυτό της Lotus έχει αποκτηθεί με αθέμιτο τρόπο; Το Auto Motor und Sport επισημαίνει πως οι δοκιμές εξέλιξης των φετινών ελαστικών έχουν γίνει στην Renault R30, δηλαδή ένα παλαιότερο μονοθέσιο τής Lotus. Μπορεί η R30 να είναι μονοθέσιο του 2010, όμως το γερμανικό περιοδικό υπογραμμίζει πως το σασί, η σχεδιαστική φιλοσοφία και η αεροδυναμική ισορροπία δεν αλλάζουν πολύ με το πέρασμα των χρόνων.

Επίσης, το AMS γράφει πως υπάρχουν υποψίες από τις υπόλοιπες ομάδες, αλλά προφανώς δεν μπορεί να γίνει κάτι γι’ αυτό. Θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε αν η E21 θα συνεχίσει να είναι το κορυφαίο μονοθέσιο στη διαχείριση των Pirelli, όπως ήταν στο Albert Park.

[Πηγή: Auto Motor und Sport | Photo Copyright: Charles Coates/Lotus F1 Team]