GP MALESIA F1/2013

Ένας από τους άτυχους του σημερινού αγώνα είναι ο Fernando Alonso, καθώς ο Ισπανός πρόλαβε να ολοκληρώσει μόλις έναν γύρο, πριν διαλυθεί η εμπρός πτέρυγα της F138 του, ύστερα από τον “τραυματισμό” που προέκυψε από την επαφή του με τον Sebastian Vettel στο πρώτο chicane. Ο “El Nano” δεν μπήκε ν’ αλλάξει πτέρυγα, και πολλοί κατηγορούν τη Ferrari, η οποία ρίσκαρε, ελπίζοντας η πτέρυγα ν’ αντέξει μέχρι το πρώτο pit stop, δηλαδή εκεί που θα έμπαιναν τα στεγνά ελαστικά, τα οποία ήταν ακατάλληλα για τους πρώτους γύρους, ώστε να μην κάνει ένα επιπλέον pit stop.

Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Ferrari, Stefano Domenicali, παραδέχεται το λάθος της ομάδας του, αναλαμβάνοντας όλη την ευθύνη, η οποία δεν βαραίνει σε καμία περίπτωση τον Alonso, όπως λέει ο Ιταλός.

Πήραμε ένα ρίσκο που δεν απέδωσε καρπούς. Μετά από την επαφή, ο αγώνας δεν είχε τελειώσει, κι εγώ σκεφτόμουν την κατάσταση με τη μετάβαση από το βρεγμένο στο στεγνό. Υπό κανονικές συνθήκες, θα είχε μπει στα pits, αλλά σ’ αυτή τη μετάβαση, αν πιστεύεις ότι πτέρυγα θ’ αντέξει, δοκιμάζεις και περιμένεις. Μπορείς να έχεις την ευκαιρία να μπεις στα pits, να βάλεις στεγνά ελαστικά και να γίνεις ο ήρωας του Σαββατοκύριακου. Δυστυχώς, η πτέρυγα δεν άντεξε.

Η απόφαση πάρθηκε από το pit wall. Προφανώς, ο Fernando μπορεί να έχει αίσθηση από το αυτοκίνητο, αλλά δεν μπορεί να δει τη ζημιά που είναι μπροστά. Παίρνουμε την ευθύνη σαν ομάδα. Το “φιλί” ήταν ένα ατυχές γεγονός, διότι θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει καλούς βαθμούς απ’ αυτόν τον αγώνα. Ο Fernando δεν είναι χαρούμενος που φεύγει με μηδέν βαθμούς, αλλά είναι θετικός και ανυπομονεί, διότι γνωρίζει ότι έχουμε κάτι να του δώσουμε.

[Πηγή: Ferrari | Photo Copyrights: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]